Кількість людей, які користуються послугами банківських фінансових установ, зростає ледве не у геометричній прогресії. Але ця, в цілому позитивна тенденція, водночас породжує нові проблеми і ставить перед банкірами нові завдання. У першу чергу це стосується розвитку банківської інфраструктури.
Зараз ледве не кожен банк України намагається привабити нових клієнтів ексклюзивними фінансовими програмами чи надвисокими відсотками по вкладах. Але зрозуміло, що нічого нового в цьому бізнесі вже не придумаєш. А піднімати виплати по депозитах до безкінечності неможливо. До речі, це добре розуміють і чимало клієнтів фінансових установ.
У той же час, чимало енергійних і в своїй переважній більшості вельми перспективних для банків громадян вибирають установи не за їх обіцянками високого прибутку, а за можливістю користуватися дійсно якісними послугами. Перш за все людей цікавить можливість швидко проводити найрізноманітніші платежі. Бажано – за допомогою найсучасніших технологій.
От, скажімо, в Кобеляках працює шість відділень відомих вітчизняних і закордонних фінансових установ. Практично кожна із них представляє інтереси тих банків України, що входять до першої десятки найпотужніших та найбагатших. Та, не дивлячись на це, в кожному відділенні ледве не щодня виникають черги. А громадяни постійно скаржаться на те, що, на їх думку у банках не вистачає касирів і терміналів. Дехто навіть іде за допомогою до райдержадміністрації чи місцевих ЗМІ.
«Найпросунутіші» клієнти, такі, як приміром програміст Олег Слов’янський взагалі хотів би проводити всі банківські операції, не виходячи із власного дому. Але можливості для цього поки що надто обмежені. Відповідні послуги надає хіба що сервіс «Приват24», але цього, на думку Олега, замало.
Одна частина жителів Кобеляк вважає, що банкам потрібно збільшувати кількість працівників та технічних засобів. Інші думають, що проблему з чергами зможе вирішити лише поява нових фінансових установ. Хто з цих двох категорій населення має рацію – покаже найближчий час.