Вхід | Реєстрація

Якого вам ще хазяїна?

Ця редакційна написана, можливо, не для всіх. Точніше, не всі зрозуміють її зміст. А зрозумівши, адекватно відреагують. Але то справа кожного, просто читати і споживати інформацію чи, подумавши, почати діяти.

Недавно прямо на вулиці розмовляв із жінкою, яка живе в Кобеляках. Говорили про створення нової об’єднаної громади і про майбутні вибори, які після цього відбудуться. Жінка, як це прийнято у середовищі звичайних обивателів, почала жваво цікавитися прізвищами майбутніх кандидатів на головну в місті посаду. І висловила своє побажання. Воно звучало приблизно так:

— Ну, обов’язково потрібно, щоб це хазяїн був (була).

Таке уявлення людей про потенційного керівника органу місцевого самоврядування, на жаль, є досить типовим. До речі, і не лише органу місцевого самоврядування. Зізнаюсь, що чув таку фразу не від одного десятка людей. Зізнаюся, що, почувши подібні побажання, стискаю зуби, аби матом не висловити свої емоції.

Якого вам хазяїна потрібно, люди добрі? Ви що, свійська худоба? Саме свійська, адже у дикій природі тварини тисячоліттями живуть без хазяїна.

Не матюкаюся лише тому, що розумію: цей світ і люди у ньому не змінилися із біблейських часів. Для більшості людей дійсно потрібен хазяїн, господар, сюзерен, який буде керувати і вирішувати для васалів ті чи інші питання. Так було, є і, напевне, буде завжди. А в разі, якщо людство раптово досягне такого рівня самосвідомості кожного гомо сапієнс, що потреба у хазяїнах відпаде, то миттєво припиняться всі війни і зникнуть кордони й держави. Та навряд чи таке відбудеться за нашого із вами віку. Тобто, більшість чекатиме, щоб їх проблеми вирішував хтось інший, а з цим — вказував напрямок, учив, наставляв, приймав рішення.

Але ж у всі часи і у всіх народів є й меншість. Меншість, яка в силу власного розвитку не потребує хазяїнів-господарів, не відчуває себе васалом і здатна обійтися без того, аби її діями керували ззовні. Як правило, саме ця меншість і керує світовими та менш масштабними процесами. А більшість просто тупо виконує чужу волю, думаючи, що це її рішення.

Існує така меншість і в Кобеляках. У всякому разі мені особисто доводилось говорити з не одним десятком людей, котрі є самодостатніми, котрим практично нічого, окрім правил гри, від держави і влади непотрібно.

І все у них, у представників меншості, добре. Єдине погано: вони ще не зрозуміли або не дозріли до того, щоб самим встановлювати і диктувати правила гри, самим стати колективним хазяїном у Кобеляках, Біликах, Нових Санжарах чи Бутенках. І наймати у владу не того, хто найкрасивіше обіцяє чи проводить найактивнішу агітацію, а того, хто зможе адекватно втілити у життя волю колективного хазяїна.

Думаю, що ті, хто не лише вміє читати, а й може діяти, мене зрозуміли. У вас є все для того, щоб зробити владу адекватною: інтелект, час, гроші, енергія і бажання жити добре. Справа за малим: об’єднатися і почати діяти.


Автор: Ігор Філоненко


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Редакційна


1. don Pedro / 24 лютого 2017, 10:52
Жіночка, коли говорила "— Ну, обов’язково потрібно, щоб це хазяїн був (була)." більш за все мала на увазі, щоб був хазяїн на землі громади, щоб робилися реконти будівель громадської власності, доріг, щоб виділялися кошти на благоустрій, оскільки саме ці повноваження і будуть в руках майбутнього очільника громади.
Чому автор статті вважає, що хазяїн тут малося на увазі над людьми, яких він чомусь порівнює з худобою, та тваринами і чомусь називає васаломи не зовсім зрозуміло. Можливо тут має місце неадекватне світосприйняття автором статті Ігорем Філоненком.
2. Maks73 / 24 лютого 2017, 15:14
Вот здесь я с Donоm Pedro соглашусь. Действительно, женщина имела в виду "ХОЗЯИН над ХОЗЯЙСТВОМ", т.е. над благоустройством территории, над дорогами и т.д., а не над ЛЮДЬМИ. Наверное, автор в силу своего не очень высокого проффесионализма до конца не раскрыл мысль интервьюируемой и поэтому сделал неправильные умозаключения. Но хуже всего - обнародовал эти ошибочные мысли.
3. Адекватник / 24 лютого 2017, 15:35
1.don Pedro
«більш за все мала на увазі, щоб був хазяїн на землі громади,»

Педо, ти робиш успіхи. Саме таке вона і мала на увазі.
1.don Pedro
«Чому автор статті вважає, що хазяїн тут малося на увазі над людьми, яких він чомусь порівнює з худобою, та тваринами і чомусь називає васаломи не зовсім зрозуміло.»

А тут ти чомусь тормозиш. Автор статті свідомо перекрутив смисл слів жінки, щоб перейти до суті, якої та жінка і, виявляється, й ти не розумієте. А те, що автор порівнює українців з худобою, так то хіба новина. Ми на більше не заслуговуємо. "Українці - дурні вівці", - так з давніх давен у народі говорили. Радянська владі дала їм можливість трішки піднавчитись, та вони й того в повній мірі не використали. Ну а тепер освіти зась. До народу ставлення як до била. Так що все ОК.
4. Адекватник / 24 лютого 2017, 15:41
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Тетяна Монтян на своїй сторінці в ФБ розмістила ксеркопію листа першого заступника голови Комітету з питань науки і освіти до АН з проханням надати відповідний експертний висновок щодо змін шкільної програми. Можете бути певні, що АН напише те, що від неї потрібно. Кожен може зайти до неї на сторінку і почитати того листа. А я приведу тут її коментар до того листа. "Тетяна Монтян
ХРОНІКИ УКРО-ПАПУАСІЇ:)
Майдаунні бидло-рагулі з Міносвіти пропонують... об’єднати в одну дисципліну хімію, фізику, біологію, астрономію, екологію та географію!!!
Та викладати всю цю "збірну солянку" як єдиний предмет!!! Цей предмет пропонується назвати "Людина і природа" - із загальним обсягом викладання 3 години на тиждень!!! У документі пропонується також об’єднати алгебру і геометрію в один предмет, який планується називати "Математика". Відповідного листа направлено до профільного комітету Верховної Ради.
Комітет, в свою чергу, передав цей документ в Національну академію наук України.
ПРОПОНУЮ НЕ ЗУПИНЯТИСЯ НА НАПІВМІРАХ.
Думаю, що "Читанки", "Прописів", рахування на пальцях та "Закону Божого" для майдаунів та їхніх діточок має бути цілком достатньо;) Бо нащо ж напружувати моск під кастрюлями?! ЗІ. Я повністю згодна з тим, що далеко не всім дітям треба забивати собі голову імбріднгами, кроссінговерами, парсеками, теоремами, законами Ома, тощо, а треба йти собі в ПТУ та отримувати робочу професію. Саме так і було в клятому совку, з яким так наполегливо воюють рагулячі кастрюльки. Але проблема в тому, що система ПТУ розвалена нахуй, а вища освіта і фінансово недоступна для більшості, і абсолютно голима (у мене син - студент, тому я в курсі).
А тепер стане абсолютно голимою і недоступною звичайна середня освіта для нормальних, не зовсім тупих дітей з небагатих сімей.
І куди їм тепер?!" Ну й що тепер МИЗДОБУЛИ? З нас готують робочу скотину. Здобули!
5. Адекватник / 24 лютого 2017, 16:04
Автор статті пише: "І все у них, у представників меншості, добре. Єдине погано: вони ще не зрозуміли або не дозріли до того, щоб самим встановлювати і диктувати правила гри, самим стати колективним хазяїном у Кобеляках, Біликах, Нових Санжарах чи Бутенках" і безпідставно сподівається на тих представників меншості. Не можуть вони встановлювати і диктувати правила гри, вони можуть лише бути пастухами отари, або хазяями, як жіночка і сказала, а по суті приказчиками. Правила гри встановлюють і диктують інші, ті в існування которих автор не вірить, судячи із його поперідніх редакційних. Автор пише: "Думаю, що ті, хто не лише вміє читати, а й може діяти, мене зрозуміли. У вас є все для того, щоб зробити владу адекватною: інтелект, час, гроші, енергія і бажання жити добре. Справа за малим: об’єднатися і почати діяти." І тут йому треба заперечити. Судячи навіть із коментів отут у нас не видно людей з адекватним розумінням ситуації і інтелектом. Для того, щоб знати, що робити, треба зрозуміти, що відбувається. Так що одного бажання і грошей тут малувато, треба мати і знання. А тих, у кого вже є гроші знань здобувати не заставиш. Така реальність. І така ж проблема у сірих овець. Скоро їні діти і онуки ледь будуть вміти писати і читати. І обиратимуь вони у владу лише тих, хто пообіцяє ім галушок, чи вареників, чи безвіз, чи гейпарад. Іншими категоіями вони і мислити скоро не зможуть.
6. don Pedro / 24 лютого 2017, 20:31
3.Адекватник
«Педо, ти»

Сам ти педо
7. don Pedro / 24 лютого 2017, 20:40
3.Адекватник
«Автор статті свідомо перекрутив смисл слів жінки, щоб перейти до суті, якої та жінка і, виявляється, й ти не розумієте. А те, що автор порівнює українців з худобою, так то хіба новина. Ми на більше не заслуговуємо. "Українці - дурні вівці", - так з давніх давен у народі говорили.»

Тобто ти і автор вважаете, що ви дурні вівці і будете на виборах голови громади собі обирати хазяена. Це ваше право.
Я і всі інші будемо обирати того, кому довіримо "хозяйство" громади, звичайно оберемо гарного господарника
8. don Pedro / 24 лютого 2017, 20:47
5.Адекватник
« І обиратимуь вони у владу лише тих, хто пообіцяє ім галушок, чи вареників, чи безвіз, чи гейпарад.»

Ми обрали голову селищноі ради досить вдало, більш за все вона буде і головою громади. Яка у вас там ситуація мені не зовсім зрозуміло, можливо якісь особливі підстави у вас там склалися, що ви порівнюете людей з худобою. Що у вас там складна ситуаація? Гейпарадами залякують?
9. Адекватник / 24 лютого 2017, 22:40
8.don Pedro
«
Ми обрали голову селищноі ради досить вдало, більш за все вона буде і головою громади.»

Прапор вам в руки. Подивимось, як вона вашу громаду без землі залишить.
8.don Pedro
«можливо якісь особливі підстави у вас там склалися, що ви порівнюете людей з худобою.»

Ці підстави склалися по всій країні. Ось скопіював чуже, щоб голову не забивати ради тебе. "К тарифам Достоинства привыкли уже? А зря! Не за то майдан скакал, чтоб без достоинства мы жили. Уже с 1 марта тарифы на эл. энергию станут ещё на 25% достойнее. С 1 апреля - на 40% цена на газ ещё достойнее станет. А там - и вода, конечно же, достойнее стать захочет. А за ними и цены ещё достойнее станут. Чтоб летом без достоинства отопления скучно не было"
8.don Pedro
«Гейпарадами залякують?»

Ти вже визначився, ким ти по документах будеш? Вже треба бути писати або він, або вона, або воно.
6.don Pedro
«Сам ти педо»

Тут звиняй. Комп то еврейський, буква "Р" "западає". Правда, коли Парцбія послухаєш, то можна й так пропустить.
10. Чудо Юдо / 25 лютого 2017, 00:01
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
4.Адекватник
«Тетяна Монтян на своїй сторінці в ФБ розмістила ксеркопію листа першого заступника голови Комітету з питань науки»

4.Адекватник
«ХРОНІКИ УКРО-ПАПУАСІЇ:)»

4.Адекватник
«Думаю, що "Читанки", "Прописів", рахування на пальцях та "Закону Божого" для майдаунів та їхніх діточок має бути цілком достатньо;)»

Для Вас, шановний, є авторитетом тітонька, яка таку хуйню пише у комітет науки?
Тут крайня суб’єктивність, назвемо так це, аж за край б’є
9.Адекватник
«Уже с 1 марта тарифы на эл. энергию станут ещё на 25% достойнее»

Ціни на електроенергію розписали ще 3 роки назад і не наїбали у цьому випадку. А для Вас це і досі новина?
11. Адекватник / 25 лютого 2017, 08:20
10.Чудо Юдо
«
Для Вас, шановний, є авторитетом тітонька, »

Для мене авторитетом є не тітонька, а та правда, про яку вона не боїться писати. Це ж як вам повинно ненавидіти країну в якій живеш і її народ, аби спокійно сприймати те, як нищать і отупляють народ. Чи може ви сам такий і вам вже все одно?
10.Чудо Юдо
«Ціни на електроенергію розписали ще 3 роки назад»

10.Чудо Юдо
«А для Вас це і досі новина?»

Ясно, що розписали давно і для мене це не новина. Для мене навіть не новина й те, що "розписали" знищити країну і її народ і ви своїм майданом "запустили" останню стадію цього "розпису" . Але ж до більшості й це не діходить.

Змінено 25.02.2017, 08:22
12. Maks73 / 25 лютого 2017, 10:31
Абсолютно згодна з Адекватником. Пригадую 1991-й рік, коли такі ось Педри й різні Чуда Юда аж слиною захлиналися, агітуючи за розвал Союзу й обіцяючи рай в Україні, яка на той час мала чи не найкращий економічний потенціал з усіх союзних республік. Набутий, зверніть увагу, за часів того самого Союзу, який зібралися знищити. І до чого ми скотилися за ці 26 років? До руйнації економічної інфраструктури, масового безробіття і зубожіння на фоні "віртуальних" мільйонерів, до війни і втрати територій. Упевнена, що аби тоді люди знали, яке життя буде в них та їхніх дітей уже за кілька років після референдуму, навряд чи вони підтримали б ідею незалежності. Це гірка правда, про яку багато хто не наважується казати вголос. Тепер оці майдани... Я не песимістка, але дужче вірю в знищення України, аніж в її процвітання. За такої влади, яку маємо зараз, ми швидко втратимо державу.
13. Адекватник / 25 лютого 2017, 12:04
12.Maks73
«За такої влади, яку маємо зараз, ми швидко втратимо державу.»

Можна сказати, що вже втратили. "Государство Украина кончилось на Майдане", - писала колись та, як каже Чудо Юдо, "тітонька" Монтян. (Нік, як і прізвище, дуже часто відображають суть його власника і цьому є наукове пояснення, але то вже "інша історія".
14. don Pedro / 25 лютого 2017, 21:26
9.Адекватник
«Подивимось, як вона вашу громаду без землі залишить.»

Ти мабуть до цтого цасу вже не доживеш.
15. don Pedro / 25 лютого 2017, 21:29
9.Адекватник
«вже визначився, ким ти по документах будеш? Вже треба бути писати або він, або вона, або воно.»

Зі мною все гаразд, а тебе це питання занадто турбує. Переживаєш що тобі на старість очко порвуть європейці?
16. don Pedro / 25 лютого 2017, 21:30
9.Адекватник
«Тут звиняй. Комп то еврейський, буква "Р" "западає". »

Можлива западає в тебе не лише буква
17. Чудо Юдо / 7 березня 2017, 01:26
13.Адекватник
«"Государство Украина кончилось на Майдане", - писала колись та, як каже Чудо Юдо, "тітонька" Монтян»

В "государстве Украина" такі як ви борці із вітряками тільки після Майдану "свою війну" і почали.
Для якоїсь тітоньки государство це десь закінчилось, а для великих борців проти Всесвітньої Змови це государство тільки починається.
18. Чудо Юдо / 7 березня 2017, 01:31
12.Maks73
« Пригадую 1991-й рік, коли такі ось Педри й різні Чуда Юда аж слиною захлиналися, агітуючи за розвал Союзу й обіцяючи рай в Україні, яка на той час мала чи не найкращий економічний потенціал з усіх союзних республік. Набутий, зверніть увагу, за часів того самого Союзу, який зібралися знищити. І до чого ми скотилися за ці 26 років? До руйнації економічної інфраструктури, масового безробіття і зубожіння на фоні "віртуальних" мільйонерів, до війни і втрати територій.»

СРСР розвалився і без вашого втручання. Він вижив себе. З нього вийшла не лише Україна, а і дуже багато інших держав. І деякі з них нині, після того як не пішли курсом васалів РФ, стали доволі таки успішними.

У 1991 році я під стіл пішки ходив, а у "буремні дев’яності" - в школу. І було мені тоді наплювати на все на світі, як будь-якій іншій дитині, важливо було лише одягнутим і не голодним бути.
А розісрали мою країну такі як ви - нині старі пердуни, чи підстаркуваті.
Так скажіть тепер мені - якого це ви розісрали мою країну, роздерибанили, дали розтягти її олігархам, а тепер ще й розповідаєте що я вам в чомусь винен??
19. Адекватник / 7 березня 2017, 08:09
17.Чудо Юдо
«Для якоїсь тітоньки государство це десь закінчилось, а для великих борців проти Всесвітньої Змови це государство тільки починається.»

Якби ж то тільки для тітоньки. Воно скінчилось для всіх. І з яких пір ти став борцем проти "Всесвітньої Змови"? Україна пішла з тими змовниками, так як робила це при Мазепі, при Гітлеру і ось тепер. Так що, якщо "змовники" програють, а "борці" виграють, то Україна , як завжди, неприглядно виглядати. Взагалі то для того, щоб вона не плутался попід ногами у гравців чи борців її вже вирішили порвати в клоччя. Головне, щоб ти спостерігав події і не забував, а то потім будеш казати, що ти такого не писав.
20. Адекватник / 7 березня 2017, 08:14
18.Чудо Юдо
«СРСР розвалився і без вашого втручання. Він вижив себе.»

А я тобі й не казав, що він розвалився від нашого втручання. З нашою допомогою - так. І якщо СССР себе "вижив", то Україна себе вижила ще до народження. Її смерть була запрограмована і треба було мати адекватних політиків і народ аби вижити. Ні того ні іншого у нас не було.
18.Чудо Юдо
«не пішли курсом васалів РФ, стали доволі таки успішними.
»

Аж зацікавив. І хто ж це такі "успішні"? Список в студію.
21. Адекватник / 7 березня 2017, 08:25
18.Чудо Юдо
«А розісрали мою країну такі як ви - нині старі пердуни, чи підстаркуваті.»

Такі, та не такі. Однак ти робиш успіхи. Виявляється, що СССР був і твоєю країною. Не кожен це визнає. Чи то ти не про СССР а про Україну?
18.Чудо Юдо
«Так скажіть тепер мені - якого це ви розісрали мою країну, роздерибанили, дали розтягти її олігархам, а тепер ще й розповідаєте що я вам в чомусь винен??»

Якщо ти маєш на увазі Україну, так роздерибанювали її поступово і впершу чергу за участі молоді. Молодь завжди використовувалась як рушійна сила революцій, майданів і т.п. Так що старих ти туди не вплутуй. Хоча винні всі. Дерибан почався з приватизаціїі усі, за виключенням одиниць, бігали и спродували свої "ваучери", чи як вони там звались. Я цього не робив і він у мене по сей день лежить, як реліквія, для онуків. Так що тут ти не вгадав. В мене є доказ своєї непричетності до створення олігархату. Може й в тебе є, я ж не знаю. Я ж тебе персонально не виню.
22. don Pedro / 7 березня 2017, 10:14
21.Адекватник
«СССР був і»

давно тебе не чути було, я думав ти поїхав новенький пам"ятник Сталіну цілувати у Архангельск
23. Адекватник / 7 березня 2017, 11:39
22.don Pedro
« я думав ти поїхав новенький пам"ятник Сталіну цілувати у Архангельск»

Нє... я ждатиму коли тут поставлять. Вже не довго лишилось.
24. Гай Фокс / 8 березня 2017, 00:01
23.Адекватник
«Нє... я ждатиму коли тут поставлять. Вже не довго лишилось.»
Мабуть, скоріш це буде твій...
25. Микола Гузченко / 8 березня 2017, 11:10
22.don Pedro
«я думав ти поїхав новенький пам"ятник Сталіну цілувати у Архангельск»

Відкрили? Маладці які. Хто не зна, Архангельськ - це ось:
Посилання на varlamov.ru
26. Адекватник / 8 березня 2017, 15:16
25.Микола Гузченко
«Хто не зна, Архангельськ - це ось:
Посилання на varlamov.ru»

Я думав ти розумніший. А чого б тобі такий Архангельськ не подивитись. Посилання на www.smileplanet.ru Або ось такий оплот демократії. Посилання на www.youtube.com Або ось таку геройпу Посилання на www.youtube.com Або ось такий Париж Посилання на www.youtube.com
27. don Pedro / 8 березня 2017, 18:30
26.Адекватник
«о ось такий оплот демократії. Посилання на www.youtube.com Або ось таку геройпу Посилання на www.youtube.com Або ось такий Париж Посилання на www.youtube.com»

Так що тут не зрозуміло. Мера Детройта засудили, біля Мадриду стихійне поселення циган, в Парижі тимчасове скупчення емігрантів
28. Чудо Юдо / 9 березня 2017, 21:02
20.Адекватник
«Аж зацікавив. І хто ж це такі "успішні"? Список в студію.»

Литва, Латвія, Фінляндія, та й навіть Естонія.
Тільки ж майте на увазі, що я враховую не кількість танків, літаків та зелених чоловічків, а рівень життя простої людини у цих країнах.

Змінено 09.03.2017, 21:54
29. Микола Гузченко / 9 березня 2017, 23:30
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
26.Адекватник
«Я думав ти розумніший.»

Добросовісно передивився всі ссилки. Все вірно. Мадрид, Париж, Детройт - прекрасні міста для людей. Архангельськ - йобаний стид. Навіщо зайвий раз було це показувати?
28.Чудо Юдо
«Литва, Латвія, Фінляндія, та й навіть Естонія.»

А чому навіть? Естонія на голову вища за Литву і Латвію.
30. Адекватник / 10 березня 2017, 08:56
29.Микола Гузченко
«Мадрид, Париж, Детройт - прекрасні міста для людей. Архангельськ - ....ий стид. Навіщо зайвий раз було це показувати?»

Я тобі показав як приклад того, що можна вибрати в інеті що завгодно. Ти знайшов Архангельську одні бараки, а я тобі знайшов й нормальні будинки і вулиці і не викинув звідти й бараки, тому що й вони там є, як є і у всіх інших містах, тобто, на відміну від тебе я намагаюся бути обєктивним. І толку з того що ти "накопаєш" фото чи відео якихось калюж навіть у самій Москві? Від цього наступає якесь полегшення від незбувшихся мрій і іллюзій? Та краще подивись калюжі і бараки на полтавщині і зпропонуй реальний вихід як їх позбавитися і зробити гейропу у себе дома. А то ви лише фантазуєте та в чужі огороди дивитись. Ви вибираєте і дивитесь на краще в гейропі і на гірше в РФ і від цього порівняння балдєєте. Поки ви балдєєте вас обркратають до нитки. І це у вас називають патріотизмом. Щодо Прибалтики ти б краще порівняв статистику народонеселення і виробництва зараз і "до того", подивися б обєктивні відео, а то вже стаєш як Чудо Юдо.
31. don Pedro / 10 березня 2017, 09:15
30.Адекватник
«наступає якесь полегшення від незбувшихся мрій і іллюзій?»

30.Адекватник
«вибираєте і дивитесь на краще в гейропі і на гірше в РФ і від цього порівняння балдєєте.»

в РФ гарно живуть лише у великих містах, на все інше коштів не вистачає, а в Європі навіть у селах між полями дороги заасфальтовані і в ідеальному стані
30.Адекватник
«Поки ви балдєєте вас обркратають до нитки. І це у вас називають патріотизмом.»

ми ждемо безвіз. уже влітку ми будемо їздити у Європу на відпочинок без віз
32. Адекватник / 10 березня 2017, 12:06
31.don Pedro
«
в РФ гарно живуть лише у великих містах, на все інше коштів не вистачає»

Ага, а у нас гарно живуть і в селах. Ти це хотів сказати?
31.don Pedro
«на все інше коштів не вистачає»

Ти хоч і пореш тут інколи всяку уйню, але мислити вмієш. Хоч коли думав, що воно таке "кошти"? Посилання на www.youtube.com

Посилання на i.mycdn.me
33. Адекватник / 10 березня 2017, 12:11
31.don Pedro
«а в Європі навіть у селах між полями дороги заасфальтовані і в ідеальному стані»

Ти міряв хоч раз площу Європу і Росії? Подивись в довіднику щільність населення і включи мізки.
31.don Pedro
«ми ждемо безвіз. уже влітку ми будемо їздити у Європу на відпочинок без віз»

Прапор вам в руки - їздьте, якщо буде за що.
34. don Pedro / 10 березня 2017, 13:30
32.Адекватник
«Ага, а у нас гарно живуть і в селах. Ти це хотів сказати?»

Порівнювали ж Європу з РФ. От і виявляється, що в європейських селах жити краще ніж у великим містах РФ Треба ж брати приклад з того там де краще. Чи як?
35. don Pedro / 10 березня 2017, 13:31
32.Адекватник
«Ти хоч і пореш тут інколи всяку уйню, але мислити вмієш. »

Ти почитай що ти тут преш. Волосся диба стає і не тільки на голові
36. don Pedro / 10 березня 2017, 13:32
33.Адекватник
«Прапор вам в руки - їздьте, якщо буде за що.»

ти теж не сиди на місці, а щвиденько в Архангельск їдь, пам"ятник цілувати
37. don Pedro / 10 березня 2017, 14:31
32.Адекватник
«Хоч коли думав, що воно таке "кошти"? »

Мені це питання колись давно попалось на екзамені у ВУЗі.
32.Адекватник
«"кошти"? Посилання на www.youtube.com»

якщо уважно послухати і проаналізувати сказане, то можна зробити висновок що поняття "кошти" змінюється з часом. він навів гарний приклад порівнюючи часи Сталіна з сучасністю, але висновки зробив лише часткові, неповні, мабуть навмисно.
тут мені згадалися слова Медведьева в Криму
38. don Pedro / 10 березня 2017, 14:32
«денег нет сейчас» Посилання на www.youtube.com
39. don Pedro / 10 березня 2017, 14:35
пожелал хорошего настроения со словами «держитесь там».
40. Чудо Юдо / 10 березня 2017, 16:13
29.Микола Гузченко
«А чому навіть? Естонія на голову вища за Литву і Латвію.»

У Савєцьком Союзі було принято жартома вважати естонців тормозами (скоріше за все, через звучання їх мови). Тим не менше, до слова, Естонська республіка найпершою вийшла зі складу СРСР.

30.Адекватник
«Щодо Прибалтики ти б краще порівняв статистику народонеселення і виробництва зараз і "до того", подивися б обєктивні відео, а то вже стаєш як Чудо Юдо»

Хочеш не про якість життя а про продуктивну мощу? Нате приклад: сумарне ВВП Польщі (яка, на її щастя у складі СРСР не була, але до 1991 року була дуже від Союзу політично залежною) наразі складає близько 1 трильйона доларів. Для порівняння ВВП РФ - 3.7 трильйона.
Різницю у розмірах цих країн на карті показати?
41. Адекватник / 10 березня 2017, 17:21
37.don Pedro
«
Мені це питання колись давно попалось на екзамені у ВУЗі.»

"давно".., так ти ще мабуть і в совєцькому ВУЗі вчився, та ще й на халяву. Ну, ну... ніколи б не подумав. Так а чого ж ти не пишеш скільки ти разів той екзамен перездавав.
42. Адекватник / 10 березня 2017, 17:52
37.don Pedro
«якщо уважно послухати і проаналізувати сказане, то можна зробити висновок що поняття "кошти" змінюється з часом. він навів гарний приклад порівнюючи часи Сталіна з сучасністю,»

Ну то ж "вирізка" з відео. Хіба бо такому роблять висновки? То для того, щоб ти задумався і вивчив глибше. Сталін вник в суть і в лохотрон вашого Карли Марли закладений ним у "Капіталі". Як же ти у ВУЗі вчився? Не повинно бути в природі фінансового капіталу. Гроші чи кошти це - еквівалент для обміну товарів. Не забувай, що наші недоколихані патріоти називают Сталіна недовчившимся семінаристом. Насправді він дуже добре навчався і свідомим до нього, як до Києва... Знання отримані Сталіним дали йому можливість співставити Капітал з біблійними рекомендаціями богообраному народу "...будешь давать взаймы многим народам, а сам не будешь брать взаймы; и господствовать будешь над многими народами, а они над тобою не будут господствовать." В цих словах вся суть фінансової експлуатації народів через доллар і МВФ. Сталін намагався збудувати дійсно суверенну державу. Щоб він її не збудував, проти СРСС організували війну, яку він виграв, тому його вони тупо вбили на їхній Пурім. Не зубвай, що Пурім в цьому році починається, здається, 12 березня. Так що очікуй нових чудес на Україні. І навіщо мені той дуркуватий Медведєв? Хоча ті 8 тисяч пенсії про які там йдеться, це не наші 1300 грн. Будь яка наша бабця була б рада отримати 8 тис. руб. тобто 3659 грн. Таке їй і не присниться.
43. don Pedro / 10 березня 2017, 18:32
42.Адекватник
« Гроші чи кошти це - еквівалент для обміну товарів.»

Зараз вірно буде писати не гроші, а долари. Часи змінилися і Сталіна в приклад уже ставити не має сенсу, оскільки тоді він оперував робочою силою, яка працювала майже задарма. Працівники кошти отримували, але за них нічого путнього купити не могли, село взагалі було за бортом цивілізації.
Всі республіки колишнього СССР зараз влилися в світову економіку і для розрахунків прийняли долари, але всі негаразди тут через те, що друкарський станок для них недосяжний, тобто величину еквіваленту для обміну товарів визначають "богообранні" із за океану. Тут ти правий.
44. don Pedro / 10 березня 2017, 18:47
42.Адекватник
« лохотрон вашого Карли Марли закладений ним у "Капіталі". »

Зараз баба на базарі ціну на молоко піднімає із за того, що долар подорощав. Ото піди і їй на пальцях поясни про Сталіна і про Капітал
45. Адекватник / 10 березня 2017, 18:58
43.don Pedro
«Зараз вірно буде писати не гроші, а долари.»

Та пиши як хочеш, суть же не в назві папірця а в тому, хто його друкує і як використовує.
43.don Pedro
«Часи змінилися і Сталіна в приклад уже ставити не має сенсу, оскільки тоді він оперував робочою силою, яка працювала майже задарма.»

Ти тричі чудний. Сталіна завжди треба ставити приклад, так як він перший створив прецедент. А щодо дармової рабсили, то казки свідомих. Ну почитай же чи подивись хоч що небудь із архівної хроніки. І враховуй особливості того часу і ті труднощі. Ось, всього не осилиш, але почитай хоч там де про гроші і про Де Голя. Посилання на cont.ws
43.don Pedro
«Всі республіки колишнього СССР зараз влилися в світову економіку і для розрахунків прийняли долари»

А коли так, то це означає, що добровільно одягли ошийник і волати тепер про незалежність - це абсурд. До речі, проект "БРІКС", є не що інще, як намагання країн той ошийник зняти. Тільки щось про нього вже починають замовкати.
46. Адекватник / 10 березня 2017, 19:01
Блін, ссилка не відкривається. Скопіюй оте все, і синє і чорне, в адресну строку і тоді відкриється на потрібному.
47. don Pedro / 10 березня 2017, 19:57
45.Адекватник
«Та пиши як хочеш, суть же не в назві папірця а в тому, хто його друкує і як використовує.»

В тому й суть, що коштів у РФ не вистачає на елементарні потреби, фінансовий ресурс у них обмежений, оскільки все зав’язано на долари. РФ зараз опустили так само як і в 90 -ті завалили СССР.
Зараз санкціями знизивши ціни на нафту у доларах, посадили економіку РФ, як наслідок у них пішло зубожіння населення, а оскільки економіка України тісно пов’язана з РФ то в нас зубожіння ще більше ніж в РФ
45.Адекватник
« Сталіна завжди треба ставити приклад, так як він перший створив прецедент. А щодо дармової рабсили, то казки свідомих. Ну почитай же чи подивись хоч що небудь із архівної хроніки. І враховуй особливості того часу і ті труднощі.»

Давай, дивись хроніку де робочі жили в бараках і працювали за хліб, звичайно поступово вийшли на більший рівень життя, але на це пішли роки.
У РФ зараз іде популяризація тієї системи економіки, на яку ти весь час киваєш і давав ссилку на Єфімова, але ти не забувай один важливий момент про те, що ця система запрацює лише при наявності не менше 200-300 млн.населення у цій замкнутій системі, тільки при цьому вана буде самодостатньою.
48. Адекватник / 10 березня 2017, 20:31
47.don Pedro
«фінансовий ресурс у них обмежений, оскільки все зав’язано на долари. РФ зараз опустили так само як і в 90 -ті завалили СССР.
Зараз санкціями знизивши ціни на нафту у доларах, посадили економіку РФ, як наслідок у них пішло зубожіння населення, а оскільки економіка України тісно пов’язана з РФ то в нас зубожіння ще більше ніж в РФ»

Ти робиш успіхи
47.don Pedro
«Давай, дивись хроніку де робочі жили в бараках і працювали за хліб, звичайно поступово вийшли на більший рівень життя, але на це пішли роки.»

А хто може щось зробити за один день? Он свідомі вже 25 років роблять, та все гірше і гірше. Ти, наче ніколи ніяких книжок не читав, хоч і вузі вчився. А почитай американських письменників ОГенрі, М.Твена як там жилось. Чи думаєш, то не вони писали а Путін? І ти чомусь говорячи про бараки забуваєш, яка була війна і скльки було людських і матеріальних втрат. А США в той час заробляли на війні бабло, до речі, як і зараз. Ну, якщо бути точним, то заробляли не США, а їхні богообрані, які друкували зелені папірці, торгували зброєю і т.п. Частину цих коштів вони "вливали" в американську економіку.
49. Адекватник / 10 березня 2017, 20:36
47.don Pedro
«У РФ зараз іде популяризація тієї системи економіки»

Іде, але ти й досі не зрозумів, що то проект глобального значення і стосується він не тільки РФ. І не так важливо запрацює він зараз в РФ чи ні, в т.ч. і по згаданій тобою причині, альтернативи йому немає. Якщо ти знаєш - запропонуй. При сучаному розвитку економіки і технократичної сфери людству (усьому, а не лише РФ чи свідомим дятлам) потрібно проблему або розвязувати, або загинути.
50. don Pedro / 10 березня 2017, 21:26
49.Адекватник
«Іде, але ти й досі не зрозумів, що то проект глобального значення і стосується він не тільки РФ.»

З чого ти взяв, що я щось не зрозумів. Російські політологи вже років п’ять точно про це тільки й розказують. Тільки набрати необхідне населення для створення замкнутої системи вони не змогли ні мирним шляхом, і, мабуть, не зможуть і військовими діями.
49.Адекватник
«І не так важливо запрацює він зараз в РФ чи ні, в т.ч. і по згаданій тобою причині, альтернативи йому немає»

В РФ недостатньо трудових ресурсів для реалізації такої системи, їм як мінімум потрібна вся Україна і вся Білорусія
51. don Pedro / 10 березня 2017, 21:36
49.Адекватник
«Якщо ти знаєш - запропонуй. При сучаному розвитку економіки і технократичної сфери людству (усьому, а не лише РФ чи свідомим дятлам) потрібно проблему або розвязувати, або загинути»

Тут і знати нічого, треба тільки розкрити очі і біля кордонів України побачити майже відновлену Римську імперію, під новою назвою Євросоюз, до неї і треба приєднуватись. В 2004 ми могли б приєднатися на вигідних для нас умовах, зараз ні.
Чув я що і РФ не проти була б приєднатися, але на дуже вигідних для себе умовах
52. Адекватник / 10 березня 2017, 22:03
51.don Pedro
«
Тут і знати нічого, треба тільки розкрити очі і біля кордонів України побачити майже відновлену Римську імперію, під новою назвою Євросоюз, до неї і треба приєднуватись.»

Ну так ти ж таки не зрозумів. Хіба ти не бачиш, що ЄС не може вирватися із "обіймів" США. І сам не вирветься. Почитай Бжезинського, там все відкритим текстом написано. Їх ціль- захватити Европу, завалити Росію і тоді далі на Китай. А щодо Росії і ЄС то то таки цікаво, і я таку версію читав. І як же тоді. Поки наші свідомі дійдуть до ЄС, а там вже москалі сидять. Знову зрада! Я ж тобі вище писав, що херить долар треба всім світом, і як те обєднання буде називатися, чи то ЕС, чи ТС, чи БРІКС - питання десяте. Ти хоч слухай чи читай самих американців. Ось тобі штатовське кіно, подивись на сон грядущий. Всього не осилиш, але подивись десь після 1.10, після виступу Кенеді і далі. Це ж не Путін знімав. Посилання на www.youtube.com
53. don Pedro / 11 березня 2017, 00:16
52.Адекватник
«Хіба ти не бачиш, що ЄС не може вирватися із "обіймів" США. »

Я думапю, що вони не проти обніматися і надалі
52.Адекватник
«Їх ціль- захватити Европу,»

А чому не об’єднатися у новий союз?
52.Адекватник
« і тоді далі на Китай»

Розкрий очі. Конструкторські бюро зараз знаходяться у США і Європі, а виробничі потужності у Китаї. Згадай свій приклад із Детройтом, де автомобільні заводи закрили, і їх перенесли у Китай.
52.Адекватник
«Поки наші свідомі дійдуть до ЄС, а там вже москалі сидять. Знову зрада!»

І наші і москалі у Європі сидять давно, і діти по європейських ВУЗах навчаються. Зараз стоїть питання наповнення Європи дармовою фізичною силою. Кажуть українців у Польші зараз 2.5 млн. і навіть зараз вакантні місця по курятниках і мясокомбінатах ще є.
52.Адекватник
«що херить долар треба всім світом, і як те обєднання буде називатися, чи то ЕС, чи ТС, чи БРІКС - питання десяте»

Ти занадто близько сприймаєш слова політологів РФ, практично дослівно передаєш їх промови. Цим вони прокачують своє населення, їм потрібен зовнішній ворог, щоб держати при владі існуючий режим.
А тут у нас ти це бабусі з молоком чи городиною на базарі поясни, бо вона до долара товаром прив’язана. А потім уже кітайосам пояснюй, щоб товари продавали не в доларах, а в гривнях, а потім уже РФ апелюй щоб за газ ми гривнями розраховувались. Ну а гривнів ми вже надрукуєм на скільки фарби вистачить. Як думаєш відмовляться від долара?
52.Адекватник
«Ось тобі штатовське кіно, подивись на сон грядущий. Всього не осилиш, але подивись десь після 1.10, після виступу Кенеді і далі. Це ж не Путін знімав. Посилання на www.youtube.com»

Це нормальна поведінка сильніших союзних держав - недопустити появу сильних суперників і постійне збільшення сфер впливу. В часи СССР поведінка радянскої влади була аналогічна і це її громадянами сприймалося нормально.
54. Адекватник / 11 березня 2017, 09:09
53.don Pedro
«
Я думапю, що вони не проти обніматися і надалі»

Ну якщо ти так думаєш, так думай і далі: як же тоді Європа стане суверенною? Тоді це колонія, що й треба було довести, але ти й сам це довів.
53.don Pedro
«А чому не об’єднатися у новий союз?»

Ну я ж вже тобі писав, що можна обєднатися в що завгодно й з ким завгодно. Але ти ж сам тут десь писав, що друкарський станок знаходиться в США. От якщо ти його забереш собі і будеш видавати доляри тим же США, то тоді я перший скажу, що треба усім обєднуватися з США, як найрозвинутішою і найсильнішою у воєнному відношенні країною, і бити тобі, вибач, пику й забирати у тебе друкарський станок.
55. Адекватник / 11 березня 2017, 09:14
53.don Pedro
«Конструкторські бюро зараз знаходяться у США і Європі, а виробничі потужності у Китаї»

Ти мислиши хто зна по якому. Так, США винесли виробництво туди де дешевша рабсила, але де гаантіяя що так буде завжди. Я ж тобі рекомендував почитати Бжезинського де йшлося про повний контроль над країною. Завтра китайці можуть відкрити свої КБ і послати США на три букви. А ще ось Трам обіцяв вернути виробництва в США. Короче, немає в мене часу з тобою гратися. Вивчи хоч що таке гроші і кредити.Посилання на www.youtube.com Посилання на www.youtube.com
56. Адекватник / 11 березня 2017, 09:22
53.don Pedro
«Ти занадто близько сприймаєш слова політологів РФ, практично дослівно передаєш їх промови. Цим вони прокачують своє населення, їм потрібен зовнішній ворог, щоб держати при владі існуючий режим.»

Я нічого близько не сприймаю. Мені все одно хто і чий політолог стверджують що 2х2= 4. Ну такого привів в приклад, можу знайти американця. Більшої прокачки образа ворога ніж тут ще світ не знав від часів Гітлера. Але вішка навіть не в цьому. Коли Росія "прокачує" образ ворога, то той образ відповідає дійсності. Тобі ж закачали образ уявлюваного ворога.
53.don Pedro
«а потім уже РФ апелюй щоб за газ ми гривнями розраховувались. Ну а гривнів ми вже надрукуєм»
По-перше не так зразу ти гривні надрукаєш. Розебрись як їх друкують і будеш здивований що без США ти їх не надрукуєш. А щодо купівлі газу за гривні, ти знову все сплутав. Росія може продавати газ у рублях, а за гривні ти їй можеш продавати свії товар чи сировину. Кізяки, наприклад, тільки хто їх куплятиме, та й їх у нас немає.
57. Адекватник / 11 березня 2017, 09:25
53.don Pedro
«Як думаєш відмовляться від долара?»

Почитай матеріали про БРІКС а то хочеш, щоб тобі все на халяву одним словом пояснили. Не просто це і потребує часу і може вилитися у війну або хаос.
58. don Pedro / 11 березня 2017, 11:51
54.Адекватник
« як же тоді Європа стане суверенною? Тоді це колонія, що й треба було довести, але ти й сам це довів.»

Не бачу нічого страшного, якщо два союзи країн побудували нормальні партнерські відносини
59. don Pedro / 11 березня 2017, 11:58
55.Адекватник
«
Ти мислиши хто зна по якому. Так, США винесли виробництво туди де дешевша рабсила, але де гаантіяя що так буде завжди. Я ж тобі рекомендував почитати Бжезинського де йшлося про повний контроль над країною. Завтра китайці можуть відкрити свої КБ і послати США на три букви. »

Ти ніяк не зрозумієш, що часи змінилися, і зараз треба сприймати економіку в світовому маштабі. Зараз товар висилають безкоштовно з Китаю, тільки встигай доларами розплачуватись, можуть навіть розпочати виробництво під твоє замовлення, питання лише в зелених.
60. don Pedro / 11 березня 2017, 12:06
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
56.Адекватник
«Я нічого близько не сприймаю. Мені все одно хто і чий політолог стверджують що 2х2= 4. Ну такого привів в приклад, можу знайти американця. Більшої прокачки образа ворога ніж тут ще світ не знав від часів Гітлера. Але вішка навіть не в цьому. Коли Росія "прокачує" образ ворога, то той образ відповідає дійсності. Тобі ж закачали образ уявлюваного ворога.»

З твоїх коментарів можна зробити висновок, що тебе залякали політологи. Тобі кругом вбачається змова євреїв, ти тільки й пишеш що в тебе заберуть землю та майно, приводиш цитати з Біблії про богообраний народ, який чомусь саме тебе готов розтоптати, щодо Європи, то тебе залякали тим що там всі голубі і ти вже уявляєш як тебе підарасять європейці і в цьому нема нічого дивного, ти переживаєш за своє життя, здоров’я і майно.
Тебе легко залякали тому, що ти все сприймаєш без доказової бази
61. don Pedro / 11 березня 2017, 12:09
56.Адекватник
«Росія може продавати газ у рублях, а за гривні ти їй можеш продавати свії товар чи сировину. Кізяки, наприклад, тільки хто їх куплятиме, та й їх у нас немає.»

Чому ж вона не продає в рублях, мабуть боїться що всі рублі вивезуть
62. Адекватник / 11 березня 2017, 18:43
58.don Pedro
«
Не бачу нічого страшного, якщо два союзи країн побудували нормальні партнерські відносини»

Ти впять тормозиш? Про які партнерські відносини можна говорити, коли вси керують США. Оланд навіть не зміг продати Містралі, тому що йому заборонили це зробити. І він побоявся ослухатися хазяїв, хоч це було в ущерб економіці і навіть його особистому іміджу.
63. Адекватник / 11 березня 2017, 18:49
59.don Pedro
«Ти ніяк не зрозумієш, що часи змінилися, і зараз треба сприймати економіку в світовому маштабі. Зараз товар висилають безкоштовно з Китаю, тільки встигай доларами розплачуватись, можуть навіть розпочати виробництво під твоє замовлення, питання лише в зелених.»

Так я ж її і сприймаю у світовому масштабі, а ти йух зна в якому. Ти і тутпідтверджуєш, що зелені правлять бал, що й треба було довести. Але, стосовно Китаю, "схвачений" він поки що лише на економічному рівні а не ідеологічно і світоглядно, як це зробили з ЕС, а про нас взагалі мовчу. А коль так, то ще не факт, що Китай не взує Штати. Китай активно скупляє доллари і їх у нього зібралося стільки, що в один прекрасний момент він може фінансову обвалити фінансову систему США.
64. Адекватник / 11 березня 2017, 18:51
60.don Pedro
«Тебе легко залякали тому, що ти все сприймаєш без доказової бази»

Ти й справді такий тупий, что то ти тут дуркуєш, чи тобі за це гроші платять?
61.don Pedro
«Чому ж вона не продає в рублях, мабуть боїться що всі рублі вивезуть»

Тому що ще такого рішення не прийняла. Не все ж так просто, як тобі здається.
65. don Pedro / 11 березня 2017, 21:15
62.Адекватник
«впять тормозиш? Про які партнерські відносини можна говорити, коли вси керують США. Оланд навіть не зміг продати Містралі, тому що йому заборонили це зробити. І він побоявся ослухатися хазяїв, хоч це було в ущерб економіці і навіть його особистому іміджу.»

Ніхто йому не забороняв, цю інфу ти прийняв без доказів
63.Адекватник
«ак я ж її і сприймаю у світовому масштабі, а ти йух зна в якому. Ти і тутпідтверджуєш, що зелені правлять бал, що й треба було довести. Але, стосовно Китаю, "схвачений" він поки що лише на економічному рівні а не ідеологічно і світоглядно, як це зробили з ЕС, а про нас взагалі мовчу. А коль так, то ще не факт, що Китай не взує Штати. Китай активно скупляє доллари і їх у нього зібралося стільки, що в один прекрасний момент він може фінансову обвалити фінансову систему США.»

Він не схвачений ні в якому плані. Китай це замкнута система, приблизно така, яку мріє створити РФ
64.Адекватник
«й справді такий тупий, что то ти тут дуркуєш, чи тобі за це гроші платять?»

Коли тобі нічого відповісти на правдиве твердження, то ти переходиш на дрібні образи, але при цьому дуриш себе, бо сам собі не даєш відповіді. Якби ти розкрив очі, то побачив би що американські громадяни так само не потрібні своїй державі, так само як і наші, згадай свій же приклад з Детройтом. Я ось недавно читав, що у Вашингтоні 60% населення безробітні. При цьому ти приймаєш без доказів промови російських політологів, що США чи євреї хочуть захватити чиюсь землю і майно, та ще й підарасити в додачу. Та у них своє населення безробітне, і землі пустують, нас вони сприймають як конкурентів на ринку продукції. Подивись, часи змінились, американські і європейські компанії винесли виробництво до Китаю і ніякі землі чи майно вони не захвачували, а на роботу беруть місцеве населення
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації