Окрім розширення смуги, проект передбачає нову техніку та обладнання. Додатково планується фінансування системи опалення та вентиляції.
Наразі Полтавський аеропорт не розпочав свою повноцінну роботу.
Як пояснив голова облдержадміністрації Олег Синєгубов, проект реконструкції досить масштабний. І він зараз на фінальному етапі, незабаром буде експертиза. 16 листопада на сесії міської ради депутати мають затвердити містобудівні умови по землі, адже збільшується земля під смугу. Окрім цього, землю частково викупляли в людей.
За оцінкою спеціалістів, реконструкція не є доцільною, краще вже будувати нову смугу, вартість однакова. Тому, скоріше за все, буде нове будівництво посадкової смуги. Наразі це сума у 1,5 мільярда гривень. І це не тільки смуга, а й навігаційне обладнання, освітлення, пожежні автомобілі та автомобілі з протиожеледною сумішшю. Потім планується зробити презентацію проекту, щоб його взяли на державне фінансування в наступному році.
Очікувана вартість реконструкції аеропорту зросла в два рази. У 2021-му депутати облради прийняли програму розвитку аеропорту «Полтава», де плановий обсяг трирічного фінансування становив 759 мільйонів гривень. Проект реконструкції злітно-посадкової смуги Полтавського аеропорту передбачає розширення смуги на 3 метри, а також збільшення захисної зони за рахунок залучення додаткових земельних ділянок навколо. На викуп земельних ділянок у громадян область планує витратити 10 мільйонів гривень. А з початку року з обласного бюджету було виділено 25 мільйонів гривень на розробку проектно-кошторисної документації з реконструкції аеродрому.