Масова розсилка — важливий інструмент маркетингу. Її можливостями користуються не тільки відомі мережі магазинів або маркетплейси, але й невеликі компанії, що надають послуги в межах невеликих міст.
Хто користується масовою розсилкою?
Якщо раніше використовували тільки СМС-повідомлення або електронну пошту, то зараз до них додаються і популярні месенджери. Майже в кожного користувача на смартфоні встановлений:
-
Telegram;
-
Viber;
-
WhatsApp;
-
Instagram чи інші популярні додатки.
Їх можна використовувати не тільки для спілкування, але і для інформування клієнтської бази про нові акції або знижки.
Дія на клієнтів через месенджери дуже ефективна. Адже на відміну від звичайних СМС до текстового повідомлення можна додати картинки, відео, анімацію, емодзі тощо. Крім того, є можливість розмістити кнопку для миттєвого дзвінка або посилання на перехід до картки товару (послуги).
Практика показує, що клієнти з радістю реагують на такі повідомлення. Візуальні меседжі сприймаються набагато краще, ніж просто текст. Якщо проявити креативність, додати цікавий опис та вигідні пропозиції, значна частина користувачів обов'язково відреагує і оформить замовлення.
Зручний сервіс для масової розсилки
Звісно, йдеться не про ручне відправлення повідомлень у месенджерах, оскільки це займе багато часу, а акаунт може бути заблоковано. Для масової розсилки є спеціалізовані сервіси. Один із найпопулярніших в Україні — AlphaSMS. Він надає всі необхідні інструменти для забезпечення максимальної ефективності розсилки.
Співпрацюючи з AlphaSMS, компанія гарантовано отримує якісне обслуговування та технічну підтримку. Усі ці моменти зафіксовані в спеціальному договорі. Документ SLA це фактично угода між постачальником послуг та клієнтом. У ній зазначені ключові параметри якості послуг (час реагування, доступність системи, швидкість розв'язання проблем) та обов’язки сторін.
У такий спосіб можна провести дійсно ефективну рекламну чи інформаційну компанію, проаналізувати її та відкоригувати власні дії на майбутнє.








