Плітки — невід’ємна частина більшості колективів. Такі дані опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна. Колективи 96% компаній схильні до пліток і чуток. А для невеликих колективів їх кількість досягає 100%.
За даними опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна, колективи 96% компаній схильні до пліток і чуток. При цьому в кожній другій компанії пліткують постійно. Кожен четвертий пліткує час від часу, і тільки кожен десятий — вкрай рідко. Тільки 4% опитаних зазначили, що не зіштовхуються з плітками й чутками на робочому місці. Цікаво, що в малих колективах у плітки втягнуті всі 100% співробітників.
Цікаво, що в 76% жіночих колективів плітки з’являються постійно, а для чоловічих колективів цей показник складає 50%.
Якщо з гендерним питанням у сфері пліток усе більш-менш очевидно, то як на схильність пліткувати впливає вік? За даними дослідження Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, представники середніх років найбільш схильні до пліток. Кожен другий пліткар потрапляє до вікової категорії 30-35. Ще 40% пліткарів — 25-29 років. Як бачимо, люди найбільш продуктивного віку більше за інших люблять пліткувати. Найменш схильна пліткувати молодь (18-24) і представники старшого покоління (46-60 років).
Дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua, проведеного в лютому 2014 року. В опитуванні брали участь 1480 респондентів із різних регіонів України.