Вхід | Реєстрація

Реінкарнація    

Слабких нервами прошу почитати щось інше.

Більше за все на світі люди не люблять помирати. Навіть самогубці - і ті помирають з великою неохотою. Вони наважуються, зважують усі за і проти, вагаються. За іронією долі, саме смерть - це подія, яка гарантовано трапиться з кожним із нас. Перспектива така собі. Можливостей відкосити чи відкупитися немає.  Коли людина дізнається, що скоро помре, у неї неодмінно псується настрій. Саме тому люди, особливо у традиційному для помирання віці,  стараються налагодити зв’язок зі структурами, які гарантують безсмертя. Хоча ні, у безсмертя ніхто не вірить - нема дурних. Це ж очевидно, що всі помирають, і роблять це дуже переконливо. З тілом уже явно нічого не вдієш. Тим паче на момент смерті воно вже або старе, або хворе, або пошкоджене - тому його й не надто шкода. Більшість з нас старається вірити в те, що ми помремо, але не зовсім. З тілом все ясно, тому для неповного помирання було винайдено душу. Штука дуже зручна - її неможливо виявити, пошкодити, вона ні з ким не свариться і не просить їсти. Цікаво, до речі, що на момент написання Нового Заповіту душу ще не винайшли, і бідний Ісус змушений був воскресати ціляком, з туловищем.

Більшість пропозицій на ринку безсмертя можна розділити на два типи - вічне загробне життя і реінкарнація. У першому випадку ми народжуємося один раз, а після смерті живемо вічно, у другому - народжуємося безліч разів у різних подобах. В обох випадках використовується душа, тільки в першому вона одноразова, а в другому - багаторазова, і переходить з рук в руки, як переходяще красне знамя. Я прекрасно розумію тих, хто обирає вічне життя на небі, і ніяк не второпаю, яка людям вигода з реінкарнації.

Життя на небі виглядає дуже перспективно. Достеменно відомо, що там є райський сад, і що людям по ньому слід ходити в чистих білих простирадлах. Решту кожен придумує собі сам. Мені зразу думається про кілька мільярдів гостей, яких потрібно десь розмістити, але то таке - не суть. Ніхто з нас там не був, фідбеків звідти ніхто не отримував, досвіду нема ніякого, тому фантазію нічого не обмежує. Основна перевага вічного загробного життя - збереження свідомості. Ми все пам’ятаємо, все розуміємо, залишаємося собою.

Реінкарнація - штука дуже сумнівна. Біда в тому, що у нас уже є цей досвід. От я, приміром, міг бути у минулому житті якимось Петром. Петро помер, а його душа залізла в мене. І от хулі з цього толку нещасному Петрові? Йому це аж ніяк не допомогло. Ані крихти його свідомості не потрапило до мене. Його не стало і все. Я коли народився, тільки квакав, і навіть не міг сфокусовувати погляд. Те саме, що з Петром, буде і зі мною. Той факт, що моєю душею буде хтось користуватися в майбутньому, нічого не змінить. Мені один хєр впадати в небуття.

Тому, рєбята, якщо ви ще не визначилися - раджу обирати вічне життя на небі.

Та безсмертя існує ще й у цілком науковій формі. Справа в тім, що усе, з чого ми складаємося, існувало ще задовго до нашого народження. Усі атоми, які я тимчасово використовую, були на Землі завжди. Вони лазили черв’яками, літали пташками, росли помідорами на грядках, текли в річках. А потім сталося так, що всі ці елементи зібралися докупи, і з них виріс я. А коли я помру, то вони знову розпорошаться по всій Землі, і ними знову будуть користуватися інші абоненти. Свідомість, звісно, це не врятує, зате таке безсмертя схвалено наукою. І від реінкарнації воно не надто відрізняється.

Бажаю всім довгого щасливого життя, легкої смерті і вдалої реінкарнації.

Енджой.

Поділитися:
24 жовтня 2017, 11:26 | Блог: Блог Миколи Гузченка | Переглядів: 9866
Автор: Микола Гузченко
Кількість записів: 45

Обережно!!! Перегляд блогу небезпечний для ваших хромосом!


1. Олексій / 24 жовтня 2017, 15:34
2. земеля / 24 жовтня 2017, 16:27
[[ЦИТАТА|1|Олексій|1.
Алексей Спасибо за Высоцкого.Какой гигант слов,мысли и музыки. У кого есть желание-следующая его песня "Притча о правде и лжи". Вслушайтесь в слова. они подходят для всех: белых, красных, коммунистов, баптистов и остальных ....истов. В том числе и к нашим спорам на сайте. Как будто Вл. Семенович жив и читает то о чем мы спорим. Кстати корни у него киевско-житомирские-еврейско-украинские. Просьба, не вмешивайте этого святого человека в политику.
3. земеля / 24 жовтня 2017, 16:44
Следуя Мыколиной теории и его фотографии в блоге (где он с поросенком лобызается) тогда он в прошлой жизни наверное был свиньей. По характеру его публикаций все сходится.
4. Олексій / 25 жовтня 2017, 11:45
та ні Земеля це ви по свинськи чините й відповідно до слів класика в майбутньому житті будете напевне хрюкати)))
5. Selena2017 / 25 жовтня 2017, 15:59
Тема цікава. Добре, що я не бачила фото, про яке мова вище, але все одно, якщо це прибрати, то цікаво. Насправді, кожен у свій час над питанням "А як же буде зі мною після ..."задумується.
Крапки - замість "страшно".
Сальвадор Далі заспокоїв себе так : " Я не вірю в смерть. Якби вірив - тремтів би все життя від жаху. Ні, щось має бути за межею. Я змушений вірити у безсмертя."
Про безсмертя у своїх творах багато роздумував Лев Толстой через персонажа "Війни і миру" П"єра Безухова, саме про безсмертя душі.Декому з сьогоднішніх крутих прагнеться в безсмерті опинитися разом з віртуальними мільйонами, тачками та ще й порядкувати по-тутешньому. Бо самі не розуміють, що ВЖЕ мертві, без душі.
Тому, хто настраждався в цьому житті, думаю, також уявляється щось на зразок оточення, де немає брехні, приниження, болю. Реінкарнація приваблює тим же: чому б в іншому втіленні не з"явитися там, де не стріляють, не таранять живих "Лексуси", де є можливість під іншим виглядом віддати належне кривднику. Все чисто суб"єктивно.
Лише нечисленним обраним дано торкнутися ( І то частково та не завжди безпечно) таїни про вищі світи. А вони безперечно є, бо як же інакше. Як деталь: в одному з сучасних творів йшлося про стару жінку-знахарку, яка довго сиділа біля померлого, піднімаючи його душу у вищі світи, а завершила свої дії такими словами "Не спокусись на повернення".Може, я кострубато передала, але над отим "не спокусись" можна й подумати. Якраз про реінкарнацію.
Багато про це пишуть і говорять у спробах зрозуміти незвідане. А тим часом і така думка трапилася : ми споживаємо для підтримання своїх життєвих сил все природне, тому Природа за своїми законами перетворить і нас.Мабуть , тут пояснення виразу "З праху прийшли, прахом станемо". От тільки хто і коли заклав людині непереможний інстинкт до самознищення? У цьому вона досягла такої досконалості, схоже незабаром всі оптом помандруємо у безвість , а не в безсмертя.
6. професор / 26 жовтня 2017, 00:14
Дозволю собі закид в сторону від теми)
Медична реформа в Україні визначила, що з 01.01.2018 відвідування пацієнта на дому, не ОБОВ’ЯЗОК, а ПРАВО лікаря. Як Ви гадаєте, чи відбудеться «реінкарнація» лікарів районів у земських лікарів кінця 19 століття? Адже, починаючи з 1927 року, відвідування пацієнтів вдома було обов’язком лікарів(більше 90 років). Я філософську тему статті дуже хотівби наближити до прагматики. Але дуже не люблю коли тему переселення душ, реінкарнацій - застосовують до політиків.
Чому?
там нема душ...
7. земеля / 26 жовтня 2017, 08:53
6.професор
« Я філософську тему статті дуже хотівби наближити до прагматики. »

Классный ответ.Для горстки богатеньких обслуживание пациентов на дому за деньги не хуже а навить лучше, в отличии от остальной массы. А то действительно на сайте одни философы и ясновидящие. Текущие моменты надо обсуждать. Еще беда в том , что законы никто не читает, но считает своим долгом их обсуждать.
8. Адекватник / 26 жовтня 2017, 09:03
6.професор
« Я філософську тему статті дуже хотівби наближити до прагматики.»

Прагматика дуже проста. Йде плановий і передбачуваний геноцид народу. Медична реформа - один із пунктів плану. Лікарі, так як і персічні, теж будуть поступово знищуватися, так що радіти їм нічого. Залишиться щось схоже на земську медицину. БІльшість медзакладів буде повністю ліквідовано, особливо на переферії, в селах і навіть в райцентрах. Найцікавіше те, що зараз усі корчащі із себе патріотів взялися славити і вітати цю рехворму. А рехворма то.... неконституційна. І коли висувалися вимоги щодо зняття недоторканості, то законопроект про це швиденька направили на експертизу щодо його конституційності. Як же, самих народних обранців хочут позбавити захисту від правоохоронних органів в разі здійснення обранцями злочинів. А от коли пересічних обравших тих обранців позбавляють можливості врятувати собі життя, то тут ніяка експертиза і не потрібна. І взагалі, про яку конституційність може йти мова, коли тут реалізується біблійна заповідь «А в городах сих народов, которых Господь, Бог твой, дает тебе во владение, не оставляй в живых ни одной души». (Второзак. 20:16)
9. Адекватник / 26 жовтня 2017, 09:26
5.Selena2017
«Багато про це пишуть і говорять у спробах зрозуміти незвідане.»

Селено, я ж давав вам ссилки, беріть і навчайтесь, а не відкидайте не читаючи. "Ничто не ново под Луной" Селено. Все давно відомо і все вже давно "розсекречено. Світ триєдиний: Матерія - Інформація - Міра. Ці знання залишилися у спадщину від загиблої Атлантиди. У індусів ці знання трансоформувалися у реінкарнацію, що ближче до істини, а інфа від Єгипетських жреців була перекручана любимцями наших патріотів втікших з полону і стала Трійцею: Бог Отець - Бог Син - Бог Дух Святий. Ясно, що і Бог Отець і Бог Син, як і налеить бути, обрізані. Ну, а якщо спрощено, на пальцях, так все складається із матерії і інофрмації. Інформація нематеріальна, вона просто завжди на матеріальному носію. Наприклад - тінь, зображеня в зеркалі, абсурдні думки в голові Селени чи Дона. Користуючись компютерними термінами можна провести таку аналогію між людиною і компом. Комп без програмного забезпечення є простим залізом, набором цяцьок, які без операційної системи нічого не варті, вони як труп. Коли ви встановлюєте програмне забезпечення, то цим ви "вдихаєте душу" в залізо і воно починає "жити", стає розумним і мислячим. Якщо в операційну систему попадуть віруси, як це сталося із свідомими, то будуть збої, глюки, і надекватна робота компа, чи мізків у кастрюлеголових. Це так в примітиві, щоб дійшло до бажаючих хоч щось.
10. Selena2017 / 26 жовтня 2017, 09:41
Адекватнику, і коли вже цей «комп» вас задовбає навіки вічні, щоб не випендрювався тут своїм отруйним всезнайством та не топтався по інакомислячих як несамовитий? Це яскравий приклад невдалої реінкарнації - намішано особливостей цілої юрби навіжених.
У товариства прошу пробачення за лексику.
11. don / 26 жовтня 2017, 10:15
8.Адекватник
«плановий і передбачуваний геноцид народу»

то при Сталінові був геноцид народу українського, коли зерно вивезли за кордон за копійки, а людей залишили помирати
8.Адекватник
«БІльшість медзакладів буде повністю ліквідовано, особливо на переферії, в селах»

навіщо в селі опалювати цілодобово ФАП, якщо медпрацівники там майже ніколи не сидять, а весь час пораються вдома по господарству, і люди за допомогою їдуть прямо до них додому.
те саме стосується і сільських бібілотек. туди ніхто не ходить, а кошти на утримання ідуть значні
9.Адекватник
«Світ триєдиний: Матерія - Інформація - Міра. Ці знання залишилися у спадщину від загиблої Атлантиди.»

ти мабуть останній представник тієї цивілізації.
розкажи нам правду. матерія, інформація це зрозуміло, а Міра що це?

Змінено 26.10.2017, 10:50
12. don / 26 жовтня 2017, 10:52
10.Selena2017
«Адекватнику, і коли вже цей «комп» вас задовбає навіки вічні, щоб не випендрювався тут »

а наступний твій коментар мабуть буде про те, що ти даєш поради не спілкуватися Адекватнику з Доном. Вгадав?
13. don / 26 жовтня 2017, 10:53
10.Selena2017
«У товариства прошу пробачення за лексику.»

куріцой дєдушки мабуть не просто так тоді обізвали
14. земеля / 26 жовтня 2017, 10:55
11.don
«то при Сталінові»

11.don
«
розкажи нам правду. матерія, інформація це зрозуміло, а Міра що це?
»

Дон, ты действительно провокатор, права Селена. Ты специально уводишь от современности и руководства. Придет время еще и в лобешник получишь( без обид, в хорошем смысле этого слова). И не забывай основную заповедь холостяка.
15. земеля / 26 жовтня 2017, 11:02
Дон и еще. Напиши лично Адекв. Я писал несколько раз, но он почему то иногда не прочитывает.
16. don / 26 жовтня 2017, 11:34
це прямі погрози фізичною розправою. куди дивиться модератор сайту?
17. Vlada82 / 26 жовтня 2017, 11:36
10.Selena2017
«Адекватнику, і коли вже цей «комп» вас задовбає навіки вічні, щоб не випендрювався тут своїм отруйним всезнайством»

Бачите - всезнайство, виявляється, є отруйним... До чого ж ми зомбовані, якщо дозволяємо собі такі думки! І звідки це ви, шановна Selenо, взяли, шо Адекватник топчеться по інакомислячих? Він вкрай рідко вдається до якихось образ, на відміну від donа, який дійсно здатний вішати ярлики на всіх для нього інакомислячих. Якщо Адекватник оперує своїми знаннями і фактами, то хіба це погано? Невже, на ваш погляд, обізвати коментатора "куріцой дєдушкі" - це вияв знань і високого інтелекту?
18. don / 26 жовтня 2017, 11:37
14.земеля
« Придет время еще и в лобешник получишь»

удаляйте нах цей коментар, а заодно можно й цього користувача-вилупка
19. don / 26 жовтня 2017, 11:41
17.Vlada82
«Адекватник оперує своїми знаннями і фактами, то хіба це погано?»

Та ми тут спокійно спілкуємось на тему реінкарнації. Я задав цікаве питання, з нетерпінням чекаю відповідь, а ця куріца і вилупок своїми вихлопами засирають таку важливу тему. Вони очевидно розумом обділені, тому по темі нічого написати й не можуть і іншим не дають. ганьба
20. Адекватник / 26 жовтня 2017, 12:06
11.don
« коли зерно вивезли за кордон за копійки»

Я ж тобі вже писав, що зерно вивезли за взяті не Сталіним кредити, точно так як їх набрали зараз і коли прийде номальна влада то її так само підставлять. Ссилку давав про банківську кризу створену в США, так звану велику депресію. Її навіть не видалили. Пролистай коментарі.
11.don
«навіщо в селі опалювати цілодобово ФАП, якщо медпрацівники там майже ніколи не сидять, а весь час пораються вдома по господарству, і люди за допомогою їдуть прямо до них додому.
те саме стосується і сільських бібілотек. туди ніхто не ходить, а кошти на утримання ідуть значні»

Тебе послухать, так треба й село "закрити". Хоча воно до цього і йдеться. Ти поцікався скільки фапів і бібліотек опалюється. Я знаю що у більшості сел бібліотеки в сільских клубах і вони взагалі не опалюютьсся і кошти їм на це давно не виділяються.
21. Selena2017 / 26 жовтня 2017, 12:08
17.Vlada82
«7. Vlada82 / сьогодні, 11:36»


Владо, обидва вони як сіамські близнюки, і ви це чудово розумієте, це по-перше.
По-друге, вам дуже сподобається, коли вас віднесуть до розряду кастрюлеголових, особисто вас? Тому не оправдуйте тих, хто не в міру розперезався.Без обид.
А знанням тим гріш ціна, є багато інших людей і джерел, з яких можна їх брати, без небезпеки перетворитися в невдалий зразок інкарнації.

Змінено 26.10.2017, 12:14
22. Адекватник / 26 жовтня 2017, 12:20
11.don
«ти мабуть останній представник тієї цивілізації.
розкажи нам правду. матерія, інформація це зрозуміло, а Міра що це? »

Я думаю, що ти теж не марсіанин а представник тієї цивілізації, як і усі ми. Тільки одні із нас ще адекватні, а інші зовсім розум втратили. Мера - це мера, це кількісна, якісна і т.д. характеристика матерії і інформації. Наприклад, образ твого фейса в зеркалі, процент розбавленості газу, за який з тебе деруть по повній, вага хлібини і т.д і т.п. Я ж не можу тут тобі все пояснити на пальцях, та й не дають мені цього робити, постійно банят, на відміну від тебе. Я заходжу на сайт «кружними» шляхами через різні там віпіени і т.п. Як бачиш, тут ніколи і нікого не забанят за написання дурниць, матюків, а правди і тут бояться, або тупо виконують інструкції. Посилання на www.youtube.com
23. Vlada82 / 26 жовтня 2017, 13:41
21.Selena2017
«є багато інших людей і джерел, з яких можна їх брати, без небезпеки перетворитися в невдалий зразок інкарнації.»

Я не ображаюсь і прошу вас також не ображатися, нехай в суперечках народжується істина. Просто чомусь немає тут "інших людей та інших джерел". Погодьтеся, один Адекватник оперує хоч якимись фактами, а всі інші - ярликами і прізвиськами, та демонструють свою роздратованість "інакомислієм". Це, на мій погляд, хибний підхід до ведення дискісії.
24. don / 26 жовтня 2017, 13:47
20.Адекватник
«зерно вивезли за взяті не Сталіним кредити»

можливо якась доля кредитів там і була, але для розгортання тієї колосальної індустріалізації, яку він розпочав потрібні були значні кошти у валюті для закупівлі різноманітного обладнання та станків, і єдиним джерелом валютних надходжень був експорт зерна. ти це знаєш, але не хочеш писати,ю бо нічим буде виправдати сталінський режим за міліони загиблих від голоду українців
20.Адекватник
«Тебе послухать, так треба й село "закрити". Хоча воно до цього і йдеться. Ти поцікався скільки фапів і бібліотек опалюється.»

і ти теж поцікався. сума в маштабі району буде значна, а в маштабі держави міліарди в нікуди. медицини як не було на селі так і не має, в бібліотеки як ніхто не ходив так і не ходить. про школи, де навчається по 10 учнів взагалі мовчу
22.Адекватник
«Мера - це мера, це кількісна, якісна і т.д. характеристика матерії і інформації»

ти мене зовсім заплутав. якщо мера, тобто мєра, тобто обьем за атланцьким підручником фізики, то чому не враховують температуру і тиск, це також характеристики матерії, та інформації
22.Адекватник
«процент розбавленості газу»

якщо газ охолодити під великим тиском, то це вже буде не газ, а тверда матерія, а от в залежності від різних газів, то тут я з тобою погоджуюсь, що для кожного мєра температури і тиску різна
22.Адекватник
«вага хлібини»

а ось воно що. дочитав до хлібини і зрозумів. мєра - це величина якоїсь характеристики, ти просто не зміг вірно перекласти з атландського
22.Адекватник
«Я заходжу на сайт «кружними» шляхами через різні там віпіени і т.п. Як бачиш, тут ніколи і нікого не забанят за написання дурниць, матюків, а правди і тут бояться, або тупо виконують інструкції. Посилання на www.youtube.com»

конєшно вони бояться, і я навіть трохи боюсь, буває навіть і кастрюлю на голову надіваю коли виходжу на вулицю, щоб не відрізнятися від інших
чому на правдозорі Сталін і Путін разом, а зліва сова, а справа мєдведь?
25. Selena2017 / 26 жовтня 2017, 14:04
23.Vlada82
«23. Vlada82 / сьогодні, 13:41»


Звичайно, через окремих дописувачів на цьому сайті нервозність зашкалює, про культуру спілкування декому геть не йдеться, особливо тим, хто викидає злість впереміш з брудною лайкою. Та то все , як кажуть, на свою голову.
А вартісних знань та можливостей їх здобути, проаналізувати та профільтрувати для себе - навколо сила -силенна. Не тільки світла, що в цьому вікні.
26. земеля / 26 жовтня 2017, 15:18
24.don
«кастрюлю на голову надіваю коли виходжу на вулицю, »

Тебе и спать с кастрюлей надо. Может поумнеешь.
27. земеля / 26 жовтня 2017, 15:23
21.Selena2017
«, вам дуже сподобається, коли вас вднесуть до розряду кастрюлеголових, »
Дон сам себя к ним относит. Честный.
28. don / 26 жовтня 2017, 16:03
казали на кирпичі гарно клює, а воно і на кастрюлі попадаються
29. земеля / 26 жовтня 2017, 16:11
28.don
« а воно і на кастрюлі попадаються»

Да Дон ты тут на все 100 попался. Если бы сам не сознался то никто бы и не знал.
30. don / 26 жовтня 2017, 16:36
а тепер куріца тобі коко знесе не просте а золоте
31. Адекватник / 26 жовтня 2017, 16:37
24.don
«, і єдиним джерелом валютних надходжень був експорт зерна. ти це знаєш, але не хочеш писати,»

Не єдиним джерелом. Була ще й Бакинська нафта і було золото, але банкіри відмовилися брати золотом і затребували зерно.
24.don
«бо нічим буде виправдати сталінський режим за міліони загиблих від голоду українців»

Режим був не сталінський і ти про це знаєш. Сталін ламав той троцькістський режим. І усі ті троцькісти пізніше були репресовані, чого Сталіну вони й досі не можуть пробачити. Крім того я тобі писав, що у Сталіна в листопаді застрелилися жінка і він впав в депресію і не ходив пів року на роботу. Фактично, жінці її саомгубство було підлаштоване ворогами, так як вони це вміють робити. Але не зважаючи на все Сталін ще давав телеграми Кагановичу. «….Главная ошибка нашей хлебозаготовительной работы …особенно на Украине и Урале, состоит в том, что план хлебозаготовок был разверстан … и проводился не в организованном порядке, а стихийно, по «принципу» уравниловки…без учета положения в каждом отдельном колхозе…18.6.32.»
32. Адекватник / 26 жовтня 2017, 16:41
«… я писал вам шифровкой о частичном сокращении плана хлебозаготовок для особо пострадавших колхозов и индивидуалов Украины… ближайшее знакомство с делами Украины на этот период уже выявило необходимость помощи украинским колхозам в виде частичного сокращения плана,.. 25.7.32.» «… Самое главное сейчас Украина. Дела на Украине из рук вон плохи… Если не возьмемся теперь же за выправление положения на Украине, Украину можем потерять. ….Самое плохое – это то, что украинская верхушка не видит этих опасностей…11.8.32.». Ти ж боготвориш євреїв, так почитай порядного єврея Ходоса, який живий і здоровий і живе в Харкові. Посилання на antimatrix.org
33. Selena2017 / 26 жовтня 2017, 16:43
Невже все оце слововиверження - "по темі "????
34. Адекватник / 26 жовтня 2017, 16:44
24.don
«і ти теж поцікався. сума в маштабі району буде значна, а в маштабі держави міліарди в нікуди. медицини як не було на селі так і не має, в бібліотеки як ніхто не ходив так і не ходить. про школи, де навчається по 10 учнів взагалі мовчу»

Я тобі написав про те, що більшість бібліотек в клубах і вони не топляться. Візьми і ти поцікався. Це не важко зробити. А куди ідуть мільярди, то вже питання десяте. Я, і думаю ти, цього не дізнаємся. Яку б и там теорію не підводив, але по факту відбувається нищення сіл і селян.
35. Адекватник / 26 жовтня 2017, 16:53
24.don
«ти мене зовсім заплутав. якщо мера, тобто мєра, тобто обьем за атланцьким підручником фізики, то чому не враховують температуру і тиск, це також характеристики матерії,»

Розплутуйся, ти ж грамотний. Я тобі дав ссилку на відео, там все ясно. Ні, так пошукай краще відео, або щось почитай. І температура і тиск - це також МЄРА.
24.don
«а ось воно що. дочитав до хлібини і зрозумів. мєра - це величина якоїсь характеристики»

Ну от і розібрався.
36. Адекватник / 26 жовтня 2017, 17:06
33.Selena2017
«Невже все оце слововиверження - "по темі "????»

Це відповідь Дону. А по темі ніхто щось не хоче дискутувати, або не може. І як не дивно, один Дон трішки таки щось второпав. Ось іще пічитає і буде діло. Душа - це інформаційна складова людини. Чиста фізика. Коли інформаійна складова десь дівається, то тіло, як і комп без Windows, перестають функціонувати як цілісна система. Завдання сучасних ЗМІ запустити в вашу «голову» (Windows) щонайбільше вірусів. Мої коменти тут можна вважати антивірусною программою, чи программою для чистки мізків. Десь так.
37. земеля / 26 жовтня 2017, 17:11
31.Адекватник
«
Режим був не сталінський і ти про це знає»

Ребята это дискуссия, причем политическая. Здесь не дойти пока до истины ибо до настоящего времени не озвучено порядка половины архивов ЦК КПСС. Рассекретили только те которые нужны были той или иной владе (читай тому или другому руководителю). С другой стороны каждый последующий руководитель считал своим долгом охаить предыдущего, т.е. он писал историю под себя. А цытаты можно найти любые, кому какие нужно. А что у Лазаря были плохие высказывания или сейчас говорят не правильно? А что кто нибудь назовет мне руководителя государства , который бы признал свои ошибки? В настоящее время мы с уверенностью можем дискутировать только законы которые принимают здесь и сейчас, о чем исключительно верно написал Профес. о медиц. реформе. Уже лично я начинаю не понимать почему же так всех тянет именно на историю а не современность?
38. Професор / 26 жовтня 2017, 17:47
Хлопчики та дівчатка)
будьте чемними та не сваріться.
В суперечках народжується істина, тому дуже добре, що є представники різних світоглядів.
Щодо прагматики: було б дуже добре, якби кожен висловлював власну думку, а не набуту за допомогою певних джерел.
Ми бачимо, що й документи - офіційно підписані, а все одно брешуть.
А заглядаючи через шпарини історії дуже важко дізнатись - правдиве було висловлювання - чи ні. Чи його потім написали і вклали в документи. Правдиві загалом якісь великі події, народження смерті... та й все.
Щодо медичної реформи, гадаю, значну частину цієї краси буде помітно простому люду вже ближче до кінця2018р.
39. Адекватник / 26 жовтня 2017, 18:04
37.земеля
« А что кто нибудь назовет мне руководителя государства , который бы признал свои ошибки?»

Сталин открыто писал, и это можно найти: "Все люди ошибаются и я ошибаюсь..". И архивы тут никакие не нужны. В архивах можно только запутаться. Есть очевидные факты. Сталин никогда не был в числе первых лиц "революционеров". Именно он вырвал Россию-СССР из иудейско-троцкитскогог сценария, который сейчас хотят повторить. Есть книжка Троцкого "Преданная революция". Это факт. Есть труды Сталина. Это тоже факт. Есть то, что мы знаем - революция, СССР, война. Войну организовали для уничтожения СССР, так Сталин пошел "не той дорогой". Он начал строить независимое государство и построил его. За это он получил войну. После войны снова начался подъем экономики и космос - это не заслуга Хрущева. Это продолжение (по инерции) заложенного Сталиным фундамента и курса. Не ратифицировав Бреттон-Вудское соглашение по доллару и предложив свой курс рубля к доллару Сталин обрек себя на гибель. Развал СССР был итогом борьбы с так называемым сталинизмом. Теперь наступила очерель уничтожения "состаных частей" СССР. И это, "кто не слеп, тот видит" без всяких архивов. И такой финал предвидел и сам Сталин о чем есть им сказанное.
40. Адекватник / 26 жовтня 2017, 18:12
38.Професор
«якби кожен висловлював власну думку, а не набуту за допомогою певних джерел.»

Що таке власна думка? Це якраз по темі статті. Не буває ніяких власних думок. Думки формуються від набутої, отриманної ззовні, інформації. І тільки так.
38.Професор
« правдиве було висловлювання - чи ні. Чи його потім написали і вклали в документи.»

Так можна далеко зайти. Є прижиттєві видання Сталіна, наприклад, 1947 року, є навіть на українській мові, неначе спеціально призначені для свідомих неуків не знаючих російскої мови. Є мемуари Жукова, Рокосовского, Голованова, Грабина. Мемуари останніх трьох майже недоступні і бібліотеках, так як "не те ще треба" там написано.
38.Професор
«Правдиві загалом якісь великі події, народження смерті... та й все.»

Слава богу що хоч події правдиві. Так от достовірний факт - Сталін помер, а насправді вбитий, на Пурім. З календарем, думаю, мало хто буде спорити. Що таке Пурім, вивчайте хоча б з Біблії. Біблія - це також факт.
41. don / 26 жовтня 2017, 20:29
34.Адекватник
«більшість бібліотек в клубах і вони не топляться. В»

Такого бути не може. Якісь обігрівачі, тепловентилятори всеодно мотають гроші з бюджету. А якщо сюди додати гроші на поточні та капітальні ремонти та зарплату з обов’язковими 50 % надбавки, які додала ще Йуля, то вийдуть мільярди. І нафіга ті бібліотеки на селі нужні?
36.Адекватник
«Душа - це інформаційна складова людини. Чиста фізика. »

Що ж тоді означає, коли кажуть що моя душа чиста
36.Адекватник
«Мої коменти тут можна вважати антивірусною программою, чи программою для чистки мізків»

Мабуть російського виробництва
42. кобелячанин / 26 жовтня 2017, 22:56
Та дайте ж можливість підтримати автора хоч якимось плюсиком чи лайком? Жуть як руки чешуться.... А ще питання до вторів: як можна підписатися саме на цього автора блогів? Щоб сповіщення надходило. А то я бачте профукав аж на цілі два дні такий «шедевр»
43. Професор / 27 жовтня 2017, 04:58
Не виключаю, що можна буде знайти в майбутньому прижиттєві мемуари Порошенка, наприклад.
Та це не означає, що в них виключно правда.
По документах, наприклад, Крим не виглядає зданим. А насправді?.. Це дійсно так?..
До того ж, це не перша спроба РФ прибрати півострів до рук.
Але при Кучмі ця спроба чомусь завалилась
хоч протистояння було ще більш жорстке.
44. земеля / 27 жовтня 2017, 07:48
43.Професор
«Не виключаю, що можна буде знайти в майбутньому прижиттєві мемуари Порошенка, наприклад.
Та це не означає, що в них виключно правда.»

И это истинная правда. Особенно при однопартийной системе. Мы уже проходили.Все они пишут о себе хороших. К примеру тот же Горбачев: для одних он ангел, для других враг.А мемуары написал хоть целуй его. Так и остальные.
45. Адекватник / 27 жовтня 2017, 08:49
43.Професор
«Не виключаю, що можна буде знайти в майбутньому прижиттєві мемуари Порошенка, наприклад.
Та це не означає, що в них виключно правда.»

Нє, ну я, блін, фігею. Як, блін, у мене не вистачає лексики Колі Гузченка. Канєчно не означає... А хіба означає, що все те, що втирають свідомі про мазеп, орликів, бандер і шухевичів правда. ХІба означає, що документи про Запорзьку Січ написані на івриті правда? Чому я повинен вірити якомусь Вятровичу? А хіба можна вірити тому, що написане Шевченком правда? Га! А може неправда? У мене є серйозні підстави для сумніву. Аргументую. Шевченко з Гоголем жили в одні часи і один із них бачив голодну дитину під тином, а інший бачив суцільні пянки-гулянки, торби з пампушками і вареники самі літаючі у сметану. Так кому я повинен вірити? Це вже вам рєбята нех сказати і ви придумуєте до чого причепитися. Світ не чорно-білий, він з відтінками. Треба самому мати здатність вибирати правду із написаного. Що ж до Сталіна так є відео виступів з мімікою, жестами, і т.п Здавалося б лікар повинен багато що побачити. Є стенограми конференцій і зїздів. Багато чого є. І є збудоване народом.
46. Адекватник / 27 жовтня 2017, 08:59
43.Професор
«По документах, наприклад, Крим не виглядає зданим. А насправді?.. Це дійсно так?.»

Пофесоре, ну не треба тупити. Це по яким таким документам? Ну по свідомим документам, да. А по російським документам інше. Є документи референдуму. Та воно, як розібратися, то і по свідомим документам можна багато чого побачити. От, наприклад, свідомі на державному рівні бідкалися про те, що більше 90% особового складу СБУ і приблизно стільки ж із ВСУ перейшли на сторону «агресора» і друкуввалися списки "зрадників". Так це говорить про що? Невже про те, що решту населення зганяли на виборчі дільниці під дулами АК? Ну і як вони збиралися утримувати Крим, коли і люди і силові структури проти цієї влади? Як можна утримати жінку яка покинула свідомого телепня і пішла жити до нормальної людини? Що, ви її до свідоцтва про шлюб привяжете? Та й в решті реш нах цій владі Крим, коли вона й цій теиторії толу не дасть.
47. Адекватник / 27 жовтня 2017, 09:11
43.Професор
«До того ж, це не перша спроба РФ прибрати півострів до рук.
Але при Кучмі ця спроба чомусь завалилась
хоч протистояння було ще більш жорстке.»

Не прибрати до рук а повернути віддане Микитою разом із людьми. І люди це памятали. Коли був СССР різниці не було. А коли прийшли пришелепуваті і почали навчати, кому яку історію вчити, кому на якій мові говорити, народ Криму відразу й вічув на собі всі ці новації і повстав проти них. Повстав ще при Кучмі, але тоді було менше абсурду ніж при цих керманичах. І треба було Росії мати пришелепуватих керівників, щоб не використати цей момет і заодно врятувати населення від війни і геноциду. Як кажуть у народі "поки сучка не схоче кобель не скоче", наче якось так, вибачте. Так от, ні при якому розкладі, ні при яких путіних і распутіних Галіція не може перейти в склад РФ. А там, де це можливо, то вже, вибачте, свою жінку самі сторожіть, якщо вона вам жінка. А якщо ви її не достойні через хворобу голови чи ще чогось, ну так нічого на неї кивати, бо вона й так нещасна.
48. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 10:36
37.земеля
«же лично я начинаю не понимать »


Земеля, все просто, як білий день. Одному треба забезпечити свій сьогоднішній день всім бажаним, бо апетити безмірні. Другий не стямиться, щоб витягти з історії злидні, воші, страх , ріки крові та духовне рабство, навернути всіх до "русского мира". Так може діяти тільки особа, якою скористався за допомогою інкарнації Іван Ніс, не відаючи того, що вона городить навколо себе.
На жаль, я не вмію зробити посилання, але хочеться, щоб бажаючі ознайомилися з такою інформацією : " Ліпосаксації не буде: столичний лікар відмовився оперувати сепаратистку" на сайті Gazeta.ua Це про те, як себе проявляє "русский мир" .

Змінено 27.10.2017, 10:38
49. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 10:45
42.кобелячанин
«42. кобелячанин / вчора, 22:56»


Поясніть, будь ласка, чому слово шедевр взято в лапки і тим самим огортається іронічним забарвленням ? Стаття дійсно цікава, тільки за двома крикунами тут не можна з її приводу спокійно поділитися думками. Вже традиційний пароль - без обид.
50. Адекватник / 27 жовтня 2017, 11:31
48.Selena2017
«Другий не стямиться, щоб витягти з історії злидні, воші, страх , ріки крові та духовне рабство, навернути всіх до "русского мира".»

Витягують з історії "злидні, воші, страх ріки крові та духовне рабство" саме свідомі з кастрюлями на головах. Усе значуще, героїчне вони обпльовують у повній відповідності до порад Гітлера позорити всю поперідню історію із закидання грязюкою всього величного і значущого. Саме з Гітлером вони збиралися встановлювати "Новий світовий порядок" у Євопі і навіть у цілому світі, і, ввиду свого скудоумія, навіть відкрито записали про це у Декляряції в липні 1941 року. І, як завжди, і як зараз, зробили це чомусь від імені усього українського народу, народ про це не питаючи. Щоб у подальшому уберегти цих пришелепуватих від подібних ляпів у майбутньому, товариш Сталін своїм «диктаторським» Політбюро дійсно насильно ввів у школі предмет "Логіка". Але марно. Все вернулось на круги своя. Посилання на royallib.com
51. Адекватник / 27 жовтня 2017, 11:40
48.Selena2017
«навернути всіх до "русского мира"»

А що воно таке "руський мір"? Як на мене, так це мір, в якому ми народились і виросли, в якому жили наші предки з моменту створення Київської Русі з столицею у Києві. Десь читав розумну фразу «Украинская республика – это неотъемлемая часть Русского Мира. Те, кто пытаются оторвать Украину от России и вставить в Европу/США – сепаратисты." А таки ж так. Нас намагаються відірвати від тисячолітнього «міру» наших предків і втягти в якийсь новий "американський мір", якому двісті років від роду і який, на відміну від Російської імперії зберігшій в своєму складі усі народи, поголовно винищив корінні народи Америки і тепер хоче контролювати і нищити усі народи світу.
52. Чудо Юдо / 27 жовтня 2017, 12:24
Стандартний цинічний матеріалізм, доя кого автор статті підійшов у кінці, цілком сприймає таку річ як реінкарнація, хоча в ньому вона не виглядає так гарно, як в релігіях.
Було яблуко, я його з’їв зранку сьогодні. Завдяки процесам метаболізму мого організма, до вечора клітини цього яблука перетворяться на клітини мого тіла. Яблука не стане, але з яблука буду я.
Так само як закопають мене під землю на 2 метри, якась яблуня виросте з мого праху і якась інша людина з’їсть її плод через кілька років.
Проста матеріалістична реінкарнація.
Тільки виглядає нудно і не містично.

51.Адекватник
«Нас намагаються відірвати від тисячолітнього «міру» наших предків і втягти в якийсь новий "американський мір", якому двісті років від роду і який, на відміну від Російської імперії зберігшій»

Діду, ти вже зовсім глузд втратив і зібрався тут напряму пропагувати російські цінності приплітаючи сюди Київську Русь?
Що у наступному твоєму коментарі буде? "Путін ввєді вайска?" Ану-ну, двинь, так я сам на тебе СБУшникам напишу.
53. don / 27 жовтня 2017, 14:02
саме логічно було б цього діда у РФ відправити на ПМЖ у Архангельск, новенький пам"ятник Сталіну цілувати, так не хоче туди
чого не понятно
54. земеля / 27 жовтня 2017, 14:24
52.Чудо Юдо
«Ану-ну, двинь, так я сам на тебе СБУшникам напишу.»

Вот они современные украинцы. Случись что, то 37 год и рядом не стоял. Не дай бог. Друг друга перемелят. Не дай бог.
55. Адекватник / 27 жовтня 2017, 14:43
53.don
«саме логічно було б цього діда у РФ відправити на ПМЖ у Архангельск,»

Пришли мені паспорт з пропискою і я й сам поїду, бо бачу що тут через свідомих вже толку не буде. Звідти тобі дарунок пришлю в подяку. Знищили, блін, країну безповоротно.
56. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 14:43
54.земеля
«4. земеля / сьогодні, 14:2»


Земеля, сучасні українці дуже різні. І випливає це з того, що ВЖЕ трапилось. Тільки не прирівнюйте їх, заради всього святого, до тих, хто безкарно топчеться оце по них, як несамовитий.
57. Адекватник / 27 жовтня 2017, 14:53
54.земеля
«Вот они современные украинцы. Случись что, то 37 год и рядом не стоял.»

Отож. І хто буде винен? Знову Сталін, чи може Путін? Вони знову викрутятся. "І Україні, неспалим-купині,
Поклянемося при святі дари,
Що, коли б нас вчергове не купили,
Ми б вас, маман, їй-бо, не продали." (Б.Олійник)
58. don / 27 жовтня 2017, 15:06
57.Адекватник
«І хто буде винен? Знову Сталін, чи може Путін?»

За цим разом Путін винен. Окупував Донбас і Крим, але патріоти зупинили, Харків і Одесу вже взяти не змогли

Змінено 27.10.2017, 15:08
59. земеля / 27 жовтня 2017, 15:24
56.Selena2017
«Земеля, сучасні українці дуже різні.»

В том то и дело. Сама себе противоречишь. Селенушка, ты уже сейчас в своих коментах Дона боишься, а случись беда одними матюками не обойдется.
60. Адекватник / 27 жовтня 2017, 15:29
56.Selena2017
«Земеля, сучасні українці дуже різні.»

«І всі, як є, без винятку – вожді!
І всі – за Україну.
А тим разом
Її допродують чужим пролазам,
А ми тут... гречку сієм, як завжди.»
(Б.Олійник)
61. Адекватник / 27 жовтня 2017, 15:33
58.don
«Харків і Одесу вже взяти не змогли »

Я ж тобі вже писав тут про жінку. Хоч як би й не хотілось пришелпуватому чоловікові її утримати, але вона таки піде до нормальної людини. І дивно, що цього деякі тут жінки не розуміють, чи може у них вже якась гейропейська стать.
62. Чудо Юдо / 27 жовтня 2017, 15:52
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
54.земеля
«Вот они современные украинцы. Случись что, то 37 год и рядом не стоял. Не дай бог. Друг друга перемелят. Не дай бог.»

Ні, блять, сучасні українці на Донбасі верещали: "Путін, введі вайска" абсолютно не задумуючись до чого вони закликають (не було чим задумуватися), а тепер в руїнах живуть, руських козачків годують.
І цей дід ось-ось зірветься до цих лозунгів.
Це ж так весело - просити іншу країну влаштувати бійню на території де ти проживаєш!
Як хоче - нехай їде на Донбас до своїх і там кричить. А тут не потрібно, висновки люди уже зробили.

Посилання на s017.radikal.ru
63. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 16:09
59.земеля
«Дона боишься»


Земеля, страх притаманний кожному. Але приходить такий час, коли немає іншого виходу, як перестати боятися.
На цих сторінках дехто ріже дону відверту свою думку (серед них і моя його злостить), від змісту їх порядна людина вже з високого мосту в глибоку воду давно б плигнула.
Гузченко журиться, що в нього вкрали українську мову та забруднили поняття патріотизму. А в мене дон зі своїм ( як колись написав укр17) - шоблом вкрав навіть право на достойне життя.І не тільки в мене. Так що боятися вже пізно.Всі його тут розумування - одне лицемірство.
64. Адекватник / 27 жовтня 2017, 16:38
"Доки на мечі кували рала,
На трезуби молоти й серпи,
Треті загребущо рвали й крали
Від ракет, ікон – і до сапи.

Треті підкидали знизу хмизу,
Зводили, як бевзів, у лоби:
- А отам – колишній блюдолиза,
А отам – теперішній. Лови! –

І ловили, і трощили яро
Щелепи, заводи і горшки.
А тим часом треті – рвали й крали
Надбане горбами за віки.

Раптом спогадали про Вкраїну.
Глянули – руками розвели:
- Хто ж це нам побив горшки і спини.
Хто ж це нашу хату розвалив?!

І шукають лютими очима
Ворогів нових за три межі..
А тим часом треті за плечима
Ділять між собою бариші."
(Б.Олійник)
65. Адекватник / 27 жовтня 2017, 16:40
63.Selena2017
«Гузченко журиться, що в нього вкрали українську мову»

"Це ж ти гукав: «Рятуймо рідну мову!»
А що ж ти з нею, гаспиде вчинив,
Чужих словес накидавши полови,
І неслов’янським духом осквернив?

Це ж із твоєї вченої принуки
Таке верзуть сучасні писарі,
Що вже не тільки дід свого онука –
Синів не розуміють матері."
(Б.Олійник)
66. Адекватник / 27 жовтня 2017, 16:47
63.Selena2017
« вкрав навіть право на достойне життя.І »

"І Україні, неспалим-купині,
Поклянемося при святі дари,
Що, коли б нас вчергове не купили,
Ми б вас, маман, їй-бо, не продали."
(Б.Олійник)
Посилання на www.youtube.com
67. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 17:11
От тебе, несамовитого, якраз і купив "русский мир", отруюєш все навколо.
68. Адекватник / 27 жовтня 2017, 17:22
67.Selena2017
«От тебе, несамовитого, якраз і купив "русский мир",»

Ну там же сказано хто покупець. Чи й це не діходить? А руський мір, в моєму розумінні, це мір Київської Русі, мір моїх славянських пращурів. А на який мір ви повелись?
69. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 17:40
62.Чудо Юдо
«2. Чудо Юдо / сьогодні, 15:52»


Чудо Юдо, будь ласка, створіть посилання з Gazeta.ua на тему, про яку писала раніше,бо сама не тямлю. А цей матеріал дуже промовистий і вашим поглядам буде споріднений : маєте чітку позицію щодо подій, які відбуваються. Заголовок матеріалу: Ліпоксації не буде: столичний лікар відмовився оперувати сепаратистку . Там чудово видно, що то за гидота - "русский мир". Дякую.
70. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 17:43
68.Адекватник
«мір моїх славянських пращурів»


Пращур твій - Іван Ніс.
71. Адекватник / 27 жовтня 2017, 18:01
69.Selena2017
«Там чудово видно, що то за гидота - "русский мир". Дякую.»

Там чудово видно, який ушлепок той свідомий кастрюлеголовий лікар. В демократичній країні кожна людина має право на свою власну думку. І якщо та думка не подобається лікарю, то це ще не значить, що він повинен кидати на призволяще пацієнтку чи їй відмовляти Врешті, може вона просто психічно хвора? Так і тоді святий обовязок лікаря - їй допомогти
72. Selena2017 / 27 жовтня 2017, 18:54
71.Адекватник
«кидати на призволяще пацієнтку»


Той лікар - людина, здатна на ВЧИНОК.
Рятувати що : життя чи її сало ?
От тобі за пропаганду лИха гроші не пахнуть.
Так, хвора. На сепаратизм, від якого порядні дончаки страждають.

Змінено 27.10.2017, 18:57
73. Beri Mor / 27 жовтня 2017, 19:46
69.Selena2017
«удо Юдо, будь ласка, створіть посилання з Gazeta.ua на тему, про яку писала раніше,бо сама не тямлю.»

І вона ще щось тут просторікує.
74. Седой / 27 жовтня 2017, 19:47
сепаратизм, від якого порядні дончаки страждають???Прошу прощения, но похоже в диагнозе Селены я ошибся. Климакс-то оказывается в голове! Она, видите ли, определяет какие "дончаки поряднi", а какие нет. Типа - хорошие дончане - мертвые дончане? Заводи диван и на фронт, снайпером, вместе с лікарем.
75. Адекватник / 27 жовтня 2017, 20:03
74.Седой
«Климакс-то оказывается в голове! »

Климакс головного мозга, он же майдан головного мозга - болезни ускоряющие наступления настоящего климакса.
76. Адекватник / 27 жовтня 2017, 20:15
70.Selena2017
«Пращур твій - Іван Ніс.»

Що тобі дався той Ніс? "Історія повторюється", - так кажуть свідомі. Мудрі євреї кажуть по іншому: "И крутят вновь историю по кругу". Зараз черговий виток її крутіння. Фінал буде той же. І це так, бо один і той же сценарій і одні і ті самі сценаристи. Тоді Мазепа хотів пікорити Росію разом з Карлом, тепер інший Мазепа став на той же шлях. До речі, один виходець із Бендер, а інший там згинув. Все підлаштовано - комар носа не підточить. Та й Бендери -Бандера - теж симолічно. Але це не для клімактеричних мізків.
77. Selena2017 / 28 жовтня 2017, 10:39
[[ЦИТАТА|76|Адекватник|Що тобі дався той Ніс? "Історія повторюється.

На жаль, правда. Іван Ніс свого часу також віддав перевагу "русскому миру" Петра 1 та Меншикова і це коштувало Батурину 15 тисяч життів українців. Ординці лютували на всю ширину "загадочной русской души". Паралель із сьогоднішнім днем - Донбас. Чого прикидаєшся та хамиш, велетень історичних знань? Жертва невдалої інкарнації...
78. Selena2017 / 28 жовтня 2017, 11:24
75.Адекватник
«5. Адекватник / вчора, 20:03»


Тільки остаточні імпотенти оперують такими категоріями як клімакс в публічних висловлюваннях. Ох, бідолахи ви .....
Укр 17 радить захищатися, коли об тебе витирають ноги. Як умію. Даруйте, мужики.
79. Адекватник / 28 жовтня 2017, 13:38
78.Selena2017
«Тільки остаточні імпотенти оперують такими категоріями як клімакс в публічних висловлюваннях. »

Ну то ж не я почав ним оперувати. Та й що тут такого, нормальний медичний термін.
80. Selena2017 / 28 жовтня 2017, 14:04
Так це ж не ознака великого благородства: підтримувати гидоту іншого, ще й в кущі ховатися. Цей медичний термін давно вже поробив з вас обох ( ще й третього з дебелим хазяйством ) нікчемами. А зупинити цих злих нікчем справжнього МУЖИКА і не знайшлося, чи я не помітила ?
81. Професор / 28 жовтня 2017, 14:40
Не дуже розумію про що тут мова закрутилась...
За моїм розумінням: лікарі, міліція, вчителі мають бути ПОЗА політикою.
Не можна не штрафувати порушника, бо він хороший АТОшник, бо це закінчується трагедіями. Не можна відмовляти в медичній допомозі, за політичними переконаннями. Я не беру до уваги ліпосакцію, це медична послуга, а не допомога. Але - це перші закидання до кошика "як зекономити на переселенцях", цілком можливо, що найближчого року ми про це почуємо.
Про суд Коханівського (за стрілянину відпущений) Пашинського (взагалі провадження за стрілянину не відкрито) та Васильця-Тимоніна (за налаштування ЮТуб каналу по 9 років) пам’ятаємо.
82. Selena2017 / 28 жовтня 2017, 15:20
Не розумію про кошик "як зекономити на переселенцях" ? Розтлумачте, будь ласка.
Вважаю, що перед юридичними законами , правилами та законами совісті ВСІ мають бути рівними і відповідальними і за дії і за слова.
83. Anatoliy / 28 жовтня 2017, 17:25
82.Selena2017
«законами совісті»

Совість - не юридичне поняття. Діючи за законами СВОЄЇ совісті можна такого навитворяти... Як відомо, саме благими намірами яснооких іделістів вимощена дорога до пекла.
84. Седой / 28 жовтня 2017, 17:33
Нет, ну если это не климакс, тогда просто дура набитая, может так менее обидно. Полезла ведь проверять состояние моих брюк ПУБЛИЧНО :)) и я теперь и виноват еще. Иди на кухню, курица, и там обижайся, сколько влезет. Лезет в публичную дискуссию, притом любую, со своими куриными мозгами, а потом ищет защиты у сильного мужского плеча. Никто за нее не вступился... "Справжнього мужика" ей захотелось, его заслужить надо. И думаю я, что ты явно не женского пола. Так что заводи диван и вперед на Кремль, мстить за полегших на поле брани батуринцах. :))
85. Anatoliy / 28 жовтня 2017, 17:35
Відмовити у лікарській допомозі людині з інакшими, ніж у нього, політичними поглядами, лікар не має права - ні по закону, ні по совісті. Звісно, ліпосакція - це, по суті, скоріше косметична послуга, ніж медична. Але сам прецедент, на мій погляд, неприємний. І ніякого «ВЧИНКУ» з боку лікаря не бачу. Крок до вивішення на всіх громадських закладах оголошень типу "сепаратистів, іновірців і людей такої-то раси не турбувати - мені ваші гроші "пахнуть"...
86. Адекватник / 28 жовтня 2017, 17:40
82.Selena2017
«Вважаю, що перед юридичними законами , правилами та законами совісті ВСІ мають бути рівними»

Ну і яким словом оце називати? Яким би назвав, будете ображатися. Декільками коментами вище ви лікували з приводу відмови переселенці у наданні медичної послуги. Це по закону, чи по правилах, чи по совісті? Крім того вже тут сто разів пояснювалося, що в іудаїзмі не існує поняття совісті. А у нас більша частина лікарів, юристів і вся влада не українські. Посилання на www.youtube.com
87. Selena2017 / 28 жовтня 2017, 18:48
1. Чогось іншого від манкурта ждати не доводиться.
2. Анатолію, а совість, вона і в Африці совість. Якщо вона СВОЯ, то це вже зовсім інше.
3. Адекватнику, уважніше прочитайте матеріал,будь ласка. Там йдеться не про переселенку, а про жінку-підприємця з Донбасу. Навіть переселенці, якщо вона з якихось же причин рятувалася від біди, має тут притулок, не годиться гадити в ньому. Я сприймаю вчинок лікаря так, ви - інакше. Це ваше право. Він не єврей. А взагалі так було завжди: найкращі лікарі, юристи, музиканти - євреї.
88. Адекватник / 28 жовтня 2017, 18:55
87.Selena2017
« Там йдеться не про переселенку, а про жінку-підприємця з Донбасу»

Ага, значить, якщо не переселенка, то не має "права голосу", права на всласну думку.
87.Selena2017
«Навіть переселенці, якщо вона з якихось же причин рятувалася від біди, має тут притулок, не годиться гадити в ньому.»

Значить, якщо на її землі ви розбомбили її будинок і потім надали їй притулок, то вона за це вам повинна ще й дякувати? Здається, у Дона з логікою карще.
89. Anatoliy / 28 жовтня 2017, 19:52
87.Selena2017
« Анатолію, а совість, вона і в Африці совість. Якщо вона СВОЯ, то це вже зовсім інше.»


Порожня фраза - стандартизоване кліше. Це як спитати: а вам дозволить совість підняти руку на жінку? І відповідь за Вашою «стандартизованою» совістю, звісно, має бути: ні, ні в якому разі, як можна?!! А правильна відповідь - запитанням, як в Одесі: на яку і за яких обставин? Бо життя - не чорно-біле. А у війні, яка в значній мірі є громадянською, правих не буває. Це моя думка. Без ліпосакції якось обійдуся...)))
90. Олексій / 29 жовтня 2017, 01:56
39.Адекватник
« Сталин никогда не был в числе первых лиц "революционеров"»


почав виступати на мітингах з 1900 року
учасник революції 1905—1907
в ЦК партії з 1912 року
перед самою революціею був одним з керівників ЦК партії й займався пропагандиською діяльністю
в перші дні після революції був призначений наркомом

й ви гадаете що він не був в одним з основних революціонерів?)))

Адекватник, мені цікаво як ви ставитеся до теорії що жовтнева революція була проплачена західними ворогами росії?)))
91. професор / 29 жовтня 2017, 02:01
Мені от цікава думка: а війна 18-19 років, яку прийнято в Союзі було називати громадянською, незважаючи на те, що різні сторони підтримували різні держави (в тому числі і воєнно).
Так от, на Вашу думку, ця війна була громадянською, чи ні?
І в чому її різниця з нинішньою на Україні?..
92. Адекватник / 29 жовтня 2017, 02:26
90.Олексій
«почав виступати на мітингах з 1900 року
учасник революції 1905—1907»

Гучно сказано. Селена он також виступає і на майдані була. Сталін не мав ораторського таланту та й голос у нього був не ораторський. Можна тут дискутувати і приводити купу цитат, але загальновизнаним оратором був навіть не Ленін а Троцький. На цю тему можна знайти масу свідчень і відео.
90.Олексій
«Адекватник, мені цікаво як ви ставитеся до теорії що жовтнева революція була проплачена західними ворогами росії?)))»

Так а як можна ставитись до загальновідомого факту? Була проплачена. "Все теми же". Керенського вивезли на автомобілі американського посольства аби під ногами не плутався і тіпа не чинив спротиву. До речі, почитайте Сталіна, він на перших порах ніде не вживає слова «революція» а тим більше "Велика". Він пише "ПЕРЕВОРОТ".
93. Олексій / 29 жовтня 2017, 02:27
на мою думку громадянська війна в росії 17-22 років є еталоном самого поняття громядянської війни.

а різниця з нинішньою стуаціею в Україні, на мою думку, полягае в тому що лугандон, на відміну від советів свого часу, елементарно не здатен біль менш тривалий час існувати без сторонньої підтримки...

Змінено 29.10.2017, 02:39
94. Адекватник / 29 жовтня 2017, 02:32
91.професор
«Так от, на Вашу думку, ця війна була громадянською, чи ні?»

На мою думку війна була громадянською з іноземним втручанням. А як назвати війну на якій брат з братом воює. В Іспанії теж була громадянська війна і не виключено що ще буде.
91.професор
«І в чому її різниця з нинішньою на Україні?.»

Грубо кажучи може й в нічому. Тоді дерибанили Росію, а сьогодні - Україну. Режисери ті самі. Навіть є кровні родичі, наприклад, батько Сороса.

Змінено 29.10.2017, 02:34
95. Олексій / 29 жовтня 2017, 02:42
92.Адекватник
«Так а як можна ставитись до загальновідомого факту? Була проплачена. »

тобто сталін в газеті Правда осваював оті самі 3 мільйона марок виділених на пропаганду?)))
96. Олексій / 29 жовтня 2017, 02:52
92.Адекватник
«Гучно сказано.»

тобто те що сталін був у ЦК партії з 1912 року нічого не означа?)
97. Адекватник / 29 жовтня 2017, 09:13
95.Олексій
«тобто сталін в газеті Правда осваював оті самі 3 мільйона марок виділених на пропаганду?)))»

Виходить що освоював. Тебе це дивує? Тут десь Анатолій писав що життя не чорно-біле. І я про це вже сто разів писав. А ти хочеш зрозуміти талмудистські сценарії оперуючи гойським прямолінійним мисленням. Не вийде. Та й не німці фінансували революцію. У німців був свій інтерес спровокований богобраними. Ось тобі цитатка: 9 января 1915 г. Парвус, находившийся тогда в Константинополе, делает первое предложение германскому послу о разжигании революции в России и раздроблении этой страны;". Тобто, німців «підбили» парвуси. І так у Першу світову, і у Другу і дуже хотіли і в Третю, та тільки тепер німці сказали - досить. Вони нещодавно навіть видали Майн кампф аби люди знали історію з першоджерел. Для ролзвязання третьої війни прийшлось зробити ставку на великих укрів. "Отыщи всему начало и ты многое поймешь" (К.Прутков) А начало треба шукати у "Маніфесті". «Жан Лаффит был доверенным лицом американских банковских кругов и получил указание оказать содействие в издании «Манифеста». Усікаєш, хто замовник? «Вчера в самой большой зале, в лучшем ресторане города, у нас было третье коммунистическое собрание… Весь Эльбертфельд и Бармен, начиная с денежной аристократии и кончая мелкими лавочниками, был представлен, за исключением только пролетариата». (В.Ленин, ПСС т.19 с.501). Блін, а де ж пролетарі? Це з листа Енгельса Марксу. Сходи в бібліотеку і перевірь.
98. Selena2017 / 29 жовтня 2017, 09:22
88.Адекватник
«88. Адекватник / вчора, 18:55»


1. Має право. Та нехай хоч трохи думає, який зміст вкладати в ту власну думку і де її озвучувати.
2. Отакі як ця з жирними боками і випросили у неситих біду на свій край і на всю Україну. Тепер безліч порядних людей у немислимих стражданнях фізичних і душевних, а таким як ця - турбота про зайве сало.
99. Адекватник / 29 жовтня 2017, 09:24
96.Олексій
«тобто те що сталін був у ЦК партії з 1912 року нічого не означа?)»

Означа лише те, що він був у ЦК. Сценаристам був потрібен «нацмен» для понту. Я тут вже писав, що дата повстання була призначена Троцьким без погодження з ЦК шляхом самовільного розклєювання обяв у Петрограді. І ця дате «співпала» з днем народження Троцького. Ну люблять вони такі понти і насмішки над гоями. Ну це як у нас з Кіборгів наробили гробіків. Ну все ж на поверхні, все ж очевидно, але гойчатина не бачить. Щоб їй і очі повилазили, хоч і гріх таке казати. Ось для чайників спрощений варіант історії того періоду. Посилання на www.youtube.com
100. Олексій / 29 жовтня 2017, 13:23
Адекватник,

"Сталин в ночь на 16 октября на расширенном заседании ЦК выступил против позиции Л. Б. Каменева и Г. Е. Зиновьева, которые проголосовали против решения о восстании, тогда же был избран членом Военно-революционного центра, который вошёл в Петроградский ВРК"

чи не надто він активний для звичайного статиста який вообще не при ділах?)))
101. Адекватник / 30 жовтня 2017, 10:13
100.Олексій
«"Сталин в ночь на 16 октября на расширенном заседании ЦК выступил против позиции Л. Б. Каменева и Г. Е. Зиновьева, которые проголосовали против решения о восстании, »

Протокол в студию. Но дело даже не в этом. Может это и факт. Но, как говорил Ален Даллес:«Человека очень легко запутать фактами, но если он понимает тенденции то его уже не запутаешь ни чем». Формируемыми за бугром тенденциями общество привели к дискредитации и провалу дел Сталина и к победе троцкизма, с чем можно и поздравить всех свидомых Теперь, как говорят, живите и радуйтесь. И неча на зеркало кивать.
102. Олексій / 30 жовтня 2017, 18:48
101.Адекватник
« Но дело даже не в этом. Может это и факт. Но, как говорил Ален Даллес:...»

О, оце до цього я й вів. Ви втупилися в те що сталін не революціонер й срать Ви хотіли на якісь там факти.
колись подібний випадок Коля вже описував, як раз Ваш варіант)))

Посилання на exo.in.ua
розділ "Про Нью Йорка"
103. Адекватник / 31 жовтня 2017, 08:07
102.Олексій
«О, оце до цього я й вів. Ви втупилися в те що сталін не революціонер »

Коля-Олексій, якщо не помиляюсь, я не писав що Сталін не був революціонером, я писав "Сталин никогда не был в числе первых лиц "революционеров". Те, що він редагував Правду, ще не означає що він «командував парадом». Та й редактором він був недовго і не офіційно. Сама ж Правда начебто вперше почала видаватися у Львові. Так що з таким же успіхом можна сказати, що почали всю цю кашу тодішні свідомі галичани. Ніде без них, блін. Щодо рекомендованої статті, так я її читав давно і зараз перчитав. Цікава. Автор у пошуку істини. Нехай шукає. Думаю, що знайде і зрозуміє як він помилявся. І зробити це він повинен сам без примусу, бо чим більший буде примус тим більше його мозок буде сперечатися і викидати неважливу, як вважає його мозок, а насправді архіважливу інфу. Він сам попадає у ту саму обманку яку там кртикує, бо його мозок так само відмітає важливу більш загальну інформацію. Як тільки він пустить в голову інформацію про наддержавне управління, його ілюзії самі розпадуться як картковий будиночок. Тож треба почитати не лише про очі, а піти далі, почитати про принципи роботи мозку і його півкуль і перестати бути «лівопівкульним» інвалідом. Дуже корисно прослухати лекцію про типи світогляду для чайників, простіше не існує. Посилання на www.youtube.com
104. Адекватник / 31 жовтня 2017, 08:11
Якщо ми хочемо встановити істину щодо Сталіна, то треба розібратися з внутрішньою мотивацією, з тим, що ним рухало. Сталін виріс у, як зараз би сказали, не зовсім благополучній сімї і пішов навчатися спочатку до церковного училища а потім до семінарії. Вже саме це говорить про те, що він думав своє життя присвятити служінню богу і людям. Ну, припустимо, була ще і мотивація та, яка притаманна нашим попам - безбідне існування. Що бачимо далі, вивчаючи біографію? Бачимо, що Сталін відкидає обидва мотиви і встряє у революційну діяльність. В жертву приносить навчання і кар’єру священика. Чому? Він же усвідомлює, чим це може скінчитися? Та тому, що він починає розуміти, що в питанні бога його кинули, розвели, що в церкві і церковній службі ніяким богом і не пахне. І він починає шукати істину, яку на той час бачили у марксизмі. Це його затягує у революційну діяльність, в яку він пішов у пошуках істини і справедливості. В тому, що він туди пішов не за грошима свідчать факти, які бачать навіть ті, хто не хоче бачити і у кого більма на обох очах
105. Адекватник / 31 жовтня 2017, 08:11
Після революції, Сталін все глибше і глибше починає розуміти, що його і тут кинули, що марксизм така ж сама іудейська розробка для лохотрону лошар як і християнство. Це дві сторони однієї медалі. Тому, коли свідомі псевдо-патріоти «викорчовували» ідеологію «совка» і замість неї поширювали християнство видаючи це за якесь духовне відродження, адекватним людям ще з 91-го року було зрозуміли і очевидно, що ті самі почали нову гру, в яку в-чергове попали свідомі. Сталін побачив обидві сторони медалі і тоді він починає плавно розраховуватися із ленінського гвардією за біблійним принципом «лукавому по лукавству його» і виводити країну із прірви, в яку кинули її революціонери і громадянська війна. На той час він вже добре знав, що представляють з себе «клинобородые талмудисты», як назвав їх Солженіцин. Боротися з ними небезпечно, але він став на цей шлях і в деякій мірі переміг, хоч на старості саме на Пурім таки пав жертвою. І вже один цей факт вказує на замовників його вбивства. Та вони зараз і самі цього не дуже заперечують. Вони зараз не можуть йому простити навіть Біробіджану. Як же, замахнувся на їхнє право вештатися по усьому світу і мутити воду по усьому світу. І подумати тільки,Ю замість Криму віддав їм Біробіджан. І це їх так заділо, що й зараз репетують і пишуть: «Как …. могли подумать, что еврейская культура будет процветать в суровых условиях советского Дальнего Востока?» Посилання на lechaim.ru
Ой, вей! А де ж вона може процвітать? Може на Україне? І цікаво як, їм вже всі двері і вікна відкрили, їдьте нах… Ні, не їдуть, щось очікують, Богдана, чи що?
106. don / 31 жовтня 2017, 08:22
Адекватник, ти ось коротко поясни, поки тебе не блокірнули, яка ж кінцева мета всього цього, чи в цьому. От якщо все оце стулити в кучу, і Сталіна і міровий сіонізм і генерала Петрова і Атлантиду, для чого все це. Ти пишеш велику кількість тексту за яким загубилася твоя кінцева мета. Ну покритикував ти трохи державне керівництво і гейропу і ціни на енергоносії. ну і шо далі, де фініш?
107. Адекватник / 31 жовтня 2017, 08:40
106.don
«для чого все це. »

Для елементарного виживання. А для виживання необхідне вірне розуміння того, що відбулося і відбувається. Без правильної оцінки ми ніколи не виберемося із болота. А дати правильну оцінку сьогоденню не можна без правильної оцінки історичного минулого. З нас же вже сміється весь світ. От читаю в мережі комент: "Вон на Украине грузин Саакашвили спорит с армянином Аваковым, КТО из них больший украинец, а руководит этим цирком еврей Вальцман. И ничего, СУГС!" Ну хіба не правда?
108. don / 31 жовтня 2017, 09:42
ти борешся за життя? відчуваєш, що можеш навіть не пережити зиму як тоді не пережили в голодомор?
якщо порівняти сьогодення з часами СССР, то коли тобі краще жилося і чому?
109. Vlada82 / 31 жовтня 2017, 10:33
85.Anatoliy
«Відмовити у лікарській допомозі людині з інакшими, ніж у нього, політичними поглядами, лікар не має права - ні по закону, ні по совісті.»

От скажи мені, шановний Адекватнику, чи мають моральне право педагоги й медики позиціонувати себе в якійсь конкретній політичній партії, балотуватися під її прапором в депутати? Адже законом це їм не заборонено, як правоохоронцям, наприклад. Хоча я заборонила б. Я розумію, що все це від заполітизованості суспільства, але мені неприємно читати у "Світлиці", що якась МарІванна з Н-ської школи є членом такої-то партії (здогадайтесь, якої конкретно) і від неї балотується в селищні депутати. А завтра ця МарІванна зайде до класу, де перед нею сидітимуть дітки з різних сімей, де прихильники інших політичних сил. Мені це неприємно. Адже просте запитання: чому б МарІванні не балотуватися як безпартійний самовисуванець? А тому, що так простіше: приїде Лебедин, нагне своїх пайщиків і працівників через коліно, і ті проголосують за МарІванну із закритими очима. Вам треба конкретний приклад? Будь ласка, директорка Нехворощанської школи балотувалася від "Батьківщини", є членом цього ВО. Можу так само назвати список її колег із Руденківки, Драбинівки, Малої Перещепини, інших сіл, де позавчора були вибори. Вони також ішли під "Батьківщиною". Окремий список - медики району, де теж далеко не всі балотувалися як безпартійні.
110. Адекватник / 31 жовтня 2017, 18:10
109.Vlada82
«От скажи мені, шановний Адекватнику, чи мають моральне право педагоги й медики позиціонувати себе в якійсь конкретній політичній партії, балотуватися під її прапором в депутати?»

Шановна Влада, "Вы мне льстите". Я ж не бог, це мені тут приписують якесь всезнайство і зазнайство. Але якщо коротко, то, на мою думку, не мають вони морального права. І це повинно стосуватися усіх силових структур і усіх держслужбовців. По логіці - вчителі у нас не держслужбовці а лікарі тепер взагалі комерсанти. Тобто, державу нашу не цікавить ні освіта ні медицина. Хоча, цікавить, але навиворіт. Освіта повинна випустити як найбільше деградованих телепнів, а медицина повинна найбільше умертвити людей. Це їх основне завданя перед владою, а ви чомусь хочете іншого і шукаєте іншого у їх діях. Так не буває, інше буде тільки тоді, коли ми усі знатимемо чого ми хочемо. А поки що наша країна нагадує ось таки літачок. Посилання на scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
111. Адекватник / 31 жовтня 2017, 18:21
109.Vlada82
«Адже просте запитання: чому б МарІванні не балотуватися як безпартійний самовисуванець? А тому, що так простіше:»

Тому що мало який самовисуванець буде обраний. А якщо його і оберуть, то рідко хто зможе без партійної підтримки робити свою справу і виконувати обіцяне. Сама виборча система збудована так, що на верху піраміди знаходяться гроші, а потім партії, які куплені чи створені за гроші. Тут я допустив неточність, бо не гроші на верху, а ті, у кого ті гроші є, а ще точніше - ті, хто ті гроші друкує. Ті, хто гроші друкує контролюють усі партії. Уся оця тусня із ОТГ затіяна лише для розвалу країни і скупки землі. І це ви скоро будете сопстерігати, це у кращому випадку, бо може бути і гірше. Так що не варто дуже хвилюватися, кого вибрали того і вибрали. От у цьому давньому відео якому вже 20 років покійний Петров говорить: «Народовластие – это когда люди знают и понимают происходящее и поэтому могут принимать правильные решения,,» Я стверджую, що наші люди не лише не знают і не розуміють того що відбувається, а вони і знати нічого не хочуть і наші тут дискусії тому свідчення. Тому розсуждати про якесь налагодження ситуації і очікувати покращення – марна справа. Посилання на www.youtube.com

Змінено 31.10.2017, 18:23
112. ЯрГ / 24 грудня 2017, 13:43
Сьогодні у мене робочий вихідний. Я відпрацював ранкову вахту, потім поїв, приліг, і заснув - мряклива дощова погода сприяє. Тепер проснувся і думаю, дай зайду на ехо в блоги. Давно не був тут. А потім, ще не зайшовши, подумав про те, якими ідіотськими стали тут коментарі. Раніше я з цікавістю читав весь ланцюжок. Зараз же промотую, зрідка зупиняючись, щоб переконатися - те саме однакове політично-ватне-вишиванське-антисемітсько-сионітське і ще бозна яке гамно... Та все ж зайшов. Докрутив до самого дна, прочитав перше речення останнього коментаря, і аж засміявся.
113. Адекватник / 24 грудня 2017, 14:07
112.ЯрГ
«прочитав перше речення останнього коментаря, і аж засміявся.»

Посмійся, воно на користь. Може щось і виглядає смішним, коли читаєш із свого сєвєроеуропейського далека. Сміятись простіше, і втекти з країни - простіше. А от щось зробити для країни, патріотом якої себе тіпа рахуєш, ой як складно. 90 відсотків майданутих вишиватників замутивших майдан знищивщий країну спокійно потікали, як пацюки, хто куди. Вабачай, останє тебе не стосується, бо ти поїхав, думаю, раніще, виявився прозороливішим, чи може інтуіція підказала, що з України толку не буде.
114. Beri Mor / 24 грудня 2017, 15:58
112.ЯрГ
«А потім, ще не зайшовши, подумав про те, якими ідіотськими стали тут коментарі.»

112.ЯрГ
«зрідка зупиняючись, щоб переконатися - те саме однакове політично-ватне-вишиванське-антисемітсько-сионітське і ще бозна яке гамно...»

В мене дежавю,чи в Седого є брат-близнюк,який теж в будучи в наймах вирішив усіх повчити,як нам тут жити?
115. ЯрГ / 24 грудня 2017, 17:01
Так.. Все правильно.

"Матросы продали винт эскимосам за бочку вина,
И судья со священником спорят всю ночь,
Выясняя, чья это вина.
И судья говорит, что все дело в законе,
А священник - что дело в любви.
Но при свете молний становится ясно -
У каждого руки в крови."
116. Maksym / 24 грудня 2017, 20:44
Все ж у Титаніку є люди які гребуть.
117. Beri Mor / 24 грудня 2017, 21:02
116.Maksym
«Все ж у Титаніку є люди які гребуть.»

Це точно!На відміну від тих пацюків,які його покинули.

Змінено 24.12.2017, 21:05
118. Седой / 24 грудня 2017, 22:04
114.Beri Mor
«В мене дежавю,чи в Седого є брат-близнюк,який теж в будучи в наймах вирішив усіх повчити,як нам тут жити?»

Не ты правда тупой, кастрюля тут не при чем и снятие не поможет. Я ухал служить, принял присягу своему народу (советскому, если помнишь такой) аж в 1972 году. И, кстати, в отличие от многих, вторую присягу не принимал. И я в наймах! :)) Я 55 лет назад должен был предвидеть ваш майдан и отказаться служить Родине, чтобы не стать наймитом?
Второе. Учить вас, убогих нет ни желания ни смысла. Жизнь расставит все по местам, и похоже, скоро.
Малую родину по прежнему люблю и скучаю по ней. Верю, что придет время и я найду козлов не пустивших меня три года назад на похороны матери. Мечтаю посмотреть им в глаза.
119. Maksym / 25 грудня 2017, 08:38
117.Beri Mor
«Це точно!На відміну від тих пацюків,які його покинули.»

Суд над українцем, який вирішив виїхати із України в Європу: Посилання на youtu.be
120. Ltava / 25 грудня 2017, 14:03
107.Адекватник
«без правильної оцінки історичного минулого»

не смішітьлюдей розмовами про якусь історію . історій не буває , є день ( час ) який минув і кожен хто бере на себепрово розповідати вчорашній день має свою історію . бо кожен пам2ятає той день по своєму. Історії немає :))
121. Ltava / 25 грудня 2017, 14:09
109.Vlada82
«чи мають моральне право педагоги й медики позиціонувати себе в якійсь конкретній політичній партії, балотуватися під її прапором »

Мають . бо таким принципом можна заборонити балотуватися сантехніку , бо завтра йому качати нечистоти у члена іншої партії і т.д. Проблема не в партійності кандидатів у депутати а у законодавстві яке заставляє людей бути залежними від партій якщо хочеш займатися громадською діяльностю :((
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації