Днями для вихованців Кременчуцької виховної колонії управління Державної пенітенціарної служби України провели тренінг на тему: «Я обираю життя!». Метою тренінгового заняття стало створення вихованцями моделі життя щасливої людини.
На початку заняття практичні психологи виховної колонії Наталія Чумак та Юлія Лисенко розробили з вихованцями основні правила роботи в групі та довели цілі, які потрібно досягти в результаті тренінгу. Сформували позитивний настрій на спільну роботу та створили невимушену, доброзичливу атмосферу в групі. Хлопці розповіли про власні очікування від заходу.
Вихованці говорили про те, що таке емоції та почуття, які види емоцій можна виділити, а також про те, яку роль вони відіграють у житті людини. Навчалися регулювати власні емоції. Із цікавістю хлопці ділилися своїми переживаннями, порівнювали свій внутрішній стан з іншими. Психологи надали практичні поради, як справитися з негативними емоційними станами і переживаннями. За фотографіями незнайомих людей юнаки навчалися розпізнавати їх емоційний стан. Під час індивідуальної роботи в групах юнаки зображували радість, спокій, здивування, захоплення.
Дуже переконливо звучали слова підлітків про сенс життя після переглянутого відео-роліку «Життя за дві хвилини». Кожний висловив свою думку з приводу реалізації себе відповідно до свого покликання в цьому світі.
Разом із вихованцями розглянули поняття «конфлікт», причини виникнення конфліктів та ознаки конфліктогенної поведінки. Виділили основні стилі поведінки в конфлікті та правила безконфліктної поведінки.
Учасники тренінгу обговорили причини суїциду і на практичних життєвих ситуаціях розглянули виходи із, здавалося б, безвихідних ситуацій, які призводять до суїцидів. Кожен вихованець висловив власний погляд на проблему суїциду в суспільстві.
Закінчилась зустріч на оптимістичній ноті, з вірою в те, що кожен із підлітків може внести свою часточку добра в людські стосунки. Хлопці подарували один-одному найкращі побажання, тепло свого серця, добру енергію, яка допоможе знайти вихід зі скрутних життєвих ситуацій.