Перекупники квитків — головна проблема «Укрзалізниці»
Про це розповів начальник вокзалу Олег Копиця. Загалом же в усіх напрямках тільки за вчорашній день з цього вокзалу виїхало 1373 людини.
Основні проблеми залізничних перевізників залишились незмінними — це нестача квитків на південні напрямки руху та недостатнє обладнання вагонів кондиціонерами повітря.
За словами помічника начальника Полтавської дирекції залізничних перевезень Ігоря Фесенка, із 5 тисяч пасажирських вагонів «Укрзалізниці» системами кондиціонування повітря обладнані приблизно 2 тисячі, переважно це вагони фірмових та швидких поїздів.
Проблема в тому, що у багатьох плацкартних вагонах взагалі конструктивно не передбачений монтаж кондиціонерів, хоча, в принципі, це можливо. Для цього потрібно поставити вагон на капремонт. Але з цього моменту перед перевізниками постають ще дві проблеми: нестача коштів на капремонт та недоречність вилучення вагону в «гарячу пору», коли кожен на ціну золота.
Тож власникам квитків на плацкартні вагони доведеться рятуватися від спеки іншими методами або купувати квитки в більш комфортні вагони.
До речі, Ігор Фесенко спростував поширену у деяких ЗМІ інформацію, що вартість квитка на проїзд «з кондиціонером» дорожча від іншого, не обладнаного цим досягненням цивілізації. Ціна на квитки формується згідно із тарифною політикою «Укрзалізниці» і наявність кондиціонерів на ціну не впливає. Хоча сама ціна повинна була б підвищитися ще з 1 червня, однак така ініціатива не отримала схвалення на рівні Кабінету Міністрів. Більше того Антимонопольний комітет України вирішив, що «Укрзалізниця» необґрунтовано встановила рівень комісійних зборів, тому зараз, з урахуванням позиції АМКУ, ціна на квитки навіть впала на пару гривень.
Щодо ажіотажу на квитки в південному напрямку, то пояснення залізничників такі ж традиційні, як і сама проблема. Ігор Фесенко скаржиться на окремі туристичні фірми та фізичних осіб, які масово скупляють квитки, притримують, а потім перепродують зі значною націнкою.
Також більшість пасажирів запізно купляють квитки, тому виникає ажіотаж, хоча пропозиція, в принципі, може повністю вдовольнити попит. Тому Ігор Фесенко радить полтавцям купувати квитки приблизно за два тижні до відправлення потягу.
Щоб якось побороти перекупників «Укрзалізниця» хоче й надалі розвивати продаж квитків через інтернет.
Полтавська дирекція, у свою чергу, намагається вдовольнити попит причіпними вагонами, які додаються до транзитних потягів «Мінськ-Феодосія» та «Київ-Феодосія».
З початку ж купального сезону, за даними «Укрзалізниці», в Крим з’їздили 2 млн. українців, що на 11,6% більше, ніж минулого року.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтава | Суспільство
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном