Для того щоб заманити покупця до своїх товарів, продуктові магазини влаштовують своє образні акції –розпродажі, де різко “знижують ціни” на свою продукцію. В результаті ви купляєте символічно дешевший товар, який ви навряд чи захочете перевіряти на вагу. Сама черга не дасть вам зробити перевірку купленого товару. Всі спішать, і байдуже що їх тут же грабують, і вважають “ЛОХАМИ”.
Випадковий - експеримент проводився перед новорічним святом 27.12.2008 році, у декількох центральних продуктових магазинах м.Лохвиця, де за підозрою знайомих, в друге, самим “АКЦІЙНИМ” став супермаркет “ПОЛАГРОСЕРВІС”.
Ви заходите в магазин, берете фасований товар - чи то рибу, сир, банани, яблука, любе те що розфасовувалось в даному магазині, і відразу ж вимагаєте зробити контрольне зважування своєї покупки.
Зніяковілий продавець неохоче, але переважує ваш товар, і на старий цінник клеїть інший цінник з новою ціною. Звіривши обидва цінники, ви дійсно здивовані як “стрімко упали” ціни на даний продукт. В результаті за кіло фасованого сиру ви “отримаєте знижку” майже в 4 грн. На питання чому так трапилось, вам делікатно говорять - сир УСОХ.
Як тільки потрібно було розігріти приміщення, щоб сир втратив за декілька годин таку вагу?
Ми не хочемо образити керівництво Полтавського управління магазину “ПОЛАГРОСЕРВІС”., які дійсно проводять розіграші та акції для підтримки розвитку даного торгового центру. Напевне вони самі не в курсі справи про те, як поганять репутацію, та підривають імідж їхньої торгової фірми в м.Лохвиця.
Виловить злодія, який грабує покупців, та плює на авторитет компанії, не так вже й важко. Це та людина яка проводила, а можливо і сьогодні проводить зважування на електронних вагах, з додатковим предметом на шайці. Комп'ютер видає той чек, на яку суму вказали електронні ваги, і не в змозі "зрозуміти" чому, сир кладуть на вітрину, а предмет зі своєю вагою долучається до іншого шматка.
А можливо місцевий осередок продавців магазину “ПОЛАГРОСЕРВІС” діє під “чутким” наглядом свого прямого керівника в м.Лохвиця, то застерігаємо - не спрямовуйте на себе увагу зі сторони державних компетентних органів, та не переводьте собі наступаючі свята. А головне не втрачайте потенційного покупця, інакше ніякими акціями ви не загоните людей до ваших “дешевих” товарів.
З Новим Роком, “шанувальники” Різдвяних АКЦІЙ.