В Україні вже існує відповідальність за дискримінацію в рекламі, зокрема і за ознакою статі. У пояснювальній записці йдеться, що Держпродспоживслужба та омбудсмен щороку отримують понад 500 скарг про дискримінацію за ознакою статі в рекламі.
У рекламі хочуть заборонити показувати будь-яку перевагу однієї статі над іншою, стереотипні ролі чоловіка й жінки, насильство за ознакою статі.
Забороненою стане й реклама, в якій тіло людини подають лише як сексуальний об’єкт, або реклама з натяками (слова, звуки, зображення) на секс, якщо він не стосується рекламованого продукту.
У разі порушення закону рекламодавець має сплатити штраф п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної (раніше було у 10‑кратному) плати. Якщо вартість реклами не вдається встановити, то рекламодавця можуть оштрафувати до 10 200 гривень.