Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 ... 1667
Чудо Юдо 13 листопада 2014, 12:36 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
7.Ваганич Дурахманич
«ажуть що лише пального прокатав на 40 тисяч бюджетних гривень, а в скільки ще ремонт обійшовся.»

Блін, ну от подобаються мені такі коментарі, в зошит треба записувати!
От зараз скажуть, що я Паршевлюка захищаю. Ні. Я просто ржу від того, як люди "хавають" інфу, навіть не задумуючись над нею.
Ви хоч самі прикиньте - 40.000 гривень - це 2500 літрів пального (по сьогоднішній ціні, навіть не по літній). А 2500 літрів - це 41666 кілометрів (порахував по 6 літрів на 100 км, хіба службове авто з убитим нафіг двигуном, або ж являється танком - тоді більше жерти має). Він що, Україну по кордону 6 разів об’їхав за літо, чи що?

Отак всяка херня на слуху у народу і з’являється - хтось ляпнув не подумав, а хтось "схавав" не думаючи...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
19.Чудо Юдо
«чому такі завзяті коментатори, які з остервенінням обсирають тих активістів (навіть пройшов слух, що це делегація із Санжар на чолі з Паршевлюком, хоча я його на відео не побачив), ні слова не сказали по суті?»

Та тому, що і сам автор взагалі нічого не сказав по суті. Суть цієї катавасії - революційна (тьху, блять!) доцільність. Далі першого речення статтю можна не читати.
Тим паче ж на чолі екоекспертів стоїть Володимир Володимирович, який ще рік тому в статтях вимірював електричну напругу в кіловатах, а потім боровся з шкідливим і небезпечним бетонним Леніном і плакатом Лелюка (плакат, між іншим, виявився значно шкідливішим за самого Лелюка), і який уявлення не має, що воно таке за гок.
Колись Ігор Миколайович воював проти будівництва курника. Писав статті, як член територіальної громади згідно регламенту виступав на сесії райради, говорив з людьми. Це було цивілізовано, розумно, виважено. Видно було, що Ігоря Миколайовича дійсно турбувала екологія. А тут, сука, завалюють якісь неохайні бидлуваті молодчики і зчиняють срач. Як думаєте, отой далбайоб, що кинув стілець у толпу, дуже печеться з приводу екології?
А з приводу гоків (мова йде не про уран і не про сланцевий газ) - так вони хуярять по всій Україні і нічого.
писарчук 13 листопада 2014, 11:05 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
А я категорично проти того, що відстоювати свої думки можна всіма способами,чи то пак "будити". Навідстоювали вже. Можливо дехто з дописувачів і був на вищезгаданій сесії, а всі інші, я впевнений, навіть не здогадуються яка то була дешева театральна постановка. Почалось все з того, що по "чиїйсь" команді саме перед засіданням раптово зникла в невідомому напрямку начальник відділу містобудування та архітектури, яка, до речі, мала доповідати по питанню схеми планування. Слідом за нею кудись випарувалися самі схеми, попередньо розвішені в залі тим же-таки начальником для загального ознайомлення. Так навіщо ж було перешкоджати громаді знайомитися з матеріалами? Ховати за тридевять земель доповідача? Ви ж хотіли загального обговорення! Чи це і є демократія по-свободівськи? Чи може хтось спитав думку сільських голів, чи депутатів, яких, до речі, і вибирала громада? Ні, засідання перетворилося у виставу під назвою "А Баба Яга проти". Дуже цікаво було дивитися на німі обличчя "гостей" коли розробник схеми запитала в них чи знають ті взагалі що то воно за схема.В тому й справа, що ніхто з них нічого не знає, а прийшли, лишень, пропіаритися та погорлати. Одне втішає, що надалі будуть піаритися не з посадових крісел, а з найближчої будки.
Уля 13 листопада 2014, 10:56 На тему: У п’ятницю Нові Санжари накрил...
Народна люстрація - від зневіри у державні інституції.Тому товкли пику Шуфричу в Одесі, тому з’явилися сміттєві баки як засіб виразити своє "Геть"" і "Ганьба!". Люди, невже ви вірите, що за законом про очищення влади ( в народі -Люстраційний закон) будуть покарані хабарники-районні прокурори, податківці? А ті автобусні тури на антимайдан, які в кожному районі Полтавщини протягом грудні-лютого організовували місцеві адміністрації за наказом Удава ("поганяло" ригівського керівника ОДА)? Що, забути і простити? Хто гроші роздавав за "всенародну" підтроимку Яника? Такі ось кадровики з адміністрацій. Їм готівку давав зам.Удава Валєра Пархоменко. Про це їм потрібно говорити в обличчя. І бажано кожен день.Проснітся! Подивіться ще і ще раз сцени розстрілу на Майдані. Зрозумійте - велике зло не пішло з України. Воно зачаїлось у маленьких районних кабінетах.Люстратори потрібні! А В.Першевлюку докір серйозний за те, що не скористався повноваженнями голови і не почав позбавлятися ворогів Революції гідності цілком законним способом. От зараз вони і гавкають на всі лади.
ГІСТЬа 13 листопада 2014, 10:08 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
7.Ваганич Дурахманич
« давайте знищимо всеобще зло »

