Перші 5 металевих труб, які слугуватимуть фундаментом лівого пілону мосту через річку Дніпро в місті Кременчук, вже частково занурені в проєктне положення. Про це повідомили в Службі автомобільних доріг у Полтавській області.
Довжина кожної – 36 метрів, діаметр – 2 метри. Для одного пілону необхідно 40 труб. Максимальна глибина, на яку будуть занурені труби, – 50 метрів.
Фахівці підготували 3-D модель будівництва майбутніх пілонів. Всі роботи виконуються в акваторії річки. За допомогою віброзанурювача труба влаштовується на глибину 6-7 метрів. Потім ударним дизель молотом відбувається занурення до проєктної відмітки. Після цього розпочнуть буріння, всередині труби, аби вибрати геологічні породи. Коли ці роботи виконають – влаштують металевий каркас, проведуть бетонування труби та влаштування монолітної основи над водою.
Цього тижня очікується прибуття чергової партії труб. Для їх складування підготовлений спеціальний майданчик. Ще одна партія знаходиться на розмитненні в Херсоні.
Новий міст з підходами будується паралельно до наявного Крюківського. На правому березі Дніпра він виходитиме на набережну, де сполучатиметься з трасою Н-08 Бориспіль – Маріуполь. Також буде розв’язка з можливістю з’їзду на Літературний провулок. На лівому березі міст закінчуватиметься на Великій набережній зі з’їздом на Флотську вулицю.
Роботи тривають у межах програми «Велике будівництво». В процесі задіяні 172 фахівці з Туреччини та України, зокрема 88 працівників з Українита 84 з Туреччини.