35.Професор
«Дуже цікава виправдальна стаття полку СС "Галичина"»
«Дуже цікава виправдальна стаття полку СС "Галичина"»
Професоре, ну на фіг на ніч людей смішити, де ви знайшов цю інфу? " А поширені закиди стосовно того, що Нюрнбергський трибунал визнав дивізію «Галичина» та війська СС, до яких вона належала, злочинними організаціями, як виявилось, не відповідають дійсності." Це алєс, навіть війська СС не визнані злочинними. Та уся німецька "воєнна машина" визнана злочнною, уся гітлерівська Німеччина. Ні, на сьогодні сміху досить, напишу завтра.
Змінено 20.11.2017, 07:24
0 0
Спасибо Профессору за ссылку. Прочитал. "усе було здійснено за німецьким наказом, і тому дані події не можуть розглядатися як самостійна українська протипольська акція." - готовый отмаз за Донбасс, не так ли? Немцев поменяют на пендосов и вперед. Не иогут розглядатись и все тут. Белые и пушистые воины АТО, в т.ч. и учителя-солдаты (читал в Эхе вчера), браво объясняющие верным ученикам, как их угораздило стрелять в своих, нарушая собственеую конституцию. Или укроармию уже разрешено применять внутри страны без объявления войны? Может что-то пропустил я, Селена?
0 0
Дуже цікава виправдальна стаття полку СС "Галичина"
я прозріваю просто..
"за німецьким наказом"
галицький полк СС...
Жах!
і це називається "виправдали")
я прозріваю просто..
"за німецьким наказом"
галицький полк СС...
Жах!
і це називається "виправдали")
0 0
І пані Селено, як Ви ставитесь до заборони Булгакова?
Не виключаю, що Вам відомі деякі його твори...
Не виключаю, що Вам відомі деякі його твори...
0 0
Якщо Ви мали на увазі, пані Селено, українця в російській армії, то вибачаюсь.
Загалом тоді лиш трохи Вас поправлю: за законами РФ в лавах їх збройних сил можуть служити лише громадяне РФ (зтикавсь по білоруській частині, принаймні - білорусу, щоб втрапити навіть контракт туди- треба прийняти громадянство). Так що це вже не зовсім українець... Або так мовити - українець колишній.
А щодо десь рай...
З трьох республік (РФ, Україна, і РБ) я б вибрав би для життя Україну. І навіть не радянську, а часів Януковича.
Хороша була країна, скажу я Вам..
А нині...
Нічого наче й не змінилось..
а жити стало і страшно, і важко.
Принаймні - в порівнянні з тією Україною.
Загалом тоді лиш трохи Вас поправлю: за законами РФ в лавах їх збройних сил можуть служити лише громадяне РФ (зтикавсь по білоруській частині, принаймні - білорусу, щоб втрапити навіть контракт туди- треба прийняти громадянство). Так що це вже не зовсім українець... Або так мовити - українець колишній.
А щодо десь рай...
З трьох республік (РФ, Україна, і РБ) я б вибрав би для життя Україну. І навіть не радянську, а часів Януковича.
Хороша була країна, скажу я Вам..
А нині...
Нічого наче й не змінилось..
а жити стало і страшно, і важко.
Принаймні - в порівнянні з тією Україною.
0 0
27.професор
«Дуже добре, коли спілкування ведеться з особистих уявлень, а уявлення набуті особистим досвідом,»
«Дуже добре, коли спілкування ведеться з особистих уявлень, а уявлення набуті особистим досвідом,»
Між іншим, досвід приходить з роками, хоч і не до всіх. А у нас немає патріархів нації. У міністрах сопляки, та й ті прийшлі або, як кажуть, іновірці.
27.професор
«Тому війна без сумніву громадянська»
«Тому війна без сумніву громадянська»
Без сімніву, і підтвердження цьому навіть суперечки отут між «білими» і "красними". І це ж в одній області, а що вже говорити, наприклад, про Галіцію і Донбас. От тільки «тиран» Сталін не розбомбив у Галіції жодного будинку, хоч теж боровся з сепаратизмом. Так і хочеться запитати, як свідомі типу селени визначають, хто тиран і руйнівник, а хто законник і державник.
0 0
28.Selena2017
«відомі страждання матері двох синів-офіцерів, яка розривається серцем від одного до другого, бо старший в Росії, а молодший в Україні. »
«відомі страждання матері двох синів-офіцерів, яка розривається серцем від одного до другого, бо старший в Росії, а молодший в Україні. »
Краще б читали не Матіос а забороненого в Україні Булгакова, а саме "Білу гвардію" або "Дни Турбіних" , не випадково цю пєсу незлічену кількість раз дивився товариш Сталін. І прикольно те, що свідомим хоч кілок не голові, а до них не діходить навіть те, про що вже відкрито кажуть колишні великі українські чиновники, ну, наприклад, екс голова нацбанку Стельмах. Знаю, що свідомі, вони на те й свідомі, щоб краще розбиратися у економіці і в банківській сфері і з ними не поспориш.
0 0
28.Selena2017
«"Приватний щоденник ...майдан,війна.".. вражаючі свідчення про події останніх трьох років в Україні. Це для тих, кому не просто цікаво, а й для осмислення всього, що відбувається.»
«"Приватний щоденник ...майдан,війна.".. вражаючі свідчення про події останніх трьох років в Україні. Це для тих, кому не просто цікаво, а й для осмислення всього, що відбувається.»
Ну скільки його можна осмислювати. В кого є мізки вже давно все осмислили, навіть ще "до того" попереджали, чим все скінчиться. Ось італянці до річниці майдану зняли фільм про снайперів майдану. Вони ген де живуть а вже все осмислили і лаповухим допомогають осмислити, та тільки марно.
0 0
28.Selena2017
«Намагаюся вчитися в розумних і достойних людей, думки яких мені імпонують. Тому наведу слова Марії Матіос,відомої письменниці»
«Намагаюся вчитися в розумних і достойних людей, думки яких мені імпонують. Тому наведу слова Марії Матіос,відомої письменниці»
Як кажуть - скажи мені, хто твій друг і я скажу, хто ти.
28.Selena2017
«" Для безпосереднього учасника війни немає жодного значення, як ту війну назвуть в підручниках - двічі гібридною чи тричі підлою"... Пані Марія має повне право на свої слова»
«" Для безпосереднього учасника війни немає жодного значення, як ту війну назвуть в підручниках - двічі гібридною чи тричі підлою"... Пані Марія має повне право на свої слова»
А це не та пані Марія, яка депутат від БПП і яка виступала за знищення назви Велика Вітчизняна війна? Так їй же по барабану, як війну називати. Виходить - не по барабану. Значит, вона або бреше, або у неї діагноз по професоровій часті. І це саме ця Марія має братця прокурора, який бореться з порушеннями закону. Видає вона себе за гуцулку але схожа на Суламіфь та й бабцюю її називали Соломоном. Жодного порядного письменника сучасна влада не буде "розкручувати", а її розкрутили. І це ця сама дєва Марія плювала на ветеранів війни порівнюючи обеліск із фалосом, а тепер вона агітує дурнів на братовбивчу війну. Щодо фалоса, який чомусь засів у неї у голові, так це знову таки до профессора, але він буде відмовчуватись, або пошле до Фрейда.
0 0
25.Anatoliy
«. Коли я обговорюю статтю чи коментар, то обговорюю саме статтю чи коментар, а не автора. Але бачу, що таких тут небагато»
«. Коли я обговорюю статтю чи коментар, то обговорюю саме статтю чи коментар, а не автора. Але бачу, що таких тут небагато»
25.Anatoliy
«Ну, не упоротий я - ні на Європі, ні на Росії, »
«Ну, не упоротий я - ні на Європі, ні на Росії, »
Шановний Анатолію, дуже вас розумію. Перечитав кілька ваших коментів. ми практично однодумці. Ціную людей які цінують право лбдей на інші думки, нехай і помилкові.Таких завжди мало було, під впливом сучасних технологій ще менше залишилося. Цінуючи ваше право на те, щоб покинути сайт, пропоную не робити цього. Дже це - теж емоції, які теж пройдуть. Чесно зізнаюся, що думаю більше про себе. Адже якщо не зустрічаєш людей, які мають схожу точку зору, то мимоволі задумуєшся про параною. Добра і миру.
0 0
Професоре, уважніше читайте коментарі та не приписуйте мені вигаданого , ще й у вигляді цитати . Це вже мерзенно. Йшлося про офіцерів-українців у російській армії як продукт нашої спільної совкової історії. Це явище швидше трагічне для цих людей. Мені відомі страждання матері двох синів-офіцерів, яка розривається серцем від одного до другого, бо старший в Росії, а молодший в Україні. Так склалося.
Взагалі, ваші коментарі жахливі, бо ви тихцем, вдаючи з себе дуже обізнаного в усіх подіях, робите велику шкоду Україні, зневажаючи її, виказуючи, як тут погано, а десь рай.
Намагаюся вчитися в розумних і достойних людей, думки яких мені імпонують. Тому наведу слова Марії Матіос,відомої письменниці: " Для безпосереднього учасника війни немає жодного значення, як ту війну назвуть в підручниках - двічі гібридною чи тричі підлою"... Пані Марія має повне право на свої слова, бо побувала на цій війні безпосередньо там, куди й генерали не добиралися. Вам, Професоре, не сподобається, що це "не мій особистий досвід", та мені глибоко байдуже.
Мені дуже хочеться помилитися в своїх болючих передчуттях від спостережень і на цьому сайті і в повсякденному житті. Час всіх розсудить.А він безжалісний.
В новій книзі М.Матіос "Приватний щоденник ...майдан,війна.".. вражаючі свідчення про події останніх трьох років в Україні. Це для тих, кому не просто цікаво, а й для осмислення всього, що відбувається.
Взагалі, ваші коментарі жахливі, бо ви тихцем, вдаючи з себе дуже обізнаного в усіх подіях, робите велику шкоду Україні, зневажаючи її, виказуючи, як тут погано, а десь рай.
Намагаюся вчитися в розумних і достойних людей, думки яких мені імпонують. Тому наведу слова Марії Матіос,відомої письменниці: " Для безпосереднього учасника війни немає жодного значення, як ту війну назвуть в підручниках - двічі гібридною чи тричі підлою"... Пані Марія має повне право на свої слова, бо побувала на цій війні безпосередньо там, куди й генерали не добиралися. Вам, Професоре, не сподобається, що це "не мій особистий досвід", та мені глибоко байдуже.
Мені дуже хочеться помилитися в своїх болючих передчуттях від спостережень і на цьому сайті і в повсякденному житті. Час всіх розсудить.А він безжалісний.
В новій книзі М.Матіос "Приватний щоденник ...майдан,війна.".. вражаючі свідчення про події останніх трьох років в Україні. Це для тих, кому не просто цікаво, а й для осмислення всього, що відбувається.
0 0
Загалом, от дуже прийнятні речі каже пан Анатолій. Дуже добре, коли спілкування ведеться з особистих уявлень, а уявлення набуті особистим досвідом, а не телевізором!
І не погоджусь про ремарку Селени "що серед російської армії українець затесався"
Сили ВСН мають у складі в основному українців, гадаю - ця цифра перевищує 90%. А якщо судити по взятих вполон/вбитих росіянах - то їх там менше 1%. Тому війна без сумніву громадянська. До того ж, нас намагаються вгодувати "краще війна безкінечна, чим піти десь на поступки", хоча взагалі цим, що кажуть головне в цих словах "краще війна".
І не погоджусь про ремарку Селени "що серед російської армії українець затесався"
Сили ВСН мають у складі в основному українців, гадаю - ця цифра перевищує 90%. А якщо судити по взятих вполон/вбитих росіянах - то їх там менше 1%. Тому війна без сумніву громадянська. До того ж, нас намагаються вгодувати "краще війна безкінечна, чим піти десь на поступки", хоча взагалі цим, що кажуть головне в цих словах "краще війна".
0 0
25.Anatoliy
«Переважна маса поділилася на табори по принципу - "Майдан це благо" і "Майдан це ... ,скажімо, не благо")), і люто лаються з представниками іншого напрямку, незалежно від того, що саме вони кажуть. »
«Переважна маса поділилася на табори по принципу - "Майдан це благо" і "Майдан це ... ,скажімо, не благо")), і люто лаються з представниками іншого напрямку, незалежно від того, що саме вони кажуть. »
Це так тому, що у людей немає іншого «поля» для спілкування. А статті тут бувають такі, що їх і обговорювати не варто. Крім того, майже усі статті, так чи інакше, зачіпляють проблеми породженні або майданом, або глобальною політикою. Все у світі взаємоповязане і не треба придавати такого значення відхиленням авторів коментів від суті статті. Це так на мою думку. Був би тут якийсь окремий чат для дискусій, може було б по іншому. Але я так спасибі редакції ЕХО.
0 0
23.Anatoliy
« і карта так ляже, у ідеалізованій Вами Росії в тім числі»
« і карта так ляже, у ідеалізованій Вами Росії в тім числі»
Ніде жодним словом я Росію не ідеалізовував. Просто в Росії люди вже розуміют, хто істиний ворог, хоч їм і намагаються впарювати китайців як ворогів. Крім того, Росія єдина країна, яка може протистояти глобальному натиску в силу наявності у неї ядерного потенціалу. Інших таких країн немає, ну, може, в майбутньому буде Китай. Розвалять Росію, буде хана всім, про що відкрито сказав Лукашенко. Думаю, ви не будете заперечувати, що він таки трішки ерудованіший і обізнаніший від Селени.
0 0
23.Anatoliy
«людина повинна якось жити.»
«людина повинна якось жити.»
Та повинна, а тому повинна дивитися вперед в т.ч. і на геополітику.
23.Anatoliy
«Я особисто намагаюся це робити принаймі так, щоб не соромно було перед власними дітьми»
«Я особисто намагаюся це робити принаймі так, щоб не соромно було перед власними дітьми»
Точно так казали і мої батьки і діди і, думаю, більшість радянських людей. А тепер і вони обпльовані, як і все минуле, "правнуками поганими" і правнучками, які й тут строчат.
23.Anatoliy
«У кожній країні можна організувати «заміс» покрутіше українського»
«У кожній країні можна організувати «заміс» покрутіше українського»
Не в кожній, і ось вами приклад.
0 0
24.Адекватник
«Не роблю, бо це зауваження буде лише на догоду Селені»
«Не роблю, бо це зауваження буде лише на догоду Селені»
Розумієте, в чому річ... Коли я обговорюю статтю чи коментар, то обговорюю саме статтю чи коментар, а не автора. Але бачу, що таких тут небагато (навскидку лише Земелю назвати можу). Переважна маса поділилася на табори по принципу - "Майдан це благо" і "Майдан це ... ,скажімо, не благо")), і люто лаються з представниками іншого напрямку, незалежно від того, що саме вони кажуть. Якщо скаже Селена - крокодили не літають - Сєдой із принципу заявить - літають - а Адекватник із політичної солідарності підхопить - невисоко, звісно, але пурхають, пурхають. Якось так.
От я одназначно думаю, що Майдан штовнув Україну у... яму - за це Адекватник вважав мене класним пацаном. Але я, бачте, сказонув, що прикордонник ЗСУ мав право стріляти у порушника пропускного режиму блок-посту, жителя гордого нескореного Донбасу - упс... Селена возрадувалася моїй ссилці про занедбаний російський Омськ - і тут я, паразит, солдатів ЗСУ своїми рятівниками не вважаю... Біда...
А я дійсно впевнений, що Майдан «зіграли» на Україні дирижери із Заходу, а от Донбас нам «зіграла» Росія. Причин я тут не аналізую - але по факту це для мене так. І так далі...
Тому, щоб не збивати з пантелику протиборствуючі табори - видаляюся звідси. Ну, не упоротий я - ні на Європі, ні на Росії, вибачте. Ось так.
Всім дякую за спілкування. Добра і миру.
Змінено 18.11.2017, 21:50
0 0
20.Ltava
«і давайте кожен на своєму місці робити свою справу , військові воювати а не визначати хто ворог »
«і давайте кожен на своєму місці робити свою справу , військові воювати а не визначати хто ворог »
Та хто ж проти,тільки за що тоді судять "беркутівців"?
0 0
21.Адекватник
«Ви тут сперечаєтесь, шановні, хрен зна за що. »
«Ви тут сперечаєтесь, шановні, хрен зна за що. »
Ну і?..
У кожному
21.Адекватник
«хрен зна за що»
людина повинна якось жити. Я особисто намагаюся це робити принаймі так, щоб не соромно було перед власними дітьми і можна було спокійно бачити себе у дзеркалі під час гоління. Цю свою позицію і пояснюю. А впливати на геополітику світового рівня - справа марна. У кожній країні можна організувати «заміс» покрутіше українського, якщо на цьому зійдуться інтереси "сильных мира сего" і карта так ляже, у ідеалізованій Вами Росії в тім числі. То й що тепер? Лягти і вмерти в жахові перед грядущим захопленням світу "жидомасонами"? Не збираюся. Повторюся - людина я проста і справи у мене прості, найперше - дбати про родину. На даному етапі - це заробляти на життя. Все інше, включаючи намагання вникнути в геополітику - хобі, не більше. «хрен зна за що»
0 0
19.Ltava
«Боюся запитати - " ви самі визначаєте коли захищаєте батьківщину а коли олігархів !?»
«Боюся запитати - " ви самі визначаєте коли захищаєте батьківщину а коли олігархів !?»
Не розумію здивування на знак оклику. Я завжди намагаюся все сам для себе визначати. А ви, значить, згодні дозволяти собі вказувати - коли кого захищати, коли і кого вбивати? Це ваша справа, а мене таке не влаштовує...
20.Ltava
«Ото і давайте кожен на своєму місці робити свою справу , військові воювати а не визначати хто ворог . медики лікувати не ділячи на хороших і поганих а політики думати за державу а не навпаки . Як тільки воєнний визначає політику а медик - ворогів тоді бардак.»
«Ото і давайте кожен на своєму місці робити свою справу , військові воювати а не визначати хто ворог . медики лікувати не ділячи на хороших і поганих а політики думати за державу а не навпаки . Як тільки воєнний визначає політику а медик - ворогів тоді бардак.»
Так а я за що? Але річ у тім, що «політик» професія дуже особлива. Який документ підтверджує професійну компетентність політика? Ото ж. А ви згодні, щоб вони вам вказували, у кого стріляти...Медики і військові називаються так тому, що мають відповідні документи і проходять відповідне навчання, та й то різне буває. Коли медик замість апендициту виріже вам печінку - ви ж не будете заперечувати, що медик він так собі? От і політики у нас зараз "думають за державу" так, як описаний мною медик. Втім, суперечка неконструктивна, досить.
0 0
23.Anatoliy
«Це він мені доказував, що у Росії метолобрухту не возять, бо всі багаті і щасливі. Але йому ви зауважень щодо серйозності не робите...»
«Це він мені доказував, що у Росії метолобрухту не возять, бо всі багаті і щасливі. Але йому ви зауважень щодо серйозності не робите...»
Не роблю, бо це зауваження буде лише на догоду Селені. А такої країни, де всі багаті і щасливі взагалі немає. Але є факт, що мінімальна пенсія у Росії вдвічи вища від української і, взагалі, тільки лінивий не знає, що Україна по рівню життя і по еконмічним показникам знаходиться, якщо не на останньому, то на передостанньому місці у світі.
23.Anatoliy
«Це у нього мода: побачити у статті фото мужика в шортах і заголосити: довели людей на Україні, грошей на штани немає..»
«Це у нього мода: побачити у статті фото мужика в шортах і заголосити: довели людей на Україні, грошей на штани немає..»
А хіба не довели? У жодного пенсіонера грошей на штани немає. Сьогодні один знайомий похвастався, що купив (дешево) звичайнісінькі ботинки за 1000 грн. А знайти якісь розвалящі будинки можна не лише в Омську чи Детройті, а й в Парижі, і, думаю, навіть в Данії. До Данії просто черга не дійшла, в "Датском королевстве" потрібні люди живуть. А Детройт, а саме Генрі Форд, завинив перед кабалістами, як завинила перед ними і Україна в особі Богдана Хмельницького. І на фоні усього цього сперечатися тут про якісь незасипані калюжі у Омську - це пуста трата часу на ніщо. Щоб розсуждати про Росію треба взяти її економічні показники при Єльцину і при Путіну, її ВВП і порівняти з українськими, а не вишукувати калюжі. Седой привів приклад з шортами може тому, що таким як Селена не приведеш конкретні цифри, бо вона їх тупо не сприймає, ну от він і опустився до її рівня інтелекту, так думаю.
0 0
Ви тут сперечаєтесь, шановні, хрен зна за що. Іде зачистка території Укарїни від населення, і підпитка економіки Європи дармовою рабсилою, про це і стаття, хоч її автор прямо цього не написав, бо може так не думає. Але сама стаття красномовно про це свідчить. А ще автор пише "І ніякий патріотизм ніколи не буде важливішим за інше поняття — гуманізм." І, звісно, помиляється. Немає ніякого гуманізму, а є боягузство і є шкурний інтерес, а не гуманізм, а ще є лжепатріотизм свідомих, яким мало того що знищується населення, так вони ще вносять в це і свою посильну лєпту, їм, бачите, мало того, що їх самих нищать, так давай будемо чисто по-українське ще й народ Донбасу нищити.
0 0
17.Anatoliy
«Я себе відчуваю людиною, яка на своєму місці робить свою справу»
«Я себе відчуваю людиною, яка на своєму місці робить свою справу»
Ото і давайте кожен на своєму місці робити свою справу , військові воювати а не визначати хто ворог . медики лікувати не ділячи на хороших і поганих а політики думати за державу а не навпаки . Як тільки воєнний визначає політику а медик - ворогів тоді бардак.
0 0
17.Anatoliy
« щоб бути готовим захищати свою сім’ю і Батьківщину »
Боюся запитати - " ви самі визначаєте коли захищаєте батьківщину а коли олігархів !? « щоб бути готовим захищати свою сім’ю і Батьківщину »
0 0
10.Anatoliy
« Anatoliy / сьогодні, 16:52»
« Anatoliy / сьогодні, 16:52»
Пане Анатолію, ви вважаєте мене вхожою в найвищі кабінети української влади? Думаю - ні. Тоді запитання про розрив дипломатичних і торгових відносин з країною-агресором не до мене точно. Не лише мене , а й багатьох обурює - скажімо по-колишньому : кому война, а кому - мать родна. Бачу, та сили де брати проти цього?
Якщо в російській армії і є воюючі специ-українці, то це продукт нашої спільної совкової історії. У кожного з них свій вибір, свої муки совісті, або й відсутність честі та іудині дії, бо багато залежить і від долі та обставин. А «ноги» війни «ростуть» у високих кабінетах, звідти йдуть накази і летять снаряди.
Звичайно, все має кінець. Та не було б аж занадто пізно.
Не збиралася навіть відносити вас до розряду боягузів та байдужих, це ви даремно. Бо чомусь же звучить від вас слово : захищатиму... Та і в такому розброді думок і позицій хочеться знайти співрозмовників, щоб хоч якось зібрати більше розумної інформації..
Я висловлювала своє бачення того, з чим ви звернулися до мене . Ваша воля його не сприймати.
0 0
12.Ltava
«Хоч собі признайтесь, ким себе відчуваєте? Про себе я знаю .»
«Хоч собі признайтесь, ким себе відчуваєте? Про себе я знаю .»
Я себе відчуваю людиною, яка на своєму місці робить свою справу. На військові збори їзжу, щоб бути готовим захищати свою сім’ю і Батьківщину. Воювати за інтереси олігархів (як українських, так і іноземних) не бажаю. Проти професійних солдатів нічого не маю, але сам волію заробляти гроші не тим, що стріляю у інших людей - і це моє право. Так що я про себе не лише знаю, а й сказати не боюся. Тому Ваш типу тонкий натяк з мудро-саркастичною посмішкою - пальцем у небо.
Як казав богатир Добриня у мультику: "Я понятно объясняю?")))
Змінено 18.11.2017, 18:45
0 0






