- IgorSergeevich
10 грудня, 21:15
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Як працювати з людьми, які вам не подобаються
З колегами потрібно не дружити, а працювати. Це твердження частково є вірним. Але ж набагато краще, якщо колектив згуртований і всім членам команди комфортно взаємодіяти. Що ж робити, якщо колеги вас, м'яко кажучи, дратують? У HeadHunter Україна підготували низку порад, як у такому випадку побудувати продуктивну роботу.
- Основний та базовий принцип — взаємна повага. Вам зовсім не обов'язково бути приятелями і проводити разом вихідні і свята, досить просто поважати своїх колег. Хоча б за те, що вони обрали ту ж роботу, що і ви.
- Шукайте причину. Спробуйте проаналізувати, що саме вас так дратує у колезі? Можливо, ви не любите його за наявність тих якостей, яких самі не маєте? Також існує думка, що нам не подобається в оточуючих те, що є у нас самих, але в чому ми боїмося собі зізнатися. Загалом, можна зайнятися «самоаналізом» і, можливо, з часом причина неприязні піде сама собою.
- Не піддавайтеся на провокації. Якщо ваша неприязнь з колегами взаємна, і друга сторона всіляко це демонструє, зберігайте спокій. Хоча від вас чекають якраз зворотної реакції — демонстрації емоцій. Будьте вище цього, не опускайтеся до рівня з'ясовувань стосунків. До речі, вас це покаже у вигідному світлі і в очах керівництва.
- Будьте собою. Всі люди — різні, і це нормально. Не намагайтеся на догоду колективу підлаштуватися під більшість або під неформального лідера. Зрештою, ця різниця показує різні підходи до роботи, і це добре для спільної справи.
- Будьте чесними. Якщо відгомони ваших воєн дійшли до керівництва і вас викликали на відверту розмову, не варто говорити, що «все добре і ви самі розберетеся». Чесно розкажіть про те, що саме вас дратує, втримавшись від образ і емоцій.
Кілька слів про дратівливі фактори під час співбесіди
До речі, запитання про те, від чого ви роздратовані і як швидко зможете вписатися у згуртований колектив, може прозвучати і на співбесіді. Як відповідати?
- З себе може вийти навіть найврівноваженіша людина, тому не варто створювати враження «залізної людини», розкажіть чесно про те, що вас може вивести з себе. Надалі ваша чесність збереже вам не одну сотню нервових клітин.
- Не зліться через дрібниці. Однак не надто захоплюйтеся у перерахуванні дратівливих факторів, якщо вас здатна вивести з себе будь-яка дрібниця, вас можуть прийняти за проблемного співробітника.
- Наведіть наочний приклад того, як ви справляєтеся з роздратуванням. Опишіть ситуацію, коли ви були не в собі на роботі. Це могло статися з різних причин, наприклад, через небажання колег вибудовувати конструктивний діалог, некомпетентності членів команди і у багатьох інших випадках. Підкресліть те, якого компромісу у результаті вдалося досягти і виконати спільну роботу.