На початку 90-х років минулого століття колись могутня і велика країна під назвою СРСР рухнула. У країнах, що з’явилися на її руїнах, почалася епоха смути. Ерівництву цих держав довелося перебудовувати державний устрій і змінювати напрямок роботи економіки — із планової до ринкової. Адже ринки збуту зникли разом із «совком».
Щоб вижити, значна частина робітників та інтелігенції зайнялися торгівлею. Продавали в основному товари широкого вжитку. Їх закупали закордоном. Точніше, у Китаї. Звідти підприємці доставляли товари в точки реалізації. І знову їхали чи пливли за черговою партією. Таких подорожуючих комерсантів російською називали «челноки».
Із Китаю везли практично все, що можна було помістити в ручну поклажу. Майже за 30 років товари з Піднебесної, із позначкою Made in China, стали користуватися шаленим попитом не лише в Україні, а й у всьому світі.
Посередників багато, відповідальних — одиниці
Зараз Китай отримав статус світової майстерні, оскільки переважна більшість промисловості зосереджена саме в цій державі. І тому на полицях закладів торгівлі здебільшого зустрічаються речі китайського виробництва. А популярні товари з Китаю в Україну доставляють не в сумках, а цілими кораблями. До речі, чимало непродовольчих виробів потрапляють в нашу державу завдяки злагодженій роботі фахівців компанії Алфі.
Як відомо, попит формує пропозицію. Тому вироблені в майстерні світу речі готові продавати і колишні «челноки», і новоспечені комерсанти. Кожен підприємець бажає вигідно придбати товари з Піднебесної, аби якомога більше заробити маржу від їхнього продажу. До того ж реалізують надбання Китаю різним чином: через торчки збуту на ринках і в магазинах, через веб-сайти, соціальні мережі і месенджери. Тобто, торгівля не припиняється нв в реальному житті, ні у всесвітній мережі.
Самі ж підприємці відзначають, що вигідніше за все продавати товари широкого вжитку, які мають постійних клієнтів і не залежуються на полицях.
Звичайно, що серед постачальників китайських виробів теж ведеться шалена конкуренція. Вони ведуть боротьбу за клієнтів, аби стати основним посередником і отримати оплату за доставку та «накрутити» на собівартості. Оскільки китайські товари проходять через кілька «рук», їх вартість суцттєво зростає. І тому потенційні покупці нмагаються самостійно замовити вироби з Піднебесної.
Алфі знає, чого клієнт бажає
Для тих, хто не готовий утримувати родини посередників, на ринку оптових доставок товарів із Китаю успішно працює компанія Алфі, що займається реалізацією непродовольчих товарів. Головна політика компанії — задоволеним має залишитися клієнт, адже чим більше перевезень, тим більша популярність у Алфі.
Доступні ціни, висока якість товарів, контроль на всіх етапах перевезень — за всі ці аспекти відповідають спеціалісти Алфі.
Успішного бізнесу і надійних компанйонів, таких як Алфі.