Масштабний збій у роботі оператора Київстар. Фахівці компанії уже працюють над вирішенням проблеми.
Поки Kyivstar рекомендує абонентам користуватись національним роумінгом (про нього детально нижче). Не працює й сайт компанії, повідомляється, що сторінка не доступна.
Мінцифра закликає подбати про документи в смартфоні.
Поки Kyivstar працює над усуненням проблеми, скористайтеся порадою: Відкрийте застосунок Дія, доки ви підʼєднані до домашнього WiFі, щоб ваші документи були завантажені.
Як під’єднатися до мережі іншого оператора:
1. Вимкніть автовибір мережі:
на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор;
на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі.
2. Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
3. Якщо під’єднатися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
4. Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити СМС.