Одним із важливих питань, над яким постійно працюють науковці - психологи та педагоги, є розвиток дитини раннього віку.Доведено, що цей вік є надзвичайно важливим у засвоєнні дитиною мови. Це період особливо чуттєвий до мовних впливів. Якщо допитливість дитини задовольняється достатньо, то збагачується її словник досить інтенсивно. На початок третього року життя словник дитини має складати 1000 слів, у три роки – 1200 - 1500 слів.
Як забезпечити повноцінний розвиток дітей раннього віку, як змістовно, методично правильно організувати освітній процес у дошкільному закладі? Ці питання було опрацьовано на семінарі-практикумі 23 грудня 2015 року. Семінар було організовано та проведено на базі Лелюхівського ясел-садка «Колосок», де завідувач Таран Галина Олексіївна.
Учасники семінару переглянули інтегроване заняття «Повернення Краплинки до матінки Хмаринки», яке провела вихователь групи раннього віку Науменко Марина Павлівна. Також учасники семінару ознайомились зі складовими пізнавального середовища для дітей цього віку та опрацювали такі питання:
- сенсорне виховання дітей раннього віку;
- мовленнєвий розвиток дітей раннього віку;
- використання фольклору в роботі з дітьми раннього віку;
- художньо-естетичний розвиток дітей раннього віку.
При обговоренні питань учасники семінару обмінялись досвідом роботи з даного питання та отримали методичні поради щодо організації роботи з дітьми цієї вікової категорії.