«Укравтодор» вперше провів благодійний онлайн-аукціон у системі Prozorro, продавши дорожній знак, що став популярним інтернет-мемом «Нах…, знову нах…, до Росії нах…». Як повідомила прес-служба організації, стартову ціну призначили в розмірі 50 тисяч гривень, протягом трьох раундів лот подорожчав до 631 тисячі гривень. Загалом у аукціоні взяли участь 29 потенційних покупців. Отримані гроші перерахують на спеціальний рахунок Нацбанку України, відкритий для потреб ЗСУ.
«Протягом години зареєстровані учасники конкурували за можливість стати володарем унікального знаку, створеного на третій день війни», — зазначили в прес-службі.
В «Укравтодорі» нагадали про те, як створювався цей знак. Після початку повномасштабного вторгнення росіян в Україну стало зрозуміло, що окупанти використовують застарілу навігацію, орієнтуючись на карти 80-х років. Тому «Укравтодор» наказав демонтувати або замальовувати дорожні вказівники з назвами населених пунктів.
«Діяти потрібно було швидко, і 26 лютого ми звернулися за допомогою до всіх українців, щоб вони проводили демонтаж», — повідомили в прес-службі.
Натомість створили універсальний вказівник, що показує окупантам правильний напрямок. У деяких областях такі знаки встановили на дорогах місцеві дорожники та комунальники.