Один з провідних операторів мобільного зв’язку МТС Україна все частіше отримує скарги від своїх користувачів. До редакції Новин Полтавщини звернувся Сергій - обурений абонент мережі МТС.
«Протягом 5 хвилин з мого рахунку безслідно зникло 30 гривень і я вже не міг нікуди телефонувати», - скаржиться він.
За його словами, він нещодавно підключився до нового пакету - Супер МТС Energy.
«Ефект цього пакету полягає в прискореному відборі грошей у абонентів. Не хочеться, щоб абоненти постраждали так як я», - сказав він.
Далі Сергій розповів, що до пакету входять щоденні 20 МБ трафіку. Проте досить перебрати ліміт, як інтернет піде вже по WAP-тарифікації, 6 грн за МБ.
Дані про витрачені мегабайти оновлюються дуже повільно. Наприклад, вийшовши на цілий день в мережу Інтернет з мобільного телефону і перевіривши потім трафік за номером * 101 * 4 #, ви можете дізнатися, що у вас залишилося десяток МБ. Наївні абоненти знову пірнають в Мережу, і тут пастка закривається: рахунок вигорає моментально.
Користувачі розуміють, що зняття коштів затримується не з технічних причин, а з вини МТС.
Також щоразу при поповненні рахунку МТС знімає абонплату у розмірі 8,5 грн, хоча про це раніше не попереджав. А при підключенні нової сім-картки без згоди споживача на нього «вішають» купу платних послуг: ГУДОК, МТС-інфо і новини, прогноз погоди, курс валют і астрологію.
Нагадаємо, протягом тривалих перевірок експерти та АМКУ дослідили, що українці платять за послуги мобільних операторів удвічі більше, ніж європейці.