Міст через Кобелячок, як класика дорожньої корупції

Міст через Кобелячок, як класика дорожньої корупції

Хто вже тільки не згадував про міст через річку Кобелячок, що на території колишнього Кобеляцького району, нині – Білицької об’єднаної громади. Про злощасну споруду, котру «капітально ремонтують» ледве не щорічно, писали статті і знімали відео сюжети і провінційні блогери и всеукраїнські паперові та інтернет-видання. Надто ж класичним є приклад даного мосту.  Це  - класика українського корупційного жанру у сфері будівництва автодоріг.

Днями на сайті Вєсті, що оперативно висвітлює новини України та світу та розміщує цікаві аналітичні матеріали в чергове була піднята тема корупції при будівництві автодоріг. Прозвучала згадка і про міст через Кобелячок.

Журналіст Антон Дранік, зокрема, нагадує, що розслідуванням кримінальної справи, щодо неефективного ремонту мосту та щодо привласнення коштів займалося НАБУ. Кримінальна справа навіть дійшла до суду. І було встановлено, що об’єм виконаних робіт не відповідає заявленому на 1,2 мільйони гривень. А міст через два роки після завершення «капітального ремонту» потребує нового. Не менш капітального.

А фігурантами «кобелячківської» справи є фірма «Ростдорстрой» та окремі чиновники Укравтодору.

 

Що ж вони набудують?

Тут потрібно нагадати, що і згаданий «Ростдорстрой», і «Альтком» , і «Онур» фігурують у десятках кримінальних справ щодо розкрадання бюджетних коштів. І згідно з інформацією «Вєстєй» саме ці «монстри» шляхового будівництва отримують 70 відсотків підрядів на будівництво автодоріг. Мова йде про багатомільярдні угоди. Саме згадані фірми є учасниками такого собі «дорожного картелю» І цілком ймовірно, що їх власники домовляються щодо розподілу гігантських коштів не лише між собою, а й з високопоставленими чиновниками Укравтодору. Керівники державною установи, як відомо періодично змінюються і майже завжди – зі скандалом. А ось учасники ринку залишаються незмінними. Що дає підстави думати про незмінність схем по яких державні, а також позичені державою Україна, кошти, «перетікають» у приватні кишені.

Журналісти розповідають, що, як правило гроші розкрадають завищуючи вартість будівельних матеріалів. Мова йде не лише про бетон і асфальт. Адже тієї ж глини чи піску під час будівництва дороги використовують десятки мільйонів кубометрів.

Також гроші крадуть на мінімізації податків і використанні матеріалів гіршої, аніж необхідно якості.

Тому дивуватися факту, що новенькі автодороги «розсипаються» після року експлуатації, не доводиться.

 

Публікація підготовлена за матеріалами сайту  https://vesti.ua/.


Автор: Степан Луговий


16 квітня, 11:26 | Кобеляки | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Завантажуємо курс валют

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації