Взагалі для звичайного обивателя абревіатура B2B звучить загадково і навіть насторожує. Адже більшість звичайних громадян тримають у підсвідомості виключно інформаційні повідомлення про фінансову піраміду, за допомогою якої її засновники ошукали багатьох бажаючих збагатитися на торгівлі коштовностями. Але згаданий випадок є радше ложко дьогтю, виключенням із загального правила.
Адже принцип співпраці B2B заснований, як взаємовигідний для всіх учасників ринку. По великому рахунку це звичайне ведення бізнесу прийняте у всьому світі, коли компанії виробники із різних причин воліють продавати свою продукцію не кінцевому споживачеві, а іншим компаніям.
Дійсно важко уявити таку ситуацію, коли виробник турбін для електростанцій виходить на роздрібний ринок. Його продукція потрібна виключно іншим компаніям.
Але із задоволенням працюють по такій моделі бізнесу і виробники побутової техніки.
Скажімо, на подібних умовах працюють із своїми партнерами такі відомі і авторитетні бренди, як Hölmer та Eisen.
Так, співпраця, B2B є взаємовигідною. як для згаданих виробників, так і для їх клієнтів. А серед них такі поважні компанії, як :
- ROZETKA;
- Епіцентр;
- Жжук;
- Олді;
- COMFY;
- Мегамаркет.
І ще з десяток торгівельних організацій, які працюють по всій Україні.
Чому відомий і популярний виробник побутової техніки не заходить самостійно на ринок роздрібної торгівлі? Та все досить просто. Тому що така модель бізнесу гарантує виробнику тривалі і постійні продажі. А оскільки, якість Hölmer та Eisen вже перевірена часом і десятками тисяч кінцевих покупців, то дефіциту бажаючих співпрацювати немає.
Від кавоварок до холодильників
Покупці давно знають і належно оцінили продукцію Hölmer та Eisen. Із кожним роком асортимент товарів, від цих виробників лише розширюється. Не так давно більшість споживачів знали лише про кухонні комбайни та м`ясорубки. А зараз компанія виробник побутової техніки пропонує:
- холодильники;
- конвектори;
- водонагрівачі;
- техніку для краси і догляду.
Ну й звичайно нікуди з продажу не поділися вже звичні м`ясорубки, блендери, кавоварки, чайники, пилососи, грилі, мультиварки. Тобто вся потрібна в сучасному домогосподарстві техніка.
І якщо техніку від азійських виробників охоче купляють провідні роздрібні мережі та інтернет-магазини, то це є свідченням практично ідеального співвідношення ціна-якість.
Компанії заробляють, а звичайні покупці отримують товар відмінної якості.