Телефонія, яка працює через інтернет, надає бізнес-компаніям можливість забезпечення надійного зв'язку як з клієнтами, так і між співробітниками в мережах офісу. Вона не потребує додаткових вкладень у дороге устаткування, jlyfr дозволяє збільшити продажі та заощадити кошти.
Чому це вигідно
Можна відзначити наступні переваги, які надає віртуальна АТС для різних видів бізнесу:
-
об’єднання всіх телефонних номерів фірми в єдину мережу;
-
автоматичний розподіл дзвінків між операторами;
-
зберігання записів розмов;
-
простота використання;
-
відстеження пропущених дзвінків;
-
можливість інтеграції АТС з популярними месенджерами;
-
створення звітності по заданих параметрах;
-
підключення в SIP-форматі номерів будь-яких міст та країн.
Надійність та безпечність
Надійність є дуже важливою якістю в бізнес-телефонії. Тому співробітники віртуальних АТС надають перевагу питанням забезпечення безперебійного зв'язку та конфіденційності даних клієнтів. Це можливо завдяки наступним факторам:
-
Використання резервних операторів. У разі виникнення збою на лінії одного з операторів, дзвінки будуть переадресовані на резервні напрямки. Ця операція не буде помітна для клієнтів, тому не завадить якості розмови.
-
Швидка технічна підтримка. Наявність цілодобової професійної підтримки допомагає мінімізувати ризик виникнення перебоїв у роботі.
-
Заборона використання SIP-аккаунту в особистих цілях. Оператори ставлять заборону на вихідні дзвінкі, які не стосуються роботи. Особливо це стосується дзвінків в інші країни світу.
-
Обмеження кількості одночасно відкритих ліній. Ця функція запобіжить здійсненню фродових дзвінків і шахрайських дій.
Створення звітності
Звіти віртуальної АТС дозволяють оцінити ефективність роботи кожного співробітника та всієї компанії. Для цього існують наступні можливості:
-
використання 30 параметрів звітності;
-
наявність інформації про кількість пропущених та оброблених менеджером дзвінків;
-
оптимізація графіку дзвінків з урахуванням часу пікових навантажень на конкретні відділи;
-
завантаження та відправка звітів у зручному форматі.
Управління дзвінками
Функціонал віртуальних АТС дозволяє керувати дзвінками, враховуючи особливості бізнесу. Для цього існують наступні інструменти:
-
сегментація дзвінків;
-
функція «антиспам»;
-
налаштовані схеми переадресації;
-
голосова пошта;
-
багаторівневе голосове меню;
-
вибір одного телефонного номера на окремий напрямок.
Віртуальна телефонія легко інтегрується з іншими месенджерами та CRM-системами.