Вхід | Реєстрація

Нові «зірки» на місцевій політичній сцені

Нехай із невеликим запізненням, але пробуємо підвести підсумки 2015 року і визначити його головні події й дійових осіб. Зокрема, йдеться про політиків, проекти та спортсменів року, що минув.

Якщо говорити про місцеву політику, то протягом 2015‑го у ній з’явилися дві нові «зірки» та визначилась цікава тенденція. У 2014‑му ми віддали перше місце у номінації «Політик року» колишньому новосанжарському селищному голові Андрію Реці. Ще б пак, коли ще таке було, щоб очільник невеличкого населеного пункту «стрибонув» у крісло аж цілого депутата Верховної Ради? Звичайно, Реці допоміг не лише його роками сформований імідж умілого господарника, а й аспірин та гроші «Народного Фронту». Але факт залишається фактом. Река таки зумів. Щоправда, у Верховній Раді він уже зірок із неба не хапає, законопроекти не штампує і трибуну не розхитує. Але таке часто буває. Це, як у футболі, «зірка» районного масштабу, потрапляючи в команду майстрів, частенько перетворюється у хлопчика, що м’ячі подає. Та облишимо Реку і перейдемо до «зірочок» районного масштабу 2015‑го.

 

Феномен республіканців

Справжнім відкриттям у кобеляцькій політиці в минулому році стала Українська республіканська партія. Цю досить скромну (за українськими мірками) політичну силу в масштабі держави очолює Сергій Джердж, людина для більшості українців, тим більше кобелячан, — невідома. І сама партія не є парламентською. Отже, не може розраховувати на потужних спонсорів і покровителів. За підсумками місцевих виборів, республіканці отримали у радах міського та районного рівнів 32 мандати. Вони потрапили до органів місцевого самоврядування переважно у Львівській та Івано-Франківській областях. А в таких невеличких містечках як Долина, що на Іванофранківщині, та Старий Самбір, що на Львівщині, їх представники були обрані міськими головами. Тобто, звідси можна зробити висновок: якусь потужну і системну підтримку ця партія має на Західній Україні. А ще… у Кобеляцькому районі Полтавської області. Адже республіканці отримали три мандати у Кобеляцькій районній раді. За них у районі проголосували близько 1600 виборців. І це при тому, що ще до минулого року про Українську республіканську партію на Кобеляччині мало хто знав, а в сусідніх районах вони, республіканці, навіть не наблизилися до прохідного бар’єру.

Так чому ж Микола Антонов, Олександр Ткаченко та Іван Лещенко стали депутатами від абсолютно «нерозкрученої» партії? Напевне, в їх успіху є два головні чинники. Перший — це особа місцевого лідера партії Миколи Антонова. Чоловік поставив перед собою завдання, вибрав правильну тактику, підібрав надійних партнерів і досяг успіху. Передусім, він просто щось робив, «світився» як політик, а не «плив за течією». Можна по-різному ставитися до Антонова як до особистості, але результату досягати він уміє.

Другий чинник. Якщо проаналізувати, де і хто проголосував за республіканців, то стане зрозуміло, що їх підтримали жителі Коваленківки, Солошиного, Григоро-Бригадирівки. Тобто, тих населених пунктів, де роками живуть і працюють фермери Антонов, Ткаченко, Лещенко та їх друзі. Усе просто: на партію та її успіх спрацював авторитет цих людей як господарників. І тотальної підтримки в кількох населених пунктах вистачило для перемоги на виборах у районі. Чим не приклад для інших фермерів? І важко навіть уявити, яким би грандіозним був у районі успіх однієї зовсім «нерозкрученої» партії, аби в ній об’єдналися всі потужні аграрії.

 

Олександр Другий чи…?

Іншою «зіркою» і однозначним переможцем, щоправда, в одиночному розряді, став Олександр Копелець-старший. Із рядового фермера Олександр Олександрович став міським головою Кобеляк. І це при тому, що близько десяти років Копелець не займався публічною політикою. Не можна сказати, що він на цей час зовсім відійшов у політичне небуття, але активно Олександр Олександрович «не світився». І тут раптом за кілька місяців до виборів різко активізувався. Навіть зумів змінити дві партії: спочатку нібито очоливши «Солідарність», а потім так же блискавично і раптово почав керувати «Нашим краєм». Ну та в цьому нічого дивного для української політики і партій немає. На те «підгузки» й придумали, щоб їх періодично змінювати. А період використання у кожного різний. Залежить від фізіології та інших причин.

Та як би там не було, а успіху Копелець досяг. Він особисто переміг у головних міських перегонах, випередивши здавалось «вічного» Олександра Ісипа на 27 голосів, та «завів» по три депутати у міську і районну ради. Цим самим Копелець продемонстрував усім, що у політиці нічого неможливого немає. Це, звичайно, не «подвиг» Реки, але ж і «бабла» та аспірину в «Нашого краю» трохи менше. Та й, як кажуть, ще не вечір. І апетит дуже часто з’являється саме під час споживання. У тому числі й політичної «їжі».

Сам Олександр Копелець пояснює свій успіх тим, що люди нібито «пам’ятають добро». Дуже-дуже спірне твердження. Напевне, Ісип із цим не погодиться. Та й поняття «добро» є надто абстрактним. Скажімо, що «доброго» для України в цілому і для пересічного українця зокрема зробили такі персонажі як Ляшко чи Каплін? Чи «космічний мер» Черновецький? Але ж їх обирали і обирають. За цією логікою українці мали б обрати Президентом Януковича. При його правлінні, точніше, при доларі по вісім, більшості мешканців держави Україна в матеріальному плані жилося краще. До речі, про «пам’ятають добро» ми обов’язково нагадаємо Олександру Олександровичу через кілька років, коли він вибори програє. А рано чи пізно програють усі.

