Вхід | Реєстрація

Можливості віртуальних АТС

Можливості віртуальних АТС

Телефонія, яка працює через інтернет, надає бізнес-компаніям можливість забезпечення надійного зв'язку як з клієнтами, так і між співробітниками в мережах офісу. Вона не потребує додаткових вкладень у дороге устаткування, jlyfr дозволяє збільшити продажі та заощадити кошти.

 

Чому це вигідно

Можна відзначити наступні переваги, які надає віртуальна АТС для різних видів бізнесу:

  • об’єднання всіх телефонних номерів фірми в єдину мережу;

  • автоматичний розподіл дзвінків між операторами;

  • зберігання записів розмов;

  • простота використання;

  • відстеження пропущених дзвінків;

  • можливість інтеграції АТС з популярними месенджерами;

  • створення звітності по заданих параметрах;

  • підключення в SIP-форматі номерів будь-яких міст та країн.

Надійність та безпечність

Надійність є дуже важливою якістю в бізнес-телефонії. Тому співробітники віртуальних АТС надають перевагу питанням забезпечення безперебійного зв'язку та конфіденційності даних клієнтів. Це можливо завдяки наступним факторам:

  1. Використання резервних операторів. У разі виникнення збою на лінії одного з операторів, дзвінки будуть переадресовані на резервні напрямки. Ця операція не буде помітна для клієнтів, тому не завадить якості розмови.

  2. Швидка технічна підтримка. Наявність цілодобової професійної підтримки допомагає мінімізувати ризик виникнення перебоїв у роботі.

  3. Заборона використання SIP-аккаунту в особистих цілях. Оператори ставлять заборону на вихідні дзвінкі, які не стосуються роботи. Особливо це стосується дзвінків в інші країни світу.

  4. Обмеження кількості одночасно відкритих ліній. Ця функція запобіжить здійсненню фродових дзвінків і шахрайських дій.

 

Створення звітності

Звіти віртуальної АТС дозволяють оцінити ефективність роботи кожного співробітника та всієї компанії. Для цього існують наступні можливості:

  • використання 30 параметрів звітності;

  • наявність інформації про кількість пропущених та оброблених менеджером дзвінків;

  • оптимізація графіку дзвінків з урахуванням часу пікових навантажень на конкретні відділи;

  • завантаження та відправка звітів у зручному форматі.

 

Управління дзвінками

Функціонал віртуальних АТС дозволяє керувати дзвінками, враховуючи особливості бізнесу. Для цього існують наступні інструменти:

  • сегментація дзвінків;

  • функція «антиспам»;

  • налаштовані схеми переадресації;

  • голосова пошта;

  • багаторівневе голосове меню;

  • вибір одного телефонного номера на окремий напрямок.

Віртуальна телефонія легко інтегрується з іншими месенджерами та CRM-системами.

Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
26 липня 2021, 10:29 | Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації