Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 219 220 221 222 223 224 225 ... 1666
Ltava 29 березня 2020, 15:24 На тему: У Кобеляках забороняють, а у Ц...
Сподобалося фото людей "у масках"))) виставили носи на 20см в перед і імітують самозахист )))
Ltava 29 березня 2020, 15:19 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
Слухаю але ((( Якщо вона знає на який бік потрібно класти людину коли ставлять клізьму і чому тоді я повірю її роздумам про епідемії(( а так (((
orakul 29 березня 2020, 15:14 На тему: У Кобеляках поліцейські не доз...
1.arturwanga
«Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. »

Ага, таки повинні. А що насправді маємо? Ось фаховий юрист каже що весь це спектакль із карантином, чи як там ще його назвати, абсолютно незаконний. І менти діют незаконно. Підтвердженя цьому - рішення судів на користь пересічних, про які вона говорить. І як завжди мене дивує не сам хвакт беззаконня, а відсутність буть якої реакції хоча б тут в коментах з боку так званих юристів. Ну чому оце я, не будучи юристом, повинен сам розбиратися в брехні і беспределу влади? Чому цього не роблять юристи? Я вже зрозумів, чому влада не пішла законним шляхом і не ввела правового режиму надзвиайного стану. Тут все просто. Нова команда хоч і тіпа проти Петі, але це не так, вона боїться його підставити. Введення правового режиму надзвичайного стану породило б купу логічних запитань. Зокрема, чому це при нападу міфічного мікроскопічного вірусу, відразу ввели надзвичайний стан, а при міфічному нападу реально великої Росії такого стану ніхто не вводив? А логічно ж так запитати? Правда, перед виборами Петя тичасово ввів НС у ряді областей говорячи, що він не допустить аби російсткий чобіт ступав по українській землі, яку зібралися продати. З його слів логічно витікає, що ніякого російського чобота на Донбасі на той час не було. І це при тому, що НС повинно було ввести для боротьби з сєпарами, а для боротьбі з Путіним терба було вводити воєнний стан. А ні того ні іншого не ввели. Во блін заплуталися ребьята. Чи я щось не те кажу? Посилання на www.youtube.com
arturwanga 29 березня 2020, 14:32 На тему: У Кобеляках забороняють, а у Ц...
Чесно кажучи незнаю де по якому оголошенню назбирали цей наш Кобеляцький ВП вони крім як брехати та обдирати водіів як на посту так і всюди де зупинять більше нічого невміють,знання законодавства - 0 самі в більшості поліцейські занімаються бізнесом немаючи ніякого права, а це кіно із збіговиськом яке було до нового року коли славнозвісний ШОУМЕН розказував які вони молодці і самі кращi незрозумыло з якоы сторони кращі з ззаді от це 6 років реформи ГНАТИ В ШИЮ ВСІХ ТИХ так званих поліцейско міліцейских оборотнів.
orakul 29 березня 2020, 14:29 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
16.Ltava
«Не вимерли)) Як за ті часи так і зараз не лізуть в очі а просто роблять свою роботу)) Я таких знаю !! »

Я ж категорично не стверджував що всі вимерли. Виходить, що ще не всі вмерли. Ну то й добре. Я ж далі писав ". А якщо хто ще десь і живе, то він загнаний у пещеру так званої свободи слова.." І ти це підтверджуєш, що вони тупо працюють і мовчать. Тут халепа з цим вірусом цікава вималбовється. Ось послухай. Посилання на www.youtube.com
Ltava 29 березня 2020, 12:00 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
15.orakul
« Але.. якщо за радянських часів не так просто було знайти достойних, то де їх взяти зараз? Зараз вони вимерли як мамонти. »


Не вимерли)) Як за ті часи так і зараз не лізуть в очі а просто роблять свою роботу)) Я таких знаю !!
orakul 29 березня 2020, 09:28 На тему: У Кобеляках поліцейські не доз...
1.arturwanga
«Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
»

Та звідки у нас той правовий порядок взявся. Залишки правового порядку були знищені на майдані. Усьо. Тепер треба сидіти і ждати, коли вже слова Гімну збудуться. Для реалізації знищення країни Зельца і поставили. Може він про це й не знав, може він і непоганий пацан, та тільки так йому режисери роль відвели. Ось в понеділок зібралися таки голосувати закон про землю. Проголосують і алєс. Далі - дєло техніки. І тоді треба буде запитати усіх свідомих хероїв, навіщо і за що вони у своїх співвітчизників стріляли? Бо оті приведені вами слова - "ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством" - всіх стосуються. АТО і мобілізації на неї ніяким законодавством не предбачені. Та тільки про це не прийнято говорити. Ну хай пересічні пишелепки цього не розміють, але у нас же є тіпа юристи з дипломами.
orakul 29 березня 2020, 09:16 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
13.Ltava
«
Ви раніше не помічали ? »

Та воно ще й зараз не всі помічают. Хоча... оте, що оголилося, було видно давним давно. Воно ще за радянських часів у багатьох прямо на лобі було. Хай від цих слів Селена і петлюріві отримають трішки позитиву. Ну тіпа і в совку було погано. Для свідомих це як неземна насолода. Але.. якщо за радянських часів не так просто було знайти достойних, то де їх взяти зараз? Зараз вони вимерли як мамонти. А якщо хто ще десь і живе, то він загнаний у пещеру так званої свободи слова, і банального виживання, аби хоч не вмерти з голоду, який усім уготований.
orakul 29 березня 2020, 09:06 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
11.Ltava
«Точніше винуваті люди які обирають владу ! У чому помилка ? »

Правильно. Давай здачі. А то бач як усі нападають на тебе коли правду пишеш. Ти вже логіку проштудирував на всі пять. Пришелпки у всьому й винні. Хоча прийнято казати що влада. Але влада ж не з неба впала. Ну це як кажуть "неча на зеркало кивать....".
Ltava 29 березня 2020, 08:35 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
12.Lion2020
«Оголилося все: брехня, лецимірство, дурість, некомпетентність....»


Ви раніше не помічали ?
dseli111 28 березня 2020, 23:25 На тему: Качественно и быстрое создание...
Хорошие чуваки, сделали качественно и на совесть! Очень хороший сайт получился, но за СЕО услугами, продвижению и улучшению поведенческого фактора - лучше обращаться в серпклик Посилання на serpclick.com
Там все более дешево, а у нас цену дерут по конски) Как и всегда в принципе)
Lion2020 28 березня 2020, 19:10 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
"Отут хочеться у модному стилі запитати. Стісняюсь спросіть, а шо там у кого оголилося?"

Оголилося все: брехня, лецимірство, дурість, некомпетентність....
Ltava 28 березня 2020, 17:23 На тему: У Кобеляках поліцейські не доз...
Кожен на біді заробляє як може (((( Влади не має а населення не здатне згуртуватися в громаду і відстоює кожен свій кусочок інтересів - фермер земельку . продавець площу . водій дорогу (((
Ltava 28 березня 2020, 17:18 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
8.Borch
«Ви мабуть з тих людей, в яких в усьому винувата влада. »


Точніше винуваті люди які обирають владу ! У чому помилка ?
arturwanga 28 березня 2020, 16:00 На тему: У Кобеляках поліцейські не доз...
Поліцейскі діють незаконно,в ст 44 3 немає прямоі заборони продавати будь, що, просто в нас в Кобеляках ніякоі поліціі насправді немає Перші суди поліція вже програла Відповідно Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Fuks 28 березня 2020, 15:58 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
Ну так а як? Зрозуміло що в усьому винувата влада.Влада приймає закони,влада їх виконує...і т.д..А ще,якщо чесно жить і працювать ви виживете чи в бізнесі чи в реальному житті?
Filon 28 березня 2020, 14:56 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
5.Lion2020
«Як же таки-все оголилося!!!?»

Отут хочеться у модному стилі запитати. Стісняюсь спросіть, а шо там у кого оголилося?
Borch 28 березня 2020, 13:42 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
6.Ltava
«А більшість за це проголосувало на місцевих, президенських та парламенських виборах - ласкаво просимо у реальність яку створили ((((
»

Все це було і до виборів. Ви мабуть з тих людей, в яких в усьому винувата влада. Дух совкового альтруїзму пройшов, а бажання халяви проходить повільніше. Бува люди так вірять в халяву що їм приходить кирдик. Яке блаженство, кирдик з вірою в халяву в очах...
Lion2020 28 березня 2020, 10:49 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
Кожного разу за щось голосуємо з надією, а результат...!!!
Ltava 28 березня 2020, 10:37 На тему: Дані про людей, які в’їхали в ...
6.Fed654Frumos
«Погоджуюся з Ltava на всі 100000000 відсотків!
»


так цей народ всерівно обиратиме владу яка буде його гнобити і грабувати (((
Fed654Frumos 28 березня 2020, 09:40 На тему: Дані про людей, які в’їхали в ...
Погоджуюся з Ltava на всі 100000000 відсотків!
Ltava 28 березня 2020, 09:18 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
5.Lion2020
«Як же таки-все оголилося!!!?»


А більшість за це проголосувало на місцевих, президенських та парламенських виборах - ласкаво просимо у реальність яку створили ((((
Lion2020 28 березня 2020, 08:24 На тему: Володимир Казирод: ЦРЛ – це ме...
Як же таки-все оголилося!!!?
Ltava 28 березня 2020, 08:15 На тему: Полтава розгортає блокпости: в...
11.orakul
« до розділу України.»


на жаль не можу заперечити ((( вже областя поділили між олігархами -КУРАТОРИ(( дальше куратори поділять райони і міста між бригадирами (((
Ltava 28 березня 2020, 08:13 На тему: Дані про людей, які в’їхали в ...
4.Fuks
«.А Санжарці були праві таки.»


Праві але їх не почули ще і на весь світ обгадили (((
1 ... 219 220 221 222 223 224 225 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації