Вхід | Реєстрація

До питання про договори на технічне обслуговування газопостачальних систем

До питання про договори на технічне обслуговування газопостачальних систем

Питання оплати за технічне обслуговування газорозподільних систем наразі є досить актуальним. Свідченням цього є чимало запитань, які читачі «ЕХО» через газету ставлять працівникам «Полтавагаз». Більшість людей звертаються в редакцію усно, по телефону чи при особистій зустрічі. Та одна читачка написала листа зі своїми запитаннями. Нижче ми друкуємо оригінальний текст звернення та відповіді, які надав керівник міжрайонного підрозділу «Полтавагаз» Роман Романенко.

 

Чому техобслуговування не внесене в тариф? І чи є альтернатива «Полтавагаз»?

Після ознайомлення із публікацією в газеті «ЕХО» № 6 від 8 лютого 2018 року, за підписом Олександра Діденка, у мене залишаються деякі питання.

Чи потрібне нам технічне обслуговування газових приладів? Безумовно, потрібне. Це уможливлює нашу безпеку як споживачів. Та питання в іншому. Чому в запропонованому газовиками договорі фігурують такі великі суми? І це при наших мізерних зарплатах і пенсіях. У статті в «ЕХО» написано, що «… із тарифу на природний газ виведене технічне обслуговування газового обладнання». Зрозуміло, що раніше ці суми були закладені в тариф. І якщо їх вивели, то логічним наслідком було б зменшення тарифу. Але цього не відбулося.

Є ще один нюанс. Зараз майже всі громадяни, маючи низький рівень життя, отримують субсидії на спожитий газ. Держава цим гарантує, що споживач не буде платити більше установленої суми. А плата за техобслуговування в цю суму не входить. І, відповідно, субсидію на неї не надають. Чому? Або держава нас обманює, або газовики лукавлять.

ВІДПОВІДЬ. У зв’язку із взятим державою курсом на запровадження цивілізованого ринку газу, ще у 2015 році були прийняті нові нормативні акти, що регулюють цей процес. Це — Правила безпеки систем газопостачання та Кодекс газорозподільних систем.

Але паралельно діяли і попередні законодавчі акти, зокрема, Правила надання населенню послуг з газопостачання, затверджені Постановою Кабміну України № 2246 ще від 9 грудня 1999 року. А відповідно до згаданої Постанови і Правил, ПАТ «Полтавагаз»  кожного року затверджувало графіки планово‑технічного обслуговування та проводило огляд внутрішньобудинкових систем газопостачання і обладнання житлових будинків за кошти підприємства.

І лише 13 липня 2016 року Уряд своєю новою Постановою № 442 привів у відповідність нормативну базу в сфері регулювання відносин на ринку природного газу. Зокрема, газорозподільні підприємства, яким є «Полтавагаз», були звільнені від зобов’язання безоплатно надавати послуги із періодичного технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання. Це — європейська практика. Тепер, згідно із Правилами безпеки систем газопостачання, споживач може укласти договір на обслуговування газового обладнання, що мається в його помешканні. Договір можна укласти з будь-якою організацією, що має дозволи і атестований персонал.

ВІД РЕДАКЦІЇ: саме через неузгодженість нормативних документів процес заключення договорів про технічне обслуговування і розпочався не в 2015‑му, а аж у 2017 році. Справа в тому, що у 2016 році частині споживачів вже надали безкоштовні послуги і було б несправедливо з інших брати за це гроші.

 

Чому така висока ціна на техобслуговування?

…Мене також цікавить, на основі яких нормативних документів розраховані суми, пред’явлені до оплати за техобслуговування. Якщо раніше слюсар, обмазавши мильним розчином крани за 15–20 хвилин, йшов до іншого споживача, то що він буде робити зараз за 200 гривень? Можна провести невеликий розрахунок. Слюсар при мінімальній зарплаті 3725 гривень працює 176 годин в місяць. Тобто, за годину роботи йому платять 21 гривню 15 копійок. Відповідно, за двадцять хвилин, проведених біля газових кранів, він мав би заробити 7 гривень 5 копійок, а не двісті, як пропонують зараз.

Крім того, при підписанні цієї «згоди» на техобслуговування, мої персональні дані передадуть третім особам. Навіщо? Можливо, це буде фірма-прокладка, яка й отримуватиме заплачені людьми кошти. Я зателефонувала друзям у Запоріжжя і запитала, як у них вирішується питання із техобслуговуванням. Мені відповіли, що у них немає такої проблеми. Або наші газовики форсують події, або у Запоріжжі по-іншому все відбувається. Нам кажуть, що договір на техобслуговування можна укласти й з іншою організацією. А з якою? Вони в нас у районі є?

Взагалі, я не проти того, щоб нам проводили якісне технічне обслуговування газових приладів. Але мені потрібно, щоб усе було чітко і зрозуміло, щоб мене та інших не лякали відключеннями, а надавали послуги, вартість яких була адекватною. І щоб не виникало відчуття, що мої громадянські права порушують.

В. Морозова.

ВІДПОВІДЬ. Вартість робіт у рамках технічного обслуговування залежить від кількості приладів, розташованих у домоволодінні. Зрозуміло, що у вартість включена не лише зарплати слюсаря, а й податкові та інші нарахування. Є відповідна калькуляція, яку можуть перевірити контролюючі органи.
Товариство «Полтавагаз» із розумінням ставиться до хвилювання, що виникло в громадян у зв’язку із досить різкою зміною в порядку надання послуг з обслуговування газових приладів. Адже наші працівники є такими ж споживачами, як і всі інші. Однак, оскільки зараз саме власник відповідає за технічний стан і безпечне користування газовими приладами, то у випадках незабезпеченого техобслуговування внутрішньобудинкових систем, «Полтавагаз» буде змушене провести відключення житлових будинків таких громадян від газопостачання.

ВІД РЕДАКЦІЇ: Працівники «Полтавагаз» визнають, що договір на технічне обслуговування можна укладати не лише із ними. З якими — не говорять. Але наголошують, що краще це робити саме із «Полтавагаз». Їх аргументи — якийсь приватник може видати документ про проведення технічного обслуговування, навіть не виїжджаючи на місце. Як це було раніше із чищенням димоходів. Ніхто їх не чистив, приватники за певну суму грошей лише видавали довідки. Це не було секретом ні для споживачів, ні для газовиків.
Фахівці «Полтавагаз» стверджують, що договори заключили вже майже 60 відсотків побутових споживачів у Кобеляцькому, Козельщинському та Новосанжарському районах.

Між іншим, зайшовши на сайт «Полтавагаз», можна швиденько підрахувати, що технічне обслуговування коштує не двісті, а майже триста гривень за рік. Газовики пояснюють збільшення розцінок зростанням мінімальної зарплати.

 

Розцінки на техогляд газових приладів

№ п/п

Найменування робіт

Вартість

робіт,

грн. з пдв

1

ТО ввідного газопроводу (1 раз на рік)

Перевірити щільність фланцевих, різьбових з’єднань, вимикаючих пристроїв, розташованих на ввідному газопроводі, приладом або мильною емульсією. Обійти надземний газопровід, перевірити відсутність провисання труб, наявність кріплень газопроводу, відсутність примикання.

19,25

2

ТО внутрішньобудинкового газопроводу (1 раз на рік)

Перевірити прокладку внутрішньобудинкового газопроводу, відповідно проекту та нормативних документів, наявність кватирок, вільного доступу до приладів, приточної вентиляції. Провести зовнішній огляд внутрішньобудинкового газопроводу і арматури, перевірити їх цілісність та фарбування. Перевірити щільність внутрішньобудинкового газопроводу мильною емульсією (при робочому чи надлишковому тиску) або приладовим методом (зокрема, місце приєднання лічильника газу). Перевірити наявність тяги у вентиляційному каналі. Після проведення робіт з ТО провести інструктаж із записом в абонентну книжку. У разі відсутності абонентної книжки, направити в управління газового господарства для проходження повторного інструктажу. Провести запис у абонентську книжку про проведення ТО із розбірливим підписом виконуючого роботи, заповнити наряд­заявку, інвентаризаційну відомість.

43,39

3

ТО газової плити (поверхні) (1 раз на три роки)

Провести зовнішній огляд газопроводу та крану перед газовим приладом з метою виявлення дефектів та відповідності встановлення газової плити. Зовнішнім оглядом перевірити: надійність кріплення столу плити до її корпусу або до стільниці; цілісність і наявність ручок кранів плити; стан конфорок (на предмет відсутності тріщин, цілісності ребер, сплавленості, деформації і т.д.); дверцят духової шафи та її працю, відсутність прогару в стінах духової шафи (при наявності). Перевірити щільність перекриття газу краном, плавність його ходу на всьому діапазоні, надійність його фіксації у стані «зачинено». Перевірити візуально і відрегулювати процес спалювання газу (полум’я пальників). Перевірити герметичність (мильною емульсією (при робочому або надлишковому тиску) або приладовим методом) усіх місць різьбових з’єднань після вимикаючого пристрою. Ліквідувати знайдені місця негерметичності з послідуючою повторною перевіркою їх на щільність.

50,57

4

ТО газової колонки (І раз на рік)

Провести зовнішній огляд газопроводу та крану перед газовим приладом з метою виявлення дефектів та відповідності встановлення газової колонки. Перевірити роботу вимикаючого пристрою перед приладом. Перевірити наявність тяги у димовому каналі. Перевірити працездатність та спрацювання автоматик безпеки, відрегулювати. Перевірити відсутність витоків води з системи приладу і внутрішньої капелі з калорифера і з’єднувальних труб, при необхідності, усунути. Перевірити герметичність сальників та хід штока водяної та газової частини блок­крана, при необхідності, ліквідувати наявні витоки. Оглянути калорифер газового проточного водонагрівача, перевірити чистоту пластин калорифера і їх стан (без демонтажу). Перевірити стан стінок вогневої камери з метою попередження передчасного їх прогорання, щільність прилягання змійовика до стінок вогневої камери. Оглянути газовідвідний патрубок і перевірити: відсутність зазорів між трубою і ковпаком водонагрівача, між окремими елементами труби в місцях їх з’єднання, герметичність місця вводу труби в димохід, наявність очисної кишені. Перевірити герметичність (мильною емульсією (при робочому або надлишковому тиску) або приладовим методом) усіх місць різьбових з’єднань після вимикаючого пристрою. Ліквідувати знайдені місця негерметичності, повторною перевірити їх на щільність.

92,57

5

ТО опалювального приладу (1 раз на рік)

Провести зовнішній огляд газопроводу та крану перед газовим приладом з метою виявлення дефектів та відповідність встановлення опалювального приладу. Провести загальний огляд опалювального приладу, перевірити стійкість водонагрівача, протипожежність основи, на якій він встановлений, наявність захисного фарбування. Перевірити наявність тяги у димовому каналі. Перевірити роботу вимикаючого пристрою перед приладом. Перевірити роботу та спрацювання автоматик безпеки, відрегулювати. Перевірити чистоту робочої зони термопари та її контакту (при наявності), почистити. Перевірити роботу основного пальника візуальним чином (колір, висота полум’я), відрегулювати. Перевірити роботу запальника (довжина і стійкість полум’я, наявність вогневої перемички на насадці (при наявності)), відрегулювати. Перевірити герметичність (мильною емульсією (при робочому або надлишковому тиску) або приладовим методом) усіх місць різьбових з’єднань після вимикаючого пристрою. Ліквідувати знайдені місця негерметичності, повторно перевірити їх на щільність. Оглянути газовідвідний патрубок І перевірити: відсутність зазорів між трубою і місцем підключення до опалювального приладу, між окремими елементами труби в місцях їх з’єднання, герметичність місця вводу труби в димохід, наявність очисної кишені.

113,7

Якщо газові прилади або арматура газопроводу знаходиться в аварійному стані, що неможливо усунути на місці, або подальша експлуатація приладу може загрожувати життю людей, слюсар зобов’язаний, після узгодження з майстром, відключити газовий прилад з встановленням заглушки на крані перед приладом і скласти відповідний акт.


Автор: Матеріал підготував Ігор Філоненко


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство


1. drzlo83 / 25 лютого 2018, 16:47
Я не проти технічного обслуговування, але виникає питання,чому при підписанні відповідного договору я повинен підписати ще й акт виконаних робіт і внести оплату за ще не надані послуги? Тобто я спочатку плачу, підписую наперед акт виконаних робіт, а потім жду, може протягом року майстер і прийде, а може і ні, акт же вже підписаний. Вам не не здається, що це нездраво?
2. Dana77 / 25 лютого 2018, 18:01
Ясно шо це чергова обдираловка. Відповідно до українського законодавства ніхто не має права нав’язувати споживачам (чи покупцям) свої послуги і товари, а тим більше брати за них гроші наперед. Коли я запитала про це у газовиків, то вони не змогли дати розумне пояснення, сказали тільки, шо так прописано у якійсь постанові. Отже, мусимо виконувати. Хоча коли розумно підійти до цього, то слюсарі повинні безкоштовно обстежувати газові прилади (як безкоштовно перевіряють лічильники чи розносять договори або як безкоштовно електрики знімають лічильники на перевірку), і в разі виявлення неполадок усувати їх, складати про це відповідний акт і виписувати рахунок. Тільки так. Але ми живемо не в правовій державі. Нерівність ще й у тому, шо огляд тієї ж газової колонки у мене, наприклад, обмежиться одним лише оглядом, бо вона майже нова, а в сусіда доведеться її ремонтувати. Однак ми заплатимо за це однакову суму, бо заплатимо наперед, без конкретизації виконаних (чи не виконаних) робіт. І дивуватись нема чому, ці правила придумали гройсмани, самі знаєте хто вони по національності. Стрижуть купони, як пастухи овець.
3. Adekvatov / 25 лютого 2018, 19:37
"Однак, оскільки зараз саме власник відповідає за технічний стан і безпечне користування газовими приладами, то у випадках незабезпеченого техобслуговування внутрішньобудинкових систем, «Полтавагаз» буде змушене провести відключення житлових будинків таких громадян від газопостачання."Эти козявки забыли, что хозяином страны является советский народ, а господа Рыковы, Бухарины, Зиновьевы, Каменевы, являются лишь временно состоящими на службе у государства..." (Сталин) От цікаво чи українці здатні хоч на щось? Чи вони можуть протестувати лише за американьскі печеньки або проти Путіна7 А за самих себе вони боротись не здатні. Треба щоб не народу погрожували "..буде змушене провести відключення.." Треба, щоб народ говорив, що він, народ, "буде змушений вигнати цих козявок, які йому погрожують на мальдіви, шейсели і різні там тель-авіви. Але хіба нарід на таке здатний? Нарід зараз бореться сам із собою і сам собі погрожує, типу "чемодан, вокзал, Росія.." На щось інше цей недолугий нарід не здатний. Він може лише сам себе "істи". Йому набагато важливіше знищувати один одного за те, що хтось хоче розмовляти російською, а хтось українською, що комусь не подобається вишиванка, а комусь вона подобається, що хтось хоче у Європу, а комусь вона і нах не потрібна, і т.д і т.п.
4. Adekvatov / 25 лютого 2018, 20:05
2.Dana77
«Відповідно до українського законодавства ніхто не має права нав’язувати споживачам (чи покупцям) свої послуги і товари»

Саме так і є. Вірніше, повинно бути.
2.Dana77
«повинні безкоштовно обстежувати газові прилади »

Не безкоштовно, ці послуги повинні бути закладені у тариф. А чи закладені? Скоріше всього що да. Тільки ніхто не бачив складову тарифу. Монтян ще відразу після майдану говорила, що Антимонопольни
5. микола козак / 25 лютого 2018, 20:06
У приведеній вище калькуляції (якщо це можна так назвати )немає витрат часу на проведення певного виду робіт , отже суми оплати взяті просто з голови.До кожного договору повинна прикладатись така калькуляція , щоб я міг , як господар перевірити обєм і якість техобслуговування.Де і з якої постанови кабміну чи нкрекп видно , що техобслуговування виведено з тарифу. Яким докумеентом покладено контроль на облгази за проведення технічного обслуговування , яким документом надано право відключати споживачів від газопостачання?
6. Adekvatov / 25 лютого 2018, 20:06
Монтян ще відразу після майдану говорила, що Антимонопольний комітет при незлочинній владі буде злочинно знищений і споживачі будуть незахищені.
7. Adekvatov / 25 лютого 2018, 20:10
2.Dana77
«Стрижуть купони, як пастухи овець.»

Вівці цього залуговують. "Паситесь мирные народы, Вас не разбудит чести клич К чему стадам дары свобды Их должно резать или стричь Наследство их из рода в роды Ярмо с гремушками да бич" Писав геніальний російський поет Олександр Пушкін, заборонений вятровичами
8. Нс777 / 26 лютого 2018, 09:44
Ось що зміг знайти по питанню постанови кабмінуПосилання на document.ua воно виявляється лише для обмеженого контингента.Може хтось більш продвинутий зможе розкрити таємницю цього документа.
9. Нс777 / 26 лютого 2018, 09:49
Ще одна стаття на цю темуПосилання на document.ua
10. Нс777 / 26 лютого 2018, 10:03
Я зателефонувала друзям у Запоріжжя і запитала, як у них вирішується питання із техобслуговуванням. Мені відповіли, що у них немає такої проблеми. Або наші газовики форсують події, або у Запоріжжі по-іншому все відбувається.
11. Нс777 / 26 лютого 2018, 10:18
Я зателефонувала друзям у Запоріжжя і запитала, як у них вирішується питання із техобслуговуванням. Мені відповіли, що у них немає такої проблеми. Або наші газовики форсують події, або у Запоріжжі по-іншому все відбувається. Це слова з вище викладеної статті.Від себе додам що при спілкуванні з деякими адекватними працівниками газової служби вони говорили таке:Не у всіх облгазах введено подібне здирництво.Полтавська область мабуть перша удостоєна такої почесної місії як покращення життя вже сьогодні злиденних керівників Облгазу.
12. Adekvatov / 26 лютого 2018, 12:01
8.Нс777
«Але воно виявляється лише для обмеженого контингента.Може хтось більш продвинутий зможе розкрити таємницю цього документа.»

Вона не для обмеженого контингента і вона лише скасовує постанову “Про затвердження правил надання населенню послуг з газопостачання” і ряд інших постанов, нічого не пропонуючи взамін. Ось вона на сайті ВРУ. Посилання на zakon3.rada.gov.ua
13. Adekvatov / 26 лютого 2018, 12:18
"І лише 13 липня 2016 року Уряд своєю новою Постановою № 442 привів у відповідність нормативну базу в сфері регулювання відносин на ринку природного газу." Ну це ж брехня. НІчого ця Постанова не врегульовує. Повинна бути інша Постанова. Де вона? Може вона і є. Хто знає, підкажіть. Хоч це повинен був розкопати Філон. А ще, газовики повинні були самі на неї послатись. Але вони змовчали. А це говорить про якийсь мутняк з боку кагалу. Хоча кагал, він на те і кагал, щоб мутити і в мутній воді лошар лошарити. Почитайте виступи Сталіна на зїздах і побачите як часто він вживав словосполучення "опозиція воду мутить" "опозиція туману напускає". Ця я до того, що запускати мутняки і ловити рибку в мутній воді - це у кагала в крові ще з часів Єгипту.
14. Adekvatov / 26 лютого 2018, 12:22
8.Нс777
«Ось що зміг знайти »

11.Нс777
«Я зателефонувала»

У владі кагал, у коментах якісь трансгендери. До чого ми докотились. Ау, свідомі, де ви? Борці за націю, блін? Чи ви тільки з Путіним воюєте... вбиваючи один одного.
15. Нс777 / 26 лютого 2018, 13:09
14.Adekvatov
« у коментах якісь трансгендери.»

Так і знав шо хтось таке напише.Це цитата з викладеного листа В. Морозової в статті І.філоненка.Хотів у тому коменті№10 дописати своє пояснення та щось не те нажав,воно і відправилось,а в редагувати чомусь не впускає.Ось таким чином і відбулась зміна статі.Зауважу,без різних дороговартісних операцій.
13.Adekvatov
« Повинна бути інша Постанова»

13.Adekvatov
« газовики повинні були самі на неї послатись»

13.Adekvatov
«"опозиція воду мутить" "опозиція туману напускає". Ця я до того, що запускати мутняки і ловити рибку в мутній воді »

Керують Облгазом такий собі Лелюк і Ко з колишньої партії регіонів,ну дуже вжеж бідні люди.
16. Adekvatov / 26 лютого 2018, 13:48
15.Нс777
«а в редагувати чомусь не впускає.Ось таким чином і відбулась зміна статі.»

Усьо поправімо. Главне, що без операції. А редагувати і мене не пускає.
15.Нс777
«Керують Облгазом такий собі Лелюк і Ко з колишньої партії регіонів,ну дуже вжеж бідні люди.»

Та мова ж не про Лелюків а взагалі. Де постанова? Якщо Лелюк мутить, то чого Філон не розкопає? Колись Гунжель у своїй" газеті друкував статтью про те, що це лохотрон, а вони знову за своє. А чого РДА з купою юристів мовчать? Вони ж представляють тут виконавчу владу, вони відповідають за дотримання конституції і законів України. Це по закону, навіть їх головний обовязок. Мовчать. Чи вони в долі? Здавалось би, якщо це Лелюк, то він їх конкурент, ворог, представник злочинної панди. Так візьміть і розкритикуйте. Мовчать. Чому? Мо тому, що ще гірша панда?
17. Selena2017 / 26 лютого 2018, 13:49
14.Adekvatov
« До чого ми докотились. Ау, свідомі, де ви? Борці за націю, блін?»


Припекло і в свідомих порятунку шукати ?!А самому їм услід плювати? Бо "свідомі" - лайливе в коментарях. Чого ж найвидатніша безкаструльна голова не береться побороти чи дати розумну пораду як вирішити дійсно важливу проблему, яка зачіпає всіх? Та за тією смердючою хурделицею, яка піднята двома юродивими на цьому сайті, не хочуть спокійні і розважливі люди сюди вже й потикатися з своїм баченням сьогодення і роздумами про зміни. А робити щось треба - край.
Прошу всіх, кому болить оцей відвертий грабунок, прикритий непрозорими документами-постановами, які можна крутити на всі боки як кому вигідніше , добре подумати і винести на загальне обговорення свої пропозиції : що робити? Без лайки та образ, без повернення в часи, яких ніхто не поверне, хоч як за ними не страждай. Маємо долати свої хуторянство і розбрат. Разом нас багато, ми про це забули і змаліли.

Змінено 26.02.2018, 14:12
18. Adekvatov / 26 лютого 2018, 14:24
17.Selena2017
«Припекло і в свідомих порятунку шукати ?!»

Та ніхто у вас порятунку не шукає, просто цікаво чого ви замовкли? Запалили хату і в кущі.
17.Selena2017
«хурделицею, яка піднята двома »

Та вже трьома. А якщо вірити Ользі, то одним в трьох ліцах.
17.Selena2017
« без повернення в часи, яких ніхто не поверне,»

Час тече лише вперед. Це ж очевидно. Але хіба тут хтось закликав до повернення назад? Назад повернутися неможливо в принципі. А от повернути той рівень життя і хоч якусь долю тієї законності і порядку, так то цілком можливо при бажанні і усвідомленні свідомими зроблених помилок. Але для українців це неможливо, бо вони тупо вважають, що якщо вони із сухої ясної поляни залізли в болото, то дороги назад, тобто на поляну, немає, а є дорога тільки вперед, тобто в болото. Посилання на royallib.com
19. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 07:44
Знайшла серед своїх документів "картку профілактичного обслуговування газового обладнання. Картка є докуументом, що підтверджує користування газом. Втрата картки тягне за собою відключення газу".
Так от, останній і єдиний запис у цій картці за підписом відповідальної особи (слюсаря газової служби) датований 10 вересня 2010 року. Якщо вірити отій, уже відміненій постанові, оце саме ПТО повинно було входити до тарифу на газ і проводитись стосовно газових приладів, крім газових плит, один раз на три роки (з відміткою та підписом відповідальної особи та власника помешкання), один раз на рік стосовно газових плит.
Отже, газова служба переді мною заборгувала за проведення ПТО за 7 років. Виходячи з того, що сказав еам слюсар - оплата за нинішніми розрахунками обійдеться нам десь приблизно у 900 грн щороку і 1300 раз у 3 роки - набіжить непогана сума. Цікаво, а газовики проведуть нам ПТО в рахунок боргу минулих років?!
20. Нс777 / 9 березня 2018, 10:01
19.Ольга Волоська
« останній і єдиний запис у цій картці за підписом відповідальної особи (слюсаря газової служби) датований 10 вересня 2010 року.»

Вам ще пощастило що маєте хоч цей запис,в мене та бумажка взагалі стерильно чиста.Мабуть не помилюсь в твердженні того що і надалі того ТО ніхто робити не збирається а займатись будуть лише примусовим збором коштів.Нові послідовники Остапа Бендера знайшли ще один спосіб законного(маю дуже великий сумнів в законності їхніх дій).Та дивлюсь що ця тема є малоцікавою для дописувачів цього сайту.От стверджувати що "єсть моя думка і є неправильна"це зараз саме те що є конче необхідним для обговорення.
21. Selena2017 / 9 березня 2018, 11:00
19.Ольга Волоська
«19. Ольга Волоська / сьогодні, 07:44»


Пані Ольго, ви добре зробили, що відновлюєте інтерес до важливої «газової» теми. Мій заклик вносити пропозиції для того, щоб подолати відвертий грабунок при повному безладді в даній службі, як у пісок провалився. Ніхто не звернув уваги, що кобелячан обкрадає (потроху) Водоканал , а санжарців - триголове чудовисько - комунгосп - на всю катушку, зараз на додачу ще й газова служба. Бо це ж треба докласти добрих зусиль і сміливості, а де вони візьмуться, коли кожен сам за себе. Ви людина публічна, може, вас почують, і проблема зрушиться.
22. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 12:21
20.Нс777
«От стверджувати що "єсть моя думка і є неправильна"це зараз саме те що є конче необхідним для обговорення.»

Отож то й біда наша велика в тому, що людям важливіше доказати, що вони трохи вищі і правіші інших, замість разом відстояти спільні інтереси.
23. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 12:23
21.Selena2017
«Ви людина публічна, може, вас почують, і проблема зрушиться.»

Оця «публічність» призводить до того, що мене "забивають". А зараз почали забивати мого чоловіка. Мало не в прямому смислі цього слова. Так що сама я не впораюсь. Хоча тема цікава. І поборотись можна і треба. Тільки гуртом.
24. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 12:39
20.Нс777
«надалі того ТО ніхто робити не збирається а займатись будуть лише примусовим збором коштів.»

А стосовно чого і як його проводити будуть? Припустимо, у нас стоїть котел "Юнкерс". Там все на електроніці. Лізти до нього слюсар із газової служби не має права. А від того, що ми вдвох чи й втрьох сядемо і дружно на нього дивитемось хвилин 30 чи й дві години - сенсу не багато. А в план цей котел включений. З якою метою? Йдемо далі.... Газова плита. Раптом щось не так - ремонт згідно тарифікації за рахунок абонента. Тобто, знов -таки ж, ПТО заключається в тому, що ми сіли і уважно подивились на газову плиту. Новеньку.
А тепер найцікавіше. З тарифу, у звязку з відміною отієї самої постанови, вартість ПТО не виключили. Що це означає? Прваильно - подвійна оплата за одну і ту ж роботу. Я абсолютно не заперечую проти проведення планового ТО. Але: відрахуйте необхідну суму із уже сплачених мною коштів за користування газовим опаленням і перерахуйте їх службі, що здійснюватиме цей вид робіт. Підписавши необхідні договори та акти виконаних робіт, це зробити буде не надто складно. Особливо, якщо перерахунок зробиться в кінці опалювального сезону (приблизно 15 квітня), а планове ПТО, припустимо, в перших числах травня. Чи в кінці календарного року. Але ж..... Для цього потрібне бажання і добра воля....
Ще один момент. До нас приходив слюсар по газу, відповідальний за нашу дільницю. Приносив два документи. Один - договір на проведення ПТО. Другий - акт розмежування. Згідно якого труба газова, що йде по селу, залишається на обслуговування газової служьи, а труба, що йде в двір - переходить під нашу відповідальність. Тобто, станом на лютий місяць, розмежування зон відповідальності немає. Ми цю бумаженцію підписувати відмовились. Оскільки ми не належимо до числа людей, до компетенції яких входить право чи обов"язок визначати, хто за що має відповідати. І вирішквати, чия ж та труба. Чекаю реакції. Поживемо-побачимо.
25. SashaSamokhina / 9 березня 2018, 12:41
Коли на сайті Полтавагазу заходиш у особистий кабінет, тобі одразу вивішується повідомлення про обов’язкове обслуговування і т.п., пропонується приєднатися до договору по посиланню, яке так і іменується - Договір. Але коли по ньому переходиш, шапка цього договору вже прописана як "ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ УКЛАСТИ ДОГОВІР". З юридичної точку зору це нонсенс. Сторони зазвичай підписують договір, а не якусь "публічну пропозицію". Юристи Лелюка придумали, але з якою метою? Щоб ви не могли оскаржити в суді відключення газу, якщо відмовитесь оплатити послуги?
26. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 12:47
Нас лякають санкціями і відключеннями газу. Разом з тим, нехай газова служба доведе, що труби, прокладені по селу, та прокладені колись за рахунок коштів колгоспу, належать саме їм. Ну, і, чогось мені так здається, десь повинна бути постанова чи інший документ, яким визначено порядок обслуговування газових мереж взагалі. Але газовики, з відомих лише їм причин, нам про цю постанову не говорять. Можливо, від скромності.
27. Vlada82 / 9 березня 2018, 12:47
17.Selena2017
«смердючою хурделицею, яка піднята двома юродивими на цьому сайті»

І тут же далі закликає:
17.Selena2017
«Без лайки та образ»

То як з такими суперечливими особами впрягатися в одного воза, шоб здолати якусь проблему?
28. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 12:50
27.Vlada82
«То як з такими суперечливими особами впрягатися в одного воза, шоб здолати якусь проблему?»

Чого ми бідні? Бо дурні. А чого дурні? Бо бідні......
29. Vlada82 / 9 березня 2018, 12:52
2.Dana77
«Відповідно до українського законодавства ніхто не має права нав’язувати споживачам (чи покупцям) свої послуги і товари, а тим більше брати за них гроші наперед.»

Оце правильно. Значить, Антимонопольний комітет давно плаче за цими ділками з газової служби, може доцільно туди звертатися, а не тут воду товкти? А ще в управління захисту прав споживачів. Десь я читала, шо захист прав споживачів – це складова частина захисту прав людини.
30. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 12:55
29.Vlada82
«Значить, Антимонопольний комітет давно плаче за цими ділками з газової служби, може доцільно туди звертатися, а не тут воду товкти? »

Ви вже заяву складаєте, певно? Що ж, поділитесь результатом? Чекаємо з нетерпінням....
31. Vlada82 / 9 березня 2018, 13:46
30.Ольга Волоська
«Ви вже заяву складаєте, певно»

Не іронізуйте, будь ласка, я писала серйозно. Заяву треба складати колективно, долучати до неї копії документів. Про свій ви вже повідомили, а мені ще треба пошукати, може й у мене є якась паперова зачіпка проти монополістів-газовиків.
30.Ольга Волоська
«Чекаємо з нетерпінням....»

У нас усі так: "збоку почекаємо і побачимо, шо з того вийде, моя хата скраю". Думала, шо Ольга Волоська до таких не належить. Жаль, якшо помилилася...
32. Selena2017 / 9 березня 2018, 14:16
23.Ольга Волоська
«Тільки гуртом.»


Так, найважче - зібрати той гурт.
33. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 14:28
31.Vlada82
« Думала, шо Ольга Волоська до таких не належить. »

Тобто ЗА ВАС усе зроблю. Так? нічого не вийде. Просто заб"ють мене і все. Ще й злочинцем зроблять.
А все просто: почитайте договір на газопостачання. п.12, 14, 20. Цього вже досить буде. Через те і публічна пропозиція. Де слово ЗГОДА великими буквами написана. І акт виконаних робіт для цього. Збити з вас гроші. Іншим шляхом ніяк у них не вийде. Бо треба внести зміни до договору. А ми всі вже не такі легковірні як колись були. Ну, оце поки що все, щоя можу для вас зробити.

Змінено 09.03.2018, 14:33
34. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 14:30
31.Vlada82
« може й у мене є якась паперова зачіпка проти монополістів-газовиків.»

Є. Укладений з ними ж ДОГОВІР. І не бійтесь. Бо ВИ їм потрібні. Я і всі МИ. живуть вони за наш рахунок.
35. Ольга Волоська / 9 березня 2018, 14:35
32.Selena2017
«Так, найважче - зібрати той гурт.»

Ну, так. Саме через це так важко нам наша державність дається. Згадайте історію. І все повторюється знову і знову: де два українці, там три гетьмани. З них же.....
36. Adekvatov / 9 березня 2018, 19:33
Шановне гейропейське волелюбне панство і підпанство! Оце блін прийшлось розбиратися з цими гейропськими талмудами. Обчемтак. "І лише 13 липня 2016 року Уряд своєю новою Постановою № 442 привів у відповідність нормативну базу в сфері регулювання відносин на ринку природного газу. Зокрема, газорозподільні підприємства, яким є «Полтавагаз», були звільнені від зобов’язання безоплатно надавати послуги із періодичного технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання. Це — європейська практика." Усікаєте - гейропейсська практика! Ота постанова №442 лише тупо скасовує купу поперідніх постанов. І ЕХО і самі газовики не могли внятно пояснити. А все просто. Прийнята постанова у жидомасонське число "13". Йдемо далі. Уряд своєю постановою тупо скасував усі свої постанови по питанню газу і вмив руки. Гоцману і усьому кагалу шалом. Натомість ми тепер змушені підкорятися Кодексу газоросподільник систем який визначає усі і уся і є законом для газовиків через який вони не можуть переступити. Цей Кодекс затверджений постановою НКРЕ. Ось він. Посилання на zakon3.rada.gov.ua
37. Adekvatov / 9 березня 2018, 19:46
Йдемо далі. Крім Кодексу є ще й Правила безпеки систем газопостачання обовязкові для виконання газовиками. Ці Правила вАще затвердженні наказом якось Міністерства енергетики та вугільної промисловості. Промисловості без вугілля, бо вугілля у Пенсільванії, може там і міністр вугілля. Вам той міністр як козі баян. Але він закон для газовиків. Усі оці два папери є підзаконними актами і можна було б на них тупо покласти але.... У кого крантік від газу той його і танцює. Ну ви вже зрозуміли, що уряд похерив свої постанови деякі із них починалися словами "для покращення обслуговування і т.п" Тепер таких слів немає і взагаі ніде немає підпису премєра. Молодець! Ще раз шалом! От тепер кішка кинула котят. Усі стосунки як на базарі, як у гейропі, "утром деньгі вевером стулья". Хочете купити газу платіть бабулєти, поперідньо домовившись що почом, тіпа згідно договору. Не влаштовє вас договір, ну підіть поторгуйтеся, як у тому анекдоті про хохла і єврея. Тільки не забувайте, що в анекдоті сало було у хохла, а у цьому реалі а не анекдоті, ключі від газу у єврея. Те що цю підзаконні акти, згідно яких ви тепер зобовязані жити бо дуже хотіли гейропи клали щось на вашу конституцію яку ви самі і розтоптали, коли гикали "хто не скаче той москаль". От десь так. Правила тут, читайте. Мо ще щось напишу пізніше. Посилання на zakon3.rada.gov.ua
38. Adekvatov / 9 березня 2018, 20:03
"2. Цей Кодекс визначає взаємовідносини оператора газорозподільних систем із суб’єктами ринку " Як там себе почувають субєкти ринку? "3. Дія цього Кодексу поширюється на операторів газорозподільних систем, замовників доступу та приєднання до газорозподільної системи, споживачів (у тому числі побутових споживачів), об’єкти яких підключені до газорозподільних систем, .." Замовників вАще то можна і послати куди подалі. Пані Оля каже що вони від нас залежні і нікуди не дінуться. Якби ж то так. Ми вже давно в ярмі і ніде з ярма на виприснем. То ли еще будет. "договір розподілу природного газу – правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем (у тому числі побутовим споживачем) відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи;" І без договорі нікак. "3. Власники газових мереж, у тому числі побутові споживачі та власники внутрішньобудинкових систем газопостачання (балансоутримувачі, управителі), які згідно з актом розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін відповідають за експлуатацію цих мереж та їх складових, забезпечують належну їх експлуатацію згідно з чинним законодавством, .." А чинне законодавство це Кодекс і усьо, нічого іншого немає.
39. Adekvatov / 9 березня 2018, 20:09
"У разі незгоди споживача приєднуватися до умов договору розподілу природного газу споживач не має права використовувати природний газ із ГРМ та має подати до Оператора ГРМ письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об’єкт." І оця хєромантія називається як? Точно не памятаю а шукати ліньки але здається називається агресивною практикою при укладенні договору, який за визначенням є добровільною угодою двох сторін. Тут би АМК підключити так його вже немає. Ви наче і вільні в укладенні договору але "незгода споживача приєднуватися..." Ну це якби селені сказали, що її незгода виходити заміж призведе до того, що їй не даватимуть хліба чи ще чогось. Ні не так. Незгода вийти заміж скажімо за Петра обрекаєт її на вечноє дєвічество. Десь наче так. Может підправити.
40. Adekvatov / 9 березня 2018, 20:20
"5. Надання послуг (робіт) здійснюється за умови наявності у Замовника документів, що підтверджують право власності на об’єкт, а також:виконавчо-технічної документації на об’єкт згідно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів;акта розмежування меж балансової належності газопроводів та експлуатаційної відповідальності Сторін;" Це тута відповідь пані Олі про акт розмежування. Він є додатком до договору. Хто і що там розмежовуватиме, то окреме питання, як і питання власності. Бо ті, хто мешкає у багатоквартирних будинках можуть ще добре поморочити голову, так як вони не є власниками ніяких там мереж і ошметків мереж, у них немає ніяких актів на розмежування і проектів внутрішніх мереж. Все це знаходиться у балансоутримувача. Ну а якщо хто вже вліз в ОСББ то хай тепер додатково поморчиться. СУГС. Щодо додаткового договору про ТО і вартості начебто ніде чітко не прописано, так що можна їм ще поморочити голову і нічого не підписувати. А краще хоча б для острастки підняти галас про те, що ми відберемо усі мережі на баланс ОТГ чи кого там ще і самі наймемо слюсарів і т.п. Але ключик від крану у рабиновичів, так що не вийде нічого. А ще можна задрати їх якістю газу, пишучи про це скарги у всі інстанції. Там є про те що газ повинен відповідати якомусь ГОСТУ, так по совковому, як по свідомому лінь шукати.
41. Нс777 / 10 березня 2018, 09:36
8.Нс777
«.Може хтось більш продвинутий зможе розкрити таємницю цього документа.»

36.Adekvatov
« Цей Кодекс затверджений постановою НКРЕ. Ось він. Посилання на zakon3.rada.gov.ua»

37.Adekvatov
« Правила тут, читайте. Мо ще щось напишу пізніше. Посилання на zakon3.rada.gov.ua»

Спасибі за знайдені документи.Гарно все обставили наші можновладці як "законно"залізти в гаманці зубожілого населення.
42. Ольга Волоська / 10 березня 2018, 10:52
39.Adekvatov
«"У разі незгоди споживача приєднуватися до умов договору розподілу природного газу споживач не має права використовувати природний газ із ГРМ та має подати до Оператора ГРМ письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об’єкт." І»

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 липня 2006 р. № 938
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 2 березня 2015 р. № 74)

ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про надання населенню послуг з газопостачання
43. Adekvatov / 10 березня 2018, 11:21
41.Нс777
«Гарно все обставили наші можновладці як "законно"залізти в гаманці зубожілого населення.»

Щеб б пак. Вони цьому навчені. « Голова НКРЕ Вовк, 1989 р.н. "З 2009 по 2013 рік — associate, віце-президент з корпоративних фінансів компанії Інвестиційний капітал Україна (ICU), що належить голові НБУ Валерії Гонтаревій.З березня 2013 по грудень 2014 року — національний менеджер в кондитерській компанії Roshen Петра Порошенка ."
44. Adekvatov / 10 березня 2018, 20:10
42.Ольга Волоська
«ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про надання населенню послуг з газопостачання»

Так і що ви цим хотіли сказати?
45. Ольга Волоська / 10 березня 2018, 20:16
44.Adekvatov
«Так і що ви цим хотіли сказати?»

Читати треба те, що підписуєш. Всього-навсього. Там все написано. У мене договір в редакції 2012 року. п. 20 чітко і ясно дає зрозуміти: ТО проводиться БЕЗКОШТОВНО. В редакції 2015 року - ситуація дещо інша. Але про передоплату там теж ні слова.
46. Adekvatov / 10 березня 2018, 21:13
45.Ольга Волоська
«Читати треба те, що підписуєш. Всього-навсього. Там все написано. У мене договір в редакції 2012 року. п. 20 чітко і ясно дає зрозуміти: ТО проводиться БЕЗКОШТОВНО»

Треба читати. У тому договорі не написано. А тепер, наскільки мені відомо, вони носять додатковий договір на ТО, тобто окремий договір+.
47. serg7new / 20 жовтня 2022, 22:41
Є старий договір і крапка.
48. микола козак / 21 жовтня 2022, 08:47
Перш за все , коли подивитись на приведену калькуляцію ,то там ніякого технічного обслуговування немає , там тільки огляд і намазування мильним розчином .Тобто технічне обслуговування буде виконувати господар , а полтавагаз тільки намазуватиме мильнм розчином і отримуватиме гроші.А як бути з таким абсурдом , що огляд газової плити проводиться раз у три роки , а оплата щороку ? Як бути з тим , якщо газовики окрім намазування мильним розчином стояка на вводі , навіть візуального огляду приладів не робили і чи є візуальний огляд технічним обслуговуванням ?Звичайний збір коштів на утримання дармоїдів.
49. serg7new / 21 жовтня 2022, 13:02
В договорах є 2 розділи : мають право, зобов’язані.
Мають право відключити в одних випадках, зобов’язані в інших.
А Верховна Рада сама не знає, що приймає.
50. Slavko / 21 жовтня 2022, 22:34
Все дуже просто : досить фінансувати богообраних !
Чи це є патріотизмом - фінансувати офшорні компанії, власниками яких вони є ?
Якшо так - то тоді мовчки фінансуйте і не кричіть, сплачуйте, чим більше, тим лучше... Якраз вилучених у вас коштів і вистачить щоб поставити нового клоуна на наступних виборах, богообраного клоуна
51. василь овсієнко / 22 жовтня 2022, 09:09
Переглядаючи виставлені розцінки на технічне обслуговування газових приладів , складається враження , що це звичайне окозамилювання.Перш за все тут відсутні норми часу на виконання певних робіт , отже розцінка взята з потолка.А взагалі складається абсурдна ситуація , поскільки представлене техобслуговування дійсно не є технічним обслуговуванням , а візуальним оглядом , намилюванням та встановленням заглушки.Ну от для прикладу робиться огляд газової плити , перевіряється плавність ходу кранів , та фіксація в закритому положенні , виявлено не плавність ходу , хто в такому випадку змастить той кран відповідним мастилом , адже така робота цими розцінками не передбачена , тож або змащуй сам , або шукай знову якогось спеціаліста з ліцензією?Як на мою думку , то технічне обслуговування саме і повинне передбачати не тільки візуальний огляд та намилювання , а у всих випадках усунення виявлених неполадок , за виключенням звичайно капітального ремонту , який знову ж таки повинне робити газове підприємство по окремому договору.Запропоноване зараз є звичайним збором коштів від населення на утримання чиновників газової служби.Тож я особисто при підписанні договору буду вносити пропозиції саме по технічному обслуговуванню , а не по збору коштів І рекомендую всим це робити .Таке передбачено українським законодавстівом.
52. ArturKоvach / 25 жовтня 2022, 14:14
Шо стосується газу, то фінансуємо ми орків а не богообраних.Це точно не патріотично.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації