27 травня набув чинності закон, що понижує екологічний стандарт імпортної комерційної техніки до рівня «Євро-3». Так, середній вік вантажних автомобілів на внутрішньому ринку — 17,7 року, автобусів — 17,8 року. Це свідчить про потребу в оновленні парку комерційного транспорту в Україні.
За підсумками минулого року, понад 20% ринку вантажних авто займає радянська, російська або білоруська продукція — транспортні засоби марок ГАЗ, КАМАЗ, МАЗ, ЗіЛ та інші.
Значну частину на ринку автобусів займають автобуси марок БАЗ, I-Van, Богдан, Рута, ЧАЗ тощо, котрі, хоч і виготовлені в Україні, проте не відповідають сучасним європейським стандартам та нормам.
За словами експертів, приріст автопарку комерційних авто в Україні відбувається переважно шляхом перших реєстрацій імпортних транспортних засобів з пробігом.