Пару десятиліть тому в Україні, як і у всіх державах так званого пострадянського простору, почався справжній будівельний бум. При цьому навіть люди, які вже мали власне житло, почали його активно перебудовувати, ремонтувати, реставрувати тощо.
При цьому в лексиконі як будівельників, так і споживачів з’явилося дивне слово «євро». Напевне всім знайомі словосполучення – європаркан, євроремонт, європлитка, євродах.
Найцікавіше в тому, що в самій єврозоні, тобто в державах Європи, усіх цих термінів не існує. І ті ж паркани жалюзі просто встановлюють і використовують, не додаючи їм ніяких «гучних» префіксів.
От візьмімо для прикладу те, що в Україні називають європарканом. Як правило мова в такому випадку йде про паркани виготовлені з бетону чи тонкого профнастилу.
Люди, які дійсно живуть або часто бувають в Європі підтвердять, що таку огорожу там використовують або в місцях утримання великої рогатої худоби або для обгородження цвинтарів для автомобілів, складів чи інших споруд господарського призначення. Але аж ніяк не будівель в яких живуть люди.
Більшість справжніх європейців використовують або так звані живоплоти або щось довговічне і дійсно естетичне, на кшталт парканів із каменю чи міцного металу. Або взагалі обходяться без парканів.
Звичайно традицію українців обгороджувати місця свого поживання змінити навряд чи вдасться. Але зробити огорожу як міцною так і привабливою, такою, що окрім функціональності ще й «радує око», можна. І, потрібно відзначити, що страшна мода на жахливі паркани із бетону чи тонкого металу, закінчується.
Зроблено на віки
Дійсно, до людей поступово «доходить», що як житло, так і огорожу навколо нього, потрібно будувати так, щоб ці споруди пережили віки і вірою та правдою слугували не лише сьогоднішнім власникам, а і їх дітям та внукам.
Продукція представлена на https://vsv-group.com.ua/ua відповідає, як критеріям довговічності так і забаганкам найвибагливіших естетів.
В асортименті:
- паркани жалюзі;
- ролети;
- автоматичні ворота;
- сонцезахисні системи;
- металеві меблі;
- пластикова тара;
- стелажі.
При цьому вся продукція дійсно заслуговує на префікс «євро». Адже вона використовується в домівках та на підприємствах у всіх без винятку державах Євросоюзу.
І той, хто вміє рахувати власні гроші, буде використовувати саме таку, нехай і трішки дорожчу, але набагато якіснішу продукцію. Адже купивши дешевше, але неякісне, споживач через якийсь десяток років буде вимушений робити черговий ремонт. І так – по колу. Тому вибір розумних людей є очевидним.