Вхід | Реєстрація

Третина(!) випускників не склали тестування

Третина(!) випускників не склали тестування

У цьому році тридцять відсотків одинадцятикласників з Кобеляцького району під час здачі зовнішнього незалежного оцінювання з різних предметів не змогли подолати бар’єр у 100 балів.

Нещодавно Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив дані зовнішнього незалежного оцінювання, яке складали цьогорічні випускники.

Згідно інформації, указаної на офіційному сайті центру, цього року учасники з Кобеляцького району проходили тестування із 9 предметів. Найпопулярнішими були українська мова і література (277), історія України (235) та біологія (143). Лише два учні взяли участь у тестуванні з російської мови та шістнадцять — з фізики.

Тестування з української мови проходили 222 цьогорічні випускники та 55 учасників інших категорій. Сюди належать випускники минулих років, учні професійно-технічних, вищих навчальних закладів, випускники, які здобували в 2017 році повну загальну середню освіту в навчальних закладах інших держав. Поріг у 100 балів не вдалось подолати сімнадцятьом учасникам. 81 набрали 100–120 балів; 65 — 120-140; 50 — 140-160; 39 — 160-180; 25 — 180-200. Із 43 учнів Кобеляцької ЗОШ №2 30 відсотків написали на 180-200 балів.

Оцінювання з історії України пройшли 191 одинадцятикласник та 44 учасники інших категорій. Із них 29 не подолали поріг; 79 отримали 100-120 балів; 63 — 120-140; 44 — 140-160, 15 — 160-180; 5 — 180-200.

Тести з математики писали 97 випускників і 19 учасників інших категорій. 30,2 відсотка або 35 осіб не подолали поріг; 32 дійшли до позначки в 100-120 балів; 15 — 120-140; 14 — 140-160; 9 — 160-180; 11 — 180-200. Із 20 учнів Бутенківської ЗОШ тести не склали 40 відсотків. А з 16 випускників Кобеляцької ЗОШ № 2 половина досягли найвищих результатів.

Оцінювання з фізики пройшли 14 одинадцятикласників та 4 учасники інших категорій. Із цього предмету результати теж не найкращі. Двоє учасників не подолали поріг; семеро набрали від 100 до 120 балів; двоє — 120-140; один — 140-160; троє — 160-180; один — 180-200.

29 випускників шкіл та 7 учасників інших категорій перевірили свої знання з хімії. Згідно результатів тестування, 11 учасників або 30 відсотків не подолали поріг у 100 балів; 8 написали на 100-120 балів; 5 — 120-140; 6 — 140-160; 4 — 160-180; 2 — 180-200. Троє з дев’яти учнів Кобеляцького НВК №1 набрали менше 100 балів.

Оцінювання з біології пройшли 112 випускників та 31 учасник інших категорій. Із 27 учнів Бутенківської ЗОШ майже 30 відсотків не склали тестування. Усього ж 100‑бальний поріг не подолали 22 учасники; 42 набрали 100-120; 40 — 120-140; 21 — 140-160; 10 — 160-180; 8 — 180-200.

Із 97 учасників оцінювання з географії лише троє не набрали 100 балів; 19 — 100-120; 34 — 120-140; 23 — 140-160; 12 — 160-180; 6 — 180-200.
Майже вдвічі менше, 48 бажаючих, взяли участь у тестуванні з англійської мови. Із них 14 (29 відсотків) не подолали поріг; шість «дістались» позначки 100-120 балів; семеро — 120-140; одинадцять — 140-160; вісім — 160-180; двоє — 180-200.

Тестування з російської проходили два учні Кобеляцької ЗОШ №2. Один набрав від 100 до 120 балів, інший — 120-140.

Усього в зовнішньому незалежному оцінюванні взяли участь 222 цьогорічні випускники. Із них 68 (30,6 відсотка) не здали один або більше тестів.

Відповідно до рейтингу районів та міст обласного значення Полтавської області, Кобеляцький район посідає 22 місце із 31. Середній бал ЗНО становить 137,75.

На першому місці знаходиться Полтава (149,92), на останньому — Козельщинський район (126,5). До речі, у минулому році кобелячани також були 22‑ми.

Сусідній Новосанжарський район фінішував двадцятим, опустившись на два щаблі вниз у порівнянні з 2016‑им. Середній бал ЗНО становить 137,79. Усього в тестуванні взяли участь 190 випускників, із яких 61 (32 відсотки) не здали один або більше тестів.

У рейтингу областей України Полтавщина посіла 9‑те місце. Найкращими стали Київська, Львівська й Тернопільська області.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Культура та освіта


1. AVI90 / 25 серпня 2017, 14:59
Тести з математики: із 20 учнів Бутенківської ЗОШ тести не склали 40 відсотків,оцінювання з біології: із 27 учнів Бутенківської ЗОШ майже 30 відсотків не склали тестування. ОЦЕ ОПОРНА ШКОЛА? Та після такого складання учнями ЗНО, виникає запитання до відділу освіти: на підставі яких «заслуг» ця школа стала опорною?
2. 1juriy / 25 серпня 2017, 15:43
Козельщинська ЗОШ тести з математики не склали 73 відсотки.З української мови та літератури 11 відсотків.Тому Бутенківська опорна ,а Козельщинська ні.
3. микола козак / 25 серпня 2017, 17:40
І що Ви хотіли , в школі навчання практично нема , вчите6лі перейшли на реппетиторство , плата добра , податків платити непотрібно , то ж у школі можна займатись відбувальщиною, Чомусь про це всі соромляться говорити.
4. Ltava / 26 серпня 2017, 12:04
Школа продовжуе готувати до тестів, до вишів але не до життя ! Показуха була показухою продовжуеться ! Покажіть результати школи після 10 років випуску , де і ким стали учні , яку їжні здобутки у сім"ях у суспільстві у бізнесу і тд.
5. Ltava / 26 серпня 2017, 12:28
3.микола козак
«І що Ви хотіли , в школі навчання практично нема , вчите6лі перейшли на реппетиторство , плата добра , податків платити непотрібно , то ж у школі можна займатись відбувальщиною, Чомусь про це всі соромляться говорити.»

Відсутній запит на якісне навчання із сторони батьків , місцевої влади ( яка фінансує школи ) , із сторони суспільства ю тому не вчителів потрібно критикувати а самих себе _ платників податків які не контролюють забрані у них кошти.
6. Адекватник / 26 серпня 2017, 13:49
4.Ltava
«Школа продовжуе готувати до тестів, до вишів але не до життя !»

А яке у них може бути життя? "У наймах коси побіліють, у наймах сестри й помрете". Або "І виріс я на чужині". Тарас таки молодець. Цікаво, коли ж таки наші свобдівці будуть його памятники валяти? Видно, ще не на часі. Але будуть, бо хіба таке можна було писати
"У тім хорошому селі.
Чорніше чорної землі
Блукають люди, повсихали
Сади зелені, погнили
Біленькі хати, повалялись,
Стави бур’яном поросли.
Село неначе погоріло,
Неначе люде подуріли,
Німі на панщину ідуть
І діточок своїх ведуть!.."

А за теке Тарасове мабуть і комент видалять, але напишу, будь що буде.
"І не в однім отім селі,
А скрізь на славній Україні
Людей у ярма запрягли
Пани лукаві... Гинуть! Гинуть!
У ярмах лицарські сини,
А препоганії пани
Жидам, братам своїм хорошим,
Остатні продають штани..."
7. Адекватник / 26 серпня 2017, 13:55
5.Ltava
«тому не вчителів потрібно критикувати а самих себе _ платників податків які не контролюють забрані у них кошти.»

Ага, так ви таки вчителька. Треба вчителів критикувати, як же так. Добра половина вчителів свідома на всю голову, підтримували майдан, і до цього часу абсолютно нічого не розуміє. А якщо вони не розуміють і людям не розказують то що тоді говорити за "платників податків". 99% тих платників повні зомбі. Що їм із ящику скажуть, вони в те і вірити будуть. Ними уже чверть століття успішно ящиком керують і заганяють їх туди, куди потрібно, як більярдний шар у лузу.
8. Ltava / 26 серпня 2017, 13:58
І не в однім отім селі,
А скрізь на славній Україні
Людей у ярма запрягли
Пани лукаві... Гинуть! Гинуть!
У ярмах лицарські сини,
А препоганії пани
Жидам, братам своїм хорошим,
Остатні продають штани..."

То якіж вони ЛИЦАРСЬКІ СИНИ якщо їх у ярма запрягли ?
9. Адекватник / 26 серпня 2017, 14:16
8.Ltava
«
То якіж вони ЛИЦАРСЬКІ СИНИ якщо їх у ярма запрягли ?»

Це ви мене запитуєте? Запитайте у тих, хто на майдані «виборював» свою гідність, або у тих, хто чверть віку хизується на усіх зборищах у козацьких еполєтах. А щодо оригінального тексту - питання до Тараса. ТО ж він про тодішніх писав, а до сучасних можна примінити інші його слова "Славних прадідів великих правнуки погані"

Змінено 26.08.2017, 14:17
10. Ltava / 26 серпня 2017, 15:06
7.Адекватник
« Добра половина вчителів свідома на всю голову, підтримували майдан, і до цього часу абсолютно нічого не розуміє. А якщо вони не розуміють і людям не розказують »

Нажаль вчителі не підтримували ні майдани ні інші соціальні явищаю більше того ,це вчителі багато років як члени виборчих дільниць постійно фальшують вибори і не дають можливість людям висловити свою думку. причому фальшують свідомо за копійки .
11. Pravdorub / 26 серпня 2017, 15:09
9.Адекватник
«Славних прадідів великих правнуки погані»

Гарно сказано... Тільки ж знов у вашому контексті це звучить як "Рядянських прадідів великих..."
12. Selena2017 / 26 серпня 2017, 15:46
10.Ltava
«більше того ,це вчителі багато років як члени виборчих дільниць постійно фальшують вибори і не дають можливість людям висловити свою думку. причому фальшують свідомо за копійки .»


Правда Ваша, Лтаво, зі знанням справи кажете.
13. Ltava / 26 серпня 2017, 17:06
9.Адекватник
« "Славних прадідів великих правнуки погані" »

З цими словами вимунен погодитись .Ще більше подобається : " ДІДИ БУЛИ КОЗАКАМИ , БАТЬКИ ДІТЬМИ КОЗАЦЬКИМИ А ОНУКИ ВИРОСЛИ «""""""""""""» СОБАЧИМИ.
14. Ltava / 26 серпня 2017, 17:08
12.Selena2017
«Правда Ваша, Лтаво, зі знанням справи кажете.»

Нажаль знаю не з розмов а на практиці зустрічався , тому не сприймаю казки про роль вчителя та відданість їх поклику.
15. Адекватник / 26 серпня 2017, 17:27
11.Pravdorub
«
Гарно сказано... Тільки ж знов у вашому контексті це звучить як "Рядянських прадідів великих..."»

Хай буде радянських. Але були у нас великі українці і при царю. Чим більша держава, тим більше і «більших» людей вона "народжує". Це такий закон природи. Коли державу перетворюють на папуасію, тоді у ній великими стають парасюки і гаврилюки і всякі різні герострати. Тема прадідів складна і заплутана. Свідомі возвеличуют собі подібних аби й самим здаватися великими. Трішки покопавшись знайшов, що до великих українців вони відносять Лейбу Давидовича Троцького. Копатися по свідомих сайтах по-своему цікаво, прикольно читати свідомі бредні. Ну от для прикладу. "Наш головний критерій відбору українців-нобеліатів: своїм лауреатом вважати людину, яка народилася на етнічних українських землях і називається українцем. Цей принцип схвалив академік Микола Жулинський. Ось таким чином ми нарахували сімох українців – Нобелівських лауреатів" А далі прізвища. "Народжений у Новій Прилуці на Вінниччині Зельман Абрам Ваксман буквально врятував людство від чуми. Саме він винайшов антибіотик стрептоміцин і 1952 року отримав Нобелівську премію з фізіології і
медицини. Малознаний серед українців і лауреат у галузі літератури 1966 року – Шмуель Йосип Агнон, який народився в Бучачі й почав писати на благословенній галицькій землі..." Ну і так далі. Можна здогадатися, кого запишуть у великі укри нашої епохи.
16. Ltava / 26 серпня 2017, 17:39
15.Адекватник
« Але були у нас великі українці і при царю»

При хану ? чи при якому царю ?:)) Молода країна пише і трішки видумує собі історію минуле . так усі країни робили і роблять.Он сусіди починають возвеличувати Івана Грозного , то їх проблеми а нам потрібно " творити " свою історію щоб об"єднати територію нашої держави , німці колись теж 21 окремі держави поеднували навколо мови . казок і тд.
17. Адекватник / 26 серпня 2017, 17:40
10.Ltava
«Нажаль вчителі не підтримували ні майдани ні інші соціальні явищаю»

Вони не підтримували лише тому, що боялися втратити роботу. З ціїє ж точки зору вони фальшували вибори. Вчитель повиненн навчати дітей. Давно сказано "що посієш те й пожнеш". Важко спрогнозувати які будуть «жнива» після рехформ освіти.
18. Ltava / 26 серпня 2017, 17:52
17.Адекватник
«Вони не підтримували лише тому, що боялися втратити роботу. З ціїє ж точки зору вони фальшували вибори»

Не роботу вони бояться втратити а бояться вискочити "з колії " бояться змін. Так колись кріпосні верталися до пана після скасування кріпосного права , рабські навики в генах.
19. Адекватник / 26 серпня 2017, 17:58
18.Ltava
«
Не роботу вони бояться втратити а бояться вискочити "з колії " бояться змін»

А ви, значить, революціонерка? А історію революцій вивчали? Революціонерів завжди використовують.
18.Ltava
«Так колись кріпосні верталися до пана після скасування кріпосного права , рабські навики в генах.»

Так і раби в США не хотіли "свободи". Поняття свободи і змін дуже розпливчаті. У вас є конкретний план змін?
20. Ltava / 26 серпня 2017, 18:07
19.Адекватник
« У вас є конкретний план змін?»

Загально державного не маю . А так , якжо не «вид....» то "роби що повинен і будь що буде " . прбую не брихати хочь сам собі і робити так як вважаю за потрібне не заважаючи іншим. Я прихильник перемін а не революцій , крок за кроком , рух за рухом , хоть трішки , хоть на території метра навколо себе.
21. Адекватник / 26 серпня 2017, 18:08
16.Ltava
«Молода країна пише і трішки видумує собі історію минуле»

Хоч одна людина знайшлася, яка правду написала. Слово «ВИДУМУЄ» ключове. От тільки до чого ми довидумуємось? "Історію переписують, щоб потім переписати майно". Не знаю хто сказав, але влучно. Ясно, що переписування історії робиться не з ціллю побудови якоїсь там держави, а з ціллю знищення її народу і завоювання земель.
16.Ltava
«.Он сусіди починають возвеличувати Івана Грозного , то їх проблеми а нам потрібно " творити " свою історію щоб об"єднати територію нашої держави»

Возвеличують, бо саме Грозний був державним діячем при якому держава зміцніла і збільшилась територіально. Ну, яу свідомі тут кривляються, був "собиратєлєм зємєль".
22. Ltava / 26 серпня 2017, 18:16
21.Адекватник
«Грозний був державним діячем при якому держава зміцніла і збільшилась територіально»

Да да , правда втратила чисельність населення але хто ж їх щитає. Та і петро що назвав себе першим теж територію ібільшував втративши 20 % люду . Ну і Ніколашку другого потрібно згадати "канонізованого " святого. А у нас шо ? мазепа - тож зрадник свого хосподаря Петра, ми років мабуть 5 як не св"яткуємо день перемоги чужого війська над нашим.
23. Ltava / 26 серпня 2017, 18:18
Забув про Леніна , Сталіна і інших до Горбачова включно благодійників,
24. Ltava / 26 серпня 2017, 18:19
21.Адекватник
« і завоювання земель»

Та нас завойовувати не потрібно , ми самі продамось і продамо .
25. Адекватник / 26 серпня 2017, 18:24
16.Ltava
«нам потрібно " творити " свою історію щоб об"єднати територію нашої держави , німці колись теж 21 окремі держави поеднували навколо мови . казок і тд.»

От людина наче і правильні речі говорить, а нічогісінько не хоче зрозуміти. Ви своїми діями безповоротньо розєднали державу, а говорите про якесь обєднання. На Донбасі по даним ООН, можете перевірити, вбито більше 2,5 тисяч мирних громадян. У вас, вибачте, вбито хоть одного родича? Думаю що ні і слава богу. В Україні так звані терористи не вбили жодної дитини чи старика. Ви усвідомлюєте про що я тут намагаюсь вам говорити? Як ви будете обєднувати людей на базі видуманої історії, коли у когось ні за що ні про що вбили малу дитину, чи дружину, чи батька, чи матір. Це вам не майданні "оніжедєті". Якщо гіпотетично уявити собі, що на україні стане влада з Донецька, то скільки буде виття лише з того приводу, що якогось, наприклад, атошника, притягнуть до відповідальності. А в них на це буде і моральне право. Тут усі свідомі з піною у рота охаюют Сталіна. А скажіть чесно, скільки будинків у Львові розбомбили чи знащили енкаведисти? Я вам допоможу відповісти. ЖОДНОГО. А галичане були тоді такими самими сепаратистами. Ви ніяк не зрозумієте, що історію конструюють за вас і проти вас. Те що ви вважєете добром є зло для народу. Отут після 40 хвилин вигнаний з роботи академік Толочко розповідає про мову і націю. Відео з українського каналу і цензуроване любимим вами Гордоном. Посилання на www.youtube.com
26. Ltava / 26 серпня 2017, 18:30
25.Адекватник
« а нічогісінько не хоче зрозуміти»

Це складна тема до якої я не готовий. Рідних не вбили але родичі з Луганська викликають здивування своєю позицією. Я завжди був прихильником федерального устрою держави , але на жаль сьогодні ми цей момент вже втратили , на жаль. а часи Сталіна я знаю з розповідей бабушки . як вони кропиву їли.
27. Адекватник / 26 серпня 2017, 18:30
14.Ltava
«тому не сприймаю казки про роль вчителя та відданість їх поклику.»

А Антону Макаренку "Педагогічні поему" Путін придумав?
28. Ltava / 26 серпня 2017, 18:36
27.Адекватник
«А Антону Макаренку "Педагогічні поему" Путін придумав?»

Ні . Мені здається шо правий був Чаадаєв коли ствержував про помилку обрання релігії , але це ще складніша тема. Мабуть на сьогодні досить ,вибачте якщо щось не так. Гарного вечора.
29. Адекватник / 26 серпня 2017, 18:43
26.Ltava
«Це складна тема до якої я не готовий. »

Дякую за чесніть. Подумайте по це на дозвіллі. У вас нік гейропейський. Спочатку я думав, що ви жінка, виявилося що ні. Логічно, якщо по-українське, подумати, що Лтава вона. Це так по фрейду, чи ви так для приколу?
26.Ltava
«але на жаль сьогодні ми цей момент вже втратили»

Втратили. І це зробили навмисне руками свідомих.
26.Ltava
«часи Сталіна я знаю з розповідей бабушки . як вони кропиву їли.»

Кропиву могли їсти після війни, або в 33-му. 33-й - особлива тема яку тут видаляють. А в 46, 47-му дійсно був голод, але то було після тяжкої війни і неурожаю. Якщо ви ще не бачили людей, які зараз, на 26-му році незалежності їдять кропиву, то я можу вам показати. А можете походити біля контейнерів і поспостерігати що з них інколи виловлюють.
30. Адекватник / 26 серпня 2017, 18:48
28.Ltava
«
Ні . Мені здається шо правий був Чаадаєв коли ствержував про помилку обрання релігії , але це ще складніша тема.»

Правий. Та й хіба тільки він про це писав. І Толстой, і Тютчев і сам Пушкін. Та й Тарас так званого бога не жалував. Тема складна, але одна із основних і вчителі її зовсіс не знають і знати не хочуть.
31. Адекватник / 26 серпня 2017, 18:52
28.Ltava
«вибачте якщо щось не так. Гарного вечора.»

І вам гарного вечора. Все ОК.
32. Pravdorub / 26 серпня 2017, 19:25
25.Адекватник
«історію конструюють за вас і проти вас.»

тут я погоджуся на всі 100. При кожній зміні влади будували не тільки новий державний устрій, а й нову систему світогляду для населення
Винятком аж ніяк не може бути і СРСР.
33. 1juriy / 26 серпня 2017, 20:06
Цікаво,а скільки працівників школи,відділів освіти,та інших осіб задіяних у навчальному процесі було замінено після майдану? Та мабуть жодного.В освіті все ж та совкова номенклатура.Якщо згадати своїх однокласників радянських часів (хто навчався при СССР),то успіхи в навчанні були аналогічні.Половина класу з трудом знала таблицю множення.З тих часів нічого не змінилося.
34. Адекватник / 27 серпня 2017, 00:02
32.Pravdorub
«тут я погоджуся на всі 100.»

Прогрес!
32.Pravdorub
« При кожній зміні влади будували не тільки новий державний устрій, а й нову систему світогляду для населення»

А як інакше? Питання тільки в тім, хто формував і з якою ціллю.
32.Pravdorub
«Винятком аж ніяк не може бути і СРСР.»

Канєшно. Тільки ж знову, питання задане вище, "хто і з якою ціллю?" Люди ніяк не можуть второпати, що спочатку СССР будувався як глобальний жидівський проект під світову революцію. Сталін вийщов з того проекту пересажавши "ленінську гвардію" за що отримав війну, яку наші діди виграли, а "правнуки погані" вернули все на круги своя. Шалом! "Кто не слеп тот видит".
35. Адекватник / 27 серпня 2017, 00:07
33.1juriy
«Цікаво,а скільки працівників школи,відділів освіти,та інших осіб задіяних у навчальному процесі було замінено після майдану?»

Не вистачає парасюків і гаврилюків. Фішка в тім, що треба підкорегувати закон, чого цього ще й досі не зробили. Поки що на посаду вчителя потрібно мати вищу освіту.
33.1juriy
«Якщо згадати своїх однокласників радянських часів (хто навчався при СССР),то успіхи в навчанні були аналогічні.Половина класу з трудом знала таблицю множення.»

Цікаво б дізнатися в якому році ви навчалися? З мого класу половина вступила у вузи, думаю навіть зараз для цього як мінімум треба знати табличку множення.
36. Адекватник / 27 серпня 2017, 00:29
22.Ltava
«
Да да , правда втратила чисельність населення але хто ж їх щитає. Та і петро що назвав себе першим теж територію ібільшував втративши 20 % люду»

Статистику в студію.
22.Ltava
«А у нас шо ? мазепа - тож зрадник свого хосподаря Петра, ми років мабуть 5 як не св"яткуємо день перемоги чужого війська над нашим.»

Вчіть історію. То не наше військо. Козаки Мазепи розділилия як і зараз. Багатьох Мазепа знищив. Почитайте «донос» Кочубея Петру І, там є про те, як Мазепа вихрещує жидів і ставить їх на старшинські посади. Чом не сьогоденння? У Мазепи було військо, яке вирішувало не питання незалежності, як вам здається, а питання Шведів, тобто знищення Росії. Точно так як і у Гітлера було завдання знищити СССР, а тодшні свідомі шухевичі поклялися йому у вірності будувати Новий світовий порядок у Європі. Усі жидівські сценарії схожі як дві каплі води, але свідомі зомбомізки цього не бачать. Зараз відбувається третій «заход» на Росію приблизно за тим же сценарієм. На роль німеччини зараз обрали тупіших - українців, тому що німці вже навчені двома світовими війнами.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації