Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 797 798 799 800 801 802 803 ... 1666
Гість 8 травня 2016, 11:54 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
16.Лариса
«Вот если бы против русских шли - тогда другое дело, были бы сегодня Хероями, как Мазепа. Точно в дурдоме амнистия!»

Вы Лариса не сильно переживайте. Тут есть просто невменяемые петлюровцы, махновцы и иже с ними. А, как известно, нормальный человек в дурдоме выхлядит подозительным. Чтите память своих дедов и пошли все эти петлюровцы куда подалее. Беда в том, что народу мозги ящиком "переформатировали" и сейчас действительно слово патриотизм асоциируется с русофобией. Чтобы стать так называемым патриотом, а по сути врагом украинского народа, сейчас достаточно поцепить на авто "ПТН ПНХ" и пару флажков. Ничего ведь и делать то не надо. Кричи Путин х..ло и готовый патриота. Страшно то, что народ таких теперь патриотами и считает.
Володька 8 травня 2016, 11:49 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
І ще одне. Юлі я зовсім не завидую і ніяка жаба мене не давить, бо нема чому завидувать. Хтось правильно написав, що вся оця возня - як у супермаркеті: спочатку бери шо хочеш і скільки хочеш, ну потом при виході за все прийдеться платити. Заплатять і Юлі, Петі та їхні сообщники за преступні перевезення гранат, всьому свій час. Жаль тільки шо сьогодні за чиюсь дурість розплачуються молоді дівчата, які осталися без ніг та без ока. А нащот того, кому там Юля дає чи не дає, то мені однаково, бо я в неї ще й не взяв би, не в мойом вкусє.
Лариса 8 травня 2016, 11:40 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
Я когда читаю все эти комментарии, то такое ощущение, что у многих просто белая горячка. Ведь они пытаются очевидные вещи завуалировать под патриотизм, любовь к Украине и так далее. Мой дед, который перед войной руководил колхозом, был коммунистом, затем пошел воевать, на фронте заработал орден за мужество и в 44-м, практически за полгода до Победы, погиб где-то в Польше. Двое родных его братьев (комсомольцами они были или уже коммунистами - не важно) тоже погибли, один под Белгородом, второй под Бородаевкой при форсировании Днепра. Выходит, они были вовсе не патриотами Украины, ведь воевали плечо в плечо с русскими. Вот если бы против русских шли - тогда другое дело, были бы сегодня Хероями, как Мазепа. Точно в дурдоме амнистия!
Володька 8 травня 2016, 11:26 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
Питаннячко: де взялася граната в Дубині? Ясна річ, з АТО. Хто її сюди привіз? Тоже отвєт понятєн. В них з пазухи витрусили гранати і вони самі призналися, шо перевозили боєприпаси із зони АТО на мирну територію. Чи у вас є інша версія? Через таких "соколів" один загинув, дві дівчини серйозно пострадали і якшо виживуть, до кінця своїх днів будуть інвалідами. Слава Юлі! Бо не вірю, шо вона не знала, яку опасность і куди везе в пазусі. Хароша казочка, тіки для дурників. Тому якшо для вас такі Юлі є патріотами, то я дєйствітєльно той пес, який гавкає і комусь це не нравиться. Я за настоящих патріотів, які не заробляють гроші й політичні бонуси на війні. Солодкій дякую конкретно за волонтерство, бо вона багатьом хлопцям помогла, а от за перевезення гранат сажати нада. І цей взрив тільки перша ласточка. Треба понімать ці речі й не прикривать преступность волонтерством. Не я придумав цю історію, артемівська міліція взяла їх на гарячому, а комусь це хочеця повернути як "продєлки Путіна і його ФСБ". Не смішіть людей і не обдурюйте самих себе. Чогось Юля ні разу публічно не пояснила, як в її куртці опинилися набої, відбулася мовчанкою. Це не насторожує? Ви родичам потерпівших тепер розкажіть про патріотів - перевізників гранат, які вони соколи, і шо ті родичі вам отвітять, кого жабами назвуть?
гість 8 травня 2016, 11:25 На тему: Директор полтавского телеканал...
Два постріли в голову Кравченка... Два ножові удари в область серця Лопушинського... Щось ви рєбята повторюютесь
гість 8 травня 2016, 11:21 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
11.Володька
« а ще десяток Юлі в чайник підкинув. »

11.Володька
«шоб нашу Юлічку опорочити.»

Вона тобі що, не дала?
Махновець 8 травня 2016, 11:02 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
12.Саметой
«
Тебе, пес, судити треба за надмірну любов до Хутіна і кремля, та ненависть до патріотів. А до Юлі тобі, як жабі до сокола, от і давить тебе ота жаба, жити не дає... бідолашний
»

Правильно, пес продажній ....
Махновець 8 травня 2016, 10:29 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
51.Санжарець
«Антипаршевлюк з дикими вигуками накине петлю на шию пам"ятнику Мазепі, ще й потанцює зверху? Словом, всі оці ленінапади і мазепиногероїзації - чергова історична кампанійщина, замішана на певній ідеології і нестримному прагненні окремих політиків зробити собі відповідний імідж.»

Якщо на все дивитися і все оцінювати з зрозуміння що всі цивілізовані народи в історіі людства здобували свою державнісь,звільняючись від окупантів чи імперій під проводом своіх вождів то все буде зрозуміло...І Богдан Хмельницький і Мазепа,Петлюра,Коновалець і Бандера і багато інших -вони наші героі , а украінський народ достойний жити в своій Державі на своій землі,а не бути якимись зрусифікованими словянами під Московією...
Мишка 8 травня 2016, 10:00 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
Подивимось хто перед ким бігтиме першим до каменя Мазепі і що говоритиме.Хохлами були, ними і залишимось.Нічого свого...рабами народилися ними і залишимся.Завжди хтось рулив
Саметой 8 травня 2016, 09:51 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
11.Володька
«А, здогадався, це ж Путін тут транзитом пробігав »

Тебе, пес, судити треба за надмірну любов до Хутіна і кремля, та ненависть до патріотів. А до Юлі тобі, як жабі до сокола, от і давить тебе ота жаба, жити не дає... бідолашний
Вредний 8 травня 2016, 09:42 На тему: Бидло з мандатом...
51.антон
«чому ви не пішли до міськради і не сказали»

Звичайно, можна піти, щоб ще раз послухати відбірний лексикон мера. Але в мене по віку вже не ті нерви, щоб терпіти це .акло. У нього немає авторитетів, він Р О Б И Т Ь (у всякому разі він так вважає) і ні в кого, і ні про що не питає... По партійному, як вчили... я порадився з собою і я рішив. Сан Санич! Ти знаєш чому презерватив білого кольору? Тому, що він створює відчуття повноти. А на ділі одна пустота.
Володька 8 травня 2016, 09:25 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
Чиї ж брати привезли гранату в Дубину? А, здогадався, це ж Путін тут транзитом пробігав і загубив, а ще десяток Юлі в чайник підкинув. Оце розклад! А наші хахли тут ні при чом: ні влада, ні поліція, ні волонтери, які самі зізналися, шо набої перевозили. То все подєлки ФСБ, які цілу кампанію розгорнули десь аж у Кремлі, шоб нашу Юлічку опорочити. Про це треба в газетах написати і по тєліку показати.
Санжарець 8 травня 2016, 09:19 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
Я взагалі проти таких суперечок, які тут розгорілися. На мій погляд (особистий, який нікому не нав"язую), таких історичних осіб, як Мазепа, не варто вважати ні зрадниками, ні героями. Бо нам важко об"єктивно оцінити той історичний період, в якому жив Мазепа, а відтак оцінити його поведінку. Про нього треба розповідати в історичних підручниках, але не варто героїзувати чи проголошувати анафему. Аджде ми навіть не знаємо достеменно, як насправді він виглядав, бо портрет Мазепи умовний, складений за описом сучасників, а тогочасних малюнків з його зображенням не збереглося, їх знищили. Знову ж таки давайте озирнемося на історію: ми з превеликим успіхом ставили пам"ятники царю Миколі, потім Леніну, Сталіну, Кірову, Калініну... (кожен з вас продовждить цей список), бо на кожному історичному етапі вважали їх видатними державотворцями. Тепер історію переглянули, переоцінили, переписали, памм"ятники демонтували. Як все просто! Тому повторюсь: я не проти Мазепи, я проти поспішності в цьому ділі. Я певен: жоден громадянин Санжар і Кобеляк разом взятих не бачив на власні очі первісних документів часів Мазепи, щоб самостійно оцінити його історичну роль, про Мазепу ми знаємо лише з розповіді істориків. А історія - це примхлива дівка і не надто точна, як математика, тут кожен бачить її по своєму. Відтак хто може дати гарантію, що завтра у нас не прийде до влади якийсь пан Антипорошенко, а в Росії Антипутін, які почнуть виціловуватись між собою, як Льоня Брежнєв з Фіделем Кастро, і в черговий раз влаштують ревізію минувшини, а їх однодумець Антипаршевлюк з дикими вигуками накине петлю на шию пам"ятнику Мазепі, ще й потанцює зверху? Словом, всі оці ленінапади і мазепиногероїзації - чергова історична кампанійщина, замішана на певній ідеології і нестримному прагненні окремих політиків зробити собі відповідний імідж.
антон 8 травня 2016, 09:14 На тему: Бидло з мандатом...
всі такі тут розумні, чому ви не пішли до міськради і не сказали нафіг нам оці лайк борди, що кишка тонка а побазарі ходити пиз... герой.
мешканец0615 8 травня 2016, 08:44 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
43.мешканец0615
«Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом»

Конечно! "Тут Вам не русский мир, тут украиньский свит".
На работе все смеются: "ну как там "ЦэЕуропа?". Вот после Дня Победы покажу ролик про Пороха с Мазепой и скрин з улюбленного сайту ридного миста. Буду пышатися)))
Зігмунд 8 травня 2016, 08:44 На тему: Бидло з мандатом...
Так мені цікаво читати коментарі захисників Копельця, всяких таксистів, ваговозів та інших. Молодець, кажете?
Таксист ти певно свою жінку по п’яні лупиш і коровою обзиваєш, як Копелець своїх підлеглих? Чи в тебе її немає, як у твого кумира, бо хто ж із таким вживеться.
Народ давайте по факту і без домислів. Чувак привселюдно дозволив собі образити жінку. Я не берус до уваги, що вона голова РДа, не беру до уваги її реакцію на образу, не беру до уваги якісь її особисті якості. Знаю, що й вона не ангел. А ангелів на землі немає взагалі.
Але були колись правила - жінок неможна ображати. І ось хамло це зробило. І про нього написали все що думають. І в непарламентських виразах. І це - правильно. Хаму також привселюдно сказали що він хамло.
Оце б відео і статтю німцям у Зінген відправити, щоб узнали із ким дружити збираються.
А щодо зведення рахунків Філоненком... Вони із Копельцем що гроші не поділили чи жінку? Ні? То про які особисті рахунки тут балакають? Те що газету використав? А що автор мав робити? У прямому сенсі бидло обухом телгипнути? так посадять же.
Раніше за таке хамство Копелець би задовбався на дуелі виходити, а зараз защитнички найшлися. Певно таке ж бидло.
Каспрук 8 травня 2016, 08:44 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
Путін наскільки впевнений у своїй цілковитій безкарності, що не підготував собі шляхів до відступу. Але, як сказав свого часу один мудрий чоловік, велика політика схожа на супермаркет, можеш брати усе, що захочеш, але в кінці доведеться розплатитися за все.
В останні роки Путін робив на міжнародній арені все, що хотів: намагався змінити на користь Москви світовий порядок; незаконно анексував український Крим; затіяв війну та окупував частину Донецької і Луганської областей; пробував «відхопити» південні і східні області України, провокуючи там через агентуру ФСБ та ГРУ безлади і антидержавні виступи проплачених маргінальних сил.
Але «шагренева шкіра» можливостей путінських «геройств» досягла свого критичного мінімуму.
І вже дуже близький той час, коли Росії та самому Путіну доведеться заплатити сповна за всі скоєні злочини.
Звісно, можна дискутувати з приводу того, де має відбутися Міжнародний трибунал над путінізмом, і кого конкретно потрібно буде притягати до кримінальної відповідальності з російської правлячої верхівки, генералів ФСБ та армії, найближчого політичного й бізнесового оточення Путіна за всі їхні злочинні діяння.
Треба виставити Москві повний рахунок за її геополітичну авантюру
Але очевидно одне, не дивлячись на те, де відбуватиметься цей Міжнародний трибунал (в Гаазі чи Нюрнбергзі), докази причетності вищого керівництва Росії до протизаконних і протиправних дій на території України необхідно збирати вже зараз.
Вони маїють бути зібрані у «Чорній книзі путінізму».
Адже неоголошена «гібридна війна», яку веде путінська Росія проти суверенної Української держави (за всіма міжнародними законами), підпадає під визначення «тероризм». І з цього необхідно робити відповідні висновки.
Проте, міжнародне засудження путінізму, це лише одна зі складових «розплати» за усе скоєне режимом «ефесбістів».
Іншою, не менш важливою складовою, є визначення, як
Славянин 8 травня 2016, 08:41 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
43.мешканец0615
«Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом»

"2.3 Заборонена пряма та непряма реклама, комерційні, беззмістовні повідомлення, спам, повідомлення повторені декілька разів. " " мешканец0615 сьогодні, 06:43 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятник Мазепі...
www.youtube.com/watch?v=hHO1rGEbmaE
Эх, зря Лениных посносили... А сколько бы Мазеп получилось, да практически бесплатно. А так - нерациональное использование бюджетних коштив))" Так тут реклама чи комерція чи беззмістовні повідомленяя? Дуже змістовне повідомлення було і відео як приклад. Що ж тут такого якби ми переробили одну статую на іншу? Олігархи які цю кумпанія затіяли не міняют же на ГЕСАХ турбіни чи греблі. Я по секрету скажу що якщо полазити по машинному залу то там бірки на агрегатах є "Сделано в СССР". І нічого.
Славянин 8 травня 2016, 08:32 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
43.мешканец0615
« А сколько бы Мазеп получилось, да практически бесплатно. А так - нерациональное использование бюджетних коштив))»

Молодець! І все ж просто. Голову підрихтував, чепичик обрубав, вуса і шаблюку добавив, ну можна ще на коня посадити, але то не обовязково. Навіть в Древньому Єгипті таке робили. І наші ж вчителі історії хоча б це повинні були знати. А ніхто й не запропонував рацуху для економії.
Славянин 8 травня 2016, 08:28 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
42.Маджарець
«
Типовий вислів для свідка Єгова.Та й стиль написаня коментарів дуже схожий на "Вартову Башту"»

Ну й що з цього виходить? Я автор Башти, чи її щодня читаю? Просто тематика Башти і тематика наших проблем повязані і переплетені, бо наші проблеми створили ті, хто Башту і всякі там Пробудітєсь фінансує і редагує. Тож нічого дивного в тому що можут бути схожі стилі і терміни. Поняв? Це, як кажуть, що бобри і в Америці і в Сибіру однакові плотини будують хоч між собою і не спілкуються.
42.Маджарець
«Особисто я непідтримую більшість декомуністичних процесів»

Молодець що не підтримуєш. Зачтется історієй.
42.Маджарець
«Але як це стосується гетьмана?»

Це стосується не гетьмана нашого сьогодення. Однаковість сценаріїв і розкладів. Чи ти не бачиш? Ноти, тіпа, одинакові по яким грають.
Славянин 8 травня 2016, 08:19 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
42.Маджарець
«
А тут вже брехонька!Він не був преданий анафемі патрірхом Константиопольським,анафема була проголошена в 1708 році за наказом Петра1 протопопом Новгород-Сіверським Афанасієм.Для мене все зрозуміло!»

Що для тебе зрозуміло? Ну й що з того, що не патріархом, а якимсь протопопом? Він хіа не від імені церкви те робив? Он у нас пастор Турчинов проголосив якусь АТО і розпочав громадянську війну. Він робив це як президент і тіпа від імені народу. Не хіло? Н у а якщо подумати глибше, то раз Константинополь не предав Мазепу анафемі, значить Мазепа діяв у руслі жидівського сценарію, а Петро ні. Не випадково ж Петро намагався і фактично поставив церкву на служіння народу а не жидівському богу. Згадай, якщо бачив, як у кінє він говорить монахам, приблизно: "Йдіть працюйте, а молитися я сам буду" Тобто Петро розумів кому церква служить. Хча його постать неоднозначна. Але факт, що він захищав Росію, а значить і українців від завойовників. Думаєш чого памятник поставили іменно в Полтаві? Це війна символів і насмішка над нарідом полтавським.
Славянин 8 травня 2016, 08:08 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
42.Маджарець
«А що ви чекли від дійсного статського радника,автора так званої "Истории Малоросии" Ніколая Костомарова?Який навіть будучи членом Кирило-Мефодіївського товариства називав запорожських козаків січовими турками.»

Думаєш Ветрович кращу історію пише? Думай. Йому до Костомарова як Паршевлюку до Наполеона. Незабувай, що в Кирило-Мефодіївському братстві й Шевченко був. Й не хто інший як Шевченко писав у передмові до Гайдамаків "… як згадаєш, що ми одної матері діти, що всі ми слов’яни. Серце болить, а розказувати треба: нехай бачать сини і внуки, що батьки їх помилялися, нехай братаються знову з своїми ворогами. Нехай житом пшеницею, як золотом, покрита, не розмежованою останеться навіки од моря і до моря Слов’янська земля». В районну бібліотеку Вятрович прислав здається 12 томне, тіпа повне, видання Шевченка. Там цієї передмови нема. Ти не скажеш навішо він Шевченка "обрізав"? В нього що, цюцюрки нема, чи вона в нього вже обрізана по самі пасхальні яйця? Так хай ходе і майданутим мизобулам і неукам обрізає. Можна в школах влаштувати обрізання для вчителів історіїі літератури бо вони цього не знають і майже всі як один очікують коли вже їх гейропа почне підарасить по справжньому і діток до цього готують.
мешканец0615 8 травня 2016, 06:43 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
Маджарець 8 травня 2016, 05:58 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
38.Славянин
«Історик Костомаров писав про Мазепу»

38.Славянин
«Костомаров выразил двуличие Мазепы»

А що ви чекли від дійсного статського радника,автора так званої "Истории Малоросии" Ніколая Костомарова?Який навіть будучи членом Кирило-Мефодіївського товариства називав запорожських козаків січовими турками.
35.Славянин
« він ще й був преданий анафемі так званою православною церквою. »

А тут вже брехонька!Він не був преданий анафемі патрірхом Константиопольським,анафема була проголошена в 1708 році за наказом Петра1 протопопом Новгород-Сіверським Афанасієм.Для мене все зрозуміло!
35.Славянин
«богомольних іудохристиян скажу»

Типовий вислів для свідка Єгова.Та й стиль написаня коментарів дуже схожий на "Вартову Башту"
34.Славянин
«А їх тепер на три букви, як і тих дідів, що проти Гітлера воювали.»
Дурне і цинічне порівняння,вам як інтелектуалу не личить.Особисто я непідтримую більшість декомуністичних процесів.Але як це стосується гетьмана?
Махновець 8 травня 2016, 02:48 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
9.Саметой
«
Факти, по-ходу, такі, що ти або довбойоп, абе кремлєбот. »

Точно кремлєбот і зрадник, ворог народу!
1 ... 797 798 799 800 801 802 803 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації