У разі виявлення операцій, які не відповідають фінансовим можливостям клієнта, банки можуть заблокувати його картку та вимагати роз'яснень.
Відповідно до законодавства, банки в Україні можуть блокувати картку клієнта, якщо будуть виявлені нетипові операції, які не поєднуються з його фінансовими можливостями. Про це говорить Закон про фінмоніторинг, – пише видання «Деньги».
Відповідно до закону, банки мають проводити ідентифікацію при платежах, якщо ця сума перевищує 5 тис. грн (за меншої суми ідентифікація не обов'язкова). Тобто банк може провести блокування, якщо буде виявлено надходження протягом одного дня на суми понад п'ять тисяч гривень.
Блокування за цих умов не проводитиметься, якщо:
- клієнт сплатив комуналку, штрафи, податки та інші грошові зобов'язання;
- клієнт сплатив кредит, сума якого становить до 30 тис. грн.;
- було здійснено переклад, який супроводжує номер картки;
- було здійснено перекази на суму менше 5 тис грн. (якщо їх було здійснено в межах території України);
- клієнт перевів у готівку гроші з власного рахунку.