9 грудня на базі Новосанжарського навчально-виховного комплексу відбулося перше засідання новоствореного районного методичного об’єднання керівників гуртків району.
Відкрили роботу семінару-практикуму начальник відділу освіти Кульчинський Олександр Володимирович та завідувач РМК Лапіна Тетяна Миколаївна, які наголосили на важливості обміну досвідом серед педагогів-майстрів та побажали плідної й успішної праці керівникам гуртків.
З метою забезпечення високого організаційного рівня змістовного дозвілля школярів у районі на сьогоднішній день у навчальних загальноосвітніх та позашкільних закладах працюють 178 гуртків, у яких задіяно 1909 дітей різного віку та 150 педагогів. У 4 школах (Шедіївська -11, Малоперещепинська -10, Пологівська - 4, Лівенська – 5) гуртки працюють на громадських засадах.
Відповідно до дитячих смаків та вподобань працюють гуртки за різними напрямами – це художньо-естетичні, декоративно-ужиткові, туристсько-краєзнавчі, фізкультурно-спортивні, еколого-натуралістичні, гуманітарні, військово-патріотичні. Вихованці засвоюють ази майстерності, набувають професійного досвіду, реалізують свої вміння в різного рівня конкурсах, змаганнях, фестивалях, здобуваючи нагороди.
Тому виникла потреба створити РМО керівників гуртків району, у якому підрозділами методичного об’єднання будуть чи ініціативні, чи творчі групи керівників гуртків за напрямами гурткової роботи.
Науково-методична проблема, над якою працюватиме РМО в цьому навчальному році - «Вплив інноваційних педагогічних технологій на формування творчої особистості».
Мета роботи: організація «живої єдності теорії й практики» як засобу для розкриття творчої особистості вихованців гуртків.
Діяльність методичного об’єднання буде спрямована на вирішення таких завдань:
- забезпечення, засвоєння використання найраціональніших методів і прийомів навчання й виховання гуртківців;
- постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;
- обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
- виявлення, пропаганда та здійснення нових підходів до організації роботи.