Текстильні вироби з принтом можуть стати оригінальним презентом для клієнтів та партнерів по бізнесу, а співробітники, одягнені в таку уніформу почнуть відчувати свою приналежність ще більше. Нанесення принта на свою продукцію — чудовий спосіб продемонструвати світу свою точку зору, настрій та наміри компанії. Як обрати принт на футболку, які технології використовують зараз для якісного і довговічного друку на текстилі, про це в матеріалі.
Перші кроки в брендуванні
В умовах жорсткої конкуренції друк на одязі дає можливість продемонструвати індивідуальність і закласти фундамент для подальшого брендування. Почати саме з футболок рекомендують маркетологи, бо перший крок для створення успішного бренду – лояльність співробітників, потрібно використати всі можливості для створення міцної команди однодумців, а стильна уніформа дає відчуття приналежності до чогось важливого. Також, різноманітна продукція з принтами стане чудовим подарунком для партнерів або клієнтів.
Нанесення власного логотипа або слогана на одяг співробітників дає можливість відокремити їх, продемонструвати навколишньому світу приналежність групи людей до компанії – такі дії актуальні під час проведення різноманітних промоакцій, корпоративного навчання тощо. Але окрім друку на футболках, нанести логотип або слоган компанії можна на всьому одязі, наприклад: худі, головні убори, жилетки, куртки. Дизайнери друкарень створюють попередній макет так, що замовник має можливість подивитися, як буде виглядати та чи інша річ.
Способи нанесення друку на одяг
Сучасні технології дають можливість отримати якісний і довговічний друк на будь-якому матеріалі, відтворити відтінки та найменші деталі малюнка. Прогресивні друкарні використовують наступні способи нанесення малюнка на тканину:
- Трансферна методика дозволяє нанести друк на бавовну, трикотаж, поліестер та нейлон. Для перенесення малюнку використовуються спеціальні плівки (вінілові, поліуретанові та інші), саме нанесення виконує прес.
- Шовкотрафаретна методика підходить для всіх тканин, зображення наноситься фарбами через спеціальні трафарети. Дана методика дозволяє створити яскраве і деталізоване зображення.
- Direct to film – нова, але багатообіцяльна методика. Це безконтурний спосіб нанесення фарби на тканину, завдяки цій технології створюються «живі» принти, неймовірно реалістичні.
Способи нанесення обирають, відштовхуючись від типу тканини та тиражу партії.
Футболки з однаковим принтом привертають увагу краще за інші брендовані речі. Вони легко створюють ансамбль з повсякденними речами з будь-якого гардероба, при цьому підкреслюють індивідуальність і привертають увагу.