Щиро бажаю Вашому оптимізму не зазнати перешкод та розчарувань.(к) Щирость и Селена - несовместимые понятия :)))
4 2
8.василь овсієнко
«8. василь овсієнко / сьогодні, 19:05»
«8. василь овсієнко / сьогодні, 19:05»
Щиро бажаю Вашому оптимізму не зазнати перешкод та розчарувань.
1 0
6.Selena2017
« Ті пенсіонери, що пололи ланку та не випадали з трактора , не мали змоги здобути ще й комп"ютерну грамотність . І»
« Ті пенсіонери, що пололи ланку та не випадали з трактора , не мали змоги здобути ще й комп"ютерну грамотність . І»
Я думаю , що хто захоче , той подолає ту не таку вже і складну компютерну грамотність.Пенсіонерам непотрібно вивчати програмування , встановлювати систему , а всього лиш тикати по підсказках .А систему наладить той , хто вміє це робити.Нічого складного немає , лише зрозуміти , що це полегшення для тебе і виявити бажання ,а старість теж не перепона , мені теж уже не мало.
0 0
5.Selena2017
«Біда українців якраз і полягає в тому , що серед них водиться такий шашіль як борщі та феді-оракули.»
«Біда українців якраз і полягає в тому , що серед них водиться такий шашіль як борщі та феді-оракули.»
Ніколи не займався шахрайством і обманом. А тим паче пенсіонерів. Тому так, можливо в цьому найбільша біда українців. Зовсім не в тому, що навчання вважається чимось непотрібним. Потім можна спихнути що від зорі до зорі с трактора не вилазив, тому і інтернет це щось с роду адроного колайдера. Навіщо в чомусь розбиратись, все по телеку покажуть і розкажуть.
На лоха завжди найдеться бажаючий його розвести! Тому не будь лохом. Україна це чи США, тут ролі не грає.
1 0
4.василь овсієнко
«4. василь овсієнко / сьогодні, 16:00»
«4. василь овсієнко / сьогодні, 16:00»
От я сАме про "біда в іншому" . Ті пенсіонери, що пололи ланку та не випадали з трактора , не мали змоги здобути ще й комп"ютерну грамотність . І не тільки вони, бо старість багато чого відбирає в людини. Силу-силенну факторів треба було врахувати, перш ніж жахати, особливо сільських людей, такою перспективою. Естонії , де роками переходили на суцільні комп"ютерні розрахунки, у нас ще довго не виглядати.
1 1
3.Borch
«Головне що це будуть Українці»
«Головне що це будуть Українці»
Біда українців якраз і полягає в тому , що серед них водиться такий шашіль як борщі та феді-оракули.
1 6
1.Selena2017
«Уряд анонсує повальне переведення пенсій на банківські картки-»
«Уряд анонсує повальне переведення пенсій на банківські картки-»
Нічого поганого в цьому немає , навіть значно полегшує життя.Я теж пенсіонер і вже не один рік користуюся інтернет-банкінгом , поповнюю телефон , сплачую комуналку не чекаючи в чергах , поміняв дистанційно постачальника газу , відкривав дистанційно рахунок в приватбанку , отримував електронний підпис і т.д.Неодноразово отримував про значні грошові і речові виграші .Біда в іншому , що при впровадженні таких новацій немає кому навчити людей , а потім і не всі мають можливість купити той клятий смартфон , на який потрібно пенсіонеру відкладати кілька років , а при мінімальних пенсіях це взагалі неможливо.
1 0
1.Selena2017
«літніх пенсіонерів обкрадуть банки і пройдисвіти.»
«літніх пенсіонерів обкрадуть банки і пройдисвіти.»
Головне що це будуть Українці. Генетично зв’язані з своєю землею. Все залишиться в великій дружній родині! Тому нічого переживати.
1 1
Так це ж,за вашими словами,паростки нового в сьогоденні,які не зрівняти зі злочинним минулим,пані Селено.
Змінено 16.04.2021, 10:14
Змінено 16.04.2021, 10:14
3 1
Уряд анонсує повальне переведення пенсій на банківські картки-- відкриває ще ширші можливості для шахраїв : літніх пенсіонерів обкрадуть банки і пройдисвіти.
1 0
16.Чудо Юдо
«16. Чудо Юдо / сьогодні, 17:08»
«16. Чудо Юдо / сьогодні, 17:08»
Дякую. Розмова спокійна, мені подобаються Ваші погляди , все як треба при такому переломі суспільних формацій. Відносно генетичної прив"язки, мабуть , треба постаршати (чомусь уявляю Вас в розквіті молодості) , мені це стало зрозумілим з віком. Згодна і за армію , так за нами ж ще сила-силенна рудиментів колишнього тягнеться , треба терпіти, поки вони відсохнуть та відпадуть. Часи важкі для всіх, а чути один одного як слід ми ще не навчилися.
0 3
17.Чудо Юдо
«перша стартонула з образи :)»
«перша стартонула з образи :)»
Якщо вже справедливості ради , то: а скільки разів промовчала на образи на свою адресу ? Сторонньому оку це якось непомітно.
0 4
10.САША СТАВИЦКИЙ
«Пане Філон , не годиться так спілкуватись із жінкою.А після того , що ви написав: де б ви друкували свої дурнуваті коментарі - я незнаю , чи варто взагалі відвідувати цей сайт»
«Пане Філон , не годиться так спілкуватись із жінкою.А після того , що ви написав: де б ви друкували свої дурнуваті коментарі - я незнаю , чи варто взагалі відвідувати цей сайт»
Ну, справедливості ради, Селена перша стартонула з образи :)
0 0
15.Selena2017
«Більше за те : ми генетично прив"язані до місця проживання,»
«Більше за те : ми генетично прив"язані до місця проживання,»
Ну, у генетичну прив’язаність я якось не вірю. Швидше за все просто одні люди легко "зриваються із місця", а інші так не можуть, то і все. Чимало людей не лише із нашої країни заносило навіть на інший край Світу і нічого, жили не тужили.
15.Selena2017
«А якщо ще домішається до неї й зневага, то ризикуєте перетворитися на земляка, що сходить злістю від неможливості навіть не повернутися, а відвідати»
«А якщо ще домішається до неї й зневага, то ризикуєте перетворитися на земляка, що сходить злістю від неможливості навіть не повернутися, а відвідати»
Ні, зневаги не відчуваю точно. Раз проживаю тут то адаптувався до тутешних умов і почуваю себе непогано. Бо так дійсно можна перетворитися у людину, яка в Україні живе і Україну ж люто ненавидить (серед коментаторів тут є такі) - це нічого окрім спалених нервів не принесе.
15.Selena2017
«Якщо хтось і робить спробу - запльовують»
«Якщо хтось і робить спробу - запльовують»
І це правда - у наших людей якийсь дикий синдром біполярності, чи що: то вони скиглять цілими днями, що все навкруги хреново, а як тільки хтось щось організує чи той же Філон починає писати про явних хабарників, так відразу в крик: "та нафіга? та зачем??? Та нашо воно нада?". Людям подобається жити в лайні, людям подобається відчувати себе нещасними і обманутими.
Бачите, з більшістю Ваших тверджень я погоджуюся. Але, незважаючи на це, абсолютно не вважаю себе винними державі. Я винен їй заплатити податки за те, що я працюю тут - я плачу. Це і є мій мінімальний внесок. Я не кидаю недопалки мимо урни, я не ламаю те, що уже побудовано. Але більше цього я нікому нічого не винен. І, наприклад, армія, на мою думку, повинна бути тільки контрактною, бо мені колись отак, як я був ще хлопчаком, у воєнкоматі уже про "борг перед Родіной" втірав воєнком, я ще тоді питав у нього, що ж я у борг взяв таке, що я безкоштовно повинен наражати своє здоров’я і життя на небезпеку?
2 2
7.Чудо Юдо
«P.S. я живу і працюю в Україні. Ще в Україні.»
«P.S. я живу і працюю в Україні. Ще в Україні.»
Не ображайтесь, якщо мої думки відносно такої заяви Вам не сподобаються. Ми народжуємося і живемо там, і тільки там, де передбачено тими силами, пояснити які не вміємо, та й не дано. Більше за те : ми генетично прив"язані до місця проживання, так сьогодні визначають науковці, яких це цікавить. Тому й виникає ностальгія ота, і штука це дуже болюча, знаю з розповідей тих, хто нею страждає Не дасть Вам власне коріння покинути Україну, свою бАтьківщину, хоч хтось сприйме це за пафос. А якщо ще домішається до неї й зневага, то ризикуєте перетворитися на земляка, що сходить злістю від неможливості навіть не повернутися, а відвідати. Сам винен... Поїхати за кордон вчитися , працювати , вдосконалюючись, - нічого грішного в цьому не бачу. Але здобуте повинно служити розбудові свого краю. Відколи я відвідую цей сайт, не знайшла й натяку на те, що хтось зробив хоч якісь зусилля для того, щоб було інакше в нашому житті. Якщо хтось і робить спробу - запльовують. Так, світ широкий , тікати є куди , але це тимчасово та й перекотиполів у ньому не шанують. Повертаються ж, розповідають , знаєте, тому щось "поки що" і стримує. Зміст Ваших коментарів підказує : Ви потрібні Україні. Кому ж тоді її рятувати?
0 3
1.Rety
« з своїми налогами»
« з своїми налогами»
Із податками!!!!)))
Хочеться гарних доріг і медицини, хочеться дитячі садочки і освіту, та не хочеться платити в податки((( Он яка ..... дітки виходить ))))))))
1 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
А не пішли б ви на х@й з своїми налогами
1 0
11.Fed654Frumos
« коменти Селени відверто дурнуваті.»
« коменти Селени відверто дурнуваті.»
Федю, вам ввижається в коментарях інших людей те, чим багатий сам. Клон оракула і не може інакше . Не одна я намагалася якось заперечувати вам, але ненависті дісталося мені найбільше, цілком природно, вважаю. Бо таки дістала , не можете нічим іншим заперечити , то хоч лайкою. Бажаю вам все-таки заспокоїтися , бо життя веде свою власну лінію і невідомо, як все обернеться.
2 3
12.САША СТАВИЦКИЙ
« я не завжди поділяю позицію богині місяця »
« я не завжди поділяю позицію богині місяця »
Була б вдячна за своєчасні зауваження відносно моїх позицій в коментарях саме від Вас , пане Ставицький. Та й від інших мислячих людей на цьому сайті. Собі в недолік відношу іноді невиправдану різкість , яка проявляється лише в окремих випадках, коли лунає ненависть до інакодумаючих. Я не втручаюся в кобеляцькі ситуації , бо не можу дати їм правильної оцінки, але висловлювання пана Філоненка іноді такі, що промовчати не вдається. Сьогодні справжній, вартісний журналіст, в якого можна взяти собі багаж знань і правильне сприйняття світу та подій, що відбуваються, - на вагу золота. Їх одиниці. Наш Ігор Миколайович (знову різко) до таких не належить останнім часом, щось з ним сталося, легковажить у своїй професії. А життя сьогодні ставить такі питання в різних ситуаціях, що треба досить багато передумати, щоб донести людям думку, яка б допомогала робити правильні кроки, та й життя б легшало . І державу б так не гойдало, бо тільки в її стабільності і порятунок.Це МОЯ позиція. Кому вона не подобається, вибачайте. Зробіть так, щоб ваша дала велику користь для всіх.
3 2
Дійсно , я не завжди поділяю позицію богині місяця , але не поділяю і дурнуватого відношення до людей , які в чомусь не поділяють твої погляди. А ворогів у мене немає , є люди , з якими ми маємо різні погляди на життя.
3 2
Саша, вам не вгодиш.Ви ж хочете,щоб тут писали правду,будь-ласка,читайте правду.Ну,дійсно коменти Селени відверто дурнуваті.І я більш ніж впевнений що ви теж так вважаєте,просто захищаючи її,ви дієте за принципом ’’враг моего врага-мой друг’’.
1 4
Пане Філон , не годиться так спілкуватись із жінкою.А після того , що ви написав: де б ви друкували свої дурнуваті коментарі - я незнаю , чи варто взагалі відвідувати цей сайт і читати вашу дурнувату писанину.У вас крім війни з Копильцем , нема чого і читати. Тож і коментатори зважте , що ви пишите дурнуваті коментарі.
5 2
8.Filon
«8. Filon / вчора, 20:43»
«8. Filon / вчора, 20:43»
Пане Філон, буддизм - поширена і глибокого змісту релігія мільйонів людей. Ваша впевненість у тому, що я про неї нічого не знаю, ні на чому не грунтується. Дещо все-таки знаю, цікавилася і поважаю людей, які за її допомогою трудилися над чистотою свого розуму і правильним сприйняттям життєвих обставин. Ви ж , назвавшись жидомасонствуючим стихійним дзен-буддистом, справді не маєте до неї ніякого відношення, бо такого поняття можна було набратися тільки десь під пивним ларьком в товаристві його постійних завсідників. До чого була ця бравада? Вона вас не прикрасила. А останній коментар - це вже навіть не бравада, а, даруйте, маячня .
3 2
[[ЦИТАТА|6|Selena2017|відповідАє суті буддизму ? ]А що ви знаєте про буддизм? Впевнений, що нічого. Він не забороняє казати людині,що вона дурна.Буддизм, до вашого відома у своїй первісній, істинній суті, взгалі практично ічого не забороняє. Будда по молодості був класичним мажором, бухав. жив із багатьма жінками, одній склепав дитинку. А потім пішов пізнавати світ і себе. І пізнав. І, до речі, казав, що баьківщина. Тим більше держава чи Україна, чи Росія, чи Китай - це дурня. Над усе - людина.
1 3
3.Ltava
«Гарно витративши бюджетні кошти на народження освіту і т.д. поїхати за кордон для самореалізіції»
«Гарно витративши бюджетні кошти на народження освіту і т.д. поїхати за кордон для самореалізіції»
З моїх батьків «доїли» гроші і у школі, у в універі, і, мабуть, у пологовому будинку. І це поверх податків, які вони платили і так. Так що моя держава не дала мені безкоштовно НІЧОГО - все оплачено офіційно і не офіційно.
Так що, моя позиція: я не винен їй не коп’я. Ну, окрім податків із того, що я батрачу щоденно.
А якщо керівництво цієї держави не хоче давати перспективи своїй молоді а просто хоче верхи на ній їздити і обкрадати - так тоді не можна роказувати цій молоді, що вона щось їм винна.
P.S. я живу і працюю в Україні. Ще в Україні.
3 2