25 років тому в столиці України відкрився відомий на увесь світ американський заклад громадського харчування. Тоді, у далекому, 1997-му, на станцію метро Лук’янівська їхали кияни з усіх куточків міста. Очевидці тих подій згадують, що на відкриття біля закладу вишикувалася така черга, що працівникам не вдалося обслужити всіх бажають покуштувати страв на закордонний манер. І ті, хто не встиг потрапити до закладу, залишалися після його закриття чекати до ранку, аби не втратити своє місце в черзі і зайти в «кафе» першим.
Ці часи давно минули. І за чверть століття жителі нашої країни стали розпещеними та перебірливими в їжі. Тепер їх не здивуєш лише вивіскою з відомою назвою та новими назвами в меню. У першу чергу має запам’ятовуватися атмосфера самого закладу.
Коли заклад запам’ятовується не лише стравами, а й посудом
Ресторатори відзначають, що для відвідувача головне не те, який дизайн має кафе чи ресторан всередині, а речі, до яких він доторкається під час прийому їжі. Тож надзвичайно важливо підібрати столові прибори та посуд, з яких приємно попоїсти. Адже навіть страва від шеф-кухаря миттєво стане несмачною, якщо, наприклад, тарілка буде щербатою чи на ній проглядатимуться багаторічні сліди постійного використання.
Тому представники компанії i-posud рекомендують власникам закладів громадського харчування використовувати лише якісний посуд відомих брендів та мати постійний запас, аби при необхідності замінити частину елементів сервізу чи столового приладдя. Адже представники готельно-рестораних комплексів, кафе, клубів, пі церій чи хостелів мають можливість замовляти столовий і кухонний посуд в інтернет-магазині компанії за адресою https://i-posud.com.ua/ без перерви на вихідні. До речі, теж саме стосується і домогосподарок. На сайті компанії представлені більше 50 світових виробників посуду. Більшість товарів завжди є в наявності. Тому замовлення прибуде до адресата у стислі терміни.
Як показує практика працівників horeca, клієнти завжди оцінюють посуд, із якого їдять, і часто, ніби ненароком шукають та запам’ятовують назву бренду. Тому якщо у ваших закладах харчування відбувається те ж саме, знайте, що ви на правильно шляху і знаєте толок у посуді й столових приборах.
Кілька слушних рекомендацій
- Обирайте посуд, що стійкий до подряпин, миючих засобів і загалом миття в посудомийній машині.
- Кожен вид посуду має вузьке направлення. Тому використовуйте його за безпосереднім призначенням.
- Вироби мають бути не тонкими, аби запобігти їх руйнації та травмуванню клієнта, а також мати зручні елементи (наприклад ніжка бокала).
- Посуд напряму відповідає дизайну, стилю та інтер’єру закладу, а також його направленню (японська кухня).
Дотримуйтеся цих правил і клієнти обов’язково обиратимуть ваш заклад.