Будь добрим!
Ваганич Дурахманич 13 листопада 2014, 09:48 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Стаття дуже хороша. Але лише для пересічної української базарної баби, вівці чи мавпочки, це уже на ваш смак. Коротко статтю можна переписати в інший спосіб. А саме: давайте знищимо всеобще зло (прогнившу систему) - адміністрації районні і обласні і все буде добре. Шановний Ігор ФІЛОНЕНКО, а хто буде тоді виконувати функції управління державою? Чи ви навіть не знаєте про що йде мова? Не дивно. Ймовірно відбудеться наступне - будемо міняти вивіски і переводити отих чиновників під інші таблички. Робота по функціях держави то не зникне. Це ваш колега- Паршевлюк замість державних справ в основном дуркував, грів жопу біля голубого озера та убивав з дурмановою службове авто. Кажуть що лише пального прокатав на 40 тисяч бюджетних гривень, а в скільки ще ремонт обійшовся. Народ український підтримав майдян дла того щоб до влади прийшли професіонали-патріоти державотворці, провели реформи, направлені на підняття якості функцій держави. А що ми, прості люди, отримали? А отримали ми на місцях новоспечених очільників - неуків-дикунів, шоу з лінчуваннями, брехню. Послухайте того Паршевлюка - він все бреше. Ще називає себе бандерівцем. Та ти і твоя шайка позориш націю, український народ, досягнення майдану. Саме така гниль розвалює нашу державу. Зараз вони хочуть переламати хребет державі - знищити вертикаль влади. Тоді держава буде як розчленоване тіло, ніхто нікому не буде підзвітний і відповідальних не буде. Та дивіться хоть на один крок уперед, бо й надалі будуть наш народ бидлом називати.
Чувачок 13 листопада 2014, 07:38 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
Дядько Хвілон ти чаво такі обідні статєйки попісуєш? Тьотка Таміла как прачтьот так в бєлку і прєвратітся.Ана ж уже 2 плаття і трі брючних кастюма пашіла,ажопалізи вже в укрсімбанк к дядє ГЄНЄ щєта сабіралісь пєрєвадіть.
Просто патріотка 13 листопада 2014, 07:25 На тему: Голови шести райдержадмінстрац...
Зіньківський, Кобеляцький, Семенівськоий, Чорнухинський, Чутівський, Шишацький райони, на ваших вулицях уже замайоріло трішки Щастя, тепер ще дай, Боже, щоб їм ті заяви якнайскоріш підписали, аби вони не встигли натворити ще чогось, і тоді все почне налагоджуватися - більше того - НАЛАДИТЬСЯ!!! І все буде добре, а от в Козельщині іще БІДА панує..., і що характерно - сама вірить в те, що вона і є ЦАР і БОГ! Та нехай, колись і до нас, козельщан, ЩАСТЯ ПРИЙДЕ!!! ОБОВ’ЯЗКОВО ПРИЙДЕ!!!
Аnatoli 13 листопада 2014, 06:22 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
Логіка Революції Гідності диктує, що тепер відхід від владних посад має відбуватися не по-тихому -"встав і пішов", а винятково після грунтовного звіту перед людьми та фахового аудиту зробленого на посаді... Дивись, і нові претенденти більш зважено аналізуватимуть свої перспективи!
Ясен 13 листопада 2014, 05:36 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
40.Анатолій
« Гітлер свого часу теж Німеччину "розбудив"... А сепаратисти впевнені, що вони народ Донбасу "розбудили"..»
