Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 ... 1666
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
О, налетіли коршуни обсмоктувати новину :)
А коли бандити Донбаса з постаментів знімали такі танки, обписували їх "на Київ" і збиралися ними людей знову убивати, так і нічого, це все було файно?
Потім, правда, Рассєя їм кращу техніку підігнала. Але покататися на "дідівських" танках вони встигли. Навіть пальнули кілька разів. Ще й гордилися цим, дебіли.

У даному випадку це - звичайне хуліганство, треба притягати до відповідальності. І заставити постирати.
Адекватникк 18 серпня 2015, 11:41 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
24.Гай Фокс
«Типовий шаблон страшилок з путінських ЗМІ.»

Який шаблон? Ти наче з дуба впав, чи на Марсі живеш. Походи по базарю і почуєш все, як ти кажеш, мовою оригіналу. Погроз різних можеш навибирати не "вилазячи" з цього сайту.
24.Гай Фокс
«А ще ти забув написати про масове знищення жінок, дітей і старих, бомбування шкіл, »

А навіщо його тобі писати, ти все одно цього не побачиш, а хто не сліпий, той сам подивиться.
24.Гай Фокс
«А на мою думку, вони повинні нести відповідальність за законом країни, в якій проживають. Чи може ти скажеш, що вони живуть не в Україні?»

Це хто повинен нести відповідальність, 99 відсотків населення Донбасу? Про які закони розмова в країні в якій похе.ре.ний основний закон. Скажеш про вибори? Так вибори на Донбасі не проводились. І навіть всього по Україні подивись скільки людей голосувало. А майдауни повинні нести відповідальність за здійснення перевороту? Ви ж кажете, що переворот у 17-му був не законний. Так воно і є, бо усі перевороти незаконні. Ви не визнаєте усю історію після 17-го і вважеєте її злочинною. А з якого дива, наприклад, Донбасс не може керуватися вашою ж логікою і точно так не визнавати ваш переворот. Ну треба ж бути хоч у чомусь послідовними.
23.Адекватникк
«Це такі, як ти ладні вистріляти весь Донбас, лише за те що вони мають іншу від когось думку»
Типовий шаблон страшилок з путінських ЗМІ. А ще ти забув написати про масове знищення жінок, дітей і старих, бомбування шкіл, дитячих садків і лікарень. І про роіп"ятих "українськими фашистами" хлопчиків ще напиши.
23.Адекватникк
«Оце і є фашизм, "как он есть".»
А це вже ти як підбив підсумок, навіть мовою оригіналу.
23.Адекватникк
«З твого ж твердження можна зробити висновок, що більшість людей все ж таки не нормальні. Їх що " в расход"»
Ну, це ти, як ватник, можливо, і робиш такий висновок. А на мою думку, вони повинні нести відповідальність за законом країни, в якій проживають. Чи може ти скажеш, що вони живуть не в Україні?
Так от - виїзд із Кобеляк у царичанському напрямку, пост ДАЙ, перед яким знак "Стоп Контроль". Перед самим цим знаком, по зрозумілим причинам, на асвальті повидувалися цицьки, а поруч попровалювалися колії - перепад між самою нижньою та верхньою точками легко сягне 50 .... 60 см. чухорнути кузовщиною пузяка - елементарно.

На девятому місяці приїхала установка зчесати колію.

Так от саме хохмачне (і водночас саме сумне - сміх і сльози). Перед самим знаком колію зрізали, а за 10 метрів до знака, майже таке саме - залишили... А знаєте чого? Бо отам за 10 метрів до знака, колія ще пока що не така глибока - ну десь так сантиметрів на 10 менша а ніж та що зрізали біля самого знаку - нехай ще побуде, можна не зрізати.

Аналогічно із "бордюрами" по боках дороги - їх позрізали по 2 метри аби можна було заїхати - виїхати на АЗС - остальне залишили.

Ставеться питання - поясніть мені хто логіку такого підходу до ситуації? Машина котра зрізає колії вже тут - осьо, просто проїдься нею на 4 метра далі, от і все.... і ти зробив справу по людськи. Е ні... треба зробити справу... навіть не знаю як буде правильніше - чи по кобеляцьки, чи по хахляцьки.

Як би там не було, вчергове я стовбінію із нашого насілєнія. Може так поступили тому що ми і справді тупомозглий сорт, і ті хто виконував той наряд справді тупо не догнали зробити діло по людському. А може то так задумано щоб невдовзі знову відправити наряд та заханижити бюджету шматочок - бо воно ж у мами вийшло нездатним заробляти гроші, хапужити тільки може.

Шановні - які вашу людські якості?
Які ваші мозги?
Ви про яку європу?!
Ви о чьом ?!!!

Нездари ви безнадійні...
Адекватникк 18 серпня 2015, 08:37 На тему: Хто з депутатів найбільше прог...
2.житель
«Таких ще керівників в раді не було.Тепер точно Ганьба»

Так у нас прогрес, чи регрес? Революція, та ще й Гідності, веде вперед до гейвисот і цінностей, а у нас, як у Тичини вірші, все гірші і гірші. Вам шановні на здається, що наша так звана еліта, вона була колись в райкомах і т.п. потім плавно переродилася в кучмістів потім в регіоналів, а тепер її взяли і затерли зовсім. А ІНШОЇ ЕЛІТИ У НАС ПРОСТО НЄМАЄ І БУТИ НЕ МОЖЕ, то була найкраща. Тепер залишилися повні дебли, або відморозки. Головне щоб вони були "проти злочинної влади" і Путіна. Вони безграмотні, обмежені, не знають скільки буде 2х2 не говорячи про якісь інтеграли, зате вони можуть давати поради і вказувати навіть академікам, якщо ще у нас такі є, кричати "Слава!" і блукати на всіх публічний заходах у вишиванках з важним видом.
житель 18 серпня 2015, 08:14 На тему: Хто з депутатів найбільше прог...
Супрун навіть не знає,для чого існує рада і як користуватися своїми повноваженнями,крім фінансової діяльності, він навіть регіоналів в цьому переплюнув,а що до роботи ради повний 0.Таких ще керівників в раді не було.Тепер точно Ганьба
Адекватникк 18 серпня 2015, 07:38 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
21.Гай Фокс
« повинно особисто тебе радувати, чи не так?»

Ні, не так. Мене людське горе ніколи не радувало, хоч воно і чуже, хоч і горе дурнів. Це такі, як ти ладні вистріляти весь Донбас, лише за те що вони мають іншу від когось думку, хоч по твоїх же словах "є там і нормальні громадяни України". Нормальні, це які? Ті, хто мислить так, як і обмежені миздобули? З твого ж твердження можна зробити висновок, що більшість людей все ж таки не нормальні. Їх що " в расход". Оце і є фашизм, "как он есть". Так що ніяких ярликів вам ніхто не клеїть, ви такі по своїй суті і є. Хоча, по великому рахунку, якби ви не чудили, не обписували і не руйнували памятників, не вбивали людей, не загонили крану в тупік і не вели до погибелі націю, то вам можна було б просто поспівчувати.
19.Anatoliy
«А найбільше від цього всього виграють Штати.»
Згоден. Проте це вже геополітика, що дещо інше, ніж порушена тема. Але ж Путін сам себе і не тільки загнав у пастку. І не доведи Господи, щоб з усіх можливих виходів з неї він вибрав найгірший.
Миру всім...
18.Anatoliy
«Ви краще розпитайте очевидців, чого хоче більшість людей на сході: щоб звідти забралися "козаки-буряти" чи українські війська? Тоді і задавайтеся серйозністю...»
А це якраз і спірне питання. Більшість патріотів виїхала, коли почали місцевим депутатами пороти животи. А ті, що залишилися, проходять ідеообробку, що і має свої наслідкт. До того ж, окремих маргіналів і люмпенів і питати не треба -- вони самі кричать, захлинаючись у україноненависті. От їх і чути. Але повірте, є там і нормальні громадяни України, яким це все порядком остогидло, і їм хочеться гнати всіх, кого бачать зі зброєю.
17.Адекватникк
«Сейчас будут уничтожаться постепенно наиболее одиозные личности среди националистического движения, а также будет браться под контроль «Правый сектор» и территориальные батальоны. "»
Валєра, це ж повинно особисто тебе радувати, чи не так?
Гість 17 серпня 2015, 23:29 На тему: Перейменувати Жовтневу — на Не...
24.Гість7
«Треба запропонувати Паршевлюку публічно їх спалити, якщо вони у нього є, а вже потім братися за вулиці, памятники і т.п.»


З Паршивлюками давно так порібно було поступити, а то вони сидять і ДуРнИцІ РіЗнІ пропонують. Назвали б вулицю по якій живуть КаКашКоЮ і жили б.
Anatoliy 17 серпня 2015, 23:29 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Всім доброї ночі. Дискусія - це добре, але завтра на роботу...
Гість 17 серпня 2015, 23:28 На тему: Перейменувати Жовтневу — на Не...
З Паршивлюками давно так порібно було поступити, а то вони сидять і ДуРнИцІ РіЗнІ пропонують. Назвали б вулицю по якій живуть КаКашКоЮ і жили б.
Anatoliy 17 серпня 2015, 23:25 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Переважній більшості простих людей потрібне єдине - спокійно жити, працювати, народжувати і виховувати дітей... Вони можуть скільки завгодно обурюватися діями влади, сидячи на кухні, розмовляючи з телевізором чи, як нині, у соцмережах, але поставити своїх дітей під міни лише через те, що президент сидить на золотому унітазі чи торгує шоколадом ніхто не з них НЕ ГОТОВИЙ - і це нормально. Тому щоб відбувся майдан або запалав Донбас - потрібна професійна робота з масами, якою володіють спецслужби. Майдан колихнули із Заходу, а Донбас - зі сходу. І ситуація, яка там складається зараз, на даному етапі влаштовує всіх... крім тих, хто на Донбасі гине. А найбільше від цього всього виграють Штати.
Anatoliy 17 серпня 2015, 23:18 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
16.Гай Фокс
«хто воює на сході проти України?»


Та тут і думати не треба. Коли починають громити райвідділи і роздавати зброю, хто першим побіжить озброюватися? Відморозки і гопники різного толку. Пізніше конфлікт втягує у себе інших - хтось був "ідейним" із самого початку, хтось починає мститися за загиблих друзів чи рідних... Підтягуються найманці, серед яких, знову ж таки, є прості відморозки-бандити, а є і профі з гарячих точок. У тому, що Росія підтримує їх зброєю, сумніватися нічого. Певно, що є професійні військові, які вчать тією зброєю користуватися. У певних операціях, цілком можливо, беруть участь і регулярні частини. Але що з цього всього? Ви краще розпитайте очевидців, чого хоче більшість людей на сході: щоб звідти забралися "козаки-буряти" чи українські війська? Тоді і задавайтеся серйозністю...
Адекватникк 17 серпня 2015, 23:15 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
11.Anatoliy
«Не спадає на думку, що це - відволікаючий маневр, щоб ми витріщалися на схід і не бачили, як нас "мають" тут, всередині?»

Кому ви пояснюєте. Вони не хочуть нічого розуміти навіть із почуття самозбереження. От цитата одного блогера: "На самом деле, не сильно умное свидомое патриотическое сообщество Украины воспринимает это как предательство власти. Но на самом деле это планировалось изначально. Нацисты первой волны, на которых они пришли к власти, либо будут ликвидированы в котлах, как это уже происходило. Потому, что в Иловайском и Изваринском котлах было перебито на самом деле около 70 процентов сотен Майдана, которые формировались на Майдане. Сейчас будут уничтожаться постепенно наиболее одиозные личности среди националистического движения, а также будет браться под контроль «Правый сектор» и территориальные батальоны. "
Гість 17 серпня 2015, 23:12 На тему: Перейменувати Жовтневу — на Не...
Ви знущаєтесь ? А ви запитували чи хотять самі мешкані цього провуку ? Та дуже велика кількісь жителів цього прокулку проти такої назви. Краще нейтральну!!!!!
( І лише провулок Радянський одноголосно пропонують перейменувати на Максима Збицького — ще одного учасника АТО, життя якого обірвалося на Сході. )
Дехто писав що краще померлих не чіпати, я підтримую. До того ж на честь Олександра Мокляка не хочуть називати вулицю, зате Максима Збицкого пхнуть назву. Олександр заслужив не мешне навіть і більше. Не розумію про що можна або навіть ЧиМ МоЖнА ДуМаТи ПрОпОнУюЧи ТаКі НаЗвИ ? Не потрібно померлих чіпати, пякщо перейменовуєте, то НеЙтРаЛьНі НаЗвИ ДаВаЙтЕ !!!!!!!!!!!!!
10.Гай Фокс
«Не спадає на думку, що це - відволікаючий маневр, щоб ми витріщалися на схід і не бачили, як нас "мають" тут, всередині?»
Що раніше "мали", зараз "мають" -- факт очевидний. Але розпитайте очевидців -- хто воює на сході проти України? Може тоді зрозумієте серйозність і того питання.
Адекватникк 17 серпня 2015, 23:08 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
8.Anatoliy
«Якщо ви проти - напишіть на надгробку свого, наприклад, діда, що "Путін - ...ло!" і радійте»

Тут є такі що і напишуть.
Адекватникк 17 серпня 2015, 23:06 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
4.Anatoliy
«Як на мене, у обох випадках діяли моральні виродки.»

Вони то виродки, але проплачені.
Адекватникк 17 серпня 2015, 23:05 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
3.Гай Фокс
«А як вам те, що на танках і "Нонах" сєпарів було написано "На Киев!" та "На Львов!"?»

Так вони ж сэпари. Їм сам бог велів писати буть що, а миздобули ж корчать із себе типу цивілізованих.
Anatoliy 17 серпня 2015, 22:45 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Але це вже, знову ж таки - з іншої опери. А з приводу тих, хто плюндрує пам’ятники - згоди дійшли.
Anatoliy 17 серпня 2015, 22:44 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Річ у тому, що нам уже рік горлають про те, що "завтра повномасштабне вторгнення!" - а його все немає. Не спадає на думку, що це - відволікаючий маневр, щоб ми витріщалися на схід і не бачили, як нас "мають" тут, всередині?
9.Anatoliy
«ким з точки зору моралі є ті, що обписали пам’ятники?»
Хуліганами. Але краще, колипишуть на "мертвій" зброї, нехай навіть вона є пам"ятником, ніж на тій, що вбиває. А "смішні" для Вас наміри сєпарів з російською зброєю, підриманих Москвою, для мене особисто такими не є. Хіба що б, можливо, згадані Вами покійні мої рідні у це теж би не повірили.
Anatoliy 17 серпня 2015, 22:17 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Закрили... Лише одне слово нецензурне, і те крапками замінене. Але я не гордий - повторюся. Відповіді не дав, бо ваше питання зовсім не в тему мого коментаря. Я висловив свою думку про де білів, які під вигнлядом патріотів плюндрують пам’ятники, а ви мене - про сепаратистів. Але все ж відповідаю: танки у "сєпарів", звісно, російські. До закликів "на Київ і Львів" відношуся негативно. Але у можливість вторгнення "сєпарів" у Полтаву на даному етапі розвитку подій не вірю... Як не вірю і у можливості "псевдопатріотів" дійти до Москви.
Але я говорив зовсім не про те. Не важливо, що написали на пам’ятнику - на пам’ятниках писати взагалі НЕ МОЖНА! А якщо ви проти - напишіть матюки на адресу Путіна... на могилі когось зі своїх рідних, та і тіштеся собі...
Ну і - раз ви почали - ваша пряма відповідь: ким з точки зору моралі є ті, що обписали пам’ятники?
Anatoliy 17 серпня 2015, 22:09 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
7.Гай Фокс
«Нам тут ще діючих не вистачало. Але відповіді так і не отримав. А щоб легше було відповісти, нагадаю вам обом, що і на Київ, і на Львів -- це через Полтаву. »


Тому, що запитання ніяким боком не в’яжеться до мого коментаря. Ще раз повторюю: не важливо, що саме придурок риглює на пам’ятнику, на пам’ятниках взагалі нічого писати НЕ МОЖНА! Якщо ви проти - напишіть на надгробку свого, наприклад, діда, що "Путін - ...ло!" і радійте. А щодо гасел на танках... Вибачте, але і наміри "сєпарів" дійти до Києва, і наміри любих вашому серцю патріотичних дебілів дійти до Москви - однаково смішні...
1 ... 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації