У Кременчуці вперше викрали картину!
А сталося все так. Влітку у міській художній галереї експонувалась виставка робіт кременчуцьких авторів. Більшість з них належать до творчого об’єднання "Нова провінція". Виставки "нових провінціалів" традиційно мають успіх. Так сталося і цього разу. Роботи цікаві, відвідувачів багато. Публікацій у пресі теж вдосталь – бо є про що писати. "ТелеграфЪ" теж "відписався". Навіть окремо відзначив ніжні та небанальні акварелі Світлани Готвянської. На виставці вони одразу впадали в очі. Біля них постійно дами умлівали – милувалися намальованим бузком та весняними квітами.
Після виставки пройшов певний час. Роботи Світлани зберігалися у міській художній школі, де вона викладає. Аж раптом з’ясувалося, що однієї – найпопулярнішої роботи "Натюрморт із бузком" немає. Звісно, спершу її шукали по усіх шкільних закутках. Не знайшли. Школа, як ви розумієте, – це містечковий храм мистецтва. Доступ туди вільний. Хіба ж можна забороняти людині долучатися до високого мистецтва? Тож з’ясувати, хто і коли не лише долучився до мистецтва, а й прихопив роботу на згадку, дуже складно.
Акварелі традиційно високо цінуються у Європі. Ми, навпаки, звикли вважати їх "дитячою забавкою". Насправді ж робота це складна і вимагає неабияких технічних навичок. Інакше, як кажуть майстри, "ти не зможеш керувати водою". Адже треба встигнути прописати сюжет та деталі швидко, поки "тече вода", поки папір не висох та не задубів. Вдається це не кожному. Тому так багато "брудних" акварелей. А от роботи Світлани Готвянської експерти вважають висококласними і "прозорими".
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном