Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 1661
Fuks 29 січня 2022, 10:37 На тему: Кобеляки — на межі сміттєвого ...
А взагалі здається що мер просто економить гроші.Зима,холодно,немає смороду і тд.Проблема не вартує виїденого яйця,Є полігон в Горішніх Плавнях,є техніка.Єдине що потрібно заключити договір,заплатить і працювать.Бутенки ж кажуть возять туди і досить вдало.А меру дорого. А взагалі мер веде громаду до краху.Ще хотілось почути а де контролюючі органи,сміття вже ж по самі вуха, Бродячі пси по всьому місту пакети носять з відходами.Агов депутати,влада в місті є?
8.Slavko
«. Slavko / 28 січня, 23:52»

Ти як завжди бредиш .А активіст без мізків небезпечно для суспільства.
Slavko 28 січня 2022, 23:52 На тему: За все доводиться платити...
7.микола козак
«У нас же розвелось активістів»

Ну нарешті, активісти так чи інакше добрались до кожного диванного патріота ! Шо даже цей лжекозак виліз, почав писати свої протиріччя. Все відгукнулось кобелячанам набагато швидше, ніж я думав. Тепер кожен лжекозак побачив, яке майбутнє він обрав ! І ступор від того, рожеві очки тріснули... Правда, на жаль, не тріснули, а запотіли і тому вони тепер не бачать ніякого виходу. Шось навіть оракул пішов у запой, нічо не пророчить... Мабуть, від своїх передбачень ... У одного Філоненка світла голова залишилась, слава богу ! Я з ним згоден більше, ніж на 100 відсотків ! Але, у баки з сміттям, мабуть би не поліз. Це дуже добрий приклад у наведенні порядку він показав ! І розказав. Свою роботу перевиконав !
А я побуду замість оракула.
Думаю, не треба бути великим оракулом, щоб передбачати цю ОПГ. Активістам тепер треба бути обережними. Агенти вже стежать, як в старі добрі часи, років два тому... Один із них був на відео. А депутат Славянський для чогось привозив Мар"яна на пост АБЗ, ну шось їм помішало. Оце вам і ОПГ. Цікаво, скільки там ще таких агентів і вишибал, хто підкаже ?..
5.Filon
«і нехай повернуть гроші сплачені за вивезення відходів. Люди ж заплатити, а послугу їм не надали.»

А ви цікавився в ККП скільки платять за те вивезення і скільки не платять ? А потім , ця катавасія почалася в січні , а за січень ще ніхто не платив , тож і повертати нічого , а за воду тут ні до чого , вода доки подається без перебоїв.
6.Fuks
«Не буде ваш мер займатися проблемою смітття,не буде»

А як ви уявляєте займатись меру сміттям?У нас же розвелось активістів , як у собаки бліх , які будь-яке рішення миттєво спаплюжать.Ви ж от теж активіст.
Fuks 28 січня 2022, 14:33 На тему: За все доводиться платити...
Не буде ваш мер займатися проблемою смітття,не буде.Бо жадний.Він все вирішує наскоком,і чим раніш ви відправите його на пенсію тим крпще для міста,вибачте для громади..В нього лиш за відкат устроять шоу з якоюсь зіркою і феєрверк запустити і все,рік пройшов,а вода,сміття,дороги то таке..
Filon 28 січня 2022, 14:11 На тему: За все доводиться платити...
4.микола козак
«Єдиний вихід зараз , щоб зникла проблема сміттЯ , зібрати всі контейнери у дворі ККП водоканал , адже з десяток років назад їх не було і всі вирішували питання самостійно. »

Миколо, та я не проти. Нехай пробують. Можливо так і краще буде. Хоча я в цьому сумніваюся. Хоча по великому рахунку три тижні вже так і є. Можна й воду не подавати, нехай самі питання вирішують. але ж тоді нехай повернуть гроші сплачені за вивезення відходів. Люди ж заплатити, а послугу їм не надали.
3.Випадковий
« По-третє-підняти плату за сміття»

Плату то можна підняти , можна підняти штрафи , а ти спитав у людей , чи вони здатні всі оці піднімання оплачувати ?А скоротити штати дійсно можна , бо за останні роки в нас держслужбовців збільшилось в рази і всі вимагають високих зарплат , а виробляти матеріальне вже нікому .
2.Filon
«Ну а з приводу призначити мене директором. Можна. Скільки у тебе в дворі вільних "соток"? Одразу до тебе у двір гімно повезем»

Ну вам же ніхто гімно в двір не везе , то це ви написав для того , щоб вас не призначали директором , бо почнете возити гімно по дворах?Єдиний вихід зараз , щоб зникла проблема сміттЯ , зібрати всі контейнери у дворі ККП водоканал , адже з десяток років назад їх не було і всі вирішували питання самостійно. І друге , тимчасово поставити біля баків чергових і пронормувати хто скільки і якого виносить сміття (зробити це можна таємно ) і встановити кожному індивідуальну плату.Я наприклад в місяць можу винести відро сміття , а сусід після кролів і свиней вивозить тачками , а платим однаково 14 грн за ДУШУ , отут і є несправедливість , а після встановлення індивідуальної оплати , виробництво сміття зменшиться в рази.
Коли врешті почуємо реальну цифру - суму,необхідну для вивезення сміття в Горішні Плавні? Резерви для цього є. По-перше, Копелець повинен відмовитись від надбавок, премій і т. ін.-він не справляється зі своїми обов*язками.По-друге,перевести діловодів на неповний робочий день:це випадкові люди, які нічого не вирішують,з усіх питань відправляють односельців ...у район (не розуміють елементарного-де громада, де район). По-третє-підняти плату за сміття. Час не на користь Копельцю: коли забирав землю у людей для себе і друзів - радів, переступав закон, але принцип бумерангу не змусив довго чекати...
Filon 28 січня 2022, 10:36 На тему: За все доводиться платити...
Саша, то що там законодавтсво, що там фантоми на дорогах, то Путін винен. Саш, а спитай у Санича кого вони оштрафували за сім років, за спалений у дворі туалетний папір, яку розяснювальну роботу провели, що вони взагалі зробили окрім того, щоб вивалювати сміття в лісі. Ну а з приводу призначити мене директором. Можна. Скільки у тебе в дворі вільних "соток"? Одразу до тебе у двір гімно повезем. Якщо будеш протестувати, то нагадаю, що " а куди ж його дівати"? Потім по черзі підуть усі інші «фанати» вивезення сміття в ліс.
Для редактора вже стало фішкою критика і цькування Копильця , а смттєва тема інструментом.Я не стану говорити за високу зарплату Копильця , якщо вона має незаконне місце , то нехай цим займуться правоохоронці.Спочатку потрібно звернутми увагу на наше законодавство , яке заборонило спалювати навіть у себе в дворі будь що і тому до сміттєвих баків несуть навіть використаний папір з туалету , відходи рослинництва і т.д. , бо спалиш в дворі той папір і тебе можуть оштрафувати на досить значну суму.А потім ще при цій демократії розвелась велика кількість активістів , які себе афішують протиставляючи себе владі і майже завжди їх протиправні дії лишаються без покарання . Беззаконня панує не тільки в Кобеляках , а по всій Україні .При цьому , коли немає куди вивозити сміття , то пане Копилець , дайте команду поприймати всі контейнери і припинитми виносити з двору сміття , нехай кожний сам думає , де його подіти.Адже не так давно цих сміттєвих баків не існувало і сміття було значно менше , встановити контроль , типу фантомів , які зараз випустили на дороги , встановити шалені штрафи і я думаю ситуація поліпшиться.А потім при комунальному підприємстві створити підрозділ по вивезенню сміття , призначити директором Філоненка І М , а заступниками активістів Ковача , та Катричка і нехай вирішують проблеми.
Fuks 28 січня 2022, 09:34 На тему: Кобеляки — на межі сміттєвого ...
Панове депутати,ви бачите що мер вже неадекват,він вже таки постарів,йому важко ходить,думать,говорить і т д.Подивіться на останніх відео як він труситься від холоду...А тому порада вам.Ви вже посади отримали,до корита ближніх пристрояли,землю на себе,родичів,мертвих і живих і не народжених отримали,то збирайте сесію,приймайте рішення про недрвіру пенсіонерам Копельцю і Жукову,обирайте когось молодшого з депутатів ВО голови.Не виставляйте на посмішище себе і місто.Толку з діючого мера не буде.
В першу чергу, це ганьба нашим обранцям. З їхньої мовчазної згоди все це відбувається. В мене запитання до всіх наших депутатів. За які такі заслуги Копелець повинен отримувати такі захмарні гроші? Ви запитали про це своїх виборців, чи потрібно йому виплачувати таку винагороду? Згадайте як ви в кулуарах в перші дні після виборів обговорювали питання недовіри міському голові. Самим тепер не огидно?
Сьогодні він над нами всіма глумиться, бо робить що йому заманеться і те що вигідно безпосередньо йому, а на всіх решту йому начхати. Замість того щоб запросити фахівців для вирішення питання утилізації сміття, він з усієї громади робить суцільне сміттєзвалище і це, замітьте, за наші з вами кошти. Це просто звичайна наглота, а не керівник. А працює він по принципу: "Хочеш щоб місто в тебе щось купило, давай мені на карман"
Звертаюсь до вас, депутати. Скликайте позачергову сесію, а не відсиджуйтесь, бо скоро сміття понесуть у ваші домівки. Приймайте радикальні міри, залучайте фахівців (екологів, держпродспоживслужбу, громадян...). Бо завтра нас не Путлер знищить, а ми загнемося від різних інфекційних хвороб.
Чому тільки біличани відчувають запах одоранту?Хіба в них окрема гілка подачі газу,відмінна,наприклад від кобелячан?Хай перевірять ’’Зорі’’,може то вже свиней завезли?))
Яке йшло,таке й знайшло.Сан Санич аферист,на якому клейма нема де ставити,ще й жуліків знайшов таких самих.Сидять за столом якісь зіцпредсєдатєлі Фунти,якихось не існуючих ’’Рогов і копит’’...
А Копельцю скрізь відьми мерещаться !!! Політична змова !!! Смішно й гидко читать подібні заяви. Рядове, банальне питання , яке стосується роботи міського голови, він намагається перевести в розряд політичних змов... Та признайся , що не в змозі його вирішити і іди з посади ! Хто ти і що ти- уже усі побачили...
Ударимо мусорозаводом по бездорожью и разгильдяйству..Рябої кобили сон.За що ви меру лям платите? Невже не можна купити прес для сміття,а такі виробляються,запресувати те сміття, купити великоваговий причеп,звключити договір з підприємцем і раз на тиждень відвозити в ГПлавні? Для цього освіти кандидата наук не потрібно,є й інші варіанти..Санич отримує не зароблену зряплату.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Схоже, з цією ситуацією, всі впали в ступор. Ні коментаторів, ні порад. Так скільки там активістам платять, я так і
не поняв ? Де можна було тих аферистів викопати німецьких, які так нічого ще і не збудували, а тільки їздять по області, землі збирають і т.д. ??
Показали якісь мультики - і всі їм хлопають !... Невже знову земельні аферисти !??? Для повного щастя ! Бо, ніби не повне, шо все дерибанять.
Такі якісь картинки з інтернету, прямо з гугла, шо й оракул не витримав - пішов по чарку.
Скільки там, 4 гектари їм і ще 30, під силос - і буде біопаливо .....
Усе через гузно знову і голови повернуті !
Ну як можна про шось мріяти, коли вже все продано у приватні руки, а платимо всі дружно у офшори, дивом існуємо !...
А їм про енергетичну незалежність впарюють ! Мов, ще викладіться ... Деградуємо далі.
5.Niko
«Також хотілося б почути думку ,,активістів", як вони вирішують проблему сміття в СВОЄМУ населеному пункті? Де дівають власне сміття і куди його складують/вивозять/утилізують»

Привозимо у кобеляцькі контейнери, оскільки нам не поставили баків для сміття і ніхто за нами не вивозить і не дума.
Ти пиши без кавичок, бо за ніком не сховаєшся, а земля кругла.
7.Niko
«Маю також власну думку у вирішенні питання утилізації відходів, основану на досвіді/спостереженні, як це робиться в деяких містах Баварії (бо в кожній Землі Німеччини свої закони і правила). »

Прочитав уважно обидва ваших коменти. Погоджуюсь із усім. Щоправда, варіанти із законними способами утилізації сміття і так неодноразово були озвучені на сторінках газети. Але, на жаль, їх ніхто не слухав. Як і попереджень про те, що ігнорування вимог законодавтса неминуче закінчиться чимось поганим. Погоджуюсь - за все потрібно платити. І портрібно навчати людей і примушувати їх сортувати сміття. І в Кобеляках і в селах, де підпільно функціонують такі ж незаконні звалища. Але цим питанням влада повинна займатися постійно і системно. Але владі було не до цього, у них джек-пот випавв у вигляді тисяч гектарів землі, які можна нібито безкоштовно роздати. На сімтті і не заробиш, і не пропіаришся, тому проблему ігнорували. Зараз вона "вилізла". І це - ще не найгірший варіант. Адже проблема потенційної пожежі в лісі в наслідок сакмозагорання відходів чи їх підпалу, нікуди не зникла. Єдине - хочу уточнити. Філоненко - не опозиціонер. По визначенню - опозиціонер, це той, хто коккурує із діючою владою, прагнучи стати нею. Я - не прагну. І мене ніколи не виберуть. Тому що правду казатиму перед виборами.
Niko 22 січня 2022, 20:30 На тему: У Кобеляках не відбулося урочи...
Маю також власну думку у вирішенні питання утилізації відходів, основану на досвіді/спостереженні, як це робиться в деяких містах Баварії (бо в кожній Землі Німеччини свої закони і правила). Кожен власник будинку має купити або взяти в оренду 4 контейнера для сортування свого сміття. І у визначені дні приЇжджають машини, спорожнюють їх і вивозять на сортувальні полігони. Після сортування утилізують тим способом, який підходить для конкретного сміття. Немає виключення місто це чи село, організовувати збір відходів і оплату вивезення і утилізації повинні всі. Звичайно, річ про відходи життєдіяльності тварин(свиней, гусей, корів, собак) річ не йде- це все оплачується окремо. Тоді не будуть вивалювати в відходи ,,кров, гімно і сахар", як доречно зазначив Філоненко. І тоді можливий варіант з вивозом сміття до Горішніх Плавнів або іншого полігону. Звичайно, це буде не дешево, але ж в такому разі і сміття поменшає, бо за кожен ВЛАСНИЙ бак/вивіз потрібно платити.
Спасибі за відповідь.Я думаю з усіх сіл Копельця гнатимуть сраною мітлою.По-перше,тому що коли кинулась ця копельцева банда дерибанити землю по селах,то повихвачували ділянки його замісники та прихлєбатєлі,які не знають з якого боку до трактора підходити,чим озлобили проти себе місцевих селян,які десятиріччями обробляли цю землю,а зараз не мають ділянок під ОСГ.А по-друге,чому срач,який продукують кобелячани повинні нюхати жителі інших населених пунктів.
Niko 22 січня 2022, 20:06 На тему: У Кобеляках не відбулося урочи...
Нарешті секрет ,,німецьких інвесторів" розкривається. Незрозуміло, навіщо було все це засекречувати, якщо рано чи пізно всі про все дізнаються?
Хм, цікаво чому місцева влада не додумається до елементарного: зібрати ,,активістів", запросити Філоненка, як опозиціонера місцевої влади, можливо ще когось із бажаючих і запитати їхню думку у відношенні: що робити із сміттям? Можливо, щось би підходяще і порадили. Бо, якщо, хтось називає себе ,,активістом "і постійно блокує сміттєвози, то мабуть же має власне бачення, як вирішити цю проблему. Значить, потрібно дати висловитися всім, як відомо ,,в споре рождается истина".
Також хотілося б почути думку ,,активістів", як вони вирішують проблему сміття в СВОЄМУ населеному пункті? Де дівають власне сміття і куди його складують/вивозять/утилізують, не приносячи збитків природі або людям? Бо із тексту зрозуміло, що вони не мають відношення до Кобеляк. Можливо, вони готові запросити кореспондентів до себе додому/в своє село і поділитися досвідом, як екологічно утилізувати відходи. Це був би цінний досвід і, можливо, місцева влада примінила б його в Кобеляках.
3.Fed654Frumos
«Куди ж тепер повезуть?»

під час акції звучали назви двох інших населених пунктів. Точніше - одного. Адже на хуторі Шабельники, що поряд із Гарбузівкою вже ніхто не живе. Інший населений пункт - село Деменки, точніше, ферма поряд із ним. Ой, забув. Ще назва ліквідованого у 1988 році села Вуханівка звучала. Але оголошував ці назви не міський голова. Але одночасно усі погоджувалися із тим, що потенційне вивезення сміття і в ці населені пункти буде незаконним. Згадували Білики. Але хто у біликах буде із Копельцем говорити? Скрильник, якого міський голова обгаджував у своїй газетці? Поки що єдиний законний варіант - Горішні Плавні. Але ж... Там теж можуть не прийняти кров, гімно і сахар, тобто оту суміш, що валяється біля контейнерів. Так що ситуація дуже печальна. Але повчальна. Про неминучість її виникнення міського голову попереджали десятки разів.
Куди ж тепер повезуть?
Довго їли та гребли ! Пора подумати про сміття . Голова все на злочини штовхає, в кого голова, а в кого відсутність голови. А ще жадібність !! Ну як можна шось виділити, потім не буде чого красти ! І так - ступор весь час ...
1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 1661
Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації