Вхід | Реєстрація

Нарешті

Нарешті

Ця редакційна є вже продовженням продовження статті, надрукованої у позаминулому номері «ЕХО». Це якийсь блог виходить. Розумію, що такій тривалій дискусії місце на Фейсбуці чи на редакційному сайті. Тому на цій статті будемо «закруглятися».

Усі три публікації об’єднані темою активності різних представників суспільства у захисті своїх інтересів. Про те, як захищають свої інтереси в Європі, куди так активно прагне вітчизняна влада і велика частина українців, автор знає не з чужих слів і не з телевізора. Отримуючи візи для поїздок у Шенгенську зону, звернув увагу на те, що консульства і візові центри, як правило, дають дозволи на перебування в тій чи іншій державі Євросоюзу із запасом. Тобто, ти хочеш побути в Іспанії чи Австрії тиждень, а візу тобі відкривають на десять днів. І пояснюють це можливими форс-мажорними обставинами, через які візитер не зможе вчасно покинути країну. А під форс-мажором мають на увазі можливий страйк працівників авіакомпаній, залізничників тощо. Таке в Європі трапляється часто, значно частіше, аніж в Україні. От вирішили пілоти «Люфтганзи» чи французькі залізничники, що їм мало платять чи вони забагато працюють, і вийшли на страйк. І не летять літаки, не курсують поїзди. І, вибачте за вираз, наплювати їм на всяких туристів та навіть співгромадян. Співгромадяни в таких випадках, безумовно, наражаються на незручності і навіть серйозні проблеми. Але терплять. Бо знають, що завтра на таку ж акцію можуть вийти самі. І теж будуть захищати свої егоїстичні інтереси всупереч колективним інтересам частини суспільства. І нічого. Усе якось вирішують, усе працює, економіка розвивається, влада і представники великого бізнесу домовляються з робітничим класом, селянством і трудовою інтелігенцією. Різниця з Україною разюча. На масові акції виходять за конкретні «шкурні» інтереси, а не за якісь абстрактні ідеї. Тобто, індивідуальне перевалює над колективним. Хоча, безумовно, борються за це великим гуртом.

Щось схоже відбувалося в минулий четвер у Кобеляках під стінами райради. Будівлю пікетували працівники дитячих садків. Пікетували з вимогою забезпечити їх зарплатою. Ніби прочитали попередню редакційну.

Так, вимоги пікетувальників не були досить чіткими. Так, інформація, якою вони оперували, не була повністю достовірною. Так, цілком можливо, що пікетувальників організували ззовні. Хоча вони самі це заперечували. А що ви хотіли? Будуть організовувати. А профспілки у нас в Україні для чого? Можливо, не тільки для того, щоб із Новим роком та професійними святами своїх членів поздоровляти.

Так, пікетувальники не досягли своєї мети остаточно. Депутати поки що не забезпечили фінансування їх зарплати до кінця року. Але вони, депутати, уже знають про цю проблему. І пообіцяли її вирішити. І знають, що будуть нести персональну відповідальність перед людьми. Так, відповідальність та є лише політичною та іміджевою. Але депутати райради, як люди добросовісні й небайдужі до долі своїх земляків, уже задумались, як жити далі. І, швидше за все, будуть тиснути на органи виконавчої влади як у Кобеляках, так і в Києві.

А це — та довгоочікувана активність «знизу». Знову вибачте за слово «низ». І процес поволі піде. Він уже пішов. Люди поволі розуміють, що боротися за свої права потрібно, перш за все, самостійно, не сподіваючись на якогось сільського голову, голову райдержадміністрації чи навіть нардепа. І не їздячи у Київ під прапорами того чи іншого партійного лідера, який використовує масовку виключно для досягнення своїх цілей. До речі, вони, ті, хто керують, давно й успішно ставлять своє особисте вище колективного, а лохам, тобто, виборцям, «впарюють» патріотизм, колективізм та інші «ізми». І ті, хто це зрозуміє і почне діяти, обов’язково досягне успіху. Тому — нарешті.

А на останок — щодо пропозиції одного з коментаторів на редакційному сайті. Дописувач запропонував провести журналістське розслідування ситуації з порушенням трудового законодавства на підприємствах легкої промисловості, що діють на території району. Якщо люди самі не хочуть говорити вголос, протестувати публічно, то ніяке (ні журналістське, ні прокурорське) розслідування неможливе. Неможливо допомогти тому, хто сам нічого не робить. Мовчите, не страйкуєте, не пишете заяв у контролюючі органи? Тоді будете терпіти й далі. Неприємно про таке писати, але це жорстка правда життя.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Редакційна


1. земеля / 28 липня 2017, 10:01
Да, верно говорит Филон, никакой голова и др. чиновники твои права отстаивать не будут (это только раньше было). А почему? Ведь это их прямая объязанность.Все держаться за свое место. Никто не хочет терять денежное место (зарплата от 17 до 20 тысяч в тех же руководителей Санжар, которую назначают депутаты).Каждый себе на уме, как говорила моя бабушка. Неприлично считать чужие деньги, но хотелось бы чтобы тот же Филон написал с чего складывается зарплата чиновников, и особенно премии от 300 до 500%.Вот где будет шквал отзывов.
2. Selena2017 / 28 липня 2017, 10:41
Ігоре Миколайовичу, у вас таки творча криза і як наслідок - якісь розхристані думки і твердження, що суперечать одні одним.
По-перше, навіщо надавати статті такого забарвлення, що кличе до розбою ( кирпич- зброя пролетаріату, століття вже видихуємо)?
Далі: раніше ви стверджували, що європейці-індивідуалісти в силу такої своєї поведінки живуть краще від українців, спокійні за своїх дітей та ін. А тепер побачили в Європі, що вони час від часу "захищають свої егоїстичні інтереси".
І відтепер уже українці для вас - колективісти, які чомусь все-таки захищають "шкурні інтереси, а не якісь абстрактні ідеї".
Якраз оті абстрактні ідеї нагодують сім"ї жінок, що змушені були прийти до владної установи .З усього видно, що відповідальні працівники її не дали та й не скоро дадуть чітку відповідь на вимогу тричі законну працюючого жіноцтва. Ця пошесть уже така масова і багатопланова, що жах бере від думки про те, що колись колективне таки прокинеться.
Можливо, я щось і не до ладу написала, але не підсовуйте читачам таких плутаних думок.
3. земеля / 28 липня 2017, 10:58
2.Selena2017
«Можливо, я щось і не до ладу написала, але не підсовуйте читачам таких плутаних думок.
»

Селена! Наоборот, очень четко и правильно сформулировала мысль относительно данной статьи Филона. Умница.
4. земеля / 28 липня 2017, 11:08
Селена! Филон это рупор очередной влады. Ему по другому писать нельзя - демократия. Ему сразу укажут его место.Он может и думает по другому, но как в анекдоте " свое мнение имею , но с ним не согласен". Его в какой то степени жалко. Человек так и крутиться в замкнутом круге. Парень то он наверное не плохой, но забыл , что в политику лезть опасно.
5. Selena2017 / 28 липня 2017, 11:17
Дякую. Газета повинна єднати людей, а не задурманювати.Ну а якщо людина така хитра, то ,як правило, такі платять не раз, коли припече.
6. Чудо Юдо / 28 липня 2017, 11:44
2.Selena2017
«Ігоре Миколайовичу, у вас таки творча криза і як наслідок - якісь розхристані думки і твердження,»

Вибачте, але я щось прочитав редакційну і в тему в’їхав, а от у Вашому коментарі загубився...

Філоненко закликає людей відстоювати не "счастья всем и даром", а рахувати свої гроші, відстоювати свої матеріальні цінності. Бо керівники нашої країни уже давно відстоюють тільки свої гроші, а нам все ще чешуть про "Родіну, мать, доблесть, честь, ура!" і т.п. щоб поменше думали про своє благополуччя. Ба, навіть війни влаштовують за "духовниє скрєпи" і "фашизм не пройдьот", де люди помирають і голодують за фантомні лозунги.

Змінено 28.07.2017, 11:45
7. Адекватник / 28 липня 2017, 11:59
5.Selena2017
«Дякую. Газета повинна єднати людей, а не задурманювати.»

Ну де це ви таке прочитали? Завдання будь яких СМІ - розєднувати людей і ні в якому разі не дати їм обєднатися і знати правду.
8. Адекватник / 28 липня 2017, 12:04
6.Чудо Юдо
« Ба, навіть війни влаштовують за "духовниє скрєпи" і "фашизм не пройдьот", де люди помирають »

Думав поумнів, коли де там. Війну влаштували під лозунгом "За єдину Україну". А для цього по максимуму зробили все щоб її розділити. А духовные скрепы" и "фашизм не пройдет" ще попереду. Фашизм дійсно не пройдет. Як писав Вернадский: "Победа Гилера невозмжона, так как она противоречит законам ноосферы". Ну це для тебе мабуть дуже "глибоко".
9. Selena2017 / 28 липня 2017, 13:33
6.Чудо Юдо
«Вибачте, але я щось прочитав редакційну і в тему в’їхав, а от у Вашому коментарі загубився...»

Спробую оправдатися. Як я зрозуміла, Ви пропонуєте рівнятися на тих владних керівників, які давно і вміло рахують свої гроші та наполегливо їх відстоюють ( прикладів на цих сторінках - тьма тменна) . Даруйте, але це не мій життєвий принцип. Я поважаю великі гроші, але якщо вони зароблені розумом, знаннями, наполегливою працею, а не обманом і обкраданням ближнього. Саме таке надбання віртуальних мільйонів я і назвала пошестю, яка охопила все навколо. Мабуть, з цим не можете не погодитися.
У Філоненка взагалі немає конкретного уявлення про захист прав скривджених владою, тому він і мудрствує про індивідуалізм та Європу. Ну, як можна захистити себе сьогодні при отакій вакханалії самому?! Якщо таке диво і трапляється, то бажаючих легко скористатися плодами комусь нелегкої перемоги - більше , ніж досить.
Нехай буду виглядати смішною, але успіху можна досягти лише під гаслом мушкетерів : один за всіх, всі - за одного. Разом - навіть боязкому не страшно, тоді б чиновник не чванився, а сумлінно виконував доручену роботу. Вимогливі зібрання білицького та кобеляцького жіноцтва тому доказ. Вони ще не так активно були настроєні, та досвід - справа набувна.
10. Чудо Юдо / 28 липня 2017, 13:49
9.Selena2017
«Я поважаю великі гроші, але якщо вони зароблені розумом, знаннями, наполегливою працею, а не обманом і обкраданням ближнього.»

Ну я ж не пропоную починати обкрадати, я пропоную відстоювати своє, чесно зароблене. А нас багато років учать відстоювати "Мир у Мирі" і т.п. ті, хто це наше чесно зароблене тягне в свої кишені. Я думаю ось у цьому випадку виражається індивідуалізм: в першу чергу подумати про те, у якому одягу піде твоя дитина в школу і що ти будеш їсти на вечерю, а потім уже про високопарне, про "щастя для всіх".

Ось жінки прийшли і конкретно спитали - буде з 1 числа підняття зарплати чи не буде? І наполягали щоб таки було. Бо у нас дуже люблять подібних їм працівників у відпустки "за свій рахунок" відправляти та іншими способами економити.
А політики, наприклад, конкретики бояться. Перед виборами вони нам обіцяють "покращити життя", "підняти рівні...", "жити по-новому" а то і взагалі щось сумбурне, типу "весна прийде". Такими гаслами і живемо...
11. Selena2017 / 28 липня 2017, 14:03
Та звичайно ж, своя сорочка ближче до тіла. Тільки ми не вміємо об"єднуватися геть зовсім, все чекаємо лідерів, які поведуть. А цим і користуються ті, які більше наобіцяють та окулярів з гречкою у двір кинуть, знають же про легковірних.
То ж давайте брати приклад з отих жінок,які прийшли і конкретно спитали, отак І будемо відстоювати своє, чесно зароблене. Дякую, що не ображаєтесь.
12. filon / 28 липня 2017, 15:57
Як і обіцяв у редакційній, яка тут обговорюється, не буду далі забирати газетну площу. Але ж це не означає, що дискусію не можна продовжити на редакційному сайті або в соцмережах.
Отже, коротенько. Можливо користувач Селена не так давно читає газету "ЕХО". Тому спеціально для неї даю два посилання з приводу того чи маю уявлення про те, як боротися за свої права.
Ніколи не приховував і не збираюся цього робити й надалі, що хворію на тяжку форму діабету і залежу від інсуліну. І от колись за «благословенних» часів Януковича виникла проблема із забезпеченням хворих цим життєво необхідним препаратом. Тобто, моя проблема. І я вирішив діяти. Написав статтю, а також звернення до депутатів міськради і голови РДА. І попередив, що залишаю за собою право на будь-яку форму протесту.Посилання на exo.in.ua
Ось, що із цього вийшло.

Посилання на exo.in.ua
А знаєте скільки людей прийшло під стіни РДА? Прийшов я, адже газета вже вийшла у друк і не було можливості попередити людей, що інсулін вже завезли. Прийшли голова РДА, головний лікар, зав поліклінікою і аптекою.
І ще двоє людей мене підтримати. Причому вони не були хворими на діабет. Отака "солідарність".
Але не це головне. Головне, що мій егоїстичний протест, допоміг і тим, хто вирішив мовчки помирати.
Ось про це й товчу вже з десяток років у редакційних. І з кожним роком все більше впевнююся, що це марна справа.
ПИСИ. А про те, чого не знаю, можу писати лише замовний рерайт в інтернеті, але не газетні статті. Якось так.
13. Адекватник / 28 липня 2017, 16:18
12.filon
«Ось, що із цього вийшло.»

Ігоре Миколайовичу! То було при «злочинній» владі у якої були залишки совісті від природи чи Бога. Ця влада реалізує біблійні вказівки свого бога «А в городах сих народов, которых Господь, Бог твой, дает тебе во владение, не оставляй в живых ни одной души». (Второзак. 20:16) А поняття совісті для них не існує взагалі. Посилання на www.youtube.com
14. Selena2017 / 28 липня 2017, 17:04
12.filon
«Як і обіцяв у редакційній, яка тут обговорюється, не буду далі забирати газетну площ»

Так, Ігоре Миколайовичу, я не так давно на цих сторінках. Доки не піднялася ціна на друкований тижневик , іноді купувала, тепер при моїх статках не можу собі дозволити мати його архів. Зараз прочитала статтю, до якої ви переадресували. Та годі вже: риторика останніх редакційних зовсім відрізняється від тієї, давньої. Замість того, щоб підтримати життєвим та журналістським досвідом людей, які набралися рішучості, так-сяк згуртувалися і потурбували владу вимогами відкрито і старанно працювати для них, ви не виявили до протестуючих поваги. Це відчувається. Влада, чи попередня, чи сьогоднішня - глуха до тих, хто має проблеми, нею ж і створених. Повторюсь : газета, яка себе поважає, має об"єднувати людей, допомагати долати зло.
Тоді й присутніх при РДА буде більше.
Якщо мої думки вам не до смаку, ображайтесь, воля ваша.
15. Адекватник / 28 липня 2017, 17:42
14.Selena2017
«газета, яка себе поважає, має об"єднувати людей, допомагати долати зло. »

Ви продовжуєте чудити. Вам же писалось, що основний принцип влади - поділяй і володарюй. Обєднувати можна тільки фрагментарно, сектами так би мовити, по інтересах. Обєднувати навколо правди не можна і не підбивайте до цього Ігоря Миколайовича, бо не буде ні його ні газети. Та, власне, я думаю, що він це розуміє і слухати вас не буде.
16. земеля / 28 липня 2017, 17:50
14.Selena2017
« газета, яка себе поважає, »

Таких газет сейчас нет. Это было давно. Сейчас у каждой газеты есть свой хозяин.И этим все сказано. Но я не об этом. То что Филон ответил - это поступок, заслуживающий уважения. Не каждый так сможет.Тем более что особенно в нынешнее время профессия журналиста не просто сложная, но и опасная. Каждому не угодишь: люди злые, нервные и богатые и капризные и т.д. Нам, клавиатурным критикам просто, а Филону надо семью кормить. Тем более по мне он вполне адекватный и имеет свою точку зрения, как и все мы. Для одних она правильная а для других наоборот. Главное Игорь не принимай все это близко к сердцу. Делай свою работу как велит закон и твое сердце.
17. Selena2017 / 28 липня 2017, 18:21
Від мене особисто ніяких загроз для Ігоря Миколайовича не прозвучало. А з цього обміну думок кожен з нас зробить власні висновки, життя продовжуватиметься.
18. filon / 28 липня 2017, 18:27
Хух, саме через це й зарікався писати в коментарях, Фейсбуці і таке інше. Але, "зарікалася свиня гімна не їсти"
Спеціально для Селени. Шановна Селено я відповів на претензії із Вашого коментаря У Філоненка взагалі немає конкретного уявлення про захист прав скривджених владою, тому він і мудрствує про індивідуалізм та Європу. Ну, як можна захистити себе сьогодні при отакій вакханалії самому?! Якщо таке диво і трапляється, то бажаючих легко скористатися плодами комусь нелегкої перемоги - більше , ніж досить
Я навів Вам конкретний приклад із реального життя, як самому при такій вакханалії можна себе захистити. Знаєте я взагалі дуже поважаю конкретику, коли чітко і по факту. Ви висловили тезу я вам - антитезу із конкретним прикладом.
Натомість Ви продовжуєте .
Замість того, щоб підтримати життєвим та журналістським досвідом людей, які набралися рішучості, так-сяк згуртувалися і потурбували владу вимогами відкрито і старанно працювати для них, ви не виявили до протестуючих поваги. Це відчувається.
Шановна Селено, будь-ласка конкретизуйте в якому місці статті, яким словом, яким реченням, яким виразом, я , як автор, на виявив до протестуючих поваги.
...Дві години тому мав телефонну розмову з однією із протестуючих. Говорили, щоправда на іншу тему. Жінка не висловила ніяких претензій.
Селено, ми з Вами одну статтю читаємо?
Якщо в одній із редакційних, я дозволив собі «зірватися» ( епопея щодо глистів), то потім публічно вибачився.
Якщо в статті про пікетування райвідділу була критика на адресу протестувальників, то це - правда. І я не зміню свою точку зору. Тому що не можна закликати до самосуду, руйнування органу влади, що звучало під час пікету. Досить, вже зруйнували. І справа тут не у моєму ставлення до влади Януковича чи ще когось, а у соціальній психології. Не можна дозволяти руйнувати основи держави, для зміни влади є цивілізовані методи.
Але, де критика, тим більше неповага до пікетувальників у статті "Нарешті"?
19. don / 28 липня 2017, 19:13
Тут вилазить на поверхню совєцьке виховання, коли все треба получити на шарка. На форда за 15 косарєй зєлєні в нього бачте якось хватає, а на інсулін 3 гривні не хватає, він за собою залишає форму протесту. А як хтось там вийшов висловити пару крєпких вираженій, так значить вони закляті дураки. Шось цим разом він якось обійшовся без порівнянь людей з худобою або глистами. Мабуть ще й інвалідність собі не забув прикупити
20. Гай Фокс / 28 липня 2017, 19:32
18.filon
«Якщо в статті про пікетування райвідділу була критика на адресу протестувальників, то це - правда. І я не зміню свою точку зору. Тому що не можна закликати до самосуду, руйнування органу влади, що звучало під час пікету.»
Ті, хто чинить самосуд, хто хоче руйнацій -- бере і робить це, не попереджаючи нікого. А тут, навпаки, протестуючі прийшли, щоб не було більшого лиха, щоб попередити самосуд, зважаючи на некомпетентність і бездіяльність кобеляцької поліції. А Ви перекрутили факти, мало не зробивши з цих жінок і підлітків екстремістів. Думаю, Вам відомо, що після цієї акції і конкретного підозрюваного знайшли, і поліція разом з білицькою владою ніби-то звернула посилену увагу на криміногенну ситуацію в Біликах. Тож, хто має рацію?
21. Гай Фокс / 28 липня 2017, 19:45
А щодо порушень прав на швейних чи інших підприємствах, то не обов язково чекати акцій протесту робітників під підприємством чи райдержадміністрацією. Шукайте інсайдерську інформацію, йдіть самі до адміністрації підприємства -- преса ж теж влада. Надіюсь, хоч вона дійсно є народною. Буде Вам і повага простих затурканих і загноблених трудівників, і не тільки їх. А, значить, і рейтинг. Останні редакційні Вам його, на мою думку, не додали. Пробачте, без образ. Хоча, біличани їх на Вас, припускаю, можуть мати.
22. Гай Фокс / 28 липня 2017, 19:51
19.don
«Мабуть ще й інвалідність собі не забув прикупити»
Тут ти не правий. Не доведи Господи, але воно по людях ходить...
23. Filon / 28 липня 2017, 20:15
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
19.don
«. На форда за 15 косарєй зєлєні в нього бачте якось хватає, а на інсулін 3 гривні не хватає, він за собою залишає форму протесту. А я»

А тобі, придурок, відповім без поваги. Форд коштував не 15, а 17 тисяч доларів. І колись на закид, щодо його придбання такому ж, лінивому придурку як ти вже відповідав.
Чувак, візьми 3 гектари землі, посади овочі і вирощуй їх кілька років, ходячи сам із оприскувачем. Можливо заробиш і на БМВ, а можливо на - рак.
А інсулін, придурку, в Україні не продається легально. Крім того на відміну від тебе ніколи за ніками не ховався.
Щодо Гая фокса, т о тут повагу зберігаю. Але злочин поліцейські розкрили абсолютно незалежно від пікету. Зам що їм - повага.
До речі, Ваш колега ппопонував зустрітися і подискутувати. я- готовий.
24. Beri Mor / 28 липня 2017, 20:27
18.filon
« Не можна дозволяти руйнувати основи держави, для зміни влади є цивілізовані методи.»

Ви маєте на увазі Майдан?
25. don / 28 липня 2017, 20:32
Ти лапшу про оприскувач не вішай, а покажи де кошти взяв на таке коштовне авто, скільки податків заплатив, чи не заплатив, а то як дуркувати так мастак. А чуваками і придурками і глистами то ти своїх батьків називай, вони більш твій професіоналізм оцінять

Змінено 28.07.2017, 20:36
26. земеля / 28 липня 2017, 21:04
Дон, остановись. Ты же интеллигентный человек, если я не ошибаюсь закончил два ПТУ и работал на руководящей работе.Обычно так ведут себя малолетки, дорвавшиеся до социальных сетей. Без обид.
27. Гай Фокс / 28 липня 2017, 21:33
23.Filon
«...злочин поліцейські розкрили абсолютно незалежно від пікету. Зам що їм - повага.»
Можливо. Але до пікету навіть медичної експертизи потерпілого не зробили. Три доби минуло -- результату не було, три години після пікету -- і організований результативний обшук домівки підозрюваного. А ще через три години -- і на офіційній сторінці РВ у ФБ вже підозрюваного поспішили наректи злочинцем, без суду і слідства. Можливо, це і варте Вашої поваги...
28. Светка / 28 липня 2017, 21:47
Дон ну ти і гнида, останній шакал так ображає батьків хоть і чужих, батьки це святе, а для тебе гниди нічого святого!!!!
29. Гай Фокс / 28 липня 2017, 23:15
23.Filon
«До речі, Ваш колега ппопонував зустрітися і подискутувати. я- готовий.»
Це той, кого Ви обізвали "штатним активістом"? Яка зустріч? Я б образився б, наприклад.
30. Dana77 / 29 липня 2017, 12:00
А дон (свідомо пишу цей нік з маленької літери) все дужче себе розкриває. Як ідеться про Реку, так питати про його мільйони не можна, бо ти в такому разі ледар і заздрісник, а як про Філоненка, так "покажи де кошти взяв на таке коштовне авто, скільки податків заплатив, чи не заплатив". У Філона дійсно є земля, а в Реки одні політичні посади з не дуже високими посадовими окладами. Короче, правда шо гнида цей дон, рекин ж...лиз.
31. Filon / 29 липня 2017, 13:45
Ви маєте на увазі Майдан?
На жаль, і цю подію також. Якщо абстрагуватися від ідеологічної складової. І це не моя думка, а точка зору професіоналів. Вже навіть не памятаю на якомусь із українських телеканалів одразу після тих подій, цензура пропустила виступ доктора наук, спеціаліста саме із соціальної психології. Він чітко сказав, що після так званої Революції Гідності Україну очікує різкий ріст злочинності і насилля. Так було завжди у всіх народів і у всі часи.
Я не хочу і не буду дискутувати з приводу того, чого більше приніс Майдан - користі чи шкоди. Це відбулося і з цим потрібно жити. І давайте не будемо тут обзивати один одного сєпарами чи кастрюлеголовими. Це - не обєднує. І я не буду - обіцяю. А ось дона остання теза не стосується.
32. Filon / 29 липня 2017, 14:04
протестуючі прийшли, щоб не було більшого лиха, щоб попередити самосуд, зважаючи на некомпетентність і бездіяльність кобеляцької поліції.
Шановний Гаю, в редакції «ЕХО» зберігається повна версія відео пікетування відділу поліції без монтажу. Ви можете приїхати у Кобеляки і ми разом передивимось те відео. А тоді й поговоримо щодо того, хто й до чого закликав. Номер мого мобільного Ви знаєте. І зараз Ви знову голослівно стверджуєте, що поліція у цьому випадку проявила некомпетентність і бездіяльеність. А хто тоді підозрюваного знайшов і затримав, ми із Вами?

Але до пікету навіть медичної експертизи потерпілого не зробили. Три доби минуло -- результату не було, три години після пікету -- і організований результативний обшук домівки підозрюваного.
Гаю звідки ви отримали інформацію про те, що не було експертизи? Дайте посилання на живу людину. Дана теза звучала на мітингу перед райвідділом. Я особисто після події перепитував Володимира Федана. Він чітко заявив, що всі необхідні дії були проведені. І посилався на судмедексперта Єрмолову. Є прізвища, є люди, давайте разом перевіримо. А на кого посилаєтесь Ви? Так мама хлопчика говорила, що його ніхто не оглядав. Але вона перебувала у стані сильного стресу і не перевіряла отриману інформацію, отже, могла помилятися.
Ви кажете,що через три години після пікету затримали підозрюваного і вважаєте. що ці події повязані. Це - припущення. Але Ви розумна і досвідчена людина і маєте знати, що проведенню обшуку передує інша робота - оперативна і процесуальна. За три години її провести і отримати ордер суду? На мій погляд - це нереально.
33. Selena2017 / 29 липня 2017, 15:06
18.filon
«18. filon / вчора, 18:27»

Ігоре Миколайовичу, переглянула всі статті на протестну тематику. Зроблю , на Ваше прохання, свої зауваження, хочете - приймайте їх , а ні , то що ж ...
Вони не тільки про "Нарешті". Почала із "Закляття дурнів", а потім наткнулася на "Дєвочки, вам кирпич нада?" Заголовки вже забарвлені негативом, краще б такого уникати.
Зазвичай лапки використовуються в тексті до окремих слів чи виразів з іронічною чи навіть з саркастичною метою , як оте "штатний громадський активіст", " геніальні " заклики. Навіщо? Далі змальована уявна ситуація розбою та ще з таким її фіналом, на мою думку, штучна і зовсім недоречна , щоб потім закликати до здорового глузду. Саме тут не виявлено поваги журналіста до пікетуючих. За «Нарешті» цього не скажу.
Тепер про колективне та індивідуальне. Не бачу ніякої абстракції у вимогах: захистіть нас і наших дітей, покарайте винних, працюйте краще. Суцільна конкретика, яку повинні забезпечувати представники влади кожен на своєму місці.
Цитую Ваше: "Скрізь - ми, наші. А де - моє, особисте?" А ВСІ - це і є кожен зокрема, який теж потребує захисту, а разом з усіма - сила.
Співчуваю , що маєте таку проблему зі здоров"ям. Не одному в наш час доводиться боротися за нього смертним боєм. Тільки от теж по -різному виходить , якщо Індивідуально. Вам вдалося, бо маєте досвід письма, знання коридорів влади, можете прорахувати дії наперед та ін. А от дядько з Кішіньки, який про це уявлення не має, чи літня жінка з Озір на двох ціпках - багато чого можуть добитися свого кожен індивідуально, коли нині в правилах навіть велетенському зібранню ,даруйте, брешуть. І ні з кого ні за що ніхто не спитає.
Пожалійте себе, не витрачайте на дона гарячих слів, бо до нього нічого не дійде, це аномалія на тілі людства та Санжар зокрема.
Хотіла бути об"єктивною, якщо не вийшло, даруйте.
34. Адекватник / 29 липня 2017, 16:22
31.Filon
«Я не хочу і не буду дискутувати з приводу того, чого більше приніс Майдан - користі чи шкоди. Це відбулося і з цим потрібно жити»

Вибачаюсь, а чому б і не подискувати? Як же тоді навчатися? Мала дитина вчиться ходити, падає робить з цього висновки і знову вчиться. Українці ж ніколи ні з чого ніяких висновків не роблять. В ЕХО колись була стаття с картинкою дивака, який йде по граблях. Та катинка про нас. Але про що насправді та стаття я не памятаю. В якомусь із раднських фільмів один із персонажів повчає іншого словами: "на помилках навчаються. Розумні навчаються на чужих помилках, а ... на своїх" (Ну що у вас за така программа, що «закриває» навіть літературні слова?) Тема війн і революцій вже настільки досліджена, сто разів розписана, що тільки круглі ... могли попасти у заготовлену для них западню чи ловушку. І мало того, багато хто й до сьогодні не зрозумів що відбулося і з піною у рота доводить що майдан був Україні край потрібний і робили його герої.
35. Filon / 29 липня 2017, 17:06
До Селени. Все нормально, все приймається. Спробую ще раз пояснити про що постійно торочу. Подумайте, а чи погодитись - справа Ваша.
Як на мене, будь-яке колективне складається із індивідуального. Не будете сперечатися? А індивідуальне із колективного складете?
Тому для мене, особисто, права якоїсь однієї конкретної людини важливіші. Згадайте, як у Європейському суді "Вася Пупкін проти держави Україна". І це - нормально. А для того, щоб індивідуальне якогось злочинця не стало вище колективного, придумали закон і державу. Так все це не ідеально. Ідеалом є анархія, коли немає законів, кордоні, поліції, держав тому що всі без винятку люди настільки адекватні, що не потребують зовнішнього контролю. Але це - утопія.
Щодо терміну анархія. Не поспішайте одразу критикувати. Анархія - це не батько Махно. Анархісти були серйозними мислителями, а не обвішаними кулеметними стрічками пяними матросами.
А ми тут на сайті і в житті - помиримося, не дивлячись на те, хто яку релігію чи ідеологію сповідує.
36. Гай Фокс / 29 липня 2017, 17:33
32.Filon
«...ми разом передивимось те відео. А тоді й поговоримо щодо того, хто й до чого закликав.»
Повторюю, то не були заклики у тому вигляді, як Ви це виставляєте. Ніхто не закликав до бунту, а лиш пробували достукатись до поліції, спонукати її до дієвості і справедливості. І якби були якісь спроби екстремізму чи його планування, то, повірте, контингент був би дещо іншим.
32.Filon
«А хто тоді підозрюваного знайшов і затримав, ми із Вами?»
Цей підозрбваний був вже давно у них "на гачку", але до цього його мати постійно відкупляла. Причому, у тієї ж поліції. Його вже декілька разів до цього було за що "саджати". Якби не продажність нашої міліції і згодом поліції, то постраждалий хлопець був би живий і здоровий...
32.Filon
«мама хлопчика говорила, що його ніхто не оглядав. Але вона перебувала у стані сильного стресу і не перевіряла отриману інформацію, отже, могла помилятися»
А що заважало Федану прямо тоді, на пікеті, спростувати звинувачення, витягти того акта судмедексперта з кіпи паперів, якою він підтверджував діяльність своїх підлеглих? То може того акту дійсно не було? Те, що Єрмолова повинна була зробити, ще не значить, що вона це зробила. Федан тоді сам заявив, що буде це уточняти.
32.Filon
«...проведенню обшуку передує інша робота - оперативна і процесуальна. За три години її провести і отримати ордер суду? На мій погляд - це нереально.»
Ордер суду на обшук був виданий зразу після пікету. «Совпадєніє?..» Допускаю, що і шукали зовсім інше.
37. Selena2017 / 30 липня 2017, 10:20
35.Filon
«35. Filon / вчора, 17:06»

Рада примиренню. Анархію критикувати не буду, бо Кропоткіна не читала, та це було й недоступно, тому достатніх аргументів не маю. Але дещо про Махна: погодьтесь, що його постать радянським кінематографом та літературою сфальшована безжалісно, досі діє цей стереотип. Дуже б він лише з п"яними матросами прихилив до себе всю селянську Україну, як це було насправді, так тримав жорстку дисципліну в рядах, мав непересічний талант військового. Про це свідчать інші джерела інформації, крім радянського кіно. Звичайно, було багато жорстокості, та чи її коли було менше серед людей?
Знову ж таки, свої думки нікому не нав"язую, бо не можу бути істиною в останній інстанції.
38. земеля / 30 липня 2017, 18:45
37.Selena2017
«мав непересічний талант військовог»

Вы все верно думаете.К слову: Махно в гражданскую воевал за советскую власть и даже был награжден советским орденом, но потом вышел из подчинения и стал ее врагом. Мало того по историческим фактам первоначально он устанавливал власть в пределах Нехворощи- Маячки- Санжары - Кобеляки. А еще был атаман Маруся. И для сведения читающих с Полтавского- Новосанжарскго куста выходцем был Маршал Советского Союза Кулик. Незаслуженно растреляный (1947 год) а потом реабилитирован, но забытый до сих пор. А до войны он был национальным героем как Ворошилов и Буденный. Просто так , да еще и до войны Сталин Маршала бы не присвоил. А еще у Тимошенко Юлии бабушка по матери была родом из Санжар,забыл фамилию ( в наших краях она известна).Все это есть в инете и может они чьи то дальние родственники. Извините что не по теме. Лучше было-бы если об этом напишут журналисты.
39. Beri Mor / 30 липня 2017, 19:46
37.Selena2017
« Дуже б він лише з п"яними матросами прихилив до себе всю селянську Україну»

Шо там її прихиляти,в нас один,постійно п"яний, навіть без матросів прихилив до себе 52 відсотки голосів.

Змінено 30.07.2017, 19:49
40. Beri Mor / 30 липня 2017, 20:40
38.земеля
« по историческим фактам»

А эти факты в чьей интерпретации?Сейчас фактом является то что Ленин умер от сифилиса,заразившись от И.Арманд,Матросов в состоянии делирия упал на пулемет.История как дышло,если в умелых руках.

Змінено 30.07.2017, 20:53
41. Чудо Юдо / 30 липня 2017, 21:07
25.don
«Ти лапшу про оприскувач не вішай, а покажи де кошти взяв на таке коштовне авто, скільки податків заплатив, чи не заплатив, а то як дуркувати так мастак»

Слиш, дядю, а ти податкова щоб він тобі розповідав про свої податки? Чи може він чиновник, а ти перевіряючий його декларації?
Може і мені тобі отчитатися, за що я собі нещодавно труси купив - цікаво буде?

19.don
«На форда за 15 косарєй зєлєні в нього бачте якось хватає, а на інсулін 3 гривні не хватає, він за собою залишає форму протесту»

Преш ніж вступати у дискусії непогано б знати хоч щось на тему цієї дискусії. У аптеках інсулін офіційно не продається, він тільки видається безкоштовно в лікарнях.
42. земеля / 30 липня 2017, 21:14
40.Beri Mor
«А эти факты в чьей интерпретации?»

Все есть в Полтаве в ист. музее , а также в монографиях в том числе иностранных авторов. А вот по поводу Ю.Тимошенко как в интернете других мест не знаю. Хотите верьте - хотите нет. Но ее поклонники из местных знают об этом точно.
43. Selena2017 / 31 липня 2017, 10:43
39.Beri Mor
«39. Beri Mor / вчора, 19:46»

Я мала на увазі не сьогоднішніх сільських жителів, до яких теж ставлюся з повагою та розумінням того, чому вони дають оті 52%, а селянство України 1917-го - 20-х років, яке виборювало своє право на працю, землю, политу Їх потом, можливість користуватися плодами свого труду. Яке боронилося від більшовицької сваволі; відбиралося ж усе до нитки.
Багато того сільського люду залишилося після Холодного Яру, Голодомору та ненависної другої світової? Те насилля над тими, хто плекав землю, годував себе і світ , дорого коштувало не тільки скривдженим тоді, ми генетично видихуємо його і сьогодні: хворобами, поведінкою та ін. Вчені це вже проаналізували і довели.
44. Dana77 / 31 липня 2017, 11:00
По поводу новосанжарских корней Юли с косой, то внимательно смотрите после 32-й минуты это видео: Посилання на www.youtube.com Прадедушка Ю.Тимошенко по линии мамы действительно был родом с нашего поселка, тогда принадлежавшего Кобелякскому уезду. Наверное, от такого счастья Супрун иногда писяет кипятком.
45. Selena2017 / 31 липня 2017, 11:15
Хай Бог милує! До нашого берега що не припливе...
46. Beri Mor / 31 липня 2017, 11:19
43.Selena2017
«до яких теж ставлюся з повагою та розумінням того, чому вони дають оті 52%»

А от я не розумію,хоч убий.Народ після перевороту обідрали як липку непідйомними тарифами та галопуючими цінами,а майже всі мовчать.Де ж гідність,яку здобули?Це вже схоже на "стокгольмський синдром",не інакше.
47. Selena2017 / 31 липня 2017, 12:06
Соромно, але не знаю, що таке "стокгольмський синдром".
А те, що всі мовчать, як на мою думку, випливає з того, що люд зневірився , втомився від брехні повальної, а ще ж і хитрих багато, такі не лише гідності не здобували, а й уявлення про неї не мають і на тих, хто виборював її вже загиблий чи живий на сьогодні, гарчать та жовчю плюються.
Поки не припече кожного - не зворухнемося.
48. адекватник / 31 липня 2017, 12:13
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
49. адекватник / 31 липня 2017, 12:17
Не треба мене звинувачувати у наїзді на богообраних а то ще не дай бог в анисемітизмі. Читайте самих богобраних. "В любом вертепе, где злодей злоумышляет зло злодейства, есть непременно иудей или финансы иудейства" (Гарик Губерман)
50. адекватник / 31 липня 2017, 12:21
43.Selena2017
«Багато того сільського люду залишилося після Холодного Яру, Голодомору та ненависної другої світової? »

От цікаво мені, невже так важко збагнути, що все перелічене творили ті, кого свідомі зараз привели до влади. Ну коли ж ми почнемо «включати» логіку? Чи може для наших свідомих навіть поняття «логіка» не існує? От скільки можна на одні й ті самі граблі наступати? Здавалося б, що все зрозуміло навіть малій дитині. "В любом вертепе, где злодей злоумышляет зло злодейства, есть непременно иудей или финансы иудейства"
51. адекватник / 31 липня 2017, 12:27
46.Beri Mor
«Де ж гідність,яку здобули?Це вже схоже на "стокгольмський синдром",не інакше.»

Та яка гідність. Старі сценарії на новий лад. І це не "Стокгольмский синдром" а шизофренія, яка не дає можливості правильно визначити агресора про якого йдеться при Стокгольмскому синдромі. Ну, типу, як Пацюк Вакулі казав, що тому не треба чорта шукати у кого чорт за плечима. У нашому варіанті чорт на шиї сидить, а лошари кричать ПТН-ПНХ.
52. земеля / 31 липня 2017, 12:42
43.Selena2017
« годував себе і світ »

Селена, шановна! Я до сих пор помню как радовались украинские СМИ после провозглашения независимости: Россия помрет без украинского сала и хлеба.Украина кормит Россию. Ей богу не вру. Дальше: что было в 17 году нам судить тяжело. Почему: было другое время и разные правители трактовали под себя. НО. Даже сегодня, относительно Майдана или безвизовой Европы , среди нас писак нет единого понимания. А мы- что было 100 лет назад. И еще один момент, относительно голодомора. И многие не понимают почему он был в 33 и 47 а не в 31 или в 49? И все зацыклились на политическом аспекте - изымали ( кстати свои же местные) тогдашние Реки и Спицы. А основной причиной была засуха, все выгорело, даже трава. Даже когда все замокало(неурожай хлеба) то было много травы, т.е. было мясо, молоко и селянин не голодал.Поэтому Селена у каждого своя правда. И то что нам говорят желательно фильтровать. Я думаю Адекватник то же выскажет свое видение.
53. земеля / 31 липня 2017, 13:07
По поводу голодомора.Как рассказывала бабушка,самым страшным был местный правитель Мыкыта. По указанию с района он план лично увеличивал вдвое. В Саратов высылал в первую очередь родственников. После того как он неожиданно исчез, люди два десятилетия не называли детей его именем, и на его подворье никто не желал селиться. Это реальная правда.
54. Selena2017 / 31 липня 2017, 13:16
46.Beri Mor
«6. Beri Mor / сьогодні, 11:19»

Прочитала про "стокгольмський синдром" після попереднього коментаря. Просто незнання цього терміну спантеличило. Про подібні стани читала раніше в пресі. Не відмовляюся і від вищесказаного, та справді варто погодитися і з тим, що елементи цього синдрому таки присутні. Чи не є кожен працюючий сьогодні заручником найшолудивішого роботодавця, не кажучи вже про справжніх акул? Виконуй його умови, або йди голодуй. Якщо така рука спочатку відібрала шматок хліба, а тоді змилостивилася та простягла знову - заручник стає тихим, вдячним рабом.
Думаю, не треба скидати з рахунку і психогенний вплив на маси, знавці психології працюють не завжди для порятунку людини, є й такі, що служать тим же акулам.
55. Адекватник / 31 липня 2017, 13:41
52.земеля
«Я думаю Адекватник то же выскажет свое видение.»

Можно бы и высказать, так одни - удаляют, а другие ничегошеньки не хотят понимать. Получается, типа, напрасный труд.
56. don / 31 липня 2017, 13:49
41.Чудо Юдо
«Слиш, дядю, а ти податкова щоб він тобі розповідав про свої податки?»

те гамно машини скупля по 17 тисяч баксів, і одночасно збирає протести, що йому не виписують дармовий інсулін. чому ж він не турбується про те що нехай для заможніх той інсулін буде платний, а для бідняків, то вже нехай безкоштовно.
чому кошти на безкоштовний інсулін витягують з мого карману, як у платника податків, щоб фактично за мій рахунок лікувалося якесь гамно, що розкатує на автомобілі за 17 штук, та ще воно глистами та худобою обзиває всіх підряд
41.Чудо Юдо
«за що я собі нещодавно труси купив - цікаво буде?»

та я вірю що ти чесний трудяга, вносиш вклад у ВВП, як ти писав колись.
труси хоть не в секенді брав?
57. Selena2017 / 31 липня 2017, 13:51
52.земеля
«52. земеля / сьогодні, 12:42»

Дякую за спокійну розмову. Не з усім погоджуюсь , але в деталі вдаватися не буду, Ви бачите так,я трохи інакше. Хай буде гречка...
Бачення Адекватника для мене не авторитет, бо там суцільна агресія до співрозмовника та нав"язування свого такого, що не відразу й розбереш, не дорослА до такого мудрагеля.
58. земеля / 31 липня 2017, 14:48
57.Selena2017
« такого, що не відразу й розбереш»

Это наша беда, и засада здесь в том, что мы не можем с ним дискутировать на равных. Ибо большинство из нас нынешних просто не знает истории. Тем не менее это неравнодушный человек, как умеет стремится (по нашему навязывает) мысль о том что, люди, что вы делаете? схаменится, одумайтесь. И конечно сыпет цитатами( хорошо что не МАО, а то вообще ничего не поняли бы) И самое главное - он не удобен власти. Кстати, мои соседи, зная что я в сетях, иногда спрашивают: что там пишет Адекватный, интересуются именно им, и это дорого стоит. Кстати ,то что уже практически никто не выражается нецензурно является достижением. А если еще Админ на месяц кого-нибудь заблокирует за лексику, то вообще хорошо будет. Быть добру.
59. Beri Mor / 31 липня 2017, 15:11
58.земеля
«то наша беда, и засада здесь в том, что мы не можем с ним дискутировать на равных.»

Согласен.И это многих злит.Поэтому к концу дискусии с Адекватником переходят на "сам дурак".
58.земеля
« И самое главное - он не удобен власти.»

Конечно не удобен,как и любой думающий человек.Нынешней власти удобны "доны",без мозгов и с немотивированой агрессией,готовые рвать глотки таким же придуркам,и таких глядя на происходящее немало.

Змінено 31.07.2017, 15:13
60. Адекватник / 31 липня 2017, 15:22
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
61. Адекватник / 31 липня 2017, 15:28
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
62. Адекватник / 31 липня 2017, 15:40
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
63. Адекватник / 31 липня 2017, 15:42
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
64. Адекватник / 31 липня 2017, 15:45
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
65. Адекватник / 31 липня 2017, 15:50
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
66. Адекватник / 31 липня 2017, 15:57
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
67. Адекватник / 31 липня 2017, 18:30
Сподіваюсь, ті, хто успів прочитати зрозуміли, що є страшною таємницею для народу. І це так. Тому, що якщо народ зрозуміє, як і на чому його дурять, то тоді влада втратить важелі впливу на мізки. Коменти видалені за п.2.3 "Заборонена пряма та непряма реклама, комерційні, беззмістовні повідомлення, спам, повідомлення повторені декілька разів". Але у коментах не було ніякої реклами та комерції і тим більше беззмістовних повідомлень. Повідомлення були змістовні і являлись відповіддю на задані тут запитання. От і "маємо те, що маємо".
68. Beri Mor / 31 липня 2017, 18:43
67.Адекватник
«. Коменти видалені за п.2.3 "Заборонена пряма та непряма реклама, комерційні, беззмістовні повідомлення, спам, повідомлення повторені декілька разів". Але у коментах не було ніякої реклами та комерції і тим більше беззмістовних повідомлень. Повідомлення були змістовні і являлись відповіддю на задані тут запитання. »

Тут нещодавно Філон був "засвітився",може він пояснить,що це за північнокорейська цензура.Чи повинен бути загальний «одобрямс» влади,як при "совкові"?
69. don / 31 липня 2017, 19:28
КОБешніка підотерли харашо, мабуть тутешні керовніки замішані у світовій змові євреїв з геями і допомагають скривать від простого люду правду та відповіді на поставлені тут питання
70. Чудо Юдо / 31 липня 2017, 19:55
67.Адекватник
«Коменти видалені за п.2.3 "Заборонена пряма та непряма реклама, комерційні, беззмістовні повідомлення, спам, повідомлення повторені декілька разів"»

Ну і що не так?
Стаття про мітинг за зарплати - Адекватник чеше про євреїв і Сталіна
Стаття про новий водопровід - Адекватник чеше про євреїв і Сталіна.
Стаття про собачку, яку врятували і віддали у хороші руки - Адекватник чеше... угадайте? Ага, про євреїв і Сталіна.
Тупий спам на ліцо. Адміну респект.
Адекватник, я готовий зробити Вам на халяву сайт на безкоштовному хостингу щоб Ви там на кожній сторінці чесали про одне і те саме, а тут уже тошнить читати цілі стрічки одинакових коментарів про одну і ту саму фігню, яка абсолютно не стосується теми.
71. Адекватник / 31 липня 2017, 20:28
70.Чудо Юдо
«Стаття про мітинг за зарплати - Адекватник чеше про євреїв і Сталіна»

Мітинг про зарплати є наслідком. Це я не тобі, а адекватним читачам, бо для тебе це непідйомне. Тобі важко збагнути, що похмілля є насдіком пянки, а вагітність є наслідком.... Ти можеш собі уявити ситуацію, коли мати обуруючись вагінтністю своєї малолітньої дочки не спитала б у неї про те, хто ж таки батько майбутньої дитини і як таке сталося, а просто виясняла б чого це у доньки «виріс» живіт, може вона щось зїла.... водила б її по терапевтах і гастроентерологах і т.п. Хоча таке теж буває. Знаю випадок, коли одна маманя напала на геніколога з кулаками за те, що він "таке наговорив" на її доцю. І не вірила до останнього. Грецький профессор Матсас писав: «Те, кто хочет, под влиянием перемен 1989-1991 годов, пройти мимо конфликта между Троцким и Сталиным, расценивая это как нечто принадлежащее музею большевистских древностей, смотрят не вперед, а назад».
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації