Тепер, на думку водіїв, ями зробилися ще небезпечнішими, ніж були до зими. На дорогах можна знайти вибоїни глибиною більше 20 см. І нещодавно відремонтовані також уже покрилися невеликими ямками. А в деяких місцях можна знайти навіть деталі автівок, які повідлітали від машин, коли ті проїжджали пошкодженими ділянками дороги.
Деякі ями на дорозі засипані дрібним камінням. Однак автомобілі колесами вже рознесли його, і дорога вкрилася суцільними широкими й глибокими ямами. У них зібралася брудна тала вода, тож оцінити глибину її водію непросто. Коли авто проїжджають, чути як колеса стукають на ямах, а у повітря летять численні бризки. Пішоходи теж страждають. Людям доводиться обходити кількаметрові калюжі на тротуарі та перестрибувати через кучугури талого снігу. Ще й водії, не бажаючи того, можуть оббризкати їх з ніг до голови талою водою.
Найбільш постраждала об’їзна дорога, яка зазнає найбільшого навантаження. Тут щодня проїжджають десятки потужних вантажівок. На асфальті видно глибокі ями, невеликі за площею, однак їхня глибина сягає кілька десятків сантиметрів.
«Найстрашніше – влетіти ось у таку ямку, - кажуть водії, – особливо якщо рухатися на швидкості. Машиною тоді добряче трусоне, а колесо може просто вибухнути. Тому на трасі доводиться маневрувати, при цьому порушуючи правила дорожнього руху, аби вберегти авто».
Коли я фотографувала одну з вибоїн, «легковик», що рухався назустріч, почав сигналити. Порівнявшись зі мною, водій опустив скло та зупинився.
«Дорогу фотографуєте? – запитав чоловік. – Дороги у нас – як після війни. Фотографуйте, напишіть, можливо, швидше відремонтують».
Досвідчені автомобілісти радять поки не набирати великої швидкості на дорогах. Адже водії не знають, де під снігом утворилася нова яма, а дорожники ще не встигли їх залатати.
Дороги потребують ремонту, однак все впирається… в гроші! - одноголосно погоджуються дорожні ремонтники (виявляється, і вони їздять по нашим дорогам).
Головний ворог проїзної частини зовсім не холод, як думають деякі, а часті перепади температури повітря. Саме при коливанні температури в районі нуля відбувається відтавання і знову замерзання води, що є найстрашнішим для стану доріг. Після появи тріщин починається процес «вибивання» дорожнього «одягу», і, як наслідок, з'являються вибоїни. Тож весну дорожні служби зустрічають ударними ремонтами шляхів, які тривають до глибокої осені.