Азійська вантажна техніка від найстаршої китайської торгової марки JAC серії N користується незмінним попитом, так як чудово підходить для базування різноманітної спецтехніки, як то самоскид, бортова платформа, бензовоз, автокран, автогідропідіймач, автобетонозмішувач, аварійно-ремонтна майстерня, вахтовий автомобіль тощо.
Не «пасуть задніх» і такі відомі китайські бренди, як ДОНГФЕНГ та ФОТОН, чиї вантажні шасі та тягачі активно застосовуються для монтажу наступних видів спецтехніки:
- автоцистерни для перевезення харчових та технологічних рідин
- самоскидальні та зерновозні кузови
- бортові платформи з тентом чи без нього
- фургони промтоварного типу або рефрижератори
- аварійно-ремонтні та вахтові автомобілі тощо.
Ще донедавна до китайських, японських та корейських вантажних авто в Україні було доволі скептичне ставлення, і перевагу віддавали європейським іномаркам. Але ставлення почало поступово змінюватись, і азійські вантажівки зайняли ту нішу, яка раніше належала вантажній техніці з Білорусі та Росії.
Виробництво та продаж бензовозів в Україні на базі азійських вантажівок
Демократичні ціни на азійські вантажні автомобілі – це одна з їх головних переваг, але не єдина, вантажна техніка з Китаю ціниться за:
- продуманий дизайн
- просторі місткі кабіни
- широкий діапазон таких технічних характеристик, як то потужність двигуна, колісна формула, повна маса, монтажна довжина рами або колісна база тощо.
Завод спецтехніки Техкомплект активно застосовує азійську вантажну техніку від таких торгових марок, як JAC, FOTON, DONGFENG, SITRAK, HOWO Sinotruk, ISUZU, Hyundai тощо. На базі сумісних вантажних шасі встановлюють різноманітні автоцистерни, самоскиди, бортові автомобілі, фургони різної конфігурації та призначення, автовишки, автокрани, крани-маніпулятори та ін.
Одним з флагманських напрямів діяльності заводу є виробництво бензовозів. За даними 2019-2022 р. кожне друге підприємство вирішило купити бензовоз в Україні, звернувшись на завод Техкомплект. Усі автопаливозаправники комплектуються вбудованим модулем для видачі та обліку палива, також спостерігається тенденція на встановлення декількох модулів на багатосекційні автоцистерни.
На початку процесу виробництва бензовозів використовувались російські та білоруські шасі, а також відомі італійські автівки IVECO Daily. Наразі найбільш популярними базовими автівками є вантажні шасі від ДЖАК, ФОТОН і ДОНГФЕНГ. Ось нещодавно вперше для монтажу цистерни 10 кубометрів було використано вантажне шасі JAC N200, а раніше шасі JAC інших модифікацій використовувались для цистерн об`ємом 5 та 8 кубометрів. Що стосується шасі від FOTON та DONGFENG, на їх базі роблять найпопулярніші серед українських аграріїв 5-кубометрові автопаливозаправники.
Зверніть увагу, що завдяки різним значенням колісної бази та монтажної довжини рами, автопаливозаправники на вантажних шасі від азійських брендів можуть мати різну конфігурацію розташування модулю видачі та обліку палива: за кабіною, за цистерною, збоку та знизу цистерни тощо.