І нас хтось "розбудив",от тільки хто?І що далі?Я не спец в "газовій"галузі,але мій батько все життя пропрацював фахівцем навтогазгеології.От його яй запитав про сланецевий газ.І от що почув.Для видобутку сланцевого газу(с.г.)нербхідно дуже великі території на яких з великою щільністю бурять свердловини.Враховуючи необхідність технічних під"їздів до свердловин,про велику частину(залежить від маштабу намірів) луків,полів,лісів можна забути.Далі,щоб видавити на поверхню пузрьки газу в свердловини під тиском закачують розчин з доволі токсичними хім. реагентами.За найідеальніших умов назад відкачуєтьсься 60% рідини.Як правило, в нашій місцевості грунтові пласти мають порожнини,тріщина,пустотні канали в різних площинах ,отже хім реагенти будуть 100% попадати в водоносні горизонти.Так от,я не прихильник примаханих "свободівців",але в даному питанні саме вони,а не Ви,Анатоліє,чи Патріотко захищають нас і наших дітей від екокатастрофи.Інша справа чим,чи ким вони вмотивовані,але факт є факт.Я житель іншого району,та всеодно нехочу випробовувати долю,й отримати з водогону каналізацію.
Бусел 13 листопада 2014, 00:15 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
***А в їх музичній п’єсі, судячи із вимог Міжнародного валютного фонду, зовсім немає місця для хору із десятків тисяч українських бюрократів***
-------------------------------
Судячи із вимог МВФ та умов Угоди про ассоціацію, на Україні немає місця не лише для "хору із десятків тисяч українських бюрократів", а, перш за все, для 30-35 млн українців, які виявилися зайвими, бо нерентабельні і просто без шума і пилі вимруть...
Анатолій 12 листопада 2014, 22:35 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
А Ви, шановний Читачу, дуже помиляєесь щодо того, що "все одно, хто народ будить - аби прокинувся". Я після цього навіть засумнівався, що ви - доросла людина, а не підліток у кризовому віці. Гітлер свого часу теж Німеччину "розбудив"... А сепаратисти впевнені, що вони народ Донбасу "розбудили"... А вам - усе одно? Ну-ну...
Анатолій 12 листопада 2014, 22:31 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
Шановна Зіно, ви просто вкрай неуважно читаєте мої коментарі, бо Вам важливіше чути лише себе. Хлопців з АТО я поважаю всією душею. До речі, Юліана Матвійчука, про якого ви кидали посилання, ті сама "риго-комуняцькі" депутати на тій самій сесії вітали стоячи, оплесками, а деякі і вклонялися. А щодо того чолов’яги я впевнений на 100 % відстоків - ні в якому АТО він не був, тому так і написав. Ну, а ваше "всі заангажовані, всі куплені" - так це з розряду "всі мужики - козли, а всі жінки - легкої поведінки"... Не живемо ми у Швеції - так що, повіситись? Але я не бачу підстав більше довіряти "свободівцю", цілком можливо, з освітою "три класи і коридор", ніж експертній оцінці начебто куплених університетів. Та й у незаангажованість тих бравих хлопців віриться слабо. Більше схоже на звичайну гризню олігархів нафтопереробного та ГЗК, у якій використовують бренди Майдану. Всі бачили, як колишні "майданівці" віджимали ресторан у центрі Києва - от і це дійство, як на мене, з тієї ж опери...
Просто патріотка 12 листопада 2014, 22:23 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
Вибачте, Зіно, але заздрість - погана якість характеру, та Вас, мабуть, цьому не вчили... І ще одне: ні Вас, ні пана Анатолія я не знаю, тому просто виражаю свої думки на письмі, а що Ви тут робите, я не знаю, може комусь щось і лижете...
Зіна Мерц 12 листопада 2014, 22:08 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
35.Просто патріотка
«Анатолію, Ви молодець! Видно, що освідчена людина - вмієте думати, логічно мислити та аналізувати як події, так сказане та написане. Видно, що Ви, насправді, думаєте про майбутнє поколінь земляків, адже від цивілізації ми вже нікуди не дінемося, тому треба не ховати голови в пісок, а йти в ногу з часом..., а час покаже! Повністю Вас підтримую у тім, "громадянська активність" повинна виражатися у залученні спеціалістів, незалежних експертів, у контролі над проведенням робіт, за дотриманням усіх технологічних вимог - але контролювати, знову ж, повинні специ, а не "хлопці-свободівці". »

Оце лизнула!
шофер 12 листопада 2014, 22:06 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
2.Мішугене
«А скажіть Шофере таки класно,що в у величезному морі українського телегімна хоч в інтернеті можна побачити не одну лиш пропаганду»
О.... це да. Але в той же час, ми, зокрема, можемо за де дякувати, на жаль, лише одній людині - автору цієї статті. Але нехай хоча б однією людиною, та все ж нам повезло )) Бо серед більшості інших, навіть однієї такої думки немає - сумно...

2.Мішугене
«Хоча мені здається,що Кучма таки соображав в якій каші Україна вариться»
...сумна ностальгія. Сумна, бо такого вже не буде. А про кашу у якій вариться Україна "соображали" всі президенти - несоображати у них небуло можливості, аби і хотіли. Вплив на чиновництво України бере початок із перших днів її "незалежності". Із перших днів розпаду СССР, очима хоч сходу хоч заходу, Україна завжди була ресурсом, котрий треба захопити, але ніколи не була країною. Зараз ми спостерігаємо ніщо інше як загострення цього багаторічного змагання.
Читач 12 листопада 2014, 21:56 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
Так у Біликах уже специ контролювали...і дозволи давали і кажуть 20 роб місць зробили.А народ плюється.Сморід останніми днями аж до Кобеляк несе..Тоді просто патріоти контролювали.
Просто патріотка 12 листопада 2014, 21:45 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
Анатолію, Ви молодець! Видно, що освідчена людина - вмієте думати, логічно мислити та аналізувати як події, так сказане та написане. Видно, що Ви, насправді, думаєте про майбутнє поколінь земляків, адже від цивілізації ми вже нікуди не дінемося, тому треба не ховати голови в пісок, а йти в ногу з часом..., а час покаже! Повністю Вас підтримую у тім, "громадянська активність" повинна виражатися у залученні спеціалістів, незалежних експертів, у контролі над проведенням робіт, за дотриманням усіх технологічних вимог - але контролювати, знову ж, повинні специ, а не "хлопці-свободівці".
Зіна Мерц 12 листопада 2014, 21:44 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
28.Анатолій
« "громадянська активність" повинна виражатися у залученні спеціалістів, незалежних експертів, у контролі над проведенням робіт, за дотриманням усіх технологічних вимог - але контролювати, знову ж, повинні специ»

Ваша думка була б дуже доречною,якби ми жили у,наприклад,Швеції,де спеціалісти і експерти в жодному випадку не могли бути заангажовані.Але ми самі знаєте де,і тому на цьому етапі розвитку країни єдина можливість досягти результату - це якнайбільший розголос проблеми. P.S.А про хлопців з АТО - спочатку самі побувайте там,де вони були,а потім будете говорити про їхню "нормальність",а поки що помовчте
Просто патріотка 12 листопада 2014, 21:32 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
До історії не лізь брудними лапами,
Не достойний ти її й на грош,
І не сунь кругом ти свою партію,
Бо "Свобода" - то у штаніх вош!

