Вхід | Реєстрація

У Кобеляках перекинулась вантажівка з металобрухтом

У Кобеляках перекинулась вантажівка з металобрухтом

Схоже, що перехрестя вулиць Покрівська та Михайлівська скоро стане ще більш знаменитим за кількістю ДТП, ніж славнозвісне перехрестя вулиць Михайлівська та Касьяна (у народі "Смертний").

У ніч з 15 на 16 листопада близько 1:30 год. на Покрівці сталася чергова дорожньо-транспортна пригода. У дніпропетровському напрямку рухалася вантажівка DAF XF916 навантажена металобрухтом. Швидше за все, здійснюючи поворот, водій не дотримався безпечної швидкості, до цього додався факт зміщення вантажу і в результаті фура просто лягла на бік. Люди під час цього ДТП не постраждали.


Автор: Ігор Бабаєв, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Надзвичайне


1. ИВЕН / 16 листопада 2017, 22:04
колись в районі було декілька ДАІШНИКІВ-яких всі порушники при їхній появі уникали---а що ми маємо сьогодни---молоді безвусі(вибачте) на новенькому кросовері катаються по району(спалюючи горюче з наших податків) і ще нічогісінько не зробили для безпечного пересування автотранспорту(приміром-буряковози розбивають автодороги-штрафуй-по центру ганяють з великою швидкістю-порушуючи всі правила-штрафуй а пішохідні переходи особливо біля шкіл-діти бояться перейти дорогу

общим-одним словом-В КОБЕЛЯКАХ НЕ ПРАЦЮЄ ДОРОЖНО ПАТРУЛЬНА СЛУЖБА (ЇЇ ПОТРІБНО РОЗІГНАТИ АБО ПРОВЕСТИ РОТАЦІЮ КАДРІВ)-І В ЦІЛОМУ-хто її-КЕРІВНИК (Я МАЮ НА УВАЗІ НЕ РАЙОННУ СЛУЖБУ-а місцеву---не можна єкономити на безпеці руху

а знки дорожні---хто їх встановлює-хто наглядає за їх правильним виконанням......

біля WOKовської заправки знак 20км/час--а їдуть всі 80.....

в ОБЩИМ----БАРДАК (РЕКОМЕНДУЮ ЗАРПЛАТУ ДОРОЖНІМ ПОСТОВИМ ПЛАТИТИ В ПРЦЕНТНОМУ ВІДНОШЕННІ ВІД виписаних НИМИ штрафів....
2. микола козак / 17 листопада 2017, 08:21
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
1.ИВЕН
«в ОБЩИМ----БАРДАК (РЕКОМЕНДУЮ ЗАРПЛАТУ ДОРОЖНІМ ПОСТОВИМ ПЛАТИТИ В ПРЦЕНТНОМУ ВІДНОШЕННІ ВІД виписаних НИМИ штрафів....»

Це тільки в Україні такі придурки , які при мізерних зарплатах просять великих штрафів , хочеться показатись мудрим і свідомим .А спочатку потрібно розібратись , чому це сталось глупої ночі, можливо щось повязане з легальністю того перевезення.
3. ИВЕН / 17 листопада 2017, 08:57
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
2.микола козак
«Це тільки в Україні такі придурки»

згоден {частково}

але при якім причіпі на небезпечному повороті водій не зменшив швидкість (а якби не дай боже там були....)

де інформаційні дорожні щ

ити (обмежуючі знаки)

ідо автора ---КОЗАКА ПРИ ЧІМ ТУТ ВАНТАЖ (а...можливо ТИ конкурент----НО БЕЗПЕКА НА АВТО обов1язкова для всіх без винятку.....
4. Седой / 17 листопада 2017, 09:01
посмотрите, что у нее в кузове... это отображает сегодняшнее состояние страны - бомжеватость
5. Професор / 17 листопада 2017, 10:42
Все ж в Україні на дорогах проблема не в штрафах і не правилах. Головна проблема на дорозі (і не тільки) - невиконання догми "НЕВІДВОРОТНІСТЬ ПОКАРАННЯ". Найтяжче їхати, коли оточують "бентлі мерседеси".
Ведуть себе нахабно. Їдуть на червоне. Також нетверезі - дуже обширне покарання. Ну, забрали в нього права - і що далі? Не їхатиме? Штраф платитиме? та певному контингенту ті штрафи до лампочки.
Мій товариш АТОшник, а вже місяць як демобілізант, права забрав після демобілізації. Так всю армію й проїздив без прав, працюючи!!! постовим водієм! Каже, ніхто про права й раз не спитав)). Та й навряд чи він коли тверезим їздить, але, дякуючи Богу - поки до аккуратно і без аварій.
6. Професор / 17 листопада 2017, 10:46
Білоруська аналогія за звичаєм: "повторне керування в стані алкогольного сп"яніння під час періоду позбавлення права керування(3 роки) карається обмеженням свободи на срок від 2 до 3 років"(колонія-поселення).
І загалом, лише в"їжджаючи до РБ я починаю почувати себе в безпеці. Дуже жаль...
Вже навіть в селі моїх батьків розпочались кражі і постріли п’яних "бувших АТОвців".
Зам’яли - бо нікого не встрелили..
Що далі буде?...
7. don / 17 листопада 2017, 11:00
оце гомельдрєв розійшовся
8. don / 17 листопада 2017, 11:00
коли буде продовження про Акаккія і Сраку?
9. Ltava / 17 листопада 2017, 13:12
6.Професор
«Що далі буде?...»

Далі буде ще веселіше адже держава втратила монополію на насильстко. Озброюйтесь і захищайтесь :))
10. Ltava / 17 листопада 2017, 13:14
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
2.микола козак
«Це тільки в Україні такі придурки »

Погоджуюсь ала частково. Тільки в Україні такі жителі які ратують не за дотримання правил а за величину штрафів. Цікаво б було подивитися як кермують учасники обговорення. Боюсь що порушує кожен.
11. Anatoliy / 17 листопада 2017, 20:09
4.Седой
«посмотрите, что у нее в кузове... »


А чего - в России металлолом не перевозят?.. Всё-таки, троляка вы, батенька, однако...)))
12. Седой / 17 листопада 2017, 22:33
Я такой металлолом пионером сдавал 50 лет назад :-) Где можно найти в 21 веке такое убожество? Присмотритесь, что он вез. Никого не хотел обидеть, обидно за людей. До чего их довели.
13. Anatoliy / 18 листопада 2017, 07:33
12.Седой
« Где можно найти в 21 веке такое убожество? »

Посилання на svobodoff.livejournal.com
Читать с комментами внизу от жителей России. И почему я не плачу под каждой статьёй о горькой судьбе россиян?...
14. Anatoliy / 18 листопада 2017, 07:36
Впрочем, я знаю, что вы ответите. Что у вас лично самая пенсионная пенсия, самая машинная машина, самая визовая виза и самая крутая круть с толстым слоем шоколада.)))
15. Selena2017 / 18 листопада 2017, 12:31
13.Anatoliy
«13. Anatoliy / сьогодні, 07:33»

Пане Анатолію, переглянуте мною ваше посилання викликало в мене ЖАХ ! В 2014-му, коли людина, яка просиділа зі мною за однією партою 10 років, а тепер живе в Росії, назвала мене фашисткою ( причому : а ви там всі фашисти!), було боляче аж до істерики від усвідомлення того, що ця людина справді в це безповоротно вірить і ніколи її душа не очиститься (роки це підтвердили). Потрапив під цей психогенний вплив і Седой. Це вже назавжди, ні ліків, ні Слова від цього немає.
Я не така вправна в інтернеті, але просто трапився колись відеосюжет про місто-привид на березі Тихого океану - далі вже чужі води. Це було колись військове містечко, у що воно перетворилося - страх було дивитися. Його мешканців просто "загубили". Здається, це була відеозйомка журналістів "Радіо Свобода".
І оце БОЛОТО сунеться на Україну?!!!
Знову ж таки пошлюсь на Річарда Пайпса, який порівнював Московію з овечою отарою : вигризає траву на одному пасовищі до чорної землі і суне далі, не бажаючи знати, чиє воно.
Серед дописувачів сайту не всі задумуються над справжньою небезпекою зовнішньою та внутрішнім розбратом. А вже про тих, хто тільки переглядає, можу тільки здогадуватися.
16. Професор / 18 листопада 2017, 14:20
Не хочу обговорювати "психологічні впливи".
Давайте глянем на можливості українців «СССР» і нинішніх. Що міг середній українець 1986 і 2017? Перший мав доступ до медицини, освіти вищої якості в порівнянні зсьогоднішньою за менші кошти (в десятки раз у порівнянні). Я наголошую - середній (найрозповсюдженіший)! (1986 - це був чоловік 35 років, який отримував 150ре, платив 10ре комуналки, нещодавно отримав квартиру в містечку, був одружений. 2017 - це чоловік 43 років, розлучений і проживаючий в громадянському шлюбі, який живе в будинкувід батьків, отримує 3000 грн, платить 1000 грн комуналки з урахуванням субсидії). Соціально-економічні першого незважаючи на низьку з/п значно вищі, йому вдається щороку з’їздити до Криму і збирати на автівку, за якою він уже 4 рік стоїть в черзі. Другий живе в постійних перепозичаннях і розглядає необхідність виїзду на заробітки. Перший мріє про безплатну путівку до Югославії, і лає на кухні сусіду, який вже двічі там був. Тнж стоїть в черзі за безкоштовною. До широкого світу потрапити майже неможливо. Також мріє про японський магнітофон, але купити його можливості майже не має. Інший може поїхати до багатьох країн, але виключно на заробітки. Першого абсолютно не лякає варіант "захворіти", для другого - це фінансова катастрофа. Перший примушує дочку краще вчитись, щоб вступила до ВУЗу, другий розуміє - не поїхавши на заробітки, він лишить дочку без освіти... І так далі...
17. Професор / 18 листопада 2017, 14:22
Одне, що дуже об’єднує і ті часи, і нинішні:
інакодумців саджають до буцегарні...
Правда, зараз всих посадовити не можуть - дуже багато розвелося. Але напрямок вибрали цей.
18. Anatoliy / 18 листопада 2017, 16:26
Мені й у нашій державі негараздів досить, щоб чужими перейматися. Просто набридла звичка конкретного коментатора до обговорення кожної статті за вуха притягувати тему злиденності України, тут же наводячи власні статки як приклад багатства населення Росії.
16.Професор
«16. Професор / сьогодні, 14:20»

Багато в чому згодний. Але ті часи минули безповоротно, і це факт. У інших колишніх республіках - теж.
19. Адекватник / 18 листопада 2017, 17:48
13.Anatoliy
«Читать с комментами внизу от жителей России»

Ви здавалися серйознішим. Ну й що по тій ссилці такого, чого немає в Україні? Але смішно інше. " А Омск - это один из наиболее наглядных примеров деградации,.." Ось вам крутіший приклад деградації. Це Детройт. Посилання на relaxic.net
20. Адекватник / 18 листопада 2017, 17:49
16.Професор
«Давайте глянем на можливості українців «СССР» і нинішніх. »

На Професора Білорусь впливаю позитивно. Атекватні мислі, однако.
21. Адекватник / 18 листопада 2017, 17:51
17.Професор
«інакодумців саджають до буцегарні...»

Інакодумців кругом заджають, навіть в США. Про Україну просто змовчу, бо тут їх не тільки саджають, а і тупо вбивають. Прклад - Бузина і багато інших.
22. Адекватник / 18 листопада 2017, 17:53
15.Selena2017
«Потрапив під цей психогенний вплив і Седой. Це вже назавжди, ні ліків, ні Слова від цього немає.»

Це якраз про вас. Седой не потрапив під вплив, а трезво мислить, може трішки щось перегибає, аби вас подраконить.
23. Anatoliy / 18 листопада 2017, 18:07
19.Адекватник
«Ну й що по тій ссилці такого, чого немає в Україні? »

Так я саме до того цю ссилку Сєдому і кинув. Це він мені доказував, що у Росії метолобрухту не возять, бо всі багаті і щасливі. Але йому ви зауважень щодо серйозності не робите...
19.Адекватник
« Це Детройт.»

Про Детройт тільки ледачий не знає. До речі, автор статті про Омськ його і сам з Детройтом порівнює. А ви зверніть увагу на інше: практично на всіх апокаліпсичних фотках Детройта будинки і райони зовсім нежилі - звідки ж порядку взятися, та й кому він треба? Знайдіть матеріали з жилими районами Детройта - порядку на порядок більше, ніж у тому ж Омську (звиняйте за каламбур).
Але, як казав уже Селені
18.Anatoliy
«Мені й у нашій державі негараздів досить, щоб чужими перейматися.»
, і вам кажу: ссилку кидав спеціально для Сєдого. Це у нього мода: побачити у статті фото мужика в шортах і заголосити: довели людей на Україні, грошей на штани немає...)))

Змінено 18.11.2017, 18:49
24. Адекватник / 18 листопада 2017, 21:05
23.Anatoliy
«Це він мені доказував, що у Росії метолобрухту не возять, бо всі багаті і щасливі. Але йому ви зауважень щодо серйозності не робите...»

Не роблю, бо це зауваження буде лише на догоду Селені. А такої країни, де всі багаті і щасливі взагалі немає. Але є факт, що мінімальна пенсія у Росії вдвічи вища від української і, взагалі, тільки лінивий не знає, що Україна по рівню життя і по еконмічним показникам знаходиться, якщо не на останньому, то на передостанньому місці у світі.
23.Anatoliy
«Це у нього мода: побачити у статті фото мужика в шортах і заголосити: довели людей на Україні, грошей на штани немає..»

А хіба не довели? У жодного пенсіонера грошей на штани немає. Сьогодні один знайомий похвастався, що купив (дешево) звичайнісінькі ботинки за 1000 грн. А знайти якісь розвалящі будинки можна не лише в Омську чи Детройті, а й в Парижі, і, думаю, навіть в Данії. До Данії просто черга не дійшла, в "Датском королевстве" потрібні люди живуть. А Детройт, а саме Генрі Форд, завинив перед кабалістами, як завинила перед ними і Україна в особі Богдана Хмельницького. І на фоні усього цього сперечатися тут про якісь незасипані калюжі у Омську - це пуста трата часу на ніщо. Щоб розсуждати про Росію треба взяти її економічні показники при Єльцину і при Путіну, її ВВП і порівняти з українськими, а не вишукувати калюжі. Седой привів приклад з шортами може тому, що таким як Селена не приведеш конкретні цифри, бо вона їх тупо не сприймає, ну от він і опустився до її рівня інтелекту, так думаю.
25. Anatoliy / 18 листопада 2017, 21:42
24.Адекватник
«Не роблю, бо це зауваження буде лише на догоду Селені»

Розумієте, в чому річ... Коли я обговорюю статтю чи коментар, то обговорюю саме статтю чи коментар, а не автора. Але бачу, що таких тут небагато (навскидку лише Земелю назвати можу). Переважна маса поділилася на табори по принципу - "Майдан це благо" і "Майдан це ... ,скажімо, не благо")), і люто лаються з представниками іншого напрямку, незалежно від того, що саме вони кажуть. Якщо скаже Селена - крокодили не літають - Сєдой із принципу заявить - літають - а Адекватник із політичної солідарності підхопить - невисоко, звісно, але пурхають, пурхають. Якось так.
От я одназначно думаю, що Майдан штовнув Україну у... яму - за це Адекватник вважав мене класним пацаном. Але я, бачте, сказонув, що прикордонник ЗСУ мав право стріляти у порушника пропускного режиму блок-посту, жителя гордого нескореного Донбасу - упс... Селена возрадувалася моїй ссилці про занедбаний російський Омськ - і тут я, паразит, солдатів ЗСУ своїми рятівниками не вважаю... Біда...
А я дійсно впевнений, що Майдан «зіграли» на Україні дирижери із Заходу, а от Донбас нам «зіграла» Росія. Причин я тут не аналізую - але по факту це для мене так. І так далі...
Тому, щоб не збивати з пантелику протиборствуючі табори - видаляюся звідси. Ну, не упоротий я - ні на Європі, ні на Росії, вибачте. Ось так.
Всім дякую за спілкування. Добра і миру.

Змінено 18.11.2017, 21:50
26. Адекватник / 18 листопада 2017, 22:26
25.Anatoliy
«Переважна маса поділилася на табори по принципу - "Майдан це благо" і "Майдан це ... ,скажімо, не благо")), і люто лаються з представниками іншого напрямку, незалежно від того, що саме вони кажуть. »

Це так тому, що у людей немає іншого «поля» для спілкування. А статті тут бувають такі, що їх і обговорювати не варто. Крім того, майже усі статті, так чи інакше, зачіпляють проблеми породженні або майданом, або глобальною політикою. Все у світі взаємоповязане і не треба придавати такого значення відхиленням авторів коментів від суті статті. Це так на мою думку. Був би тут якийсь окремий чат для дискусій, може було б по іншому. Але я так спасибі редакції ЕХО.
27. Filon / 19 листопада 2017, 16:56
25.Anatoliy
«. Коли я обговорюю статтю чи коментар, то обговорюю саме статтю чи коментар, а не автора. Але бачу, що таких тут небагато»

25.Anatoliy
«Ну, не упоротий я - ні на Європі, ні на Росії, »

Шановний Анатолію, дуже вас розумію. Перечитав кілька ваших коментів. ми практично однодумці. Ціную людей які цінують право лбдей на інші думки, нехай і помилкові.Таких завжди мало було, під впливом сучасних технологій ще менше залишилося. Цінуючи ваше право на те, щоб покинути сайт, пропоную не робити цього. Дже це - теж емоції, які теж пройдуть. Чесно зізнаюся, що думаю більше про себе. Адже якщо не зустрічаєш людей, які мають схожу точку зору, то мимоволі задумуєшся про параною. Добра і миру.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації