Вхід | Реєстрація

Про патріотизм із калькулятором

Наш місцевий депутат Верховної Ради України Андрій Река, зустрічаючись із виборцями, любить підкреслювати: «Зараз у парламенті 80 відсотків патріотів». Не знаю, як у кого, а у автора цих рядків і в багатьох інших людей така заява особливого ентузіазму не викликає. Більше того, навіть якась тривога за долю України з’являється. Знаєте, як у Ремарка в «Поверненні»: «Нас просто зрадили. Говорилось «вітчизна», а малась на увазі жадоба влади й бійня між купкою марнославних дипломатів і князів. Говорилось «нація», а малась на увазі сверблячка діяльності у панів-генералів, котрі залишились без діла… Слово «патріотизм» вони нафарширували своїми фантазіями, бажанням слави, своєю недоумкуватістю і жадобою торгашів, а нам подали його як сяючий ідеал».

Так писав Еріх-Марія Ремарк, німець, класик світової літератури, який належав, поряд із Хемінгуеєм, до так званого «втраченого покоління». Ремарк знав, про що пише. Він сам провів кілька років у окопах Першої світової війни. Раджу почитати. Особливо актуально — «На західному фронті без змін». Особливо про те, як вмирають солдати. Особливо тим патріотам, котрі розпинаються про війну до переможного кінця, точно знаючи, що їх не мобілізують.

Та справа не лише в Ремарку. Його ніколи не любили, ба, навіть ненавиділи та висміювали патріоти, нацисти і комуністи. Справа в дещо іншому.

От, як ви думаєте, скільки хвилин чи секунд у ринзі протримається нетренований патріот в бою із професійним боксером, чемпіоном рівня Василя Ломаченка? А до кого ви ляжете на операційний стіл: до знаменитого хірурга із блискучою практикою чи до патріота-коновала? Вибір — за вами. Тобто, мова йде про те, що в сучасній Україні псевдопатріотизмом заміняють відсутність елементарних професійних знань. І саме відсутність належної професійності у політиків, бізнесменів, чиновників, журналістів породжує корупцію і всі інші, більші чи менші, біди українців.

А тепер — про калькулятор. Історія із власного життя. Полтава. 19 лютого 2015-го року. Автосалон «Форд». Цінник на автомобілі моделі «Фієста» (дизель 1,5). Саме такий автор купив у 2013-му році за 139500 (курс гривні до долара — 8 до 1). 19-го лютого така ж машина коштує вже 360000 (курс гривні до долара — 27 до 1). Беру в руки калькулятор і отримую результат. 2013-ий рік — «Фієста» у Полтаві коштує 17437,5 у. о., 2015-ий — 13333 у. о.

Заходжу в хороше кафе. Чашка кави як у 2013-му, так і в 2015-му коштує 12 гривень. У доларах, відповідно, 1,5 проти 44 центів. Звідси запитання: громадянам якої держави стало жити в Україні краще?

Хтось із економістів-патріотів зауважить, що автор проводить некоректні розрахунки. Мовляв, у євро різниця цін не така відчутна. Рахував і в євро. Трішки легше виходить, але не набагато. А ось вам ще одна задачка. Зараз середня вартість паю у Комендантівський сільській раді становлять 26700 гривень. У доларах США — 834. Повертаємось до 2013-го, тоді земля була дешевша відсотків на 20. Ну, нехай буде 21360. Ділимо на вісім. Виходить 2670. 2670 проти 834. Так кому краще в Україні зажилось, для кого земля доступнішою стала?

Патріоти дорікнуть: що ти все на гроші переводиш, ти так і Батьківщину продасиш. Ні, шановні, купівлю-продаж не я оформлятиму. А якщо не брати в руки калькулятор і не рахувати, то в 2015-му ми можемо отримати наступну картину. …Над згарищами Донецька і Луганська майорять поодинокі жовто-блакитні прапорці. Сотні тисяч жертв, долар — по 200, бензин — по 190. Землі орють кіньми, а пшеницю жнуть серпами. Усім відомі персонажі «сєня» та «бєня» за залишки «недопиляного» бюджету «мутять» стінку між Київською і Полтавською областями…

І останнє. Звертаюся до знайомих мені людей, які їздили на Майдан, які вірили і  вірять у зміни на краще. Повірте, я не насміхаюсь над вами. Адже бачу ваші очі, чую розпач у голосах. Але й пам’ятаю фразу, яку нещодавно почув від голови райради Василя Мирошнеченка: «Ну, а що ми зробимо? Ми — заручники ситуації!»

А ось тут — ні. Ви не заручники, а учасники ситуації. Кажете, нічого зробити не можете, а Майдан-3 не потрібен. Безумовно, не потрібен. Уже домайданувалися. Але ж чого ви не зберетесь на сесію, не приймете сердиту резолюцію із вимогами до Президента, до Прем’єра. Чому не вимагаєте припинення безглуздої війни, установлення потижневого графіку реформ, цілодобової роботи «патріотів» із Верховної Ради? Де спалені в знак протесту партійні квитки однопартійців «блястящего» прем’єра? Нічого не вийде? Смішно, скажете. А ви пробували? Ні? Так тоді вас усе влаштовує.

P. S. І не кажіть, що вас не попереджали.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Редакційна


1. Опонентка / 27 лютого 2015, 11:35
Та ні, за Ігорем прийде не СБУ, а збіжаться Вісичі, Паттієви, Олєйнічки, Токові, Паршевлюки та їм подібні, які у нас в Санжарах аж хрипли від палких промов про євроінтеграцію та чесну і справедливу владу, фальцетом ганьбили попередників, за яких ми хоч і тупцювали на місці, але так стрімко життя не погіршувалося, міста й села на Сході були цілими і хлопці там не гинули. Тепер на деякий час так звані активісти затихли, бо нічого не можуть сказати про ціни на бензин, хліб і цукор, про війну, на яку вони самі не пішли і на яку в них є можливість списати всі негаразди. Про курс долара, який засвідчив не просто рівень свого зростання, а пропорційно - рівень нашого соціального падіння. Про народного депутата, який усіх називав падлюками, а сам безсоромно бере до рук з державної (тобто нашої) кишені компенсацію за проживання у столиці. Вона, до речі, не така й мала - 460 грн. на день, понад 13 тис. грн. на місяць. І таких депутатів-"патріотів" у ВР дійсно 80 відсотків. Не скажуть вам самозванці від громади і про ганебні бюджетні реформи, нав’язані "чесною" владою. Упевнена - ця їхня мовчанка коротка, вони ще подадуть свій голос, бо ще не всі пам’ятники Леніну повалені. А Філоненко, хоч я його не сприймаю як сповна об’єктивного і незалежного журналіста, в даному разі написав правильно.
2. Мохамед / 27 лютого 2015, 11:45
Все правильно Філоненко написав. Молодець. А Река також правильнос сказав «Зараз у парламенті 80 відсотків патріотів». Тільки забув добавити "Ізраілю". Він і сам у них в холуях. А щодо Ремарка, хто його у нас осилить? У нас навіть Швейка одиниці читали. Там також про той період описано. А, що перша, що друга і вже, що третя війни майже по одному сценарію. І за всі Путін в отвєтє. Нас ЗМІ пертворили на ідіотів у медичному розумінні цього слова. І дивно, що лікарі цього не бачать. Чи бояться сказати, чи й самі такими стали?
3. Несвідомий / 27 лютого 2015, 12:05
Забагато цифр та ще й Ремарка згадав. Ігоре, не мечи бісер, адепти цуценюка тебе не розуміють.
4. Мохамед / 27 лютого 2015, 12:16
4.Несвідомий
«Забагато цифр та ще й Ремарка згадав. Ігоре, не мечи бісер,»

Ти ж і далі б дописував. Кому бісер не мечи? Тут вже не до коректності. Треба прямо називати речі своїми іменами. От як вище від свиней піднімемось у розумовому розвитку, тільки тоді щось і почне мінятись. Ми виходить не просто "менший брат" ми ще й брат полуумний. Хоча наче за часів СРСР казали що у нас розумна нація. Зараз такі часи, що нічого на свідомих час витрачати, треба рятувати тих хто ще не зовсім з розуму зїхав.
5. Боб Роб / 27 лютого 2015, 14:09
Дуже не хочеться думати про те,що нас провокують на відверті коментарі й автор це робить професійно,а потім ,як кажуть за вами прийдуть.Та це зовсім не "бздо", а можливий варіант.Чомусь все в перемішку,люди,коні.Я іншої думки.Є усякі "бєні,сєні,фєні",які вже на другий день після "Майдану" показали ,що вони не здатні виконати свої обіцянки і через свою ділову імпотенцію призвели до економічного і соціального армагедону країну.Є стрибуни-активісти ,частина з них проплачені,інші психохворі,а хтось "по- приколу".Через їх "приколи" виник армагедон місцевого рівня.Є хлопці ,які в АТО захищають свої домівки,які знаходяться за сотні кілометрів,але це так.Бо щоб не говорив обізнаний у всьому "несвідомий мономах",але по інший бік барикад зібралось дуже багато пад ...люк,козачків,кадировців,біглих зеків.І зупинити їх краще не в мене в дворі.Скажете ,а по інший бік тих барикад хіба таких не має?Звісно є! Але прийде час ,вирішимо й цю проблему.Так от перед хлопцями(армійцями) в АТО,я знімаю капелюха й путати їх з двома попередніми категоріями не потрібно.Що стосується патріотизма,то портібно згатати,що це взаємне почуття між людиною і державою.А коли по іншому,й держава не відповіда на це почуття ,то це вже самопожертва.І ще одне,згадай 1917рік. В лютому відбулася по суті буржуазна революція,а вже в жовтні "рабочє-крєстянская".За аналогією подій ось-ось.
6. Боб Роб / 27 лютого 2015, 15:24
9.Мохамед
« І почалася повномасштабна громадянська війна а потім один голодомор, другий, аж поки Сталін усіх революціонерів не переколошматив і не збудував суверенну державу, »
Уууух ,аж дух перейняло.Тепер зрозуміло яким ти ідолам вклоняєшся.А я все надіявся,шо вершина твоїх молитов Ходос з його проповіддю, а й ні!Так це не той Сталін,який знищив по лагерям, та по бездарності на фронті міліони людей,не тільки революціонерів ,а й простих ,не ідейників? А не він ,часом керував країною коли з голоду померали міліони українців?Громадянську війну ти згадав,так згадай війну в Чечні,Абхазії,Грузії,Що мало?Чи згадай як твоя путіноікона мочила терористів в сортирах,разом правда з десятками невинних росіян.Що кроваві хлопчики перед очами?

9.Мохамед
« Думаю що твої родичі також воювали і відвоювали незалежність.»
Так мій дід офіцер Червоної Армії,і закінчив війну в 1945 в Чехії,був кілька разів поранений,але повертався на передову.І я збережу пам"ять і відстою його славу і честь.Й ніякі паршивці зі своїми ідеями про окупаційну червону армію не змінять моєї думки.Але й твій,Мохамеде ,путіноаллллах мені огидний. Молись далі,своєму пуаллаху.
7. Мохамед / 27 лютого 2015, 20:58
10.Боб Роб
«Тепер зрозуміло яким ти ідолам вклоняєшся.А я все надіявся,шо вершина твоїх молитов Ходос з його проповіддю, а й ні!Так це не той Сталін,який знищив по лагерям, та по бездарності на фронті міліони людей,не тільки революціонерів ,а й простих ,не ідейників? А не він ,часом керував країною коли з голоду померали міліони українців?»

На жаль тобі нычого не зрзуміло. Ніяким я ідолам не поклоняюся. Ти жертва пропаганди, як сучасної єврейської так і радянської. Ти не розібрався із післяреволюційною історією. Сталін однооосібно не керував країною, а тим більше не керував нею в 33-му. Саме на тоиу періоді і маніпулюють найбільше. Але це не так просто збагнути людині яка бездумно споживала інформацію за часі СРСР і тим більше сучасної України.
Думаю що твій дід був би іншої думки. А щодо репресі то треба аналіз робити "з калькулятором" а не з газетою. Хто кого коли садив і за що. Але це не в форматі коментів. А бажання розібратися у тебе немає бо ти просто "знаєш" те що тобі з певною ціллю вбили в голову. Ну а щодо Путіна то справа в тім що Путін сберіг РФ на відміну від наших вождів які пустили Україну в розпил. Він же не президент Укаїни. Чи свідомі думали що їм Путін Україну повинен збудувати. а він нехоче. От біда яка. Який він негідник не робить того що хочуть свідомі.
8. Мохамед / 27 лютого 2015, 21:03
Я тобі задам чудне запитання. Ти часом не знаєш яка країна найбільш зацікавлена в цілісності України і в дружніх стосунках с нею? Ану. Польша? Гондурас? Зімбабве? Чи може США? Не знаєш? А я тобі скажу що Росія. Дивно, але це так. Натомість наші вожді зробили все аби цього не було. В результаті маємо те що маємо. Твоїм Штатам глибоко наплювати на Україну і на Німеччину і на Польщу і на будт яку іншу країну. І ніяку країну вони ще до добра не привели. Жаль що ти цього не розумієш.
9. Маска / 27 лютого 2015, 21:13
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
12.Мохамед
«Ти часом не знаєш яка країна найбільш зацікавлена в цілісності України ... я тобі скажу що Росія.»
Ти ідіот???
10. Мохамед / 27 лютого 2015, 22:56
17.Маска
«и писав про зацікавленість Росіїї в цілісності України. Так чому ж тоді Крим анексувала? Чи у неї були до цього навіть натяки на офіційні претензії на півострів? А про останнє рішення ВР АРК чи референдум можеш не говорити. Навіть Кремль визнав, що мав на їх визначальний вплив.»

В Кріму база ВМФ, ти що не знаєш? От тобі і зацікавленість. Ти що забув як свідомі підняли гвалт щоб її прибрали? Мало що вони просвистіли весь свій цивільний і військовий фллот ще при Кравчуку так треба щоб і Російський туди пішов? Ясно що Путні знав плани сіоноамериканських холуїв - свідомих і ясно що він примав і прийняв певні міри. Заікнчилось ще так званою анексією. Але була ще й воля народу якому осточортіло таке життя. А не так як ти кажеш купили, заплатили. У нас тут також усіх купили. А щодо того що тільки Росії вигідна Україна як дружня держава з розвинутою єкономікою так це очевидно. Ніяким штатам ні ЕС єкономіка України не потрібна. Їм потрібна земля і ресурси. Ну це здається всі очевидно.
11. Маска / 28 лютого 2015, 00:12
18.Мохамед
«В Кріму база ВМФ, ти що не знаєш? От тобі і зацікавленість. Ти що забув як свідомі підняли гвалт щоб її прибрали? »
Право сувереннної держави вирішувати, бути чи не бути іноземній воєнній базі на своїй території, чи не так? Тим більше, база несла безпосередню загрозу суверенітету, що, в решті-решт і підтвердилося її роллю в анексії.
18.Мохамед
«Заікнчилось ще так званою анексією. »
Не так званою, а анексією, що визнав весь світ. І не тільки єврейський чи американський.
18.Мохамед
«була ще й воля народу якому осточортіло таке життя.»
Цей фактор був, але не таким великим, як його виставляє Кремль і ти разом з ним. Фактично, проросійські настрої переважали хіба що в Севастополі.
18.Мохамед
«А щодо того що тільки Росії вигідна Україна як дружня держава з розвинутою єкономікою так це очевидно. »
Про зацікавленість в Україні з непорушними кордонами ти вже не стверджуєш?
12. Маска / 28 лютого 2015, 00:32
Вічна пам"ять Борису Нємцову... Агонія безумця Путіна почалась...
13. traktorist / 28 лютого 2015, 09:06
20.Маска
«Вічна пам"ять Борису Нємцову... Агонія безумця Путіна почалась...»

Вічна пам"ять М.Чечетову...Це чия агонія?
14. Мохамед / 28 лютого 2015, 09:21
Та то Маска так хоче щоб була агонія Путіна. Насправді 5 березня Пурім і Немцова соплемінники його ж і назначили жертвою, аби Путіну влаштувати заворушку на всю РФ. Туди і українську барашню як і належить вплутали.
15. Мохамед / 28 лютого 2015, 09:24
До речі "чудеса" на цьому тижні і нас очікують. Хто зна тільки що буде, але щось буде і свідомі будуть кричати що то Путін. Мені просто цікаво все це спостерігати.
16. Маска / 28 лютого 2015, 09:50
21.traktorist
«Вічна пам"ять М.Чечетову...Це чия агонія?»
Це не агонія, а логічний кінець. Виявився слабкою ланкою того режиму. Суд земний тепер йому не грозить. Але ще є суд небесний...
17. traktorist / 28 лютого 2015, 09:52
Грохнули Нємцова,щоб підставити Путіна,тут не треба до гадалки ходити.Сценарій примітивний,як і у випадку Кучма-Гонгадзе.Ну а за ВВП,як відомо "не заржавеет",от він і відповів тією ж монетою.
18. Маска / 28 лютого 2015, 10:37
25.traktorist
«Ну а за ВВП,як відомо "не заржавеет",от він і відповів тією ж монетою.»
По-твоєму виходить, що в квартирі Чечетова сидів його вбивця і чекав команди з Москви ще до розстрілу на Кам"яному. :)))
19. Маска / 28 лютого 2015, 11:10
29.гість 999
«Та коли питали Україну про її наміри?»

Це ти вже зомсім... Це питання, пов"язанне з багатьма процесуальними рішеннями, в тому числі і конституційними. Принаймні, крім Росії, ніхто не ставить Україні вимог щодо її орієнтації.
20. Просто гість / 28 лютого 2015, 11:49
30.Маска
«Принаймні, крім Росії, ніхто не ставить Україні вимог щодо її орієнтації.»

Це ти вже "зовсім". А хто Євромайдан робив і проплачував?
21. Маска / 28 лютого 2015, 12:18
31. Просто гість
«А хто Євромайдан робив і проплачував?»
І хто ж? Крім бла-бла -- ніяких доказів. Хіба що "печенки" на ПутінТВ :)))
22. Миру Мир / 1 березня 2015, 19:20
Євромайдан це той же помаранчевий майдан такий же кидок тільки вже на крові Тоді Ющенко домовився з донецькими і нас доїли по тихому 10 років Я думаю якби влада України зараз відмовилась від євроінтеграції то настав би мир Чому МИ НЕ МОЖЕМО ПРИЄДНАТИСЬ ДО АРАБСЬКИХ ЕМІРАТІВ ТАМ НАФТИ ЗАВАлісь Чому незалежна держава Україна повинна вступати в якийсь союз європейський чи російський і із за цього між собою воювати У нас все є сало спирт хліб а нам весь час пропонують кудись їхати бо там мов є справедлий суд закон чисті вулиці лєзбіянки Он в Санжарах чисті вулиці судді вже стали справедливими в селах корови сіль лижуть так що даже і в Парижі так не лижуть Шо їм нада не пойму
23. Кобеляки / 1 березня 2015, 20:32
От деяким людям дали тут "віддушину" - пиши, мели язиком, точи ляси, випускай пар і т.д.
Як добре - сховався за пустим НІКом, поливай брудом інших, висловлюй будь-які ідеї та оцінки, включно до найбредовіших, підсолоджуй своє внутрішнє самолюбство і хизуйся сам собою...
А практичної користі від таких анонімних обговорень = 0.
24. шофер / 1 березня 2015, 20:32
Недавно назріло у мені я бажання написати порошенкові що він уплюдок, суцко, гондос, і усі відповідні мої йому побажання. Але із однією суттєвою різницею від подібних "звернень" - на самому початку повідомлення я хотів залишити йому усі свої реалні дані - П. І. Б., адресу проживання, телефон і все таке інше. Навіть запропонувати хотів що якщо мені оплатять дорогу, я обов’язково приїду і все скажу йому у вічі.

Гадаєте я блефую? Помиляєтеся.

Дубль №1:

І от я почав діяти - зареєструвався "у контакті", знайшов його офіційну сторінку, і... дуль із маком. а знаєте чому? Бо можливість писати повідомлення вимкнена!

Дубль №2:

Все пізнається у порівнянні - коли Азаров був прем’єром, ми не просто могли власне йому задати питання, більш того - повідомлення миттєво попало на його сторінку без якоїсь модерації !!! Тоді заради того аби слідкувати за його сторінкою у мене був аккаунт на Фейсбуці, котрий я видалив коли стався майдан.

пс. Якщо у когось є реєстрація на ФСБуці - погляньте чи можна писати там порошенкові повідомлення. Гадаю що врядлі, як і у контакті.
25. тарасович / 1 березня 2015, 20:34
Дивлюсь Інтер,Дебальцеве і Вуглегірськ живуть якось,а в нас проти них рай. А ЮЛЯ казочку на ніч розказує і ніжки не болять,її б корівок на ферму.
26. шофер / 1 березня 2015, 20:39
37. шофер
«Навіть запропонувати хотів що якщо мені оплатять дорогу, я обов’язково приїду і все скажу йому у вічі. »
Ручаюсь - як би він власноруч підписав розписку шо не буде притягувати мене до відповідальності, із великим задоволенням заганцелив би йому по жувальнику. Із усії дурі, скільки було би снаги, шоб аж бризги полетіли.
27. Боб Роб / 1 березня 2015, 20:44
36.Кобеляки
«А практичної користі від таких анонімних обговорень = 0»
Незгоден категорично.Користь є.По-перше,ці обговорення як вогнегасник,ну от написав шофер яка редиска наш президент,звісно той непрочитає комента,але авторові полегшає.По-друге,дізнаєшся що в світі є твої однодумці й ті що думають неправельно,ну з моєї точки зору.По-третє,інколи,дуже не часто знаходиш дещо пізнавальне.
36.Кобеляки
«поливай брудом інших»

От це не обов"язково.
28. тарасович / 1 березня 2015, 20:53
Чому банять Миру Мир,а про Петра Олексійовича тягне на розстріл і ніякої реакції.
29. Мохамед / 1 березня 2015, 21:08
41.тарасович
«За такі дописи вже пора до буцегарні.Президент-це святе,»

А це не ти часом на Майдані кгричав: "Януковичу долю Кадафі". Чи для тебе святі лише ті, хто богом обграні?
30. Кобеляки / 1 березня 2015, 22:27
43.Мохамед
«
А це не ти часом на Майдані кгричав: "Януковичу долю Кадафі". Чи для тебе святі лише ті, хто богом обграні?»

А Ви часом не троль?
Кажуть, що тролі виявляються досить легко. Платний політичний троль завчено повторює ідеологічні штампи, так звані "методички". Мало того, деякі тролі взагалі можуть сипати однаковими словами.
Ось і у вас, нехай під різними НІКами, але "пісня" виходить майже завжди одна й та сама.
31. Мохамед / 2 березня 2015, 07:54
44.Кобеляки
«А Ви часом не троль?
Кажуть, що тролі виявляються досить легко. Платний політичний троль завчено повторює ідеологічні штампи, так звані "методички". Мало того, деякі тролі взагалі можуть сипати однаковими словами.»

Та ні я не троль. Тролі це ті, що по інструкціях країну розвалили. Вони дійсно сипали однакові слова, ідеологічні штампи. Наприклад "хто не скаче той москаль" "Слава Україні! Героям Слава", хоч України вже і нема, вони кричать "Слава..." і до сьогодні. І навіть на цьому сайті.
32. шофер / 2 березня 2015, 09:20
45.Мохамед
«Вони дійсно сипали однакові слова, ідеологічні штампи. Наприклад "хто не скаче той москаль" "Слава Україні! Героям Слава"»
ай молодес... оце ти у сотку так у сотку.
Да - можу впевнено заявити, що заклик "Слава Україні" можна однозначно констатувати як однозначно ізпоганений, і від нині більшістю сприйматиметься як дурний знак. Принаймні найближчі роки. Я вже це перевірив. Щоразу при зверненні до людей цим закликом, чи при згадуванні його у розмовах, вобщем при використанні у любому форматі, у більшості людей виникає велике бажання покрити цю фразу гучним матом.
33. шофер / 2 березня 2015, 09:33
Сьогодні вночі на каналі 24 показували порошенківський маєток, та ремонти які там проводяться - доріг зокрема. Розповідали як не хто попало виграв тендер на всі ці ремонти і т.д. Зокрема був і такий порівняльний підрахунок, що грошей втрачених лише на один ремонт дороги, хватило би на 28 квартир для солдатів АТО чи біженців.
34. шофер / 2 березня 2015, 11:28
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
49.Мохамед
«Кажуть жінка вже десь виїхала. »
Давно так не сміявся ))
А до сьогодні вона жодного разу нікуди не виїзжала?
Чи колись припиняла регулярно кудись виїзжати - пофігу куди?
Точно шо кажуть ))

Вона кожен наступний день просинається із думкою про те - куди вона завтра виїде.
35. Миру Мир / 2 березня 2015, 13:45
Мемі вже позавчора принесли борг за газ 2500грн вчора прийшли сказали що треба зняти водяний лічильник і здати його на перевірку так ніби він неправильно ра хує воду Я СЬОГОДНІ ПІДУ ВИБЕРУ СОБІ ГРОБ ПОДЕШЕВШЕ А ТО МОЖУТЬ ПОДОРОЖЧАТИ ЩЕ Й НАЛОГ НА ГРОБ ПРИДУМАЮТЬ
36. Мохамед / 2 березня 2015, 13:59
52.Миру Мир
«Я СЬОГОДНІ ПІДУ ВИБЕРУ СОБІ ГРОБ ПОДЕШЕВШЕ А ТО МОЖУТЬ ПОДОРОЖЧАТИ ЩЕ Й НАЛОГ НА ГРОБ ПРИДУМАЮТЬ»

Ти не паніуй їм це на руку. Хоча купити можещ потім продасиш з вигодою.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації