А в мерії тим часом зібралася робоча група, яка працює над регуляторним актом щодо продажу та розпиття пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та паління у місті. Обговорення документа триває вже другий місяць.
Біля екрана зібралися близько 30-ти кременчужан, здебільшого журналісти та члени Молодіжного парламенту. Підприємців прийшло буквально декілька, а висловитися наважилися лише двоє. З-поміж тих, хто знаходився на площі, здається, ніхто проекту регуляторного акта й в очі не бачив. Тому пропозиції лунали різні – від запровадження комендантської години для підлітків до розширення мережі студентських кафе.
Враховуючи, що у місті налічують кілька сотень підприємців, яких можуть стосуватись запропоновані обмеження, їхню байдужість важко пояснити.
— Мій магазинчик розташований на зупинці. Я його збудувала за власний кошт водночас із зупинкою. Якщо заборонять продаж пива і цигарок, то що ще можна у ньому продавати? Все це спрямовано на придушення малого бізнесу, – зазначає приватний підприємець Ольга Терещенко.
Антиалкогольний документ
У Кременчуці пропонують додатково заборонити продаж пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів у приміщеннях комп’ютерних клубів; у кіосках, на сезонних майданчиках, у наметах, розташованих на відстані до 50-ти метрів від житлових будинків, навчальних закладів, закладів охорони здоров’я та дитячих майданчиків; у парках та скверах, а також у магазинах, прибудованих до зупинок.