Вхід | Реєстрація

Опа-опа-опа, фестивалю - торба?

Прикро констатувати, але у цьому році фестивалю під назвою «Вйо, Кобеляки» у Кобеляках таки не буде. Саме у цьому сенсі у заголовок і винесене слово «торба». Воно означає не полотняний мішечок, а невдачу, крах проекту чи задуму. Інколи у цьому сенсі вживають інше слово, яке в прямому розумінні називає всім відому частину людського тіла. Але то було б зовсім вульгарно. Хоча і правильно.

Як відомо, у минулому році мистецький захід під назвою «Вйо, Кобеляки» пройшов із небувалим успіхом та розмахом. Нарешті його організаторам Мирославу Кувалдіну, Юрію Срібному та Сергію Поповичу вдалося мобілізувати власні сили та кошти, залучитися підтримкою органів влади, зібрати дійсно високопрофесійних музикантів і від душі «вйокнути», та втерти носа всім скептикам і недоброзичливцям. Фестиваль вийшов дійсно класним, не гіршим за широко розрекламовані подібні всеукраїнські заходи. І, здавалось, попереду нові успіхи, втілення у життя нових ідей, запрошення нових артистів - аж до гуртів «Тік», «Боні М» чи Ману Чао. Тим більше, що представники влади на сцену виходили, подяки (заслужені і незаслужені) від кобелячан вислуховували, місцеві бізнесмени теж їли-пили, молоду бачили і підтримку пропонували. Усім усе сподобалося, можна було «вйокати» далі.
Та минуло кілька місяців і ситуація різко змінилася. Тільки-но організатори спробували почати роботу з проведення нового, вже ювілейного фестивалю, як миттєво ударилися лобами об стіну. Майже всі, хто обіцяв гроші, підтримку і сприяння, повернулись до лісу передом, а до Кувалдіна і його однодумців іншим місцем.

Єдиним приємним виключенням було ставлення до справи голови Кобеляцької РДА Анатолія Таранушича. Він дійсно допомагав, давав відповідні команди своїм підлеглим, знаходив спонсорів. Але навіть зусилля Анатолія Олексійовича виявилося замало для загального успіху. З особливою прикрістю організатори фестивалю відзначили байдуже ставлення до них  з боку міської влади Кобеляк. Вони кажуть: «Виходити на сцену очільники міста можуть, переносити під фестиваль День міста теж. А як допомагати, так палець об палець не вдарять».

Що ж, у 2012 році фестивалю не буде. Але знову ж не випадково у заголовок статті винесений знак запитання. Адже організатори не облишили намірів таки втілити в життя гарну ідею. У 2013 вони спробують знову.


Автор: Ігор Філоненко


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Редакційна


1. ХОЙ / 23 серпня 2012, 18:17
Просто напросто занадто багато Кувалда грошей захотів від влади.Аж 200 000грн.Що ж з такими коштами можна організувати??Особисто я організував би з такими коштами такий фест, що і вьйо відсосало по повній програмі.І не з такими задроченими гуртами, а з реальними зірками відчизняного та російського року..А там більшу половину Кувалда в карман положе...Я більше ніж упевнений...
2. Абрам / 23 серпня 2012, 20:09
1. ХОЙ пише:
«Особисто я організував би з такими коштами такий фест, що і вьйо відсосало по повній програмі.»

Язиком всі грамотні, а на ділі тільки напитись і стрибати під музику. Давай, організуй. А ми тобі подякуємо.
3. New York / 23 серпня 2012, 20:57
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Хой, а ти знаєш, скільки беруть наприклад "Аліса" або "Арія" за участь у сільському, нікому невідомому фестивалі? Також, якщо можеш, скинь мені в лічку їх номерки телефонів. У мене є 300000, але в організації фестів я нічого не тямлю. Хотів проконсультуватися у тебе.
Наперед, блять, дякую.
4. ХОЙ / 23 серпня 2012, 22:04
Брате язикатий давай но мені 200 000 грн я тобі особисто таке шоу організую що в тебе волос дибки стане і назавжди проклянеш вьйоб.. повір мені ... маю особистий досвід..
5. светка / 23 серпня 2012, 23:24
Срібний хотів пропіаритись, але за чужий рахунок. Та хіба 200 тисяч міська рада не знайде яку дірку закрити, а не потратити на купку дибілів які оруть на пляжі двоє суток!
6. ХОЙ / 24 серпня 2012, 08:48
Абрам викладуй 200 000 грн - організую в 100 разів краще ніж вьйоб Кувалдовський. Домовились???
7. Nick / 24 серпня 2012, 10:25
Хто знає, що "Вйо" - це конкурс?
Був майже на всіх фестах - жодного конкурсанта, жодного члена журі, жодного нагородження.. Так яка головна ідея фесту?.. "купка дибілів які оруть на пляжі двоє суток!"
Зате я впевнено можу сказати чого добилися цим вйо: по всій Україні знають КобИляки(гляньте на емблему фестивалю та на його назву), а про КобЕляки ніхто не чув!!
Жодної нормальної групи на фестивалі не було. Чому місцеві гурти не попадали на концерт із усіма іншими "класними" гуртами?
8. Nick / 24 серпня 2012, 10:38
Зібрався в Кіровоград - "скатертью асфальт". А 200 тис це дуже багато. Згоден з Хоєм. За такі гроші можна організувати фест огого!!
Для New York: давай гроші і буде тобі і Аліса і Арія. А на пряму телефонів тобі ніхто не дасть.На 2 дні звук, світло, бек-лайн, але без сцени коштує 15 тис., ще 20 сцена, хай ще 20 на гурти . .
9. ХОЙ / 24 серпня 2012, 13:18
Згоден з Ніком.Але 20 це на гурти аматорського рівня..На Арію і Алісу піде близько 100 000 грн.От і маємо повноцінний фестиваль з аматорами і зірками російського року. А кувалда якихось счисків понашкрібає за дарма, а потім ходе тріпається що це мега зірки українського рівня і коштують відповідно. А ми народ далекий від цього діла то і віримо йому.Я це все все вже з'їв і висрав...Знаю що де як і за скільки...
10. Жорж / 24 серпня 2012, 18:00
6. ХОЙ пише:
«Абрам викладуй 200 000 грн - організую в 100 разів краще»

До чого тут "викладуй"? Ти розкажи, шо і почьом, щоб камєнти не були пустопорожнім пиздьожом. Трендіти усі розумні, а замутити фестиваль виключно на власному авторитеті, без ніякого адмінтиску на спонсорів у всіх кишка тонка.
11. New York / 24 серпня 2012, 18:22
7. Nick пише:
«по всій Україні знають КобИляки(гляньте на емблему фестивалю та на його назву), а про КобЕляки ніхто не чув!!»
Так ось же Посилання на exo.at.ua
12. Nick / 25 серпня 2012, 11:29
11. New York пише:
«Так ось же Посилання на exo.at.ua

правильно - на напис ніхто не зважає - на передньому фоні що? правильно: КОБИЛА.Хто згадає напис на емблемі? 1 із 100? Зате всі пригадають велику кобилу..
10. Жорж пише:
«До чого тут "викладуй"? Ти розкажи, шо і почьом, щоб камєнти не були пустопорожнім пиздьожом. »

прочитай попередні коментарі
10. Жорж пише:
« Трендіти усі розумні, а замутити фестиваль виключно на власному авторитеті, без ніякого адмінтиску на спонсорів у всіх кишка тонка. »

7 фестивалів на власному авторитеті, за власні кошти, без спонсорів, підтримка влади - просто дали дозвіл на проведення.
13. Nick / 25 серпня 2012, 11:33
Дали дозвіл на проведення, жодної копійки грошей і ніякого адмінтиску на спонсорів.
14. New York / 25 серпня 2012, 17:51
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
12. Nick пише:
«правильно - на напис ніхто не зважає - на передньому фоні що? правильно: КОБИЛА.Хто згадає напис на емблемі? 1 із 100? Зате всі пригадають велику кобилу»

Логотип хуйовий. Це правда. Типографіка взагалі піздєц безпросвєтний.
Але з іншого боку як можна було не обіграти настільки колоритну назву міста?!
Чому всі думають що кобила — це погано і образливо? Це ж не тарган і не глист. Я, наприклад, вважаю, що кобила — це суперова тварина. Люди з оцієї компанії, схоже, зі мною згодні Посилання на www.iphoneapps.ru
Кобелячани, не дозволяйте своїм дитячим комплексам знущатись над вашим розумом.
І з приводу самого фесту. В своєму житті у Кобеляках я нічого кращого не бачив. Фестиваль збирав величезну публіку з усієї країни. Дехто із немісцевих говорив мені, що такого рівня проведення достатньо було б навіть для Харкова чи Дніпропетровська. Мені дуже-дуже жаль, що цього року феста не буде.
15. ХОЙ / 26 серпня 2012, 21:43
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
New york маю досвід проведення фестивалів обласного рівня..За !!!!5!!!!! тисяч гривень...І знаю що по скільки...Кувалда хоче просто собі в карман покласти не хуйово..
16. Микола Гузченкo / 27 серпня 2012, 11:29
15. ХОЙ пише:
«New york маю досвід проведення фестивалів обласного рівня..За !!!!5!!!!! тисяч гривень..»

Нью, це походу той мужик, шо Ван Даму навєшав.
17. водій / 27 серпня 2012, 12:40
Чому всі думають що кобила — це погано і образливо? Це ж не тарган і не глист. Я, наприклад, вважаю, що кобила — це суперова тварина. Люди з оцієї компанії, схоже, зі мною згодні Посилання на www.iphoneapps.ru
Кобелячани, не дозволяйте своїм дитячим комплексам знущатись над вашим розумом.
До речі це дуже цікава тема. Називається "як ви яхту назовете, так вона і попливе". Висловлю припущення, свою думку, своє бачення. Кобила справді чудовий вид. Більш того, кобила, це тварина котра у свій час поміняла хід історії людства. Були часи коли без кобили було неможливим перевезення вантажів. Були часи коли без кобили неможливо було отримати перемогу над ворожими силами. І тому як би не кобила, невідомо як усе тоді склалося б. Кобила була і знаряддям, і зброєю, двигуном прогресу і розвитку. Цьому присвячено багато документальних історичних фільмів, двлячись котрі ти реально німієш.

Це все так, коли розмова йде про тварину. Все зовсім інакше, коли до кобили прирівнюють людину. Крім того, на рівні свідомості, люди Кобеляк можуть все це чудово розуміти. Але на рівні підсвідомості, все одно у кожного шевелиться ось той червячок, суть котрого висловлює приказка за котру я згадав вище. І ті хто Кобелякам присвоїв логотип кобили, доклали свої пять до впливу цього і без того впливового червячка.
18. водій / 27 серпня 2012, 12:44
І да, не хочу показатися тематичною занудою, але вплив відчуття "кобили", не те слово що посилюють ще і "кобилячі дороги". Хочуть люди того чи ні, але таке поєднання відбувається у них само по собі, коли вони проїздять цим районом.
19. водій / 27 серпня 2012, 12:50
Грязнота, сірина, напіврозвалля, гицалки котрі перетворюють любе авто на бричку, чим не кобиляча кошара, та підїзд до неї? Як не дозволити усьому цьому не поєднатися у асоціацію із назвою?

Прошу повірити мені на слово - в усьому вище сказаному, нічого лічного, виключно філософія. Тим більше саме тут я зустрів свою другу половину, у супереч усим асоціаціям.
20. Іван Максименко / 28 серпня 2012, 00:18
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
1. ХОЙ пише:
«Аж 200 000грн.Що ж з такими коштами можна організувати??Особисто я організував би з такими коштами такий фест, що і вьйо відсосало по повній програмі.І не з такими задроченими гуртами, а з реальними зірками відчизняного та російського року..А там більшу половину Кувалда в карман положе...Я більше ніж упевнений... »

8. Nick пише:
«А 200 тис це дуже багато. Згоден з Хоєм. За такі гроші можна організувати фест огого!!
Для New York: давай гроші і буде тобі і Аліса і Арія. А на пряму телефонів тобі ніхто не дасть.На 2 дні звук, світло, бек-лайн, але без сцени коштує 15 тис., ще 20 сцена, хай ще 20 на гурти . . »

15. ХОЙ пише:
«New york маю досвід проведення фестивалів обласного рівня..За !!!!5!!!!! тисяч гривень...І знаю що по скільки...Кувалда хоче просто собі в карман покласти не хуйово.. »

Прочитав і стало цікаво що ж це за фест такий за 5 тонн деревяних? А потім поговоривши із знайомими зрозумів що Хой це чувак-панк з Біликів і мова йшла про "фестиваль" рок проти сніду або за чисті білики, слово фестиваль узяв в лапки бо такий захід навряд чи дотягує до такої назви як фестиваль. Виходить фестивалем можна називати будь який регулярно відбувающийся сходняк, наприклад фестиваль день міста чи села, фестиваль зустріч однокласників, фестиваль ВДВешників чи десантури. А шо вони ж теж фестивалять не па дєцкі.
І якщо такому Хую чи то вибачте Хою достатньо 5 тисяч грн. щоб попросити в селищному клубі звук позвонити корешам в Дніпродзержинськ, Полтаву, Харків купити їм квитки на дізель до біликів і незабути сказати по телефону шо пиво, водка і ночлег гарантовано. То тоді понятно замашки такого організатора на проведення дєйства за капєйкі.

А тепер те що вдалося узнати у тих же знайомих які мають відношення до організаторів і я їм вірю в інтернеті адекватність названих сум перевіряв навіть на кілька контор перезванював бо цікаво було перевірити правдивість.
21. Іван Максименко / 28 серпня 2012, 00:19
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Сцена-світло-звук на два дні 50-70тис грн. 30 кіловат, сцена 12х8м., проектор, світлодіодний екран.
Генератор на таку сцену 7-10тис грн. бо наші РЕСовці таку потужність не підключать.
Реклама фестиваля у газетах області та сусідніх областей 5тис. на телебаченні і радіо 15тис. і того 20тис.
Залучення додаткової охорони приватні охоронні фірми чи козаки на таку кількість людей 5-10тис.
Запрошення журналістів і телеканалів для висвітлення події (даром присутні будуть Колос і Ехо) один телеканал просить всередньому 5тис.грн. за виїзд знімальної групи бо такі заходи називають піар. От десь приблизно 10-15тис. плюс
Виготовлення сувенірки 2тис.грн.
Оренда біотуалетів шоб не обсирали і не обсцикали забори і річку бо наші можновладці хуй туалет побудують чи навіть деревяний поставлять. Хочаби 5 туалетів це 5тис.грн.
Харчування запрошених артистів і журналістів таких людей обично 50-100 чоловік і погодувати не один раз бо фест 2-3 дні це десь 10тис.грн.
Проживання 50-150 чоловік це тіж артисти які в палатках не сплять, журналісти, гурти і їх звукачі, асистенти, водії і так далі. 10-15тис.грн.
Автобуси для перевезення кременчук, полтава, дніпропетровськ, харків, київ, бутенки, білики, 5-10тис.
Автобуси понятне діло всіх неможуть привезти тому дехто їде власним авто чи потягом до бутенок чи бликів а дорогу їм компенсують або за білети або за чеки на бензин. Їхати повинні із криму, із західної україни, із одеси, та ближнього зарубіжжя. Бо запрошують не тільки місцевих артистів типу Онейроід, Власенко та інші. Так от ще на виплату цих транспортних іде 15-20тис грн. як мінімум. 1,5-2тис. на гурт.
Гонорари артистам. Як мені пояснили на один день повинен бути хедлайнер тобто доволі відома і популярна зірка чи гурт. Такого рівня артисти просять 5-7 тис. ЄВРО тобто 50-70тис.гривнь на два таких гурта чи артиста по одному на кожен день це виходить 100-140тис.грн. Є звичайно по 2-3тисячі доларів наприклад гурт чорнобривці, або натілія май.
22. Іван Максименко / 28 серпня 2012, 00:21
Всі інші артисти та майстри приїдуть як сказали дословно «за єду», тобто отримають за проїзд компенсацію, проживання і харчування.
Феєрверк професійний з установок а не з коробок 7-15тис.
І ще кучу різних витрат називали які я й не заповнив.

От і набігло 250.000-350.000 грн. не спорю може на чомусь і можна зекономити але ситуацію тут не спасеш. Хтось скаже а нахера таке все круте? Я теж так само спитав. Мені сказали що це ще й не круте і в прошлому году таку планку рівня проведення задрали тому проводити гірше ніж торік неварто.
Ось і виходить що збіговисько-капуснік-сабантуй можна організувати і за 1000грн. Попросити звук у домі культури поставити камаз під стовпом на якому весить фонарь, відкрити борти і от тобі сцена і свєт, сцяти та срати у кущі, пиво в магазині за углом. Празнік удался назвемо його фестиваль.
А реально професійний фестиваль з крутими виконавцями потребує 500.000 – 1.000.000 грн. тому без спонсорів або платних вхідних білетів тут аж ніяк не обійтися.
І те що просили 200.000 то це аби не влізти в реальні мінуси а не заробити на фестивалі. Покрайній мєрі мені так пояснили. І я їм вірю.
По поводу гуртів Аліса чи Арія то за сотку грн. два гурти хєр приїдуть бо коштують їх виступи дорожче ось приблизні ціни чи порядок цін Посилання на www.funhouse.ru українські артисти коштують приблизно так само.
23. Микола Гузченкo / 28 серпня 2012, 11:56
О, оце чоловік грамотно написав.
Бо від оцього:
1. ХОЙ пише:
«я організував би з такими коштами такий фест, що і вьйо відсосало по повній програмі»

4. ХОЙ пише:
«давай но мені 200 000 грн я тобі особисто таке шоу організую»

6. ХОЙ пише:
«викладуй 200 000 грн - організую в 100 разів краще ніж вьйоб Кувалдовський.»

9. ХОЙ пише:
«Я це все все вже з'їв і висрав...Знаю що де як і за скільки... »

15. ХОЙ пише:
«маю досвід проведення фестивалів обласного рівня..За !!!!5!!!!! тисяч гривень..»

ригати хочеться.
24. Чудо Юдо / 30 серпня 2012, 22:06
Новину викласти не встигли, як вже збіглося аж двоє спеціалістів по проведенням фестивалів. Хой, нік, ну раз ви такі специ, так чому писати оте абстрактне "маю досвід"? Напишіть "Мав справу з організацією фестивалю такого-то, був фінансовим розпорядником". Можете навіть розписати все, як це зробив шановний Іван Максименко. Тоді і повірять Вам люди. А на "маю досвід" ніхто не поведеться.

Якби за 50.000 грн можна було влаштувати фестиваль а-ля "Вйо" то "Вйо-кали" б у кожному районі не гірше нашого. А ви проїдьтеся областю - що, дофіга фестивалів нормальних? Де там - на пальцях однієї руки перерахувати.. ну максимум двох. Так а чо, 30-50 тисяч не нашкребе ніхто у районі?

22. Іван Максименко пише:
« Посилання на www.funhouse.ru »

Хуясі Леонтьєв вийопується, ціни як у Кіркорова. І чо, невже хтось замовляє?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації