В державі відсутня реальна програма будівництва доріг для проведення євро-2012
За словами Романа ГНАТЕНКА, якщо у 2007-му році Укравтодор отримав з державного бюджету понад 6 мільярдів гривень, ще три мільярди із мільярдів гривень та п’ять мільярдів запозичень у міжнародних фінансових установах(при цьому обслуговування кредитів потребувало лише 1 мільярд гривень), то прогноз на 2010 рік передбачає державне фінансування та зовнішні запозичення у сумі 9 мільярдів гривень, але обслуговування кредитів становитиме вже 8,5 мільярда. Тобто реально „Укравтодор” може розраховувати на 0,5 мільярда обігових коштів. Тоді як утримання наявної мережі доріг лише по одній Полтавській області обходиться у 0,9 мільярди гривень. Реально ж на ці цілі облавтодор цього року отримав тільки 100 мільйонів, тобто в 9 разів менше.
На допомогу облавтодору із обласного бюджету цього року було виділено 22 мільйони гривні. Це дозволило зберегти колектив дорожників. Але, звісно, цих сум не достатньо для будівництва стратегічних шляхів. А згідно плану проведення Євро-2012 на території Полтавщини планується реконструювати трасу Київ-Харків-Довжанський, автодорогу Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка (з будівництвом об’їзної дороги навколо Кобеляк), та ряд інших об’єктів. Але це тільки перспективний план на папері, оскільки наявних коштів вистачило поки що для реконструкції 15 кілометрів автодороги Київ-Карків. А у випадку із Дніпропетровським напрямком, ще навіть не виготовлений проект і не відведення земля під будівництво дороги.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Фінанси
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном