У День Незалежності України на Полтавщині погасили нову воєнну марку «Вільні, Незламні, Непереможні». Про це повідомив начальник Полтавської обласної військової адміністрації Дмитро Лунін.
– Захід проводили в укритті під час повітряної тривоги. Це в чомусь навіть символічно. Ворог продовжує бити по нашій області, а ми всі робимо те, що маємо робити. І кожного дня ми на день ближче до Перемоги, – зазначив Дмитро Лунін. – Нова марка показує незламність і боротьбу нашого народу. Кожна з ілюстрацій – окремі історії українців, які відбулися в різний період воєнного часу, в різних куточках країни. Але їх об’єднує те, що українці «Вільні. Незламні. Непереможні».
За словами очільника області, у Полтавщини є своя історія війни – «Гадяцьке сафарі». І буде однойменна марка.
«Конкурс на кращий ескіз відбувся, журі відібрало 9 найкращих робіт. Їх оприлюднимо найближчим часом для проведення народного голосування. За його підсумками буде визначений дизайн марки, її випустять разом із конвертом і листівкою для Полтавської області за проєктом «Власна марка». Слава Україні», – наголосив Дмитро Лунін.
Довідково. До 31 річниці Незалежності України Укрпошта випустила поштовий блок «ВІЛЬНІ. НЕЗЛАМНІ. НЕПЕРЕМОЖНІ». До блоку увійшла марка з українським воїном та 6 ілюстрацій, які показують останні 6 місяців великої 8-річної війни українського народу з окупантами.
Ілюстрації блоку виконані у вигляді чорно-білої хроніки з окремими кольоровими акцентами. Кожна з ілюстрацій – це окремі трагічні історії українців, які відбулися в різний період воєнного часу в різних регіонах України. Вони об’єднані між собою одним словом – «ВІЙНА»:
- *Жінка, що стоїть у багатоповерхівці на уламках зруйнованої квартири.
- *Мама з дитям, що переховується від ракетних ударів у метро.
- *Дівчинка перед грудою згорілих цивільних авто.
- *Драматичний театр в Маріуполі з сигнальним написом «ДЕТИ», який став останнім прихистком для багатьох українців.
- *Святогірська лавра, яка неодноразово піддавалася атаці окупантів.
- *Дитячий возик, кинуті валізи і іграшки – картина, яку можна було зустріти на вокзалі кожного українського міста.
Автор поштового блоку – молодий український дизайнер з Краматорська Антон Хрупін. Співробітництво з Укрпоштою розпочалося після того, як Антон відправив на конкурс ескізів одну зі своїх робіт. Після цього митець отримав пропозицію від Укрпошти розробити ескізи поштової продукції воєнного часу.
Тираж поштового блоку – 1 млн примірників. Номінальна вартість блоку – 60 грн. До блоку також випущено конверти «Перший день» і немарковані художні конверти.