1
Змінено 30.09.2013, 21:30
Змінено 30.09.2013, 21:30
0 0
3
Змінено 30.09.2013, 21:30
Змінено 30.09.2013, 21:30
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ха))) Так от бачиш же яка штука, що ВСІМ допомагати, я аніскілечки не зобов'язаний, а тим кому зобов'язаний, або хоча б тим, хто мені приємні і дорогі, я і так допомогаю по можливості. Ти б то міг і помовчати про це. Але штука навіть не в тому... А в тому, що сидить який небуть мудак і думає
І ще
Це ж коли таке було??
131. stogryven пише:
« І так хочеться всім допомогти.»
« І так хочеться всім допомогти.»
Ха))) Так от бачиш же яка штука, що ВСІМ допомагати, я аніскілечки не зобов'язаний, а тим кому зобов'язаний, або хоча б тим, хто мені приємні і дорогі, я і так допомогаю по можливості. Ти б то міг і помовчати про це. Але штука навіть не в тому... А в тому, що сидить який небуть мудак і думає
131. stogryven пише:
« Сидить там довгими, самотніми вечорами на чужбині, і навть не думає про рідну Україну... А мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. Міг би, сука, всім допомогти... пиздував би краще ти додому»
« Сидить там довгими, самотніми вечорами на чужбині, і навть не думає про рідну Україну... А мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. Міг би, сука, всім допомогти... пиздував би краще ти додому»
І ще
129. stogryven пише:
« Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті!»
« Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті!»
Це ж коли таке було??
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Тобі мабуть і "до-вітру" сходити не так просто, як обізвати мене мудаком... Я тут теж не пряники перебираю, але тебе я ще не обізвав...
130. Ярослав Гузченко пише:
«Ти мудак!»
«Ти мудак!»
Тобі мабуть і "до-вітру" сходити не так просто, як обізвати мене мудаком... Я тут теж не пряники перебираю, але тебе я ще не обізвав...
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І зрозуміло чого!
Я уявляю собі: Поїхав Ярік на заробітки далеко закордон...
І пише на сторінках "Ехо" - От я хуярю тут як проклятий і заробляю за це, дуже непогані гроші. Можу дозволити собі по-подорожувати по Європі. Але інколи - довгими, самотніми вечорами на чужбині, я думаю про рідну Україну... І мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. І так хочеться всім допомогти... І я б із задоволенням повернувся додому... Я ж не від гарного життя туди поїхав.
А йому тут же відповідає Ясен - Та пішов ти нахуй. Ну ти бачив..! Болить йому за нас! У нас тут все заїбісь! Зажране ти падло!
Ти розумієш блять, про шо Я?!
Змінено 30.09.2013, 16:10
130. Ярослав Гузченко пише:
« І я не говорю про заздрість. Це просто не дає людям спокою.»
« І я не говорю про заздрість. Це просто не дає людям спокою.»
І зрозуміло чого!
Я уявляю собі: Поїхав Ярік на заробітки далеко закордон...
І пише на сторінках "Ехо" - От я хуярю тут як проклятий і заробляю за це, дуже непогані гроші. Можу дозволити собі по-подорожувати по Європі. Але інколи - довгими, самотніми вечорами на чужбині, я думаю про рідну Україну... І мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. І так хочеться всім допомогти... І я б із задоволенням повернувся додому... Я ж не від гарного життя туди поїхав.
А йому тут же відповідає Ясен - Та пішов ти нахуй. Ну ти бачив..! Болить йому за нас! У нас тут все заїбісь! Зажране ти падло!
Ти розумієш блять, про шо Я?!
Змінено 30.09.2013, 16:10
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ясен, я ж і не говорю про досягнення, тому і виправив "успіх" на "комусь добре". І про яку пиху йде мова? Я б сказав цинічність.. Але не в тому річ. Справа в тому, що коли відбувається оте "недуже суттєве покращення матеріального становища", то той у кого воно стається автоматично для інших стає "пихатим і самозакоханим" і із "зіпсваною і без того несолодкою хохляцькою натурою". І абсолютно неважливо як себе поводить "покращений". Ладно ми з братом, уже всі давно "зрозуміли", що ми два пихатих самозакоханих гандона, але я знаю чимало людей, які будучи в такій же ситуації, одразу отримують клеймо "зажрався". Цю пісню всі дуже добре знають. І я не говорю про заздрість. Це просто не дає людям спокою.
Не змінилося нічого, можеш не перепитувати.
129. stogryven пише:
«І хто ж тут мудак..?»
«І хто ж тут мудак..?»
69. Ярослав Гузченко пише:
«Ти мудак!»
«Ти мудак!»
Не змінилося нічого, можеш не перепитувати.
0 0
У Володимимрі -Волинському озеро Лісне обгороджене колючем дротом як в констаборі ловля риби платна і це напевно тнорма для волині
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І хто ж тут мудак..? От шо ти мелеш? Заздрити сусіду в якого щось краще ніж в тебе - це "гнила натура" людської істоти а не хохлів! І це, до речі, є двигуном прогресу. Про які успіхи ти блєєш? В мене сусід, через дорогу, має декілька квіткових крамниць, які сам і вирощує. (не якийсь там барига) Має гарний будинок з дуже гарним ремонтом. Декілька власних авто. Має змогу, іноді відпочити закордоном. От він і є успішною людиною! Можливо іноді, я йому дещо заздрю - та більше, все таки поважаю. Хохлярська натура - це ставши рабом "прі дварє" Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті! І це дійсно по дитячому - на будь яку критику, відразу бовкнути - та ти просто заздриш! Видно, що навіть недуже суттєве покращення матеріального становища, дуже псує і без того несолодку, хохляцьку натуру.
Змінено 30.09.2013, 13:38
126. Ярослав Гузченко пише:
«Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.»
«Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.»
І хто ж тут мудак..? От шо ти мелеш? Заздрити сусіду в якого щось краще ніж в тебе - це "гнила натура" людської істоти а не хохлів! І це, до речі, є двигуном прогресу. Про які успіхи ти блєєш? В мене сусід, через дорогу, має декілька квіткових крамниць, які сам і вирощує. (не якийсь там барига) Має гарний будинок з дуже гарним ремонтом. Декілька власних авто. Має змогу, іноді відпочити закордоном. От він і є успішною людиною! Можливо іноді, я йому дещо заздрю - та більше, все таки поважаю. Хохлярська натура - це ставши рабом "прі дварє" Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті! І це дійсно по дитячому - на будь яку критику, відразу бовкнути - та ти просто заздриш! Видно, що навіть недуже суттєве покращення матеріального становища, дуже псує і без того несолодку, хохляцьку натуру.
Змінено 30.09.2013, 13:38
0 0
126. Ярослав Гузченко пише:
«От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури»
Ну ось,докотились!Яріку,хто ж кому заздрить?Ні ще інше.А чому заздрити є?Ау..у ,чи є серед Вас Герої України?Чи може хтось отримав нобелевську премію?Чи Ваш рекорд по штовханню ядра вже 30 років ніхто в світі неперевершив?Ні,оті Ваші успіхи,проста самозакоханість і пиха.Наприклад,в мене були провали,але наступні здобутки перекривали їх з запасом і похизуватись мені є чим також,але не буду,не павич. «От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури»
0 0
8. Будівельник пише:
««Тут Ви шановний Ясен дуже помиляєтесь, в той час будівельники більше дотримувалися ДБН (державні будівельні норми) чим зараз»
Якщо я помиляюсь,то чому близько половини водогонів розташовані під асфальтованими дорогами,при чому водогін та дорога будувались приблизно в один і той час(60-70-і роки).А де детальні схеми водогонів?Нешукай,намає.Бо будували всі кому хотілось,господарським методом,коперитиви,колгоспи,вуличні комітети.Та це й добре,що будували,але зараз обслуговування,ремонт водогонів ускладне.««Тут Ви шановний Ясен дуже помиляєтесь, в той час будівельники більше дотримувалися ДБН (державні будівельні норми) чим зараз»
0 0
126. Ярослав Гузченко пише:
« чийсь успіх»
« чийсь успіх»
Можна читати "коли комусь добре", "коли комусь краще, ніж їм"
0 0
Я знав, що існує полярне сяйво, я знав,яка природа цього явища... Знав собі та й знав. Але коли я побачив його на власні очі, то був вражений! І навіть не тим, що це надзвичайно гарно (хоча і цим, звісно ж), а тим, що ось я стою і власними очима бачу, як частинки сонячного вітру стикаються з магнітним полем Землі, породжуючи таке неймовірне видовище!! Заворожує те, що ось так просто і наглядно можна побачити такі тонкі матерії...
От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.
От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.
0 0
Я не те, що там була я там проживаю по пр.Московському, тому ми з сусідами були свідками дій Теслів, це три сестрички неадеквати!!!
0 0
Я на две неравных части
Разделил свою судьбу.
И разломанное счастье
Больше склеить не могу.
Можно жить, себя ругая,
Но, скажите, чья вина,
Что вокруг шумит другая,
Недоступная страна.
Мы останемся случайны,
Не отмыть клеймо бродяг,
Здесь сначала не скучают,
А потом - не говорят…
Не смотри назад, не надо,
Не заглядывай вперед.
Ночью сбудется прохлада,
Утро все-таки придет,
Просто время неизбежно
Уменьшает нашу жизнь,
И вчерашняя надежда
На веревочке бежит.
Мы останемся другими,
То, что было, не забыть,
Мы уже не станем ими,
Наши дети - может быть...
Эта жизнь - как сновиденье,
Жаль, проснуться мне нельзя.
Неведенье, невезенье,
Неизвестностью грозят.
Мы стареем, друг, стареем,
Научившись делать вид,
Что потери - не потери,
А знамения любви.
Мы останемся чужими,
Хоть сближайся много лет,
Просто мы с тобою жили
В той стране, которой нет.
И порой, себя ругая,
Я не знаю, чья вина,
Что вокруг...
Что вокруг шумит другая...
Непонятная страна.
(Петр Давыдов).
Шо ж вами сталося? Хлопци!
Змінено 29.09.2013, 18:03
Разделил свою судьбу.
И разломанное счастье
Больше склеить не могу.
Можно жить, себя ругая,
Но, скажите, чья вина,
Что вокруг шумит другая,
Недоступная страна.
Мы останемся случайны,
Не отмыть клеймо бродяг,
Здесь сначала не скучают,
А потом - не говорят…
Не смотри назад, не надо,
Не заглядывай вперед.
Ночью сбудется прохлада,
Утро все-таки придет,
Просто время неизбежно
Уменьшает нашу жизнь,
И вчерашняя надежда
На веревочке бежит.
Мы останемся другими,
То, что было, не забыть,
Мы уже не станем ими,
Наши дети - может быть...
Эта жизнь - как сновиденье,
Жаль, проснуться мне нельзя.
Неведенье, невезенье,
Неизвестностью грозят.
Мы стареем, друг, стареем,
Научившись делать вид,
Что потери - не потери,
А знамения любви.
Мы останемся чужими,
Хоть сближайся много лет,
Просто мы с тобою жили
В той стране, которой нет.
И порой, себя ругая,
Я не знаю, чья вина,
Что вокруг...
Что вокруг шумит другая...
Непонятная страна.
(Петр Давыдов).
Шо ж вами сталося? Хлопци!
Змінено 29.09.2013, 18:03
0 0
7. Ясен пише:
«От якби тобі,Госте було 100 років і ти років 60 тому зачитав будівельникам оті норми,при будівництві першого в твоєму нас. пункті водогону,то ти б був геній.А зараз ловіть думку,або воду.»
«От якби тобі,Госте було 100 років і ти років 60 тому зачитав будівельникам оті норми,при будівництві першого в твоєму нас. пункті водогону,то ти б був геній.А зараз ловіть думку,або воду.»
7. Ясен пише:
«Тут Ви шановний Ясен дуже помиляєтесь, в той час будівельники більше дотримувалися ДБН (державні будівельні норми) чим зараз.
«Тут Ви шановний Ясен дуже помиляєтесь, в той час будівельники більше дотримувалися ДБН (державні будівельні норми) чим зараз.
0 0
о.прозріли кобеляцькі підприемці..якби ще податки платили та реалізаторів офіційно оформили то можна думать що сознательні...а так---бариги-спекулянти
0 0
121. Ясен пише:
«Та ну...Це ж абстрактне припущення.Взамін коштів може бути інший засіб"підкупу".Основне ти пристосований до табуретки поряд з батареєю.Там де табуретка,туди й прагнеш.Але більшість задовольняється реаліями.Таке життя.»
«Та ну...Це ж абстрактне припущення.Взамін коштів може бути інший засіб"підкупу".Основне ти пристосований до табуретки поряд з батареєю.Там де табуретка,туди й прагнеш.Але більшість задовольняється реаліями.Таке життя.»
Підтримую. Ну прям з язика зняв (з пальців). Все так само теоретично, як те, шо ти порозумнішав коли пожив в над-ідеальній Данії.
0 0
До речі, був випадок, нападав я мережі на дискуссію, де один із учасників майстерно привів з десяток (якщо не більше) російських слів, котрі на украхнську мову не мають перекладу, але в той же час доволі часті, змістовні, та зручні при розмові.
Дійшли до цікавого висновку:
Мова, в основному, характеризується двома показниками - звучністю за зручністю. Звучність, це відсоток голосних звуків у словах, від чого залежить приємність на слух, легкість розпізнавання слів. Зручність, це словарний запас, від чого залежить легкість у висловлюванні. Так от в плані звучності, російська та українська мови конкурують на рівних. А от у плані зручності - кацапам спілкуватися простіше, і мовляв саме по цій причині російська мова поширеніша.
Дійшли до цікавого висновку:
Мова, в основному, характеризується двома показниками - звучністю за зручністю. Звучність, це відсоток голосних звуків у словах, від чого залежить приємність на слух, легкість розпізнавання слів. Зручність, це словарний запас, від чого залежить легкість у висловлюванні. Так от в плані звучності, російська та українська мови конкурують на рівних. А от у плані зручності - кацапам спілкуватися простіше, і мовляв саме по цій причині російська мова поширеніша.
0 0
6. гість пише:
«Щоб не "ловити думки" - треба будувати відповідно будівельних норм та правил, а не як хто хоче, то й міняти нічого не прийдеться.»
От якби тобі,Госте було 100 років і ти років 60 тому зачитав будівельникам оті норми,при будівництві першого в твоєму нас. пункті водогону,то ти б був геній.А зараз ловіть думку,або воду.«Щоб не "ловити думки" - треба будувати відповідно будівельних норм та правил, а не як хто хоче, то й міняти нічого не прийдеться.»
0 0
От висловитися на укр. мові для ваділи справді не просто. Особливо коли це письмовий формат - складність примножується на багато крат.
0 0
120. Микола Гузченко пише:
«Ну як діти, їй-богу.»
Та ну...Це ж абстрактне припущення.Взамін коштів може бути інший засіб"підкупу".Основне ти пристосований до табуретки поряд з батареєю.Там де табуретка,туди й прагнеш.Але більшість задовольняється реаліями.Таке життя.«Ну як діти, їй-богу.»
0 0
О фильме " КУРАЖ" режиссер А. Стефанович читайте - Многосерийный Сериал " ВЕРНИ МОЮ ЛЮБОВЬ" ставит режиссер Евгений Баранов г. Москва ...Вчера был первый день наших сэемок ........
0 0
Новости от Проскуры В.К. для Кобелячан - После съемок в Художественном Фильме " КУРАЖ" - я со своим сыном Яном снимаемся с 28.09.2013 г в Художественном 20-ти серийном сериале "ВЕРНИ МОЮ ЛЮБОВЬ "
0 0
Головне ловіть думку-замінити...
Щоб не "ловити думки" - треба будувати відповідно будівельних норм та правил, а не як хто хоче, то й міняти нічого не прийдеться.
Щоб не "ловити думки" - треба будувати відповідно будівельних норм та правил, а не як хто хоче, то й міняти нічого не прийдеться.
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ну як діти, їй-богу. Колись Ані Лорак розповіла повчальну історію. Коли вона була ще зовсім молодою співачкою, їй один олігарх і політик купив квартиру. Вона дуже зраділа і пішла туди жити разом з тодішнім бойфрендом. Але згодом виявилось, що олігарх купив квартиру не просто так, а щоб в ній її їбать. Довелось квартиру віддавать.
Те ж саме і з вашими теоріями. Нічого на світі не буває просто так. І щоб повестись на подібні пропозиції, треба бути пропащим далбайобом. Тим паче ні такою зарплатою, ні житлом мене не здивуєш.
Ну чого ж? Ти пишеш єрєсь в дусі ваділи, але досить грамотно.
118. stogryven пише:
«побіжиш ти до посольства, тільки пятки буде видно.»
«побіжиш ти до посольства, тільки пятки буде видно.»
119. Ясен пише:
«Колю,ну ти й брехун!»
«Колю,ну ти й брехун!»
Ну як діти, їй-богу. Колись Ані Лорак розповіла повчальну історію. Коли вона була ще зовсім молодою співачкою, їй один олігарх і політик купив квартиру. Вона дуже зраділа і пішла туди жити разом з тодішнім бойфрендом. Але згодом виявилось, що олігарх купив квартиру не просто так, а щоб в ній її їбать. Довелось квартиру віддавать.
Те ж саме і з вашими теоріями. Нічого на світі не буває просто так. І щоб повестись на подібні пропозиції, треба бути пропащим далбайобом. Тим паче ні такою зарплатою, ні житлом мене не здивуєш.
118. stogryven пише:
«Скоро сцуко, буде до орфографії прийобуватися. »
«Скоро сцуко, буде до орфографії прийобуватися. »
Ну чого ж? Ти пишеш єрєсь в дусі ваділи, але досить грамотно.
0 0