Копелець, швидше за все, переміг із кількох причин. По-перше, він щось для цього робив, ведучи агітаційну роботу, створивши команду, яка на нього працювала. По-друге, його головний опонент виборами фактично не займався. А багато кобелячан відверто говорили, що проголосують ледве не за кого завгодно, але не за Ісипа. Набрид, напевне. А по-третє, і, можливо, головне, — Копелець таки має харизму. А на минулих виборах, як і завжди, українці голосували не за програми чи ідеології, а за особистостей. Тому й живуть, і житимуть погано. Та це вже інша тема.

Свою першу статтю після виборів думав назвати «Олександр Другий чи фермер із Жуків». Адже недоброзичливці Копельця ще тоді говорили: «Кобелячани в епоху нанотехнологій та 3D-принтерів вибрали собі фермера, який із комп’ютером на «ви» і на відстані». Але вирішив, що нагода для написання статті з такою назвою ще буде.

Дійсно, один Олександр змінив іншого. У російській історії Олександр Другий був великим реформатором, який передусім відмінив кріпосне право. Олександр Ісип реформи в місті проводив. Досить згадати лише одну, доведену до кінця. Мова йде про переведення багатоквартирних будинків на індивідуальну систему опалення. Кобеляки у свій час стали ледве не першим містом в Україні, де зникли недолугі і енергозатратні радянські котельні.

Чи зможе щось реформувати Копелець? Роботи у нього — непочатий край. Можна, скажімо, реформувати «Водоканал», залишивши там лише директора та бухгалтера, а всі роботи віддавши приватним підприємцям. Можна створити велику і багату об’єднану Кобеляцьку громаду. Теоретично, можна навіть «порішати» із Марком Цукербергом і перенести в Кобеляки головний офіс Фейсбука. Тоді містечко миттєво стане мільярдером (доларовим). Та це вже не політика, не вибори. Це — господарська діяльність. І чи стане Копелець «зіркою» в цих питаннях, чи залишиться фермером із Жуків, — невідомо. Між тим, питань до нього самого вже набралося достатньо. Ми вже й почали домовлятися із Олександром Олександровичем про інтерв’ю. Воно має вийти в одному із наступних номерів «ЕХО». І навіть якщо Копелець не погодиться на відверту розмову із «гострими» питаннями, ми їх у будь-якому разі задамо. Є ж й інші, крім інтерв’ю, способи подачі інформації.

P.S. Про цікаву тенденцію у райраді напишемо пізніше.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Політика


1. Читач / 6 лютого 2016, 15:10
Ехо повинне бути вдячне долі, що на арені знову появився Копелець. У свій час газета стартонула дякуючи йому,зараз буде другий ривок,бо мер щодня підкидає теми і не розуміє цього.
2. Олекса / 6 лютого 2016, 16:15
Спілкування з пресою це один з обовязків любого керівника.Роботу треба не тільки робити але й уміло показати зроблене громаді.
Цим успішно користувався Ісип О.М., а в минулому і Копилець О.О.які будучи керівниками скажемо мягко, "не відмовлявся зявився в номері".
Цю традицію успішно використовували і інші керівники( інколи можна було побачити навіть кілька фотографій керівника (2- 3 і навіть 7 в одній газеті "КОЛОС").
Згадаймо, що Брежнев, Щербицький, Моргун та інші керівники СРСР, УРСР, області чи району не дозволяли собі такого.
Шановні журналісти! Більше про інших людей (а не лише про керівників) розповідайте, про добрі ініціативи, хороші справи, які роблять життя нашого міста ,району кращим.
3. Ісай / 6 лютого 2016, 16:28
2.Олекса
« інколи можна було побачити навіть кілька фотографій керівника (2- 3 і навіть 7 в одній газеті "КОЛОС"). »

«Скромність прикрашає людину», - кажуть в народі. Але в тому ж таки народі кажуть, що наглість – друге щастя.
4. Машка / 6 лютого 2016, 16:36
Олекса, а Ви тільки фото рахуєте чи й місцеві ЗМІ читаєте? Мені особисто дуже подобається рубрика "Гість номера". Фото-свідчення відкритості керівника. Копелець зараз цим не може похвалитися. Ігнорує всіх, у т.ч. журналістів. Хіба це нормально?
5. ЧИтач / 6 лютого 2016, 16:40
2.Олекса
«
(а не лише про керівників) розповідайте, про добрі ініціативи, хороші справи, які роблять життя нашого міста ,району кращим.»

Й як просив Олексндр Другий,-цитата "а якщо десь нормально, чи діти заспівали, чи десь даже ялинку ту убрали" то щановні працівники Ехо повідомляйте нас в першу чергу.
6. Ісай / 6 лютого 2016, 17:46
Скажу відверто нам кобелячанам повезло. Був нормальний керівник міста Ісип Олександр Михайлович, обрали теж досвідчену, мудру людину Копельця Олександра Олександровича.
Керувати містом це дуже складна, а інколи, на жаль ще і не вдячна справа.
Обидва (Ісип і Копелець) мають відповідну освіту з ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ.
Обидва, як на мене, мають щире бажання щоб ми жили краще.
Наше завдання допомагати керівнику якого ми обрали, а не ставити палиці в колеса.
7. Спостережливий / 6 лютого 2016, 17:53
Якщо є правдою, оприлюднена в коментарях інформацыя про те, що міський голова Копелець оголосив війну ресурсу "ЕХО", то подразником могла бути саме ця стаття. Хоча як на мене вона не є надто вже гострою. Хоча невеличкий тролінг присутній.
Та все ж.. Якщо завтра війна, то...
То Копелець робить величезну помилку. Адже в цій війні він однозначно програє. і справа тут не лише в особистих якостях двох головних можливих суперників. Йдеться про копельця та Філоненка.Хоча й це грає роль, надто в різних вагових категоріях виступають супротивники. З одного боку людина, яка безперервно працює за фахом 20 чи 30 років і якій не звикати "воювати" із владою. З іншого - чоловік, який ніколи не займався публічною політикою, а останні 10 років вирощував зернові чи щось інше.
Але не це головне. У подібних війнах, котрі відбуваються не лише в Кобеляках завжди виграє преса. Виключення бувають, але рідко. Як правило йдеться про випадки, коли журналісти виконують замовлення і свідомо перекручують факти. або й відверто брешуть. А у того на кого вони нападають зразкова репутація і велика підтримка у суспільстві.
В даному випадку у міського голови намає ні того, ні іншого.
А в "ЕХО" є ще й відеоряд. А це ще впливовіше аніж інформація викладена на папері.
Останнім кого газета різко критикувала був голова РДА Іван Терновий. Але й було за що. Але Іван Костянтинович потрібно віддати йому належне не оголошував війни пресі.
Так що не заздрю я Копельцю, якщо він дійсно зібрався воювати.
Якось так.
8. 1 гість / 6 лютого 2016, 18:28
Копелець війну зі снігом-програв, зі сміттям-програє(поки що), про якийсь благоустрій ще й не "пахне", собак на вулицях,як саранчі в степу, а він -ані "мур-мур"! Поки що 4/0, не на користь мера! Та чи довго терпітиме громада ?..
9. светка / 6 лютого 2016, 18:45
Шановні ну що ви доколупались до Копильця, чоловік у керма тільки третій місяць, та ще й стихія підвернулась найого долю. Дайте йому реабілітуватись. Одного я як житель Кобеляк боюсь, що влітку буду без води, бо без води і динозаври вимерли.
10. Архімандрит / 6 лютого 2016, 18:55
7.Спостережливий
«У подібних війнах, котрі відбуваються не лише в Кобеляках завжди виграє преса. »

Не преса а ті, хто контролює пресу. Висновок - якщо Копелець не хоче "загинути" треба відкрити свою газету.
11. Спостережливий / 6 лютого 2016, 19:35
10.Архімандрит
« Висновок - якщо Копелець не хоче "загинути" треба відкрити свою газету»

До відома Архімандрита. В Україні вступив у дію закон про роздержавлення ЗМІ. Він стосується і комунальних газет. Крім того, відкрити свою газету і утримувати її є досить дорогим задоволенням. Це що звільнять ще вісім слюсарів із "Водоканалу"?
12. Волк / 6 лютого 2016, 19:35
Перший блин у Санича комом. Далі побачим.Одне радуе що він не красуется на першіх сторінках як Таміла чи папередніки.А время у Санича ще багато зробить добрих справ. Побачимо.
13. Масон Вазон / 6 лютого 2016, 19:45
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
10.Архімандрит
«Не преса а ті, хто контролює пресу. Висновок - якщо Копелець не хоче "загинути" треба відкрити свою газету.»

О, кобівський сморід знову чути. Валєрка-дебіл, ти вже в архімандрити подався? А якже біблейська окупація всього світу?
Ти вже дебіл і до "Ехо" добрався. А хто там жид Філон, Діденко чи Попович? Валєрка, а ти редахтіром до кобельця підеш і будеш свою ахінею про світову змову писати. Жду газетки Валєрка. Думаю 95-й квартал куритиме в сторонці.
14. Авдотья / 6 лютого 2016, 20:07
15. Авдотья / 6 лютого 2016, 20:08
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Масон -ти не розумний чоловік.Пишу так , бо дебіл став ненормативним словом
16. Авдотья / 6 лютого 2016, 20:09
Масон - ти редиска
17. Авдотья / 6 лютого 2016, 20:10
Написапа так , бо іначе ненормативна лексика
18. Авдотья / 6 лютого 2016, 20:12
А взагалі , що це за зірки , коли за них проголосували менше 10% виборців.Просто звёзди
19. василь / 6 лютого 2016, 20:29
Показником роботи Копельця буде його діяльність від якої погіршуватиметься чи покращуватиметься життя і робота кожного кобеляцького мешканця чи підприємця. Тому розповіді Ісипа про те, що прийшов колгоспник після якого його кобелячани будуть просити повернутися на посаду недоречні. Просто можливо кобелячани ладні були міняти його аби на кого, бо так багатьом насолив що далі нікуди, а можливо й інші причини яких ми не знаєм. У нас у Бутенках балакають що наш голова взяв на роботу вашого секретаря і возьме й його. Так шо без роботи вони не будуть.
20. Фігурант / 6 лютого 2016, 21:04
Якщо міський голова за свою каденцію вирішить проблему утилізаціі сміття то тільки за це буде заслуговувати на пам’ятник.Досить патякати про показники роботи Копельця , а давайте конкретні пропозиціі про шляхи вирішення прблем громади.
21. Непонятливий / 6 лютого 2016, 21:12
"перенести в Кобеляки головний офіс Фейсбука. Тоді містечко миттєво стане мільярдером (доларовим)". Що, знову Нью Васюки вимальовуються?
22. Юрій / 6 лютого 2016, 21:17
20.Фігурант
«Якщо міський голова за свою каденцію вирішить проблему утилізаціі сміття то тільки за це буде заслуговувати на пам’ятник.»

Та ні не за це памятники треба ставити.Якщо Копилець приведе сюди інвестора ,який би збудував би якесь підприємство, і яке приносило великі податки та робочі міста.А за гроші можна зробити все,і сміття,і дороги,і інфраструктуру міста,і все інше.тоді можна й памятник поставити,хоча він собі вже їх понаставляв по вул. Шевченка,коли керував РДА,А тепер всі перечіпаються через них.
23. джумшуд / 6 лютого 2016, 21:17
Кохайтися,и будет клас.
24. Архімандрит / 6 лютого 2016, 21:25
11.Спостережливий
«
До відома Архімандрита. В Україні вступив у дію закон про роздержавлення ЗМІ. Він стосується і комунальних газет.»

Ну, вже ж про це тут писали. Писали й про те, що той закон спрямований на повне позюавлення українців своїх ЗМІ. Тепер будуть усі ЗМІ кортролюватися бенями. Все по плану.
11.Спостережливий
«Крім того, відкрити свою газету і утримувати її є досить дорогим задоволенням.»
Ну, а іншого способу утриматися при владі немає. Навіщо далеко ходити, он у нас засобами масової інформації президента "завалили". Та й в усьому світі так. Хто контролює ЗМІ той і править бал. І як же це воно так виходить, що громада утимувати газету не може, бо дорого, а Беня чи Моня може, йому не дорого, більше того - вигідно. Розтолкуйте, як це воно так по українські логіці виходить?
25. доктор Менгелле / 6 лютого 2016, 21:46
Дмитро Ярош заявив про наміри стати наступним президентом Держави.
26. Буржуй / 6 лютого 2016, 21:50
22.Юрій
«Якщо Копилець приведе сюди інвестора ,який би збудував би якесь підприємство, і яке приносило великі податки та робочі міста.А за гроші можна зробити все,»

Мудрі речі. Тільки яке це підприємство може приности великі податки. Ану назвіть таке. Зараз податки, вірніше, доходи, може приносити тільки зброя і наркота. Все інше у українців виходить збитковим. Вода он збиткова. Земля збиткова. Молокозавод розібрали, бо збитковий. Цукровий завод збитковий. Так що тут ні Копелець ні хто інший дур.ням не допоможе.
27. Колядник / 6 лютого 2016, 22:46
Люди добрі я пропоную обговорити перейменування вулиць нашого міста.
28. Лейба / 7 лютого 2016, 03:12
24.Архімандрит
«Тепер будуть усі ЗМІ кортролюватися бенями. »
29. Лейба / 7 лютого 2016, 03:13
Вони (ЗМІ) і зараз контрролюються шанованими людьми
30. Асісяй / 7 лютого 2016, 06:57
26.Буржуй
« Все інше у українців виходить збитковим. »

Тому що влада збиткова... Як попередня - проросійська так і нинішня - жидомасонська... Дуже сумно
31. Кунівка / 7 лютого 2016, 07:02
22.Юрій
«тоді можна й памятник поставити»

В коментах хтось вже пропонував йому пам"ятник поставити - на перспективу, в бутсах і з футбольним м"ячем в колі його коханок та бувших дружин
32. Лтава / 7 лютого 2016, 09:00

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
33. Масон Вазон / 7 лютого 2016, 09:05
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
24.Архімандрит
«. І як же це воно так виходить, що громада утимувати газету не може, бо дорого, а Беня чи Моня може, йому не дорого, більше того - вигідно. Розтолкуйте, як це воно так по українські логіці виходить?»

Пишу не для Валєрки-дебіла, його звихнуті мізки вже й Чигрин не вправить. Пишу для людей, які можуть думати й аналізувати, але не все знають, отже й розуміють.
Утримувати газету може й громада. Тільки тоді бюджетні гроші, тобто із сплачених мною податків, без мого на те дозволу підуть на утримання газети, в якій будуть прославляти Копельця чи ще якогось телепня. А на утримання таких газет, як "ЕХО" витрачаються гроші або тих хто газету купляє, або рекламодавців.І робиться це добровільно. Хочу куплю газету,хочу - ні.А коли влада за мої грошідотує газету в якій тільки те й роблять що її вихваляють - це погано.
Валєрці -дебілу цього звичайно не зрозуміти. Це надто складно для мозку звихнутому кобом і дотою.
34. Архімандрит / 7 лютого 2016, 09:34
33.Масон Вазон
«Утримувати газету може й громада. Тільки тоді бюджетні гроші, тобто із сплачених мною податків, без мого на те дозволу підуть на утримання газети, в якій будуть прославляти Копельця чи ще якогось телепня»

Напрочуд здраві мислі посіщають інколи і масонів і вазонів. Приблизно вірно він люде добрі пише, тільки лукавить, або, по простому, дурить вас. З таким самим успіхом можна стверджувати, що тариф, наприклад, на воду підняли без його дозволу. Його, мого, вашого дозволу в "читстому" вигляді тупо не може бути. Дозвіл дають від вашого імені пришелепуваті депутати, яких ви обираєте. Такий механізм згідно закону. Ну ще можна проводити слухання і навіть референдум якого у нас ніхто ніколи не проводим бо "немає механізму". За 25 років не зробили. А коли треба прийняти сепарський закон про мову для розколу країни вони в одну ніч можуть прийняти. Відволікся. Тобто, якщо депутати виділять бюджетні кошти на заснування газети, то це буде рахуватися як з вашого дозволу. Крім того, на газеті можна гроші заробляти. Ну, Попович же заробляє. Виходить, що в міськраді дурніші, якщо не можуть зробити цікавішу газету і не тратити гроші, а навпаки, заробляти до бюджету. В чім різниця? Немає кореспондентів? Так "купіть" Філоненка чи Паршевлюка. От усі релігійні і церковні ордена газети випускають, бо без ЗМІ няік не вижевеш. А те, що газета буде вихваляти владу, то свою у кожного голова є для порівняння написаного наприклад в Ехо. Якщо редакція такої газети буде пишелепувата і вихвалітиме владу, то газету купувати не будуть і дивись тираж Ехо вони тим самим піднімуть. Конкуренція в дії. От десь пиблизно так. Вазон тут вам напише, що газету навяжуть як Колос усім установам. Може й таке бути, але то вже інші історія.
35. Архімандрит / 7 лютого 2016, 09:37
29.Лейба
«Вони (ЗМІ) і зараз контрролюються шанованими людьми»

Список "контролерів" в студію. Дуже цікаво, хто Ехо контролює.
36. читач ЕХО / 7 лютого 2016, 10:13
26.Буржуй
«
Мудрі речі. Тільки яке це підприємство може приности великі податки. Ану назвіть таке. Зараз податки, вірніше, доходи, може приносити тільки зброя і наркота. Все інше у українців виходить збитковим. Вода он збиткова. Земля збиткова. Молокозавод розібрали, бо збитковий. Цукровий завод збитковий. Так що тут ні Копелець ні хто інший дур.ням не допоможе.»

Хай Копилець зробить те чого не зробив Ісип - приведе інвесторів з м. Зінген побратима Кобеляк, партнерськими відносинами з яким і поездками до нього дуже полюбляють хвалитися представники місцевой еліти.Хоча реальних результатів від тієй дружби не видко й досі, крім гуманітарних подачок німців, за які повинно бути тільки соромно нам.
37. Місцевий / 7 лютого 2016, 10:19
Жалко мені вас: є правило жовтоі преси:кинути інформацію як кістку голодним собакам і обсмокнуйте. От і ви смокчете з усіх сторін, а результату нуль. Не звертайте уваги на умніків, Сан Санич!Удачі Вам!
38. Ревизор / 7 лютого 2016, 11:52
37.Місцевий
«с: є правило жовтоі преси:кинути інформацію як кістку голодним собакам і обсмокнуйте. От і ви смокчете з усіх сторін, а результату нуль. Не звертайте уваги на умніків, Сан Санич!Удачі Вам!»

Коли уже оприлюднять резульати аудиту дільності поперєдніка на должності мера Кобеляк ? Чи чесно гроші і землю громади роздавав з депутатами ?
39. Ігорьок / 7 лютого 2016, 12:05
38.Ревизор
«
Коли уже оприлюднять резульати аудиту дільності поперєдніка на должності мера Кобеляк ? Чи чесно гроші і землю громади роздавав з депутатами ?»

ЕХО своіх нє здайот!
40. Трампампам / 7 лютого 2016, 16:31
По Кобеляках гуляє фішка. Копелець оголоссив першу хвилю мобілізації на війну із ЕХо. Желающі откосить можуть відкупитися 100 квадратами плитки.
А ввобще чуваку шо робити нє фіг чи других проблем немає.
41. Спостережливий / 7 лютого 2016, 16:34
38.Ревизор
«Коли уже оприлюднять резульати аудиту дільності поперєдніка на должності мера Кобеляк ? Чи чесно гроші і землю громади роздавав з депутатами ?»

Хороша думка. от тільки це питання не до газети, а до Копельця. Саме він може ініцюювати проведення аудиту. І оприлюднити його результати. Але чомусь не робить цього. А приводи у нього є. Це і кримінальеа справа щодо Водоканалу. Є й інші справи наскільки мені відомо.
42. петлюівець / 7 лютого 2016, 18:22
41.Спостережливий
«Але чомусь не робить цього»

і не зробить--бо і в ньго будуть ті ж проблеми.....
43. Спостережливий / 7 лютого 2016, 18:39
42.петлюівець
«і не зробить--бо і в ньго будуть ті ж проблеми.»

Ви знаєте, чомусь і я так думаю.
44. Буржуй / 7 лютого 2016, 19:49
36.читач ЕХО
«Хай Копилець зробить те чого не зробив Ісип - приведе інвесторів з м. Зінген побратима Кобеляк, партнерськими відносинами з яким і поездками до нього дуже полюбляють хвалитися представники місцевой еліти»

Краще, якби Копелець туди зовсім не їздив. Толку із того Зінгена для громади ніякої не було і не буде. Ну там може якісь жидомасонські справи і вирішувалися, але то їхні справи. Колись ще вилазила інфо про амфітамінчик з гуманітаркою.
45. Буржуй / 7 лютого 2016, 19:52
41.Спостережливий
«Хороша думка. от тільки це питання не до газети, а до Копельця. Саме він може ініцюювати проведення аудиту. І оприлюднити його результати. Але чомусь не робить цього»

Оце серйозне питання. Тут і в мене претензії до Копельця. Але й мені здається, що він цього не зробить, бо буде йому те що Януковичу. Дуже вже все серйозно заплутано. Це можна буде зробити лише тоді, коли в країні зявиться справжня народна влада. А такого мабуть ніколи в цій країні не буде.
46. Місцевий / 7 лютого 2016, 19:56
Краще, якби Копелець туди зовсім не їздив. Буржуй, та Копелець і іздив
з Зінченко в Зінген. Забув?
47. Голуб / 7 лютого 2016, 23:56
12.Волк
« красуется на першіх сторінках як Таміла»
48. Голуб / 7 лютого 2016, 23:57
Гарна жінка
49. Лейба / 8 лютого 2016, 00:02
25.доктор Менгелле
«Дмитро Ярош заявив про наміри стати наступним президентом Держави.»

Якби Президенти несли відповілальність своїм майном , а то й життям то не лізли б так у начальство.
50. Гершель / 8 лютого 2016, 08:22
49.Лейба
«Якби Президенти несли відповілальність своїм майном , а то й життям то не лізли б так у начальство.»

Лейба, ти впять тупиш. Народ не пазорь. Несуть вони відповідальність. Хіба Янукович не поніс? А Каддафі, а Мілошевич, а Хусейн, навіть Кенеді і іже з ним...
51. Масон Вазон / 8 лютого 2016, 10:22
34.Архімандрит
«Його, мого, вашого дозволу в "читстому" вигляді тупо не може бути»

34.Архімандрит
« Дозвіл дають від вашого імені пришелепуваті депутати»

34.Архімандрит
« Так "купіть" Філоненка чи Паршевлюка»

Обана, нарешті можу із тобою погодитись, тому що пишеш безсумнівні речі. Хоча із приводу "покупки" журналістів є питаннячко. Якого фіга потрібно витрачати ще якусь сотню другу тисяч бюджетних грошей в рік ( а за менше, враховуючи зарплату, відрахування та інші витрати ніхто на Копельця робити не буде), замість того, щоб віддати ці гроші на дотацію "Водоканалу". І не підвищувати тариф.
52. Архімандрит / 8 лютого 2016, 11:03
51.Масон Вазон
«
Обана, нарешті можу із тобою погодитись, тому що пишеш безсумнівні речі.»

Коли ти пишеш безсумнівні речі, то і я з тобою погоджуюсь.
51.Масон Вазон
«Якого фіга потрібно витрачати ще якусь сотню другу тисяч бюджетних грошей в рік ( а за менше, враховуючи зарплату, відрахування та інші витрати ніхто на Копельця робити не буде), замість того, щоб віддати ці гроші на дотацію "Водоканалу". І не підвищувати тариф.»

Ну, то ж, як варіант. Можна і не віддвати. До речі, ти ж мовчиш про те, що можна на газету нічого і не віддавати, а на ній заробляти, як це Попович і робить. А на дотацію можна також виділити кошти і це буде в рамках закону. Але.... перед тим, як щось дотувати тариф все таки треба обгрунтувати і оприлюднити.
53. Масон Вазон / 8 лютого 2016, 11:20
52.Архімандрит
«Але.... перед тим, як щось дотувати тариф все таки треба обгрунтувати і оприлюднити.»

Та йо-майо! Знову погоджуюсь, дивись і спойомся. От тільки нова "маладая каманда" чомусь не поспішає оприлюднювати тариф. А могла б зробити це давно.
А щодо заробляння на газеті...Нова нерозкручена комунальна газета не може цього зробити апріорі. Для цього необхідні величезні затрати. Не є фахівцем у цьому бізнесі, але від знаючих людей чув, що для початку при сьогоднішніх цінах потрібен мільйон у рік. Обладнання, зарплата. приміщення і так далі. І це при тому що затрати можуть не відбитися.
Кобеляцький бюджет такого не потягне. Ну хіба мер із власного гаманця буде платити.
54. лікарь / 8 лютого 2016, 11:41
Чому ж Реку облишемо,хоч він і мячі подає,але думки не полишає на новий строк обратись,якщо будуть позачергові вибори, і мабуть уже подумує в яку з чиєю допомогою вскочити в нову політичну партію.А може знову до Юлі?
55. Архімандрит / 8 лютого 2016, 13:55
53.Масон Вазон
«Та йо-майо! Знову погоджуюсь, дивись і спойомся.»

Отож, якби ми всі в одну дуду дули, то може б щось і зрушилося з місця. Ти ж ваш лозунг знаеш; "Один за всех и все за одного", або "В единстве сила", - таке здається десь на Швейцарському чи то прапорі чи іншому сиволі написано.
53.Масон Вазон
«От тільки нова "маладая каманда" чомусь не поспішає оприлюднювати тариф. А могла б зробити це давно.»

А при чому тут "Маладая каманда"? Мабуть, то Іван Іванович повинен його оприлюднити, а він його навіть виконкому ще не надав. А по газеті ти пустився в талмудистику. А як же Попович розкрутився? Чи йому хтось дав той мільйон? Чи може то Ісип своєю "Панорамою" його розкрутив, тобто бюджетною газетою. Ти вже забув, що в міськраді своя газета була, поки Ісип у ній потребу відчував.
56. Масон Вазон / 8 лютого 2016, 14:50
55.Архімандрит
«
А при чому тут "Маладая каманда"? Мабуть, то Іван Іванович повинен його оприлюднити, а він його навіть виконкому ще не надав. А по газеті ти пустився в талмудистику. »

Ууупс! А тут неувязочка. ПЕредивись уважно "ехівський" сюжет про виконком Особливо із 4.13 по 4,12. І на початку коли бухгалтериця доповідає.Там все зрозуміло. Розрахунок наданий і прочитаний. А потім утаємничений.Класна таки штука відео.
Щодо Поповича. Мой юний друг, перечитай ще раз мій комент. Лімон вказаний у цінах на сьогодні. Тоді, думаю,було набагато менше. Це раз. А по-друге, рахувати чужі гроші, крім бюджетних - справа лузерів.
57. антифашист / 8 лютого 2016, 18:20
44.Буржуй
«Краще, якби Копелець туди зовсім не їздив.»

Хай лучче він туди,чим вони сюди,а то як німці приїзжали в Дашківку,то дали 200 євриків на "стіралку" в садік,а водяри з жратвою вгилили на 300.Хіба побратими так роблять?
58. Архімандрит / 8 лютого 2016, 18:31
56.Масон Вазон
«Ууупс! А тут неувязочка. ПЕредивись уважно "ехівський" сюжет про виконком Особливо із 4.13 по 4,12. І на початку коли бухгалтериця доповідає.Там все зрозуміло. Розрахунок наданий і прочитаний.»

Передивися. З трудом щось можна зрозуміти. А от, якби ти свій єнтузіазм направив не на прерікання, а на встановлення істини, то було б більше користі. Є закон про житлокомунальні послуги. Почитай. Пишу не стільки для тебе, як для наріду. До цих послуг відноситься і водопостачання. Найприкольніше в ньому ось це: "Розділ VII
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТАРИФОУТВОРЕННЯ ТА ОПЛАТИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Стаття 30
7) гарантії соціального захисту населення при оплаті за житлово-комунальні послуги та випередження зростання доходів населення над зростанням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги;" Повторю великими буквами: "ВИПЕРЕДЖЕННЯ ЗРОСТАННЯ ДОХОДІВ НАСЕЛЕННЯ НАД ЗРОСТАННЯМ ЦІН/ТАРИФІВ...". Знаю, що туго багатьом доходить, але перечитуйте доки не завчите. Із цього слідує, що затвердження збільшення тарифу у нашому випадку є порушенням ОСНОВНОГО ПРИНЦИПУ тарифоутворення. Далі можна нічого і не читати.
59. Архімандрит / 8 лютого 2016, 18:39
Продовження лікбезу.
До основних принципів тарифоутворення відноситься і: "відповідності рівня цін/тарифів розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво;
4) відкритості, доступності та прозорості структури цін/тарифів для споживачів та суспільства;" Повторю для особливо упоротих великим буквами: "ДОСТУПНОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ ЦІН/ТАРИФІВ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ І СУСПІЛЬСТВА", а не лише для членів виконкому. Для тих, хто не знає, як довести до суспільства необхідну інформацію і для тих, хто вважає, мабуть так як і ти, що якщо споживачу дуже хочеться щось узнати, то він повинен піти в Водоканал і там запитати, там записали: "Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб’єкта господарювання (за наявності), за необхідності, та шляхом розміщення на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.
2.6. Способи доведення до відома споживачів інформації не обмежуються тими, що передбачені цим Порядком."
60. Архімандрит / 8 лютого 2016, 18:44
57.антифашист
«Хай лучче він туди,чим вони сюди,а то як німці приїзжали в Дашківку,то дали 200 євриків на "стіралку" в садік,а водяри з жратвою вгилили на 300.Хіба побратими так роблять?»

Бач, потроху цікава правда вилазить. Хай ні наші туди, ні вони сюди не іздять. До тих пір аж поки Степанові внуки нах.. не виїдуть.
61. Петлюрівець / 8 лютого 2016, 19:12
57.антифашист
«
Хай лучче він туди,чим вони сюди,а то як німці приїзжали в Дашківку,то дали 200 євриків на "стіралку" в садік,а водяри з жратвою вгилили на 300.Хіба побратими так роблять?»

Антифашист,ти краще напиши скільки випивали і зжирали побратими з Белгородщини Росіі і що подарили для біличан ?А тепер вони убивають наших солдатів на Донбасі .
62. антифашист / 8 лютого 2016, 19:39
61.Петлюрівець
«Антифашист,ти краще напиши скільки випивали і зжирали побратими з Белгородщини Росіі »

Я такої статистики не веду,воно мені ні до чого.
61.Петлюрівець
«А тепер вони убивають наших солдатів на Донбасі .»

Можливо,я там не був,а вірити телевізору я не звик,але якщо це так, то мені дуже жаль.Одне можу сказати точно,що росіяни не вбили нікого з моєї родини,а ось німці одного діда вбили,другого поранили,тітку вивезли в концтабір до Німеччини,звідки вона вже не повернулася.Отакі діла.
63. Левко / 8 лютого 2016, 19:40
61.Петлюрівець
« краще напиши скільки випивали і зжирали побратими з Белгородщини Росіі і що подарили для біличан ?А тепер вони убивають наших солдатів на Донбасі »

Ваших там ще нікого не вбили. Там вбивають українці українців, яких стравили ваші керманичі нашої країни і які на цьому заробляють. А щодо Белгородських "побратимів", так вони знову таки зовсім не росіяни, як ти тут намагаєшся препіднести а ваші.
64. Мойша / 11 лютого 2016, 10:58
А як вам рейд копельця по школах? повислухував пробеми,наболіле і всіх напрвив в Адміністрацію. Там вам поможуть,там вам не додали,оце вони повинні,оце вимагайте.....Який турботливий,як за педагогів і учнів переживає (в кавичках)Мудро.Це в нього класно получається - на когось стрілки перевести,когось підставити. Ой,щось гниленьким запахло
65. Голопупенко / 11 лютого 2016, 12:50
64.Мойша
«А як вам рейд копельця по школах? повислухував пробеми,наболіле і всіх напрвив в Адміністрацію.»

Мойша, все вєрно. Ваші ж взялися нарід до цінностей привести. Їх представниками в районі є РДА. Не Копелець же обіцяв Європу, дармові вареники і учительську зарплату в 3 тис єврів.
66. Дімон / 12 лютого 2016, 14:57
Які вже там "зірки"? Та вони даже в "зірочки" не годяться, одна "космічна пилюка".
67. Проня / 16 лютого 2016, 20:50
Коли вже поміняють такий підгузок як Філоненко тошно вже читати чухай уже мячі подавати більше толку буде
68. Максим Кармелюк / 16 лютого 2016, 21:23
Щойно дивився телевізор, як РЕКА підтримував Яценюка. Люди на вулиці біля Верховної Ради ( і в Кобеляцькій районній та Полтавській обласній радах) вимагають відставки, а Река обома руками і ногами за Премєра Арсенія. Тримається як вош кожуха депутатського крісла.Нікому прості люди люди не потрібні. Ще Ленін казав,що потрібно на речі дивитися з класових позицій.
А інтереси простих трударів у Верховній Раді ніхто не представляє. А нинішні можновладці промотують все,що напрацьоване людьми протягом багатьох поколінь.
Немає відтворення ні робочої сили, ні засобів виробництва. Зато ворюги, пройди, невігласи, профани та інші всілякі суспільні буряни поперли вгору, позаймали всі керівні крісла.
69. Гонта / 16 лютого 2016, 21:54
68.Максим Кармелюк
«Щойно дивився телевізор, як РЕКА підтримував Яценюка.»

Ну й що за дивина. Река йшов від Яценюка, хіба з цього хтось робив секрет? Він що повинен Симоненка чи Вітренчиху підтримувати? Ну блін дайотє. Ще на позатих виборах Река Яйценюка піарив усі Санжари були в плакатах "Фронту змін". Нарешті, слава богу, змін таки діждалися.
70. Філософ / 17 лютого 2016, 05:02
68.Максим Кармелюк
« Ще Ленін казав,що потрібно на речі дивитися з класових позицій.»

І що В.І. видивився?Поміняв морду Романових на морду Ульянових!У нашому суспільстві не має класів,тільки прошарки.
68.Максим Кармелюк
« Люди на вулиці біля Верховної Ради ( і в Кобеляцькій районній та Полтавській обласній радах) вимагають відставки»
Звикли що для того щоб заспокоїтись потрібно посадити стрєлочніка.Непереживайте зіллють Кулювлоб найближчим часом,а президент з ВР сформують інший уряд,думаю ще гірший.За ситуацію в країні повинні відповідати всі гілки влади,президент,ВР,прем"єр.А що ми бачимо?Навішали на Сєню всі "косяки",навіть обороноздатність-ісконно президентський сектор впливу.А оті йоб..ті закони про декомунізацію,про об"єднання селищ в одне село і т.д.,теж Яценюкова робота?Мені ця схожа ситуація на те,що зіпхають з плота в річку одного й усе добре,крокодили ситі,плот швидше попливе.
69.Гонта
«Ну й що за дивина. Река йшов від Яценюка, хіба з цього хтось робив секрет?»

Не робив.Віддати должне,Река ніколи не кривив душею,і навіть в часи "абсолютної влади донєцкіх" виступав відкрито в підтримку Яйценюка.Більшість популярних зараз "народних активістів" сиділи в своїх норах як миші.Да він помилився,хоча думаю цього не визнає,але він не зісця..в.Більшість соратників Яйценюка відвернулись від нього не тому,що прислухались думки народу,а тому,що напудили в штани.
71. Пролетарій / 17 лютого 2016, 06:41
70.Філософ
«
І що В.І. видивився?Поміняв морду Романових на морду Ульянових!У нашому суспільстві не має класів,тільки прошарки.»

Володимир Ленін сам собі памятники не ставив, з себе ідола не робив. Діяв як умів, як розумів. Згадаймо хоча б НЕП.... А щодо класів? То чому немає? Є. Клас експлуататорів- ворюг , та клас обікрадених, обездолених людей. Я не кажу про підприємців їх немає. Бо підприємці можуть бути тільки в ринковому суспільстві. А у нас державна монополія змінилася на приватну монополію олігархів на засоби виробництва. . А злочинні угрупування з інших країн сприяють місцевим пройдисвітам знищенню України як держави
72. Самотерапевт / 17 лютого 2016, 08:29
69.Гонта
«Нарешті, слава богу, змін таки діждалися.»

Назви хоч якісь зміни, що привели до суспільного, економічного, духовного, міжнародного, політичного... покращення.
73. Гонта / 17 лютого 2016, 08:48
72.Самотерапевт
«Назви хоч якісь зміни, що привели до суспільного, економічного, духовного, міжнародного, політичного... покращення.»

Ти що тормозиш? Вже самі найупоротіші починають бачити зміни. Ну, наприклад, те що на поверхні - був газ по 1 грн, став по 7 грн. Цигарки Пріма без фільтру були по 3 грн, зараз по 11, ну сам навибирай прикладів, не грузи мене. Про міжнародне я взагалі мовчу. Україну вже весь світ, як тут люблять розпинатися свідомі, інакше як примаханими не рахують.
74. Антон / 17 лютого 2016, 23:12
71.Пролетарій
«Володимир Ленін сам собі памятники не ставив, з себе ідола не робив. Діяв як умів, як розумів. Згадаймо хоча б НЕП...»

Почитайте мемуари людей що оточували Леніна, навіть з радянською цензурою там багато цікавого поміж рядків - любив розкішно жити, улюблена машина роллс-ройси з автопарку царя ... А НЕП краще і не згадувати - яскравий приклад того як модель ленінської комуністичної економіки не витримала зіткнення з реальністю і довелось екстренно вводити НЕП (тобто ринкову економіку). Скільки років СССР повертався на рівень розвитку царської росії. Ви хоч там, Брежнева з його роками застою при високій ціні на нафту згадуйте, а не "досягненнями" Леніна, Сталіна, Хрущова пишайтесь.
75. Анархіст / 18 лютого 2016, 14:07
Адміністратори сайту Ехо відмініть заборону на доступ до сайту Петлюрівцю ! Хай живе свобода Слова і демократія !
76. петлюрівець / 18 лютого 2016, 14:30
А що, йому доступ заборонено?
77. петлюрівець / 18 лютого 2016, 14:31
Вони що Петлюрівець, що Валєра одно всяку фігню чешуть, тільки протилежну один-одному. А фігня в голові що у одного, що у другого
78. степан / 18 лютого 2016, 14:48
74.Антон
«Почитайте мемуари людей що оточували Леніна, навіть з радянською цензурою там багато цікавого поміж рядків - любив розкішно жити, улюблена машина роллс-ройси з автопарку цар»

А чиї мемуари читати , твої чи петлюрівця , чи може Володимира Чернявського , або Потетія?Ви надаєте поради , а сам що небудь читав? Я не прибічник Леніна і засуджую те , що знього робили ідола , але це дійсно була видатна людина і нинішнім критикам і політикам дуже і дуже далеко до нього.От Ви критикуєте , на ТВ почули ,що він КАТ українців , а чи хоч одну його працю прочитав до кінця , якщо да , то назвіть?Тепер скажіть , чи не кати довели зараз Україну до такого стану ? Який розвиток Ви бачите зараз , чи не років 50-60 назад , а саме після воєнний період?
79. Анархіст / 18 лютого 2016, 17:00
петлюрівець : А що, йому доступ заборонено
Так казав Ліберал, що доступ на сайт ЕХО з компа Петлюрівця адміном заборонено з 13.02.2016 року.Отака то свобода слова по кобеляцькому.Треба перечитати всі коментарі Петлюрівця , чим він не вгодив антисемітам і путінцям ?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації