Завершуються геологічні вишукування під час будівництва нового мосту через р.Дніпро в м.Кременчук. Вони проводяться безпосередньо на воді за допомогою баржі. Підрядник визначає тип ґрунту, щоб в майбутньому запроектувати необхідну глибину залягання паль та в подальшому фундаменту майбутніх опор. Висота останніх (висота пілону) складатиме близько 100 метрів.
Як пишуть у Службі автомобільних доріг у Полтавській області, протягом тижня розпочнеться виробування паль. Саме цей процес дозволить перевірити несучу здатність паль та опор мосту. Паралельно підрядна організація проводить будівництво майданчиків для подальшого облаштування виробничих баз та житлового комплексу для робітників компанії.
Новий міст будуватиметься паралельно до старого. Він буде вантовий з двома пілонами і матиме 4 смуги руху (по дві в кожному напрямку). Загальна довжина споруд становитиме понад 3 км.
На правому березі Дніпра міст буде сполучатися з автошляхом Н-08 Дніпро-Маріуполь. В районі Літературного провулку буде збудовано транспортну розв’язку. На лівому березі міст буде сполучатися з нинішньою вуличною мережею Кременчука, зокрема початок будівництва буде сполучатися з вул. Велика Набережна. В цих точках передбачено будівництво транспортних розв’язок в різних рівнях.
Генеральний підрядник – компанія Doğuş Grubu.