А таких травити треба засобом,
Тим, що всім відомий з давніх пір -
Дустом обробити і на вулицю
Повигонити як засраних котів!!!

Тільки вулиця свободу повивітрює
Із дурних збунтованих голів,
Слава Богу, що її прихильників
На Полтавщині лиш сотня дураків.

Решта - просто люди різних поглядів,
Різних ідеалів і думок,
Та, практично, сімдесіт відсотків з них
Породив "ненависний" Совок.

12.11.2014
Читач 12 листопада 2014, 21:29 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
Та я ж до чого й кажу пане Анатолію що не Вам вибачте судить про адекватність чи неадекватність громадянина.Що йому вибирать чи дім чи Ваше збіговисько.Звичайно що Ви цього не очікували не по сценарію.А це вже добре.Народ просипається і хто його будить нема значення..Чи АТОвці си свободівці чи правий сектор.
Мішугене 12 листопада 2014, 21:27 На тему: Чому не потрібно ділити «шкуру...
А скажіть Шофере таки класно,що в у величезному морі українського телегімна хоч в інтернеті можна побачити не одну лиш пропаганду.Побільше б таких Ех.На жаль вимушений погодитись з Вашою тезою про неможливість проведення Україною самостійної політики.А миколайович здається не дивлячись на свій вік та досвід наївно вірить в українського Ганді, Де Голля чи Бетмена. Та такого суперхероу масони ще в колисці задушили б.Хоча мені здається,що Кучма таки соображав в якій каші Україна вариться і умів лавірувати.Ну та у нього ж радники такі як Горбулін були.А пізніше пішли одні неадеквати, всі оті ющенки.тімашенки.яники А югка юценко й досі хейньою мається.
Анатолій 12 листопада 2014, 21:15 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
А де, шановний Читачу, я сказав, що був у АТО? Чи Вам, вибачте, аби ляпнути? А з Вами, нешановний пане Шофере, я ні 3,14здіти, ні домовлятися ні про що не збираюся. А при чім Чорнобиль до ГЗК, а кухня до кар’єру? Сідалко з пальцем плутаєте, вибачте)))Ви вже визначтеся, чи Ви великий спец у питаннях екології, чи у "приготуванні та прийому жратви"...
Читач 12 листопада 2014, 21:02 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
А пан Анатолій мабуть теж з Коваленком в АТО були...Чи вони недоторкані депутати.Чи ім за район не болить.Хоча який там район..Резервація кажуть.З підприємств один Добробут і все школи закривают лікарні теж дороги вбиті села убогі..Здайте ще й землі за ломаний гріш і кричіть що все добре.Кременчужани виявились розумніші...
шофер 12 листопада 2014, 20:52 На тему: Хвала рукам, що пахнуть грішми...
28.Анатолій
«Горлати: ви що, не розумієте? навіть дітям ясно, що це шкідливо! це кінець всьому, зараження на сотні кілометрів... і т.д., і т.п., звісно, легко. А ви чули, що мобільники шкідливі? Мікрохвильовки? Фермерські трактори, уявіть собі, теж повітря забруднюють...»
Слухай, тоді поясни чому Чорнобиль є зоною відчуження, а кухня є місцем приготування та прийому жратви? А якщо пояснити не зможеш, тоді банально не 3.14зди. Домовились?
1 ... 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 ... 1667
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації