5. Admin пише:
«Насправді вартість визначалася згідно поданих людьми квитанцій і становить 38120 грн.»
«Насправді вартість визначалася згідно поданих людьми квитанцій і становить 38120 грн.»
Це вже інша справа.
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ха-ха... Ну це вже полна хуйня пішла. Як тут далі розмовляти?
Ісип, Река, Галушко, Шовкопляс, Таранушич — не народ. Їбануцца!
21. Ясен пише:
«От влада ,це інше,вони куми Нью Йорка,але вже не народ.»
«От влада ,це інше,вони куми Нью Йорка,але вже не народ.»
Ха-ха... Ну це вже полна хуйня пішла. Як тут далі розмовляти?
Ісип, Река, Галушко, Шовкопляс, Таранушич — не народ. Їбануцца!
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
У нас так прийнято: влада — підараси, а народ — мученик, бо валада підараси.
А от наприклад Жозеф де Местр зробив інші висновки.
Звідки береться влада? З народу. Це не монстри з космосу і не дипломати з інших країн. Це наші люди. Наші куми, брати, батьки, сини і т.д. Народ.
Чому у нас така хуйова влада? Тому що такий у нас народ. Так ми виховані, такі у нас принципи і відносини.
Влада — це наше відображення.
А от наприклад Жозеф де Местр зробив інші висновки.
Звідки береться влада? З народу. Це не монстри з космосу і не дипломати з інших країн. Це наші люди. Наші куми, брати, батьки, сини і т.д. Народ.
Чому у нас така хуйова влада? Тому що такий у нас народ. Так ми виховані, такі у нас принципи і відносини.
Влада — це наше відображення.
0 0
Ясен, ти надавав мені кучу питань, і слідом за цим зробив висновок, що народ не може бути гімняним. Де зв’язок?
Я — людина, яка народилася в Україні. Але моє місце народження і паспорт не заважають мені робити цілком логічні висновки про владу і народ України. Це мої висновки, які сформувалися на протязі багатьох років життя в Україні і не в Україні.
Згоден. Звучить неприємно і образливо. Але це правда. Моя, по крайній мєрі.
Я — людина, яка народилася в Україні. Але моє місце народження і паспорт не заважають мені робити цілком логічні висновки про владу і народ України. Це мої висновки, які сформувалися на протязі багатьох років життя в Україні і не в Україні.
Згоден. Звучить неприємно і образливо. Але це правда. Моя, по крайній мєрі.
0 0
Поздоровляю верстальщика. Думаю, гемора стало менше. )
0 0
1. Олексій пише:
«по 110 грн лист???»
«по 110 грн лист???»
Класична "пєсня". Якраз вдвічі більше, ніж реально коштує 8-хвильовий шифер. Підрахуї срані.
Слава Україні, героям слава!
Змінено 08.10.2013, 15:12
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Причиною надання місця в дитсадку повинна бути наявність дитини, а не роботи.
Похуй, працює мама, чи не працює. Вона, наприклад, може тяжко хворіти, і часто перебувати на лікуванні. І що тоді?
Оце вже друге діло. Але фантастика. Наукова.
Похуй, працює мама, чи не працює. Вона, наприклад, може тяжко хворіти, і часто перебувати на лікуванні. І що тоді?
9. Мама пише:
«Потрібно відкривати ще один садок»
«Потрібно відкривати ще один садок»
Оце вже друге діло. Але фантастика. Наукова.
0 0
7. Олексій пише:
«а якщо не хочуть офіційно працевлаштовувати???»
«а якщо не хочуть офіційно працевлаштовувати???»
Тоді ти не маєш права на дітей. Тебе треба стирилізувати. В інших містах є така чудова практика.
Правильно я сказав, ма?
0 0
13. Ольга В пише:
«Кожен народ має ту владу, на яку заслуговує.»
«Кожен народ має ту владу, на яку заслуговує.»
В Європі в цьому остаточно переконуєшся.
Ця істина — причина срачу в цій темі
Люди не люблять чути, що їх народ — гімно (як і влада). Тому що помилково ототожнюють себе особисто з народом. Насправді народ — це майже окремий організм. Люди в ньому можуть бути переважно добрими і хорошими, але разом їх нічого не зв’язує, у них немає чіткого курсу і однієї спільної мети та ідеї. Прояви псевдопатріотизму не допомагають, бо насправді більшості начхати на спільні цінності. А інколи ці цінності навіть не визначені.
От тоді народ — гімно.
0 0
1. Мама пише:
«є чудова практика: садок відвідують лише ті діти, в кого батьки офіційно працевлаштовані»
«є чудова практика: садок відвідують лише ті діти, в кого батьки офіційно працевлаштовані»
Яка ж ти розумна жіночка!
А ти в курсі, що абсолютна більшість українців працює неофіційно? Чи ти в Україні проєздом?
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
А взятка сіки?
Понятно, шо мєнти не напишуть. Вопрос до водіїв. Когось вже чинили за цю хуйню? Сіки заплатив на лапу?
Змінено 06.10.2013, 16:47
від двадцяти п’яти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (425-510 грн.).
А взятка сіки?
Понятно, шо мєнти не напишуть. Вопрос до водіїв. Когось вже чинили за цю хуйню? Сіки заплатив на лапу?
Змінено 06.10.2013, 16:47
0 0
11. Чудо Юдо пише:
«А що, до Європи у тебе було стабільне почуття нескінченної любові до укрвлади?»
«А що, до Європи у тебе було стабільне почуття нескінченної любові до укрвлади?»
А шо, можливі лише ці дві крайні точки?
10. Олексій пише:
«у нас багатьох і без європ давно тошнить»
«у нас багатьох і без європ давно тошнить»
Дуже добре.
0 0
Краще б заголовок мав переносне значення.
0 0
146. stogryven пише:
«він встиг»
«він встиг»
Це добре.
0 0
137. stogryven пише:
«Дивлячись для кого)»
«Дивлячись для кого)»
Для Ярослава.
0 0
Як думаєш, Стогривень, воврємя удалив?
0 0
Ха-а-а! За декілька років наших холліварів такого ще не було.
"Була б моя воля, я б таких розумників назад повернув"
"Та я й сам у Данію збираюсь".
Це просто якась квінтесенція ліцемєрія.
П.С. Дуже-дуже-дуже показовий випадок.
"Була б моя воля, я б таких розумників назад повернув"
"Та я й сам у Данію збираюсь".
Це просто якась квінтесенція ліцемєрія.
П.С. Дуже-дуже-дуже показовий випадок.
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Водій! )))) Ти ж недавно у пацанів пробачення просив.
Йобаний ти шизофренік )))))
Йобаний ти шизофренік )))))
3. водій пише отут
«Миколо, та твій брат Ярослав, хлопці вибачте мене.
Зараз коли жар стихнув, і замість емоцій почав працювати розсудок, я прокрутив все кіно заново, і відчув я мені стало дизкомфортно. Це зовсім не те що обізвати людину козлом чи подібно тому - окрім своєї слабоумності ти нічого тим не докажеш, у таких випадках. Та в даному випадку, у своїх репліках я справді перегнув палицю. Рідкісне відчуття, коли хочеться щоб тобі набили морду, аби тебе попустило.
Вибачте хлопці, якщо це можливо.
ps. В ідеалі, мені хотялося б забрати свої слова. У даному випадку, вітуальному, ви, сумісно із адміном, можете це зробити. Це запропонування.»
«Миколо, та твій брат Ярослав, хлопці вибачте мене.
Зараз коли жар стихнув, і замість емоцій почав працювати розсудок, я прокрутив все кіно заново, і відчув я мені стало дизкомфортно. Це зовсім не те що обізвати людину козлом чи подібно тому - окрім своєї слабоумності ти нічого тим не докажеш, у таких випадках. Та в даному випадку, у своїх репліках я справді перегнув палицю. Рідкісне відчуття, коли хочеться щоб тобі набили морду, аби тебе попустило.
Вибачте хлопці, якщо це можливо.
ps. В ідеалі, мені хотялося б забрати свої слова. У даному випадку, вітуальному, ви, сумісно із адміном, можете це зробити. Це запропонування.»
0 0
50. Чудо Юдо пише:
«А це вже не важливо.»
«А це вже не важливо.»
Окей. Неважливо. Тоді я кину 10 коп. Хвате?
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Партію?! В Україні?!
Коли я створю свою партію, то знайте, я вже довбойоб. Але ж я цього розуміти не буду. То хоч ви мені скажіть.
Це хуйня, а не рішення. В суспільстві зомбованих і корумпованих мудаків усім похуй буде така партія. Ми ж косу заплітати не будемо. І не будемо винити Росію у власній нічтожності. А нахуй же ми тоді потрібні?!
То є так.
Скільки кинув, добрий молодєц?
Змінено 23.09.2013, 08:57
44. stogryven пише:
«Я пропоную реальне рішення. Зберемо якнайбільше розуміючих (Коляни, Сашки, Яріки, Вови, Стьопи), І створимо партію. Наведемо порядок. Слабо?»
«Я пропоную реальне рішення. Зберемо якнайбільше розуміючих (Коляни, Сашки, Яріки, Вови, Стьопи), І створимо партію. Наведемо порядок. Слабо?»
Партію?! В Україні?!
Коли я створю свою партію, то знайте, я вже довбойоб. Але ж я цього розуміти не буду. То хоч ви мені скажіть.
Це хуйня, а не рішення. В суспільстві зомбованих і корумпованих мудаків усім похуй буде така партія. Ми ж косу заплітати не будемо. І не будемо винити Росію у власній нічтожності. А нахуй же ми тоді потрібні?!
Чудо Юдо пише:
«Або ж я знову туплю і щось не так зрозумів :)»
«Або ж я знову туплю і щось не так зрозумів :)»
То є так.
48. stogryven пише:
«Зроблено!)»
«Зроблено!)»
Скільки кинув, добрий молодєц?
Змінено 23.09.2013, 08:57
0 0
36. stogryven пише:
«ви з Миколою кажете про якусь міфічну особливість цілого народу (нації)»
«ви з Миколою кажете про якусь міфічну особливість цілого народу (нації)»
Знаєш, до того, як я пожив за кордоном, я теж думав, що усі люди рівні і однакові. Люди не хочуть цього визнавати навіть тоді, коли усі показники вказують на це. А все тому що це неприємно. Неприємно визнавати, що чужа "Ворскла" грає краще, ніж "Колос", в якому граєш ти. І це при тому, що ти — найкращий форвард "Колоса", ахуєнно граєш, і невдачі клубу аж ніяк не через тебе.
Об’єктивною оцінкою діяльності будь-якої групи людей (фут.команди, фірми, держави) є її результат.
Результат невтішний.
0 0
Стогривень, у Манчестер вливають страшні гроші тому що це ахуєнний клуб, а не він є ахуєнним тому що туди вливають гроші. Інакше ніяк. Бо інакше з любого далбайоба можна було б зробити генія, тупо заплативши за його навчання в Гарварді... Знову ж таки проблема з причино-наслідком, про який вже писав десь тут Микола.
І європейці дійсно не такі як ми. Так само, як араби не такі, як європейці. А африканці не такі, як араби... У нас тут свої правила, уявлення про хороше і погане, свій менталітет. А історія, як справедливий і об’єктивний учитель, ставить оцінку за діяльність того чи іншого народу. Наша оцінка низька. І цілком закономірно.
Все дуже просто і банально.
І європейці дійсно не такі як ми. Так само, як араби не такі, як європейці. А африканці не такі, як араби... У нас тут свої правила, уявлення про хороше і погане, свій менталітет. А історія, як справедливий і об’єктивний учитель, ставить оцінку за діяльність того чи іншого народу. Наша оцінка низька. І цілком закономірно.
Все дуже просто і банально.
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Абсолютно точно і правильно.
Я фігєю. Люди знають історію (чи роблять вигляд, що знають), і зовсім не вміють використовувати ці знання і робити висновки.
До союза жили хуйово, при союзі жили хуйово, зараж живем хуйово. Який висновок з цього слідує? Правильно! СССР, сука, винуватий! ))) Ну і Росія ще тоже. )
7. Микола Гузченко пише:
«Коли народ здатен на щось, ніяка спадковість і ніяке минуле йому не заважає. Якщо народ має паскудну історію - значить такий народ.»
«Коли народ здатен на щось, ніяка спадковість і ніяке минуле йому не заважає. Якщо народ має паскудну історію - значить такий народ.»
Абсолютно точно і правильно.
Я фігєю. Люди знають історію (чи роблять вигляд, що знають), і зовсім не вміють використовувати ці знання і робити висновки.
До союза жили хуйово, при союзі жили хуйово, зараж живем хуйово. Який висновок з цього слідує? Правильно! СССР, сука, винуватий! ))) Ну і Росія ще тоже. )
0 0
Я ж не намагаюсь доказати, що при комунярстві було добре. Я просто розумію людей, які за ним сумують. Тому що, водій, не всі хочуть носками торгувати. Хтось хоче бути вчитилем, хтось швачкою, а хтось двірником на свіжому повітрі трудитись.
0 0





