Вхід | Реєстрація

У Полтаві ганяють на велосипедах навіть взимку

У Полтаві ганяють на велосипедах навіть взимку
У полтавському дендропарку відбулася зимові перегони на велосипедах під назвою «Зимова казка».
Також недалеко пролягала траса, де змагалися лижники. Планувався також і хокей. Але снігу випало багато і тому почистити лід не вдалося.
Як вже повідомляло «Коло», перегони проходили у трьох категоріях: любителі, юніори та дівчата. Важка, заметена снігом траса, складалася з чотирьох кіл для любителів та з трьох – для дівчат та юніорів. На шляху у спортсменів були і затяжні підйоми, і спуски, і складні повороти. Серед юніорів трійка призерів склалася із: Дмитра Баранова (бронза), Івана Семеняки (срібло) та Івана Московця (золото). Найкращими серед любителів були: Сергій Шестаков (третє місце), В’ячеслав Шевченко (друге) та Юрій Токар (перше). Серед дівчат у боротьбі із собою та важкими погодними умовами перемогла єдина представниця категорії Марія Остроушко. Призери отримали подарункові сертифікати. Також спеціальний приз у вигляді торту дістався Іванові Коваленку, у якого був День народження. Ця людина вже котру гонку підряд примудряється годувати усіх велосипедистів та глядачів. Тепер і у пана Коваленка з’явився шанс непогано попоїсти. Щоправда, потім з’ясувалося, що торт бутафорський, але принаймні естетичне задоволення шеф-кухар отримав :) .
Переможець та срібний призер гонки серед любителів розповіли, траса була настільки важка, що часом хотілось йти пішки.
— Взагалі велосипед я придбав три роки тому, — говорить В’ячеслав Шевченко. – Потім став займатися велоспортом більш-менш серйозно. Я мене найдешевший велосипед, але і на ньому намагаюся показувати непогані результати.
— Ось в мене велосипед підготовлений до таких умов, але особливо це не допомогло, — підхоплює розмову переможець Юра Токар. – Траса була надважка, їхати було просто неможливо. Тобто якість велосипеду вирішальну роль не відігравала.
Журналіст «Кола» зважився на сміливий експеримент і на власному «педальному коні» вирішив подолати одне коло дистанції.
Вигрібати по рихлому снігу було заняттям не простим, тому більшість дистанції «акула клавіатури» пройшла пішки :) . Іноді навіть вдавалося сісти на велосипед і поїхати :) . У результаті тортування власної дихальної системи, ніг та рук, журналіст майже приповз на фініш із результатом 12 хвилин на коло. Спортсмени таку дистанцію долали за сім. Кореспонденту стало соромно… Дуже… :)
Вартість хорошого спортивного велосипеду від тисячі доларів США.
Як же готувати свій велосипед до перегонів і чим залізний кінь для катання по пересіченій місцевості відрізняється від звичайного розповіли Сергій Гуменюк, президент федерації «ВелоПолтава» та власник одного з диво-велосипедів Владислав.
— Перше на, що слід звернути увагу це контактні педалі, у яких кріпиться нога спортсмена та шипи на покришці, — розпочав Владислав.
Також для кант рійного велосипеда вирішальні фактори – мала вага, жорстка рама, чітке переключення передач, та гарні підвіски, — говорить Сергій. – Також спортсмен має комфортно сидіти на велосипеді. На велосипедах такого типу зазвичай сідло сантиметрів на п’ять вище за кермо. Це забезпечує спортивну посадку на велосипеді.

Автор: Андрій Іванов, www.kolo.poltava.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
24 січня 2011, 18:26 | Полтава | Спорт і здоров'я